WTF = negersalon ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:18 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja je pa heeft je moeder zeker geld gegeven om boodschappen te doen maar ipv daarvan is ze naar de negersalon geweest en heb jij nu weinig te eten.
Kan toch nog wel een of andere uitdrukking zijn of straat taal die ik niet ken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:38 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=negersalon
betekend niets, klaar, doei!
Lijkt me niet echt direct iets met negers te maken te hebben..?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:46 schreef GSi het volgende:
Mss iets van een BurgerKing, McDonalds of KFC??
Nou. Hier welquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:47 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt direct iets met negers te maken te hebben..?
Dus een optie is dat het een fastfood keten moet zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:49 schreef GSi het volgende:
[..]
Nou. Hier wel![]()
En omdat het over eten en boodschappen ging.. Tja
Als zelfs Google het niet weet....quote:Web Images Groups News Froogle Maps more »
Advanced Search
Preferences
Web
Your search - negersalon - did not match any documents.
Suggestions:
Make sure all words are spelled correctly.
Try different keywords.
Try more general keywords.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dus een optie is dat het een fastfood keten moet zijn
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:38 schreef Luiaerdt het volgende:
daar kan je je neger laten bijknippen
...in elkaar..quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:20 schreef Perfect_Survivor het volgende:
...daar trimmen ze negers...?
hehe we denken hetzelfde. dit was inderdaad wat ik probeerde samen te vatten met het woord negersalonquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:52 schreef LXIV het volgende:
Ik denk een salon, waar eerzame huismoeders hun verloren uurtjes doorbrengen terwijl ze onder het genot van een glaasje sherry gemasseerd worden door een personal neger.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
hehe we denken hetzelfde. dit was inderdaad wat ik probeerde samen te vatten met het woord negersalon
Zat ik er niet ver naastquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
hehe we denken hetzelfde. dit was inderdaad wat ik probeerde samen te vatten met het woord negersalon
die massages gebeuren ook echter gesloten deuren he, dus je weet maar nooitquote:
moet denken aan soulglow uit comming to americaquote:
Ja, natuurlijk. Het is gewoon een bruiningscentrum.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:10 schreef D1 het volgende:
Vast zo´n supersnelbruinende zonnebank.
Van nietsnut tot neger in 45 minuten...
Oke. Dus 45 minuten stil liggen en dan verandert er niksquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:10 schreef D1 het volgende:
Vast zo´n supersnelbruinende zonnebank.
Van nietsnut tot neger in 45 minuten...
Ja, en.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:28 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
scroll eens naar boven mensen
quote:
ben je ook wel eens met je moeder in een negersalon geweest?quote:
Kijk, dat is alweer een stuk minder.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ben je ook wel eens met je moeder in een negersalon geweest?
en hoe beviel het?
mocht jezelf maatje uitzoeken van tevoren
of deed je moeder eentje kado?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, dat is alweer een stuk minder.![]()
nuhgeren of négeren?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik denk dat ik dit topic maar ga negeren met zoveel zwartkijkers hier.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik nu jullie donkere kant leer kennen
Je zit zeker op zwart zaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
jij bent zeker een bruinwerker hèquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |