nachtmerrie. Je mist m, hèquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
ik had gedroomd dat ik mijn auto voor 100 euro aan peu had door verkocht![]()
![]()
op de helft nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef vlad het volgende:
[..]
waarvoor dank![]()
![]()
vakantie er bijna op zitten of mag je nog een week?![]()
damn jij ! Ben je al zo oud ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef vlad het volgende:
anders reageer ik even in een topic van 30 jaar oud![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef lipje het volgende:
[..]
op de helft nu
Vandaag de auto ophalen en morgen naar Noorwegen![]()
daarom wil ik een audi, dan hoeft m'n rollator niet meer aan een touwtje achter de starlet aanquote:
naar de fjorden, zal omgeving bergen worden. En via Goteborg terugquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:56 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
nu ben ik echt jaloersnaar de noordkaap? het is daar iig beter vertoefen dan hier. Schijnt daar op het moment nog lekker koel te zijn
![]()
Hallo meneer hermanquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:58 schreef hermandeperman het volgende:
Vroeger zeiden mensen je nog wel eens gedag
Flikker op jij !!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:58 schreef hermandeperman het volgende:
Vroeger zeiden mensen je nog wel eens gedag
klinkt tof. met de boot van goteborg naar denemarken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:58 schreef lipje het volgende:
[..]
naar de fjorden, zal omgeving bergen worden. En via Goteborg terug
Wat een binnenkomerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet stiekem op meneer Vink woont?
Helsingor-Helsingborg (is pontje van 30 minuten)quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:00 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt tof. met de boot van goteborg naar denemarken?
maar dat ligt niet aan het gassysteemquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja in mijn 40 jaar oude voiture..
toch knap, 40 jaar oud en gewoon (niet) rijden![]()
die boot heb ik ook gehad op weg naar finlandquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Helsingor-Helsingborg (is pontje van 30 minuten)
Ehh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet stiekem op de Vinkenslag woont?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh.
* ijsmeis kijkt naar buiten.
Nee, hoezo?
hoop hetquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat ligt niet aan het gassysteemal rot de hele wagen weg, het gassysteem zal blijven werken
![]()
ben jij door zweden gereden naar de volgende pont, of om dat stukje zee heen langs de noordpool?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:03 schreef vlad het volgende:
[..]
die boot heb ik ook gehad op weg naar finlanderg kort tripje, maar wel leuk
![]()
Danku.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:59 schreef vlad het volgende:
[..]
Hallo meneer herman![]()
ik had uw entree in de SC gemist, maar heet u bij deze van harte welkom![]()
![]()
Nee, ouderwets is okéquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Flikker op jij !!
zo goed? of gewoon nieuwrwets hoi Herman
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:07 schreef lipje het volgende:
[..]
ben jij door zweden gereden naar de volgende pont, of om dat stukje zee heen langs de noordpool?
Hermanusquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Danku.?
[..]
Nee, ouderwets is oké
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |