ligt aan jouquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef Ticker het volgende:
Ligt het aan mij of heeft mr hierboven nog nooit een normale zin in Tru of BNW neergezet?
Goh , daar ook al niet ...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef Ticker het volgende:
Ligt het aan mij of heeft mr hierboven nog nooit een normale zin in Tru of BNW neergezet?
Dat zei ik al in mijn eerste post.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef Bastard het volgende:
En stel dat de ideomotor door de geesten kan worden aangestuurd? Is dat al bedacht, dat ze op dat niveau jou kunnen helpen te communiceren?
Maar dan moeten ze je hele arm bewegen, nu is er een gezamelijke energie (de deelnemers) die je lichtjes aanstuurt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:21 schreef 3steps het volgende:
[..]
Dat zei ik al in mijn eerste post.
Maar eigenlijk zou dan het glaasje overbodig zijn. (wat het eigenlijk ook is). De geesten kunnen dan net zo goed jouw vinger naar een bepaalde letter bewegen.
Ik zou wel willen, maar waar moet ik dan heen komen? Ik kom zelf uit beverwijk. En weet je zeker dat het wel veilig is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:01 schreef Michielos het volgende:
Oh en mijn aanbod blijft. Ik nodig eenieder uit voor een Ouija bord sessie (op een Fudd Ouija bord uit 1972). Ik heb al een paar PM's binnen maar wil genoeg mensen hebben voor een sfeervolle en gezellige avond.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze je hele arm bewegen, nu is er een gezamelijke energie (de deelnemers) die je lichtjes aanstuurt?
Ik probeer er eigenlijk achter te komen wat de geschiedenis is van de ouija borden, wie begon er mee, waarom?
http://www.starmanproductions.nl/ouijabord.htmlquote:Het eeuwenoude Ouijabord (spreek uit wietja hetgeen betekent ja-ja) wordt vaak ten onrechte gebruikt om vragen te stellen aan o.a. overledenen. Het is een grote misvatting te denken dat het Ouijabord alleen daarvoor wordt gebruikt, sterker nog, het Ouija bord is niet ontworpen om geesten mee op te roepen! Het wordt namelijk ook al duizenden jaren lang gebruikt door mensen om vragen te stellen aan ons eigen onderbewustzijn. Het wordt gebruikt zoals anderen een pendel gebruiken. Daar is het ook voor gemaakt. De misvatting dat het een bord is om geesten mee op te roepen komt door het feit dat sommige mensen het daarvoor misbruiken en door het feit dat Hollywood het in haar films ook vaak op deze manier gebruikt. Helaas is deze misvatting wereldwijd verspreid en de meeste mensen denken dus echt dat het Ouijabord gemaakt en bedoelt is om geesten mee op te roepen. Natuurlijk kun je alles misbruiken, maar ook een pendel kan gebruikt worden om geesten mee op te roepen, terwijl ook een pendel daar NIET voor is gemaakt.
Goeie vraag. Vlgs hem wel, vlgs mij niet... wat is jouw keuze?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:05 schreef 3geltje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar waar moet ik dan heen komen? Ik kom zelf uit beverwijk. En weet je zeker dat het wel veilig is?
Makkelijke test : doe een blinddoek om en laat iemand het bord willekeurig draaien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef Bastard het volgende:
En stel dat de ideomotor door de geesten kan worden aangestuurd? Is dat al bedacht, dat ze op dat niveau jou kunnen helpen te communiceren?
wat ben je toch opeens sceptisch bastardquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:54 schreef Bastard het volgende:
Getest, niet door mij iig, vraag mij af of dat het een serieuse test was of dat iemand (een geziene sceptische persoone) dat gewoon heeft opgeschreven en wij het voor waar aannemen?
Er komt een ouija nacht naar alle waarschijnlijkheid begrijp ik, willen jullie dat dan meenemen als test?
Dat zeg ik niet hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:24 schreef Michielos het volgende:
Nu zou je kunnen zeggen dat penn en teller geen goede bron is. Maar nogmaals.. als jij denkt dat je een andere uitkomst krijgt dan voer je het experiment gewoon zelf uit. Je zult zien dat er opeens niks meer te maken valt van de letters.
Zat het net te kijken, kan ze niet eens serieus nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Flammie het volgende:
Ik moest lachen om dat Penn en Teller filmpje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |