abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75080660
hello,
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Bastard het volgende:
Had je trouwens die avond wat bijzonders gedaan, is dit gebeurt na het glaasje draaien of .. nou ja noem eens wat?.
Neen niets bijzonder, maar het is al zo lang geleden dus ik weet het echt niet meer.
Misschiens had mijn echtgenoote die dag iets gedaan, dit kan ik echt dan niet weten.
pi_75080677
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:33 schreef meegemaakt het volgende:
Hello terug,

Eerst bedankt ik voor jullie reacties
Ook ik denk dat er meer achter zit dan enkel die bord OUIJA.

Ik denk dat iedereen onder ons al eens het zelfde hebben meegemaakt, en dit is, DEJA VUE .
Ik heb dit geregeld, ik ben ergens of doe iets en ik denk dan in mij zelf, ik heb dit al ergens gezien maar kan er niet opkomen.
Kunnen we ergens in deze site erover spreken?
En hebben jullie dit ook al eens mee gemaakt?

zo ik wacht op reacties.

Ik heb het vroeger wel eens vaker beleefd toen ik een jaar of 8~10 was. Ik droomde toen af en toe altijd in bed wat de volgende dag/week/maand ging gebeuren op één speciale dag ofzo. Het was eerder geval vaag, want ik zei nog tegen mijn moeder "Mama, zijn we hier niet eerder geweest?" of van "Mama we gaan zeker hierna dit doen?"

Ik had haar nog eens gezegd geloof ik dat ik droomde over zo'n agenda, maar ze snapte mij volgens mij niet. Ik droomde gewoon wat er ging gebeuren.

Het is iedergeval ergens opgehouden toen ik 10 jaar was, toen kreeg ik die dromen niet meer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_79554234
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Frank92 het volgende:
Weet niet waar of dit hier thuishoort, maar vond het aardig bizar wat er gebeurd is.

Ik kreeg enkele weken geleden te horen dat een tante van me was overleden. Nou hebben we een grote familie, en had ik eigenlijk weinig tot geen contact met haar. Het enige wat me bijstaat over haar was dat ze een huis vol klokken had, ze was daar altijd mee bezig.

Het volgende is het geval. Al jaren en jaren hangen hier in de woonkamer twee oude klokken, nooit is er iets vreemds mee gebeurd, tot die bewuste dag. De ene klok stond enkele uren na het telefoontje stil, de andere deed helemaal vreemd. Ieder half uur sloeg hij een willekeurig aantal, ik weet nog dat hij om 5 uur 's middags 11 keer sloeg, en een half uur later, om half 6 dus, plotseling 7 keer. En zo ging het door, er zat geen enkele volgorde in. Heel bizar, had kippenvel over heel mijn lijf.

Inmiddels doen de klokken het weer goed, maar ik kan het nog steeds niet verklaren waarom datgene gebeurde. Iemand ook iets soortgelijks meegemaakt? Ik heb nooit zo geloofd in geesten, maar nu...
Ruim 8 maanden later inmiddels. De klokken zijn al die tijd normaal geweest, tot vorige week het bericht kwam dat een andere tante was overleden. Wederom geen hechte band mee, dus dat was het probleem niet. Ook de klokken hielden zich gedeisd.

Vandaag de dag van de begravenis, en wat schetst mijn verbazig... Geloof het of niet. Vanmorgen om half 9 sloeg de klok 11 keer. Ik ben absoluut niet iemand die in geesten of iets dergelijks gelooft, maar dit kan ik toch even niet meer verklaren...
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:29:45 #129
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_79555315
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Frank92 het volgende:
Ruim 8 maanden later inmiddels. De klokken zijn al die tijd normaal geweest, tot vorige week het bericht kwam dat een andere tante was overleden. Wederom geen hechte band mee, dus dat was het probleem niet. Ook de klokken hielden zich gedeisd.

Vandaag de dag van de begravenis, en wat schetst mijn verbazig... Geloof het of niet. Vanmorgen om half 9 sloeg de klok 11 keer. Ik ben absoluut niet iemand die in geesten of iets dergelijks gelooft, maar dit kan ik toch even niet meer verklaren...
Maar weet je dat eigenlijk wel zeker dat die klokken zich al die tijd 'normaal' hebben gedragen? Want je bent niet 24/7 thuis neem ik aan en als je thuis bent ga je niet elke keer zitten tellen of de klokken goed hun werk doen.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_79555415
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:29 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar weet je dat eigenlijk wel zeker dat die klokken zich al die tijd 'normaal' hebben gedragen? Want je bent niet 24/7 thuis neem ik aan en als je thuis bent ga je niet elke keer zitten tellen of de klokken goed hun werk doen.
Daar heb je gelijk in, maar na de vorige keer is dat ding naar de maker geweest. Sindsdien is het mij, en mijn familie niet opgevallen dat hij weer vreemd deed, en dat gedurende 8 maanden... Nu is het dus weer raak.

Ps. 11 keer zojuist om half 1...
pi_79556457
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

waarom? dit is mijn mening, er staat nergens dat alleen mensen die in geesten geloven mogen reageren! of wil je zieltjes winnen voor je ongeloof Mensen de stuipen op het lijf jagen is tegenwoordig erg in op internet. Ik vind het allemaal onzin en er kinderachtig en ik ben vrij omdat te zeggen toch?

En blijkbaar zijn er meer mensen die jou verhaal ongeloofwaardig vinden
en daar begin je ook meteen raar op te reageren. Zulke reacties kun je nu eenmaal verwachten bij zo'n topic

Daarbij vind ik ook dat je je niet moet bezighouden met achterlijke dingen als geesten en glaasje draaien en dat is mijn mening en ik denk ook van vele anderen Daarbij zijn er een hoop mensen die zo labiel zijn dat die er in meegaan, vooral jongeren die op een leeftijd geen raad met zichzelf weten en als ze zulke dingen dan lezen dan gaan ze het gauw geloven, dat noem ik misbruik maken van zwakken. Nogmaals dit is mijn mening en als je het daar niet mee eens bent, dan mag dat best, maar ik denk er zo over, tot dat het tegendeel bewezen is en niet met losse filmpjes her en der op internet of gephotoshopte foto's of rare online ouija boards. Mensen moeten geloven wat ze willen geloven maar ga daar niet zwakke zieltjes mee winnen want die zijn erg beïnvloedbaar
ik hoop dat de geesten dit lezen
  donderdag 25 maart 2010 @ 07:53:17 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79557485
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:33 schreef Frank92 het volgende:

Ps. 11 keer zojuist om half 1...
Het is maar een klok
The truth was in here.
pi_79678674
hoi ik heb al een paar keer geprobeerd een geest op te roepen maar ik krijg geen contact.
Ik heb een ouija bord maar het wil niet echt lukken heb iemand nog tips
ik ben 22 jaar en wil graag een keer geesten oproepen heb het al meedere keren geprobeerd maar het wil me niet lukken kan iemand me tips geven
  maandag 29 maart 2010 @ 16:09:43 #134
259246 Cristal
Magical touch...
pi_79710245
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef passiex het volgende:
hoi ik heb al een paar keer geprobeerd een geest op te roepen maar ik krijg geen contact.
Ik heb een ouija bord maar het wil niet echt lukken heb iemand nog tips
Hetzelfde probleem, ik zelf denk dat het eraan ligt dat je het met z'n 2e moet doen.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_85550597
mijn tante heeft ook glaasje gedraait,
ze vroeg ook hoe oud ze zou worden, daar kwam een 2 en een 7 uit.
was ze eerst bang dat ze zou sterven op haar 27ste, maar dat gebeurde niet!
maar nu komt het,
ze stierf op 09-09-2009 en 3x9 = 27
vind het maar freaky...!!
pi_85551550
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:57 schreef belial1 het volgende:
maar nu komt het,
Zeker freaky.
Net zoals deze topickick :o
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:40:52 #137
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_85563871
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:57 schreef belial1 het volgende:
maar nu komt het,
Vervelend, al die cryptische geesten die niet gewoon antwoord kunnen geven op de vraag :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2010 @ 10:06:54 #138
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85564032
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 02:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

Oh en mijn aanbod blijft. Ik nodig eenieder uit voor een Ouija bord sessie (op een Fudd Ouija bord uit 1972). Ik heb al een paar PM's binnen maar wil genoeg mensen hebben voor een sfeervolle en gezellige avond.

Ik doe mee! Ik stuur je in de loop van de dag wel ff een PM.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_85740367
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

Daarbij vind ik ook dat je je niet moet bezighouden met achterlijke dingen als geesten en glaasje draaien en dat is mijn mening en ik denk ook van vele anderen :W Daarbij zijn er een hoop mensen die zo labiel zijn dat die er in meegaan, vooral jongeren die op een leeftijd geen raad met zichzelf weten en als ze zulke dingen dan lezen dan gaan ze het gauw geloven, dat noem ik misbruik maken van zwakken. Nogmaals dit is mijn mening en als je het daar niet mee eens bent, dan mag dat best, maar ik denk er zo over, tot dat het tegendeel bewezen is en niet met losse filmpjes her en der op internet of gephotoshopte foto's of rare online ouija boards. Mensen moeten geloven wat ze willen geloven maar ga daar niet zwakke zieltjes mee winnen want die zijn erg beïnvloedbaar
ow nou als het ook de mening van vekle andere is dan verandert dat de zaak natuurlijk :Z Volgens velen bestaat God en als zovelen het geloven.....

Tsja, voordat de radio werd uitgevonden bestonden er vast en zeker ook geen radiogolven. M.i. hoeft er niks zweverigs en belachelijks te zijn aan de mogelijkheid dat er fijnstoffelijke energieen zich via een bepaalde frequentie kunnen manifesteren en dat er mensen en dieren zijn die deze frequenties kunnen waarnemen, maar is dit alleen wetenschappelijk (nog) niet aangetoond. Verder zijn er vrij weinig wetenschappers die dit willen onderzoeken, omdat ze zich dan op gebied gaan begeven waardoor zij door hun collega's niet meer serieus genomen worden.

Wist je dat Newton en vroegere wetenschappers als magiers en alchemisten werden gezien in plaats van wetenschappers en hun experimenten in geheime genootschappen moesten doen om niet als ketters te worden gezien?
Naar mijn idee is het enige belachelijke dat er mensen zijn die o zo goed weten dat alles wat met geesten te maken heeft onzin is. Dus in dat geval, idd wat doe je hier in dit forum? We zijn maar mensen met een beperkt verstand en niet in staat om alles te begrijpen, maar blijkbaar durven we dat niet te accepteren.

[ Bericht 7% gewijzigd door pannenkoekenpanpannenkoek op 26-08-2010 19:12:55 ]
met panceta!
pi_85740427
Heb trouwens ook ervaring met glaasje draaien, maar dat is alweer 11 jaar geleden. Geen freaky dingen, geen negatieve energieën, maar ik was er redelijk voorbereid aan begonnen. Met de verkeerde energie trek je ook de verkeerde dingen aan namelijk.
Mijn zus 'betrapte' ons destijds en vroeg zich af of dit nu allemaal wel waar was. Ik was altijd al een zweverig figuur in haar ogen en zij is zo nuchter als wat. Ze stelde een vraag aan 'het bord' waarop alleen zij het antwoord wist en toen het glas begon te schuiven vond ze het nogal freaky en wist ze dus dat wij het glas niet duwden.
Enige nadeel vond ik dat het zo fucking langzaam gaat, dat geschuif van zo'n glas en daar heb ik vrij weinig geduld voor. Vroeg namelijk aan de geest hoe hij heette en na 2 letters had ik zoiets van, 'ok ik noen je wel Da'.

Verder nooit meer gedaan eigenlijk, vooral omdat ik geen goede reden heb om met geesten te hoeven praten..

[ Bericht 66% gewijzigd door pannenkoekenpanpannenkoek op 26-08-2010 19:14:18 ]
met panceta!
pi_85777593
ik hoop dat er meer is en dat geesten bestaan, maar heb daar nooit echt bewijs van gehad, wel eens wat gezien, en rare dingen gebeurt maar wie zegt dat dit niet door iets anders komt.

zelf zal ik het nooit durven om geesten op te roepen, nare verhalen van hehoord maar toch weet ik niet of ik die moet geloven want je weet het pas als je het zelf hebt gedaan... dus tja..
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:38:12 #142
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85779875
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik doe mee! Ik stuur je in de loop van de dag wel ff een PM.
Ik vraag me af of Michielos daar nog wel zin in heeft, zijn post was namelijk van 10 augustus 2009 ;).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:52:45 #143
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85780291
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Michielos daar nog wel zin in heeft, zijn post was namelijk van 10 augustus 2009 ;).
Haha gelukkig dat ik geen mail heb gestuurd dan. Ik durfde ook al niet meer.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_86119052
Hoi,

Zo een 20 jaar geleden heb ik eens geesten opgeroepen ,eigenlijk was het met kameraden puur uit verveling en zin om iets spannends te doen.Er waren 3 mensen aanwezig ,ik mijn broer en een gemeenschappellijke vriend.Locatie een 100 jarig oud herenhuis waar wij toen woonden.Nou,we gingen in een kringetje in zetels zitten,mekaarshanden vasthoudend,2 kaarsen tussen ons op het salontafel ,een meter van elkaar verwijderd,die kaarsen.In het begin vroegen we zoals we dat kende van verhaaltjes,...geest,..bent u daar ?Na goed wat afgelachen te hebben en een half uurtje proberen zonde resultaat probeerde ik een andere aanpak.
<ik ging beneden het portret van mijn overleden oma halen ,ik was haar favouriete kleinkind .En zette het rechtop in een zetel die deel uitmaakte van de circel.vroeg aan de andere gasten om eens serieus te proberen te blijven en niet te lachen.Na amper 3 keer te vragen ...oma..bent u daar?? begon de linkse vlam ineens een steekvlam te geven van 1 meter hoog!!!!Man...wij schoten in paniek...ik heb onmiddelijk onze handen losgelaten en toen zakte de vlam terug ,wij heel bang weglopend uit de kamer.
En nu kan je zeggen ,er was iets met de kaars ,maar ...nee hoor...Zelfs nu ik erover schrijf krijg ik nog altijd kippevel.Ben er 200% van overtuigd dat er meer is dan wij kunnen zien ,alleen,ik heb het nooit meer gedurven ,dat geesten op roepen.ALs je er niks van kent ..beter afblijven denk.of je moet al heel sterk in je schoenen staan en niet snel panikeren.
pi_87726521
Jullie maken me bang :(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 12:58:59 #146
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87789459
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:45 schreef destorm het volgende:
Hoi,

Zo een 20 jaar geleden heb ik eens geesten opgeroepen ,eigenlijk was het met kameraden puur uit verveling en zin om iets spannends te doen.Er waren 3 mensen aanwezig ,ik mijn broer en een gemeenschappellijke vriend.Locatie een 100 jarig oud herenhuis waar wij toen woonden.Nou,we gingen in een kringetje in zetels zitten,mekaarshanden vasthoudend,2 kaarsen tussen ons op het salontafel ,een meter van elkaar verwijderd,die kaarsen.In het begin vroegen we zoals we dat kende van verhaaltjes,...geest,..bent u daar ?Na goed wat afgelachen te hebben en een half uurtje proberen zonde resultaat probeerde ik een andere aanpak.
<ik ging beneden het portret van mijn overleden oma halen ,ik was haar favouriete kleinkind .En zette het rechtop in een zetel die deel uitmaakte van de circel.vroeg aan de andere gasten om eens serieus te proberen te blijven en niet te lachen.Na amper 3 keer te vragen ...oma..bent u daar?? begon de linkse vlam ineens een steekvlam te geven van 1 meter hoog!!!!Man...wij schoten in paniek...ik heb onmiddelijk onze handen losgelaten en toen zakte de vlam terug ,wij heel bang weglopend uit de kamer.
En nu kan je zeggen ,er was iets met de kaars ,maar ...nee hoor...Zelfs nu ik erover schrijf krijg ik nog altijd kippevel.Ben er 200% van overtuigd dat er meer is dan wij kunnen zien ,alleen,ik heb het nooit meer gedurven ,dat geesten op roepen.ALs je er niks van kent ..beter afblijven denk.of je moet al heel sterk in je schoenen staan en niet snel panikeren.
Ik geloof je niet met je steekvlam van 1 meter lang.
En je weet zelf ook dat 't niet zo is, en dat je het verhaal mooier probeert te maken dan het is.

:)
zzz
pi_88204777
Hoi,

En toch was het zo, het feit dat ik het nooit meer gedurfd heb ook al interseert het me mateloos zegt genoeg. Voor mij is het nu gewoon een geruststelling geworden dat er zeker iets is na de dood;
Natuurlijk begrijp ik je dat je het niet wil geloven, zo zit ik ook in mekaar, ik moet altijd eerst iets echt zien voordat ik overtuigd ben.
Misschien was de kaarsvlam niet exact één meter hoog maar het zal er niet veel naast zijn.
Wat we ook voelden toen we bang de kamer uit liepen was een soort van aanwezigheid. moeilijk te verklaren maar je voelde gewoon dat er iets was. best akelig.
Soms heb ik zin om nog eens te proberen maar ik doe het niet omdat ik weet wat er kan gebeuren.
Dezenavond begint trouwens ergens op een duitse zender een tv programma waar een paragnost live met een dode ziel contact zal leggen. Ben heel benieuwd.
Ook het zesde zintuig volgen ,je kunt zeggen , die gokken maar wat af, dat is ook waar ,ze weten niet alles en soms moeten ze liegen. Maar de dingen die ze wel juist aanhalen is enorm straf.
Als je dan nog steeds niet gelooft dat er meer is dan wii kunnen zien ,dan ben je natuurlijk een heel nuchtere persoonlijkheid en die moeten er ook zijn.
In ieder geval , wij waren met drieen en het is niet één verhaaltje van één iemand maar van een groep die allemaal hetzelfde hebben meegemaakt. De linkse kaarsvlam ging echt zo goed als een meter hoog;En vanaf wij de handen loslieten en panikeerden zakte de kaarsvlam terug.Sindsdien ben ik overtuigd.
pi_88205399
:')
  maandag 1 november 2010 @ 13:04:04 #149
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_88206569
destorm, als je had gezegd dat er een flinke vlam kwam, dan wilde ik je nog wel geloven. Maar volgens mij is het fysiek onmogelijk voor een kaars om een steekvlam van een meter te creëren .. Een meter is lang, hoor! :)

Maar ik geloof niet in geesten. Heb laatst eens een Ouijabord geprobeerd met vriendinnen die er wel in geloven en er gebeurde totaal niks.
Helaas was dat niet genoeg om hen van het geloof in geesten te doen afstappen. Ze geven mij enkel de schuld dat ik geesten afstoot met mijn ongeloof :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 17:14:20 #150
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_88215205
Overdrijven is ook een vak :')
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: