ssst, gewoon 22 zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik bijna 29.
Ik ben dus 18, zondag 19
.
Dan ben ik nu 12 mênquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:02 schreef vlad het volgende:
[..]
ssst, gewoon 22 zeggen![]()
en gefelici dan alvast![]()
en over 10 jaar heb ik al bijna een houten jas aan![]()
![]()
je kent die uitdrukking niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben ik nu 12 mên.
Thanks.
"Uw zoekbewerking - "een houten jas aan hebben" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd".
details detailsquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het zelf een beetje fout en is het aantrekken ipv aan hebben.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, trouwens, mijn Astra is zo goed als verkocht, dus ik moet weer op zoek naar een andere auto.
hoe lang heb je m?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:25 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, trouwens, mijn Astra is zo goed als verkocht, dus ik moet weer op zoek naar een andere auto.
Ehh, volgens mij staat ie nog geen week op mijn naamquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe lang heb je m?
echt een handelaartje
daarvoor kan ik je alleen de stoelhoezen aanbiedenquote:
waarvoor dankquote:
Daar kom ik niet ver meequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef vlad het volgende:
[..]
daarvoor kan ik je alleen de stoelhoezen aanbieden![]()
![]()
ga jij voor de audi 80quote:
mits op gas uiteraardquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
Gas is om op te koken.
restjes van de biobak afschrapen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Olijfolie ja.
FUCK, nu je het zegt. Ik moet nog een 'menu' bij elkaar schrapen.
Gatverdammequote:
voor jou maar 1 brandstof (i c m benzine :-))quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:33 schreef vlad het volgende:
[..]
mits op gas uiteraard![]()
voor jou bestaat er maar een echte auto he?![]()
kloptquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:39 schreef lipje het volgende:
[..]
voor jou maar 1 brandstof (i c m diesel)
Overigens wou jij er zelf een, en riep je gister dat als je nog geen A3 kan betalen je wel voor de 80 gaat
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, maar als mannen iets zeggen bedoelen ze het nooit zo.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik kom al niet meer in de buurt bij dat ding. Wat een stank. Volgens mij hebben mijn ouders iemand omgelegd.
![]()
.
Hou opquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:41 schreef vlad het volgende:
[..]
makkelijk toch. een heerlijk pootje incl. tenenkaas afkluiven
![]()
![]()
eetlust al bijna weg?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hou op.
* ijsmeis denkt aan lekker eten.![]()
jij bent erger dan Hermanquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:41 schreef vlad het volgende:
[..]
makkelijk toch. een heerlijk pootje incl. tenenkaas afkluiven
![]()
![]()
t pootje zonder tenenkaas?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hou op.
* ijsmeis denkt aan lekker eten.![]()
Weet je zeker dat je niet stiekem op de Vinkenslag woont?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, volgens mij staat ie nog geen week op mijn naam.
nachtmerrie. Je mist m, hèquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
ik had gedroomd dat ik mijn auto voor 100 euro aan peu had door verkocht![]()
![]()
op de helft nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef vlad het volgende:
[..]
waarvoor dank![]()
![]()
vakantie er bijna op zitten of mag je nog een week?![]()
damn jij ! Ben je al zo oud ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef vlad het volgende:
anders reageer ik even in een topic van 30 jaar oud![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef lipje het volgende:
[..]
op de helft nu
Vandaag de auto ophalen en morgen naar Noorwegen![]()
daarom wil ik een audi, dan hoeft m'n rollator niet meer aan een touwtje achter de starlet aanquote:
naar de fjorden, zal omgeving bergen worden. En via Goteborg terugquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:56 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
nu ben ik echt jaloersnaar de noordkaap? het is daar iig beter vertoefen dan hier. Schijnt daar op het moment nog lekker koel te zijn
![]()
Hallo meneer hermanquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:58 schreef hermandeperman het volgende:
Vroeger zeiden mensen je nog wel eens gedag
Flikker op jij !!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:58 schreef hermandeperman het volgende:
Vroeger zeiden mensen je nog wel eens gedag
klinkt tof. met de boot van goteborg naar denemarken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:58 schreef lipje het volgende:
[..]
naar de fjorden, zal omgeving bergen worden. En via Goteborg terug
Wat een binnenkomerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet stiekem op meneer Vink woont?
Helsingor-Helsingborg (is pontje van 30 minuten)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:00 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt tof. met de boot van goteborg naar denemarken?
maar dat ligt niet aan het gassysteemquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja in mijn 40 jaar oude voiture..
toch knap, 40 jaar oud en gewoon (niet) rijden![]()
die boot heb ik ook gehad op weg naar finlandquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Helsingor-Helsingborg (is pontje van 30 minuten)
Ehh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet stiekem op de Vinkenslag woont?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh.
* ijsmeis kijkt naar buiten.
Nee, hoezo?
hoop hetquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat ligt niet aan het gassysteemal rot de hele wagen weg, het gassysteem zal blijven werken
![]()
ben jij door zweden gereden naar de volgende pont, of om dat stukje zee heen langs de noordpool?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:03 schreef vlad het volgende:
[..]
die boot heb ik ook gehad op weg naar finlanderg kort tripje, maar wel leuk
![]()
Danku.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:59 schreef vlad het volgende:
[..]
Hallo meneer herman![]()
ik had uw entree in de SC gemist, maar heet u bij deze van harte welkom![]()
![]()
Nee, ouderwets is okéquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Flikker op jij !!
zo goed? of gewoon nieuwrwets hoi Herman
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:07 schreef lipje het volgende:
[..]
ben jij door zweden gereden naar de volgende pont, of om dat stukje zee heen langs de noordpool?
Hermanusquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Danku.?
[..]
Nee, ouderwets is oké
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Danku.?
[..]
Nee, ouderwets is oké
Turku Helsinki is een leuke routequote:Op donderdag 27 juli 2006 10:12 schreef vlad het volgende:
[..]
weet je wel hoe groot dat stukje is? dat hadden we nooit in 4 dagen gered. we zijn met de boot van denemarken naar helsingborg gegaan, vandaar naar stockholm gereden, waar we de boot naar Turku gepakt hebben. Van Turku zijn we vervolgens naar Helsinki gereden waar we de sleutels van ons huis in ontvangst mochten nemen
![]()
Ik blijf bezigquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:13 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
geloof dat je je grapje moet uitleggen aan ijsmeis![]()
alquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik snap 'm al.
ja, ook al iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf bezig
Jij moest vanmorgen ook al je grap uitleggen of niet?
Koffie met appelgebak
ben je ook eens in rovaniemie geweest?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Turku Helsinki is een leuke route
Ik heb eens een rondje door Finland gereden. Helsinki, Turku, Tampere, Jyväskylä, Lathi, en weer terug naar Helsinki
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:![]()
LAATSTE WERKDAG
![]()
Je dan 2 uur verslapen wegens dronkenschap is dan niet zo'n goed idee hè![]()
Nee sorry, ik was gewoon lam en heb op de grond geslapenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:30 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is wel een slechte reden
als je had gezegd dat je de avond ervoor heftige platvloerse sex met je vriendin gehad hebt waardoor je zo uitgeput was dat je de wekker niet gehoord hebt, had je mijn respect gewonnen
![]()
maar wel tof voor jehet aftellen is begonnen
![]()
hahahquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was gewoon lam en heb op de grond geslapen
oh, dan heb je je straf ook al wel gehadquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was gewoon lam en heb op de grond geslapen
Ik mag geen grapjes maken in Maikuuul topics over Maikuuul.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alle Limbo's zijn hetzelfde.
Ik lag gewoon naast m'n bed toen ik wakker werdquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hahah
dat heb ik ook eens gehad, op "schoolreisje" destijds..
In een tent op de grond, echt brak de dag daarna..
ik had ook nog een nat pak omdat ik in het zwembad was getiefd...
M'n nek voelt idd gaar aan jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef vlad het volgende:
[..]
oh, dan heb je je straf ook al wel gehad![]()
Omdat je geen humor hebt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag geen grapjes maken in Maikuuul topics over Maikuuul.
als ik aan dat schoolreisie denk moet ik wel lachen hoor..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik lag gewoon naast m'n bed toen ik wakker werd![]()
Al is de edit nog zo snelquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als ik aan dat schoolreisie denk moet ik wel lachen hoor..
helemaal lam, natte kleren samen met een kotsent "chickie" in de bagage tent op de grond pitten
verder wel leuk gehad toen
Wat vond je grappig?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappig. Maar toen kwam Roellio
.
de hamvraag voor vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel
Maar geneukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |