Neen niets bijzonder, maar het is al zo lang geleden dus ik weet het echt niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Bastard het volgende:
Had je trouwens die avond wat bijzonders gedaan, is dit gebeurt na het glaasje draaien of .. nou ja noem eens wat?.
Ik heb het vroeger wel eens vaker beleefd toen ik een jaar of 8~10 was. Ik droomde toen af en toe altijd in bed wat de volgende dag/week/maand ging gebeuren op één speciale dag ofzo. Het was eerder geval vaag, want ik zei nog tegen mijn moeder "Mama, zijn we hier niet eerder geweest?" of van "Mama we gaan zeker hierna dit doen?"quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:33 schreef meegemaakt het volgende:
Hello terug,
Eerst bedankt ik voor jullie reacties
Ook ik denk dat er meer achter zit dan enkel die bord OUIJA.
Ik denk dat iedereen onder ons al eens het zelfde hebben meegemaakt, en dit is, DEJA VUE.
Ik heb dit geregeld, ik ben ergens of doe iets en ik denk dan in mij zelf, ik heb dit al ergens gezien maar kan er niet opkomen.
Kunnen we ergens in deze site erover spreken?
En hebben jullie dit ook al eens mee gemaakt?
zo ik wacht op reacties.
Ruim 8 maanden later inmiddels. De klokken zijn al die tijd normaal geweest, tot vorige week het bericht kwam dat een andere tante was overleden. Wederom geen hechte band mee, dus dat was het probleem niet. Ook de klokken hielden zich gedeisd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Frank92 het volgende:
Weet niet waar of dit hier thuishoort, maar vond het aardig bizar wat er gebeurd is.
Ik kreeg enkele weken geleden te horen dat een tante van me was overleden. Nou hebben we een grote familie, en had ik eigenlijk weinig tot geen contact met haar. Het enige wat me bijstaat over haar was dat ze een huis vol klokken had, ze was daar altijd mee bezig.
Het volgende is het geval. Al jaren en jaren hangen hier in de woonkamer twee oude klokken, nooit is er iets vreemds mee gebeurd, tot die bewuste dag. De ene klok stond enkele uren na het telefoontje stil, de andere deed helemaal vreemd. Ieder half uur sloeg hij een willekeurig aantal, ik weet nog dat hij om 5 uur 's middags 11 keer sloeg, en een half uur later, om half 6 dus, plotseling 7 keer. En zo ging het door, er zat geen enkele volgorde in. Heel bizar, had kippenvel over heel mijn lijf.
Inmiddels doen de klokken het weer goed, maar ik kan het nog steeds niet verklaren waarom datgene gebeurde. Iemand ook iets soortgelijks meegemaakt? Ik heb nooit zo geloofd in geesten, maar nu...
Maar weet je dat eigenlijk wel zeker dat die klokken zich al die tijd 'normaal' hebben gedragen? Want je bent niet 24/7 thuis neem ik aan en als je thuis bent ga je niet elke keer zitten tellen of de klokken goed hun werk doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Frank92 het volgende:
Ruim 8 maanden later inmiddels. De klokken zijn al die tijd normaal geweest, tot vorige week het bericht kwam dat een andere tante was overleden. Wederom geen hechte band mee, dus dat was het probleem niet. Ook de klokken hielden zich gedeisd.
Vandaag de dag van de begravenis, en wat schetst mijn verbazig... Geloof het of niet. Vanmorgen om half 9 sloeg de klok 11 keer. Ik ben absoluut niet iemand die in geesten of iets dergelijks gelooft, maar dit kan ik toch even niet meer verklaren...
Daar heb je gelijk in, maar na de vorige keer is dat ding naar de maker geweest. Sindsdien is het mij, en mijn familie niet opgevallen dat hij weer vreemd deed, en dat gedurende 8 maanden... Nu is het dus weer raak.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar weet je dat eigenlijk wel zeker dat die klokken zich al die tijd 'normaal' hebben gedragen? Want je bent niet 24/7 thuis neem ik aan en als je thuis bent ga je niet elke keer zitten tellen of de klokken goed hun werk doen.
ik hoop dat de geesten dit lezenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
waarom? dit is mijn mening, er staat nergens dat alleen mensen die in geesten geloven mogen reageren! of wil je zieltjes winnen voor je ongeloofMensen de stuipen op het lijf jagen is tegenwoordig erg in op internet. Ik vind het allemaal onzin en er kinderachtig en ik ben vrij omdat te zeggen toch?
![]()
En blijkbaar zijn er meer mensen die jou verhaal ongeloofwaardig vinden
en daar begin je ook meteen raar op te reageren.Zulke reacties kun je nu eenmaal verwachten bij zo'n topic
Daarbij vind ik ook dat je je niet moet bezighouden met achterlijke dingen als geesten en glaasje draaien en dat is mijn mening en ik denk ook van vele anderenDaarbij zijn er een hoop mensen die zo labiel zijn dat die er in meegaan, vooral jongeren die op een leeftijd geen raad met zichzelf weten en als ze zulke dingen dan lezen dan gaan ze het gauw geloven, dat noem ik misbruik maken van zwakken. Nogmaals dit is mijn mening en als je het daar niet mee eens bent, dan mag dat best, maar ik denk er zo over, tot dat het tegendeel bewezen is en niet met losse filmpjes her en der op internet of gephotoshopte foto's of rare online ouija boards. Mensen moeten geloven wat ze willen geloven maar ga daar niet zwakke zieltjes mee winnen want die zijn erg beïnvloedbaar
Hetzelfde probleem, ik zelf denk dat het eraan ligt dat je het met z'n 2e moet doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef passiex het volgende:
hoi ik heb al een paar keer geprobeerd een geest op te roepen maar ik krijg geen contact.
Ik heb een ouija bord maar het wil niet echt lukken heb iemand nog tips
Zeker freaky.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:57 schreef belial1 het volgende:
mijn tante heeft ook glaasje gedraait,
ze vroeg ook hoe oud ze zou worden, daar kwam een 2 en een 7 uit.
was ze eerst bang dat ze zou sterven op haar 27ste, maar dat gebeurde niet!
maar nu komt het,
ze stierf op 09-09-2009 en 3x9 = 27
vind het maar freaky...!!
Vervelend, al die cryptische geesten die niet gewoon antwoord kunnen geven op de vraagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:57 schreef belial1 het volgende:
mijn tante heeft ook glaasje gedraait,
ze vroeg ook hoe oud ze zou worden, daar kwam een 2 en een 7 uit.
was ze eerst bang dat ze zou sterven op haar 27ste, maar dat gebeurde niet!
maar nu komt het,
ze stierf op 09-09-2009 en 3x9 = 27
vind het maar freaky...!!
Ik doe mee! Ik stuur je in de loop van de dag wel ff een PM.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Oh en mijn aanbod blijft. Ik nodig eenieder uit voor een Ouija bord sessie (op een Fudd Ouija bord uit 1972). Ik heb al een paar PM's binnen maar wil genoeg mensen hebben voor een sfeervolle en gezellige avond.
ow nou als het ook de mening van vekle andere is dan verandert dat de zaak natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:20 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
Daarbij vind ik ook dat je je niet moet bezighouden met achterlijke dingen als geesten en glaasje draaien en dat is mijn mening en ik denk ook van vele anderenDaarbij zijn er een hoop mensen die zo labiel zijn dat die er in meegaan, vooral jongeren die op een leeftijd geen raad met zichzelf weten en als ze zulke dingen dan lezen dan gaan ze het gauw geloven, dat noem ik misbruik maken van zwakken. Nogmaals dit is mijn mening en als je het daar niet mee eens bent, dan mag dat best, maar ik denk er zo over, tot dat het tegendeel bewezen is en niet met losse filmpjes her en der op internet of gephotoshopte foto's of rare online ouija boards. Mensen moeten geloven wat ze willen geloven maar ga daar niet zwakke zieltjes mee winnen want die zijn erg beïnvloedbaar
Ik vraag me af of Michielos daar nog wel zin in heeft, zijn post was namelijk van 10 augustus 2009quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik doe mee! Ik stuur je in de loop van de dag wel ff een PM.
Haha gelukkig dat ik geen mail heb gestuurd dan. Ik durfde ook al niet meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Michielos daar nog wel zin in heeft, zijn post was namelijk van 10 augustus 2009.
quote:Ik geloof je niet met je steekvlam van 1 meter lang.Op maandag 6 september 2010 10:45 schreef destorm het volgende:
Hoi,
Zo een 20 jaar geleden heb ik eens geesten opgeroepen ,eigenlijk was het met kameraden puur uit verveling en zin om iets spannends te doen.Er waren 3 mensen aanwezig ,ik mijn broer en een gemeenschappellijke vriend.Locatie een 100 jarig oud herenhuis waar wij toen woonden.Nou,we gingen in een kringetje in zetels zitten,mekaarshanden vasthoudend,2 kaarsen tussen ons op het salontafel ,een meter van elkaar verwijderd,die kaarsen.In het begin vroegen we zoals we dat kende van verhaaltjes,...geest,..bent u daar ?Na goed wat afgelachen te hebben en een half uurtje proberen zonde resultaat probeerde ik een andere aanpak.
<ik ging beneden het portret van mijn overleden oma halen ,ik was haar favouriete kleinkind .En zette het rechtop in een zetel die deel uitmaakte van de circel.vroeg aan de andere gasten om eens serieus te proberen te blijven en niet te lachen.Na amper 3 keer te vragen ...oma..bent u daar?? begon de linkse vlam ineens een steekvlam te geven van 1 meter hoog!!!!Man...wij schoten in paniek...ik heb onmiddelijk onze handen losgelaten en toen zakte de vlam terug ,wij heel bang weglopend uit de kamer.
En nu kan je zeggen ,er was iets met de kaars ,maar ...nee hoor...Zelfs nu ik erover schrijf krijg ik nog altijd kippevel.Ben er 200% van overtuigd dat er meer is dan wij kunnen zien ,alleen,ik heb het nooit meer gedurven ,dat geesten op roepen.ALs je er niks van kent ..beter afblijven denk.of je moet al heel sterk in je schoenen staan en niet snel panikeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |