globaal gezien kan je zeggen dat je er niks meer van hoort(in bijv. google kan je het kleinste nog vinden als je heel goed zoekt, maarja dat bereikt niet de massa waar de mediamensen op mikken). We worden gewoon geindoctrineerd en de mensen die altijd het grootste woord hadden en zeiden dat ze er niet vatbaar voor zijn, blijken er toch wel vatbaar voor te zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef sp3c het volgende:
en als jij nix over Soedan hoort dan zit je echt niet op te letten
Israelis and Palestinians Killed in the Current Violencequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist en niet te vergeten de zelfmoordaanslagen van Hamas.
Zet dat lijstje eens tegenover de burgerslachtoffers die Israel momenteel maakt. Dan zal dat sinds 2000 er toch een heel stuk anders uitzien.
Militaire objecten van Hezbollah in woonwijken.quote:
Questions and Answers on Hostilities Between Israel and Hezbollahquote:In any event, the presence of a Hezbollah commander or military facility in a populated area never justifies attacking the area as such rather than the particular military target. It is a prohibited indiscriminate attack, and a war crime, to treat an entire area as a military target instead of attacking the particular military facilities or personnel within that area.
Tsja, lang leve superior firepower.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Israelis and Palestinians Killed in the Current Violence
4,091 Palestinians and 1,084 Israelis have been killed since September 29, 2000.
Gozer dat geven ze zelf toe.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga even een website met 5000+ lompe nieuwsberichtjes af om ze stuk voor stuk even te ontkrachten. Je kan toch zelf ook lezen, jij komt aanlopen met die bron en doet alsof het objectief is. Lees zelf even de berichten uit mijn links en kijk hoe ze berichten verdraaien. Zowel BBC als CNN reporters zouden volgens hen anti-Israel zijn![]()
En je kunt ze vooral vinden op viaducten, bruggen en VN posten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:22 schreef schatje het volgende:
Militaire objecten van Hezbollah in woonwijken.
Tuig is 't, die hezbollah's!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
En je kunt ze vooral vinden op viaducten, bruggen en VN posten.
dat is wel je meest onbegrijpelijke post ooit ... en dat zegt watquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
globaal gezien kan je zeggen dat je er niks meer van hoort(in bijv. google kan je het kleinste nog vinden als je heel goed zoekt, maarja dat bereikt niet de massa waar de mediamensen op mikken). We worden gewoon geindoctrineerd en de mensen die altijd het grootste woord hadden en zeiden dat ze er niet vatbaar voor zijn, blijken er toch wel vatbaar voor te zijn.
I rest my case.
Misschien kan iemand de dokter even bellen als-ie begint over zware helikopters en aluminiumfolie hoedjesquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is wel je meest onbegrijpelijke post ooit ... en dat zegt wat
maar goed, fine, jij wordt geindoctrineerd en de VN is de grote as van het kwaad
het is iig origineel![]()
Viaducten en bruggen zijn heel acceptabele militaire doelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja, verschuilen achter een VN post. Laffe honden. Maar goed, het officiële raport maar even afwachten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zeker, je ontwricht er een heel land mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Viaducten en bruggen zijn heel acceptabele militaire doelen.
Jihadwatch zegt het al.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we een lijst van zwarte bronnen opstellen:
*Littlegreenfootbal
*Jihadwatch
*Informationclearinghouse
Het is heel simpel: of je neemt een brug in, of je vernietigt hem.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zeker, je ontwricht er een heel land mee.
gozer, ga jij nou maar je geheime militaire gegevens op versleutelde usbsticks of andere externe versleutelde media zettenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is wel je meest onbegrijpelijke post ooit ... en dat zegt wat
maar goed, fine, jij wordt geindoctrineerd en de VN is de grote as van het kwaad
het is iig origineel![]()
Het zal en moet 'de schuld' van Hezbollah zijn. Ook al verzinnen we er een complete alternatieve realiteit omheen en negeren we de VN mensen ter plekke die zeggen dat het een opzettelijke aanval was. Uitgesloten dat Israel geen moer geeft om mensenlevens en zo'n post gewoon de lucht in schiet als ze die om een of andere reden weg willen hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, verschuilen achter een VN post. Laffe honden. Maar goed, het officiële raport maar even afwachten.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
gozer, ga jij nou maar je geheime militaire gegevens op versleutelde usbsticks of andere externe versleutelde media zetten![]()
(je weet wel welk topic)
Spam is inderdaad niet gewenst, maar dan kan men ook veel andere bronnen als spam bezien. Likoed haalt enkel wat uitlatingen aan, dat bepaalde tegenstanders van Israël niet op vrede uit zijn, maar enkel op de vernietiging van de staat Israël en haar bevolking. Het staat een ieder vrij om aan te tonen dat deze geciteerde uitlatingen niet op waarheid berusten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:35 schreef schatje het volgende:
Likoed, spam is niet gewenst hoor.
Als we met citaten gaan strooien heb ik er ook nog wel een paar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Likoed haalt enkel wat uitlatingen aan
Ik neem direct aan dat jij ook goed gedocumenteerd bent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als we met citaten gaan strooien heb ik er ook nog wel een paar.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ook al verzinnen we er een complete alternatieve realiteit omheen
Een truck afkomstig uit Syrie in de buurt van de grens, lijkt me niet onwaarschijnlijk.quote:Er zaten vast een stel hezbollah strijders onder verscholen.
Schatje heeft volgens mij vrij zinnige en relevante bijdragen geleverd aan het onderwerp en haar volgende reacties zie ik met belangstelling tegemoet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
schatje moet maar even niet posten ofzo..
Je weet wie het post dus is niet reageren makkelijker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Schatje heeft volgens mij vrij zinnige en relevante bijdragen geleverd aan het onderwerp en haar volgende reacties zie ik met belangstelling tegemoet.
Precies , en dat verwijt ik de grootste militaire macht op de wereld , die ongelofelijke bedragen in het midden Oosten pompt . Met het geld wat daar wordt verbruikt kun je heel Afrika van dictators ontdoen . De VN heeft lang niet de financiële middelen daarvoor .quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
net wat ik al zei. De VN is er zodat ze kunnen ingrijpen wanneer er mensen worden onderdrukt. Wij zeiden toen na WW2 dat we dat nooit meer wilde, maar het gebeurt nu in Soedan.
Ik bedoel laten we eerlijk zijn hier op FOK! denkt natuurlijk iedereen dat het vrede is in Soedan omdat je er niks meer over op TV hoort.
Het is toch superbizar dat je wel wat hoort over een paar doden in het midden oosten, maar van de meest afschuwelijke onderdrukkingen in Soedan krijgen we niks meer te horen.
[bron]quote:Retired Canadian General Lew MacKenzie — who is speaking in Toronto tonight at a Stand with Israel rally — was interviewed on CBC Toronto radio this a.m.
He told the show’s anchor that he had received an e-mail only days before from the dead Canadian observor who was a member of his former battalion. MacKenzie says that the message indicated in effect that the UN position was being used as cover by Hezbollah, who, MacKenzie explained, can do so quite freely as they are not members of the UN and not subject, therefore, to official condemnation. MacKenzie further took issue with the misleading reportage (citing CNN in particular) that suggests that Beirut is being bombarded by the IDF and that the city is in ruins. He said that the bombing is no where near the saturation levels that constitute a bombardment and the IAF have specifically targetted a twelve-block area that is, more-or-less, Hezbollah City, and only after dropping leaflets warning civilians to vacate well in advance of the planned airstrikes
[bron]quote:At the same time, Hezbollah has been blamed for placing its fighters and weapons in densely populated civilian neighborhoods, and near United Nations facilities.
Hezbollah guerrillas were setting up rocket launchers near U.N. positions, spokesman Milos Strugar said.
HAHAHAquote:
In dezelfde minuut ook.quote:
ja dit heeft net zoveel met het topic te maken als je geleuter over de VN werelddictators die het nieuws over Soedan kwijt makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
gozer, ga jij nou maar je geheime militaire gegevens op versleutelde usbsticks of andere externe versleutelde media zetten![]()
(je weet wel welk topic)
als ze dat blijven doen zodra het mandaat strax is aangepast dan is het probleem snel afgelopenquote:
Nou, van mij mag die organisatie echt opgedoekt worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze dat blijven doen zodra het mandaat strax is aangepast dan is het probleem snel afgelopen
bewapenden zijn ook mensen . En de zelfmoordterroristen maken een verwaarloosbaar deel uit van het aantal doden .quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:40 schreef Likoed het volgende:
Is het Israëlische geweld niet buitensporig, er zijn toch veel meer Palestijnse doden?
Het aantal burgerslachtoffers dat door de andere partij gedood is ontloopt elkaar niet zo veel, te weten 1099 Palestijnen en 764 Israeli's. De andere slachtoffers zijn bewapenden (1542 Palestijnen en 215 Israeli's). Van: www.likud.nl
daar gaat het hier helemaal niet om die worden niet meegerekend.quote:In 2005 is het aantal slachtoffers aan Palestijnse kant door onderling geweld zelfs al groter dan dat door Israëlisch geweld.
Soedan en de VN zijn verbonden met dit topic.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dit heeft net zoveel met het topic te maken als je geleuter over de VN werelddictators die het nieuws over Soedan kwijt maken
En jij hebt kritiek op Likoed?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef NorthernStar het volgende:
Reportage met videobeelden van beschoten ambulances
Ambulances are hit by Israeli forces
"We never intentionally target civilians or ambulances"
Eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef JohnDope het volgende:
Soedan en de VN zijn verbonden met dit topic.
De VN wilt troepen naar het midden oosten troepen sturen, terwijl er bestwel een eerlijke strijd aan de gang is. Weinig burger slachtoffers, een hoop propaganda.
In Soedan, gebeuren echt schokkende oorlogs misdaden en het is een vet oneerlijke strijd. Dus daar zou de VN meteen moeten in grijpen en daar zou de media boven op moeten zitten.
Het is serieus schokkend wat daar gebeurt en ik ben 1 van de laatste die snel iets schokkend vindt.
Maargoed of je begreep echt niet wat ik bedoelde of je deed net alsof, maar goed in me woorden verdraaien ben je wel. I rest my case.
Je hebt gelijk, maar we leven in een media gehypte maatschappij, en Soedan, ach dat Soedan, dat verkoopt geen kranten, das niet intressant vinden de redacties. Daarmee de bevolking niet, en daarmee de politiek niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Soedan en de VN zijn verbonden met dit topic.
De VN wilt troepen naar het midden oosten troepen sturen, terwijl er bestwel een eerlijke strijd aan de gang is. Weinig burger slachtoffers, een hoop propaganda.
In Soedan, gebeuren echt schokkende oorlogs misdaden en het is een vet oneerlijke strijd. Dus daar zou de VN meteen moeten in grijpen en daar zou de media boven op moeten zitten.
Het is serieus schokkend wat daar gebeurt en ik ben 1 van de laatste die snel iets schokkend vindt.
Maargoed of je begreep echt niet wat ik bedoelde of je deed net alsof, maar goed in me woorden verdraaien ben je wel. I rest my case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |