Sorry ben niet zo origineelquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:26 schreef intoxicated het volgende:
Geen originele titel over rechtenstudentjes?![]()
![]()
Ik zie het jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:29 schreef intoxicated het volgende:
Ik heb wat dingetjes veranderd in de wiki destijds
Hoezo dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:09 schreef Kang-He het volgende:
Gelukkig is hier niemand zo stom geweest om naar de VU te gaan.
Omdat je in de zomervakantie zorgstage moet lopen als je daar studeert.quote:
Hoi allemaal. Even snel voorstellen: ben zesdejaars aan de VU.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef Kang-He het volgende:
En het nieuwe curriculum en onderwijs verrot is.
Overigens nog maar twee daagjes zakkenwassen!
Maar, gelukkig is het maar 2 weken bij ons.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef intoxicated het volgende:
Rotterdam heeft de zorgstage toch in het 2e jaar? Dan kan ik binnenkort met gepast leedvermaak de ervaringen van een kennis van me gaan aanhoren, 'k denk dat ze het niet zo leuk gaat vinden![]()
Of ook leuk: Tromp Verpakking Partnersquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef the_jasper het volgende:
Textured Vegetable Protein
(jaja ff googlenen op tvp)
Ohjee wat een ramp. Nu kan ik niet verder leven. Vaarwel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef Spyronius het volgende:
Hmm de mods slapen zeker nog? Waarom zijn we nog niet centraal, tenminste onder aan de pagina hoe dat ook mag heten.
Hmm leuk je gekend te hebben, mag ik jouw plaats in de studie innemen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ohjee wat een ramp. Nu kan ik niet verder leven. Vaarwel.
Yup, wordt biomedische wetenschappen voor minimaal een jaar aan de UvA.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:50 schreef gohan16 het volgende:
heb je je nou al ingeschreven voor een studie?
Klopt, maar dan moest ik wel m'n scheikunde cijfer al hebben en aangezien ik dat cijfer pas na de 2de loting heb, kan ik daar niet aan mee doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:00 schreef gohan16 het volgende:
Utrecht heeft toch een 2de ronde loting..
for BMW, that is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |