Idd, ik heb ook steeds minder zin om te eten en val steeds meer af door die kankerhittequote:Op woensdag 26 juli 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eet echt heel weinig de laatste dagen, en ik begon net een beetje op gewicht te komen: ik wil niet weten hoeveel gewicht ik al verloren heb met dat kloteweer.
Om bij jou maar eens te beginnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Kutweer is het.
Mensen die deze hitte lekker vinden, verdienen een paar rake klappen in het gezicht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Hoeveel weken duurt deze ellende nu al en hoe lang gaat het nog duren... zucht
quote:KNMI: hittegolf houdt aan tot in augustus
Huidige hittegolf wordt wellicht de langste sinds 1901
Ik niet hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ja en in de winter verlangen we weer naar de zomer
Sinds wanneer kun je hitte en regen met elkaar vergelijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef mark_82 het volgende:
Is het eindelijk meer dan 4 dagen in het jaar lekker warm. Heeft iedereen der last van. Als het straks weer regent krijg je een: Klaag hier over de regen topic:
Ja, want dan gaan we allemaal dood.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Is het nou zoveel gevraagd om gewoon het hele jaar door een beschaafde 20 graden te hebben!![]()
Tering tyfus kut hitte!![]()
Yo, ik trek mijn mes, jeweets.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Nawien het volgende:
Heerlijk die warmte, zeker als je vrij bent![]()
Liegbeest!quote:
Regen is kutquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je hitte en regen met elkaar vergelijken?
Heldquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef Niwa het volgende:
[..]
Beter wordt het in Nederland nooit 2 L0w 4 Zer0, aight.
Dat zegt meer over je josti username dan over de user die hem zojuist heeft ontleed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Held1 van de weinigen die mijn nick kan ontleden en uitleggen.
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je josti username dan over de user die hem zojuist heeft ontleed.
Hé! Ik ben gewoon een held, ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je josti username dan over de user die hem zojuist heeft ontleed.
Nope, vind de winter heerlijk. En dit weer is tot een graad of 26 leuk, daarna is er geen reet meer aan. Krijg die hitte m'n huis gewoon niet uitquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ja en in de winter verlangen we weer naar de zomer
iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:25 schreef lovegrrl het volgende:
Ik zal niet klagen![]()
Ik zal niet klagen![]()
hier heb ik de hele winter naar uitgekeken, dus nu mag ik dan ook niet zeuren
Neee!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Furious het volgende:
KNMI: hittegolf houdt aan tot in augustus
Huidige hittegolf wordt wellicht de langste sinds 1901
Zweetseksquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ben ook al 2 kilo afgevallen, maar dat komt door een zekere dame
Als ik nu ergens niet aan moet denken....quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Zweetseks
Een van de weinige dingen dat wel leuk is met dit weer, je glijdt alle kanten op
Muahahaha zwakkelingquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef Nega het volgende:
IK haat deze hitte, het mag echt wel een graad of 8 kouder, en dan is het gewoon lekker, nu is het echt niet te doen. En ik ben ook afgevallen zeg, ik heb dr gewoon maagpijn van, gister al de hele dag, nu ook. verdomme.
Je zou wel anders lullen als je door het teveel aan vocht (drinken) en te weinig eten (vezels) de hele dag op de wc zit en uit je anus plastquote:
Wel laat in de avond hequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als ik nu ergens niet aan moet denken....![]()
Als ik nu zou gaan sexen blijf ik er in...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Wel laat in de avond he
Als je overdag met 40+ graden sekst ga je hardstikke dood.
Wel een mooie dood, dat dan weer wel.
Gewoon zo'n draaitthermostaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef nog.een.keer het volgende:
Tot 30 maar? Hoe oud (of goedkoop) is dat ding dan wel niet?
Hier gaan alle meters tot 50 graden.
Ik hoop niet dat we dat ooit gaan halen in Nederland.......![]()
Okquote:
quote:Zijn er trouwens geen zweetsmilies?&
geven nog het beste beeld van hoe ik me voel...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:32 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan sexen blijf ik er in...![]()
Tķt augustus?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:10 schreef thedude0 het volgende:
Hittegolf blijft tot augustus
godverdegrafkankerteringtyfus
Of je springt onder de hete douche...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef Hr-Flip het volgende:
Als je nou gewoon in huis de verwarming op 40 graden zet, en je loopt na die tijd na buiten, dan is het best wel fris buiten.
Ja fijn, dan ben je nadien niet alleen warm maar ook klamquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:05 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Of je springt onder de hete douche...
Van de verwarming krijg je knallende hoofdpijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja fijn, dan ben je nadien niet alleen warm maar ook klam![]()
En je krijgt het weer bloedjeheet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
koud afdouchen, sta je wel ff naar adem te happen maar tis wel lekker fris
nou ik fietste net van groningen naar amsterdam en verdomd wat een schitterend weer zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:17 schreef Ringo het volgende:
Daarnet heerlijk van Den Haag naar Wassenaar gefietst, en weer terug door de duinen.
Heerlijk die zomerhitte, vooral 's nachts!![]()
wat zeuren jullie nou zeg, het is fantastisch weer![]()
sporty spicequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:19 schreef zhe-devilll het volgende:
nou ik fietste net van groningen naar amsterdam
jah zag ik jou ook niet heel evenquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah zag ik jou ook niet heel even
daar in het nachtelijke groene gras
toen je keek naar je veters
en hoe heet het was?
les 1quote:
leuk dinsdag, das gvd over 5 dagen pas. gezien de chaos theorie is dat te ver weg om realistisch voorspellingen te doen. ik vrees het ergstequote:
Preciesquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
leuk dinsdag, das gvd over 5 dagen pas. gezien de chaos theorie is dat te ver weg om realistisch voorspellingen te doen. ik vrees het ergste
ik hoop van nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:42 schreef Wilfret het volgende:
Reken er maar op dat augustus nog warmer gaat worden dan juli, met opnieuw twee hittegolven.
Ik ook met mijn wapperende hand.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:22 schreef manhattan het volgende:
Ik hou het wel redelijk uit met een grote ventilator naast mijn bed.
Das wel enorm kut jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:27 schreef DeeCruise het volgende:
Fijn, werken snachts waardoor je overdag moet slapen als het 35+ graden is,
Nog fijner! Werken snachts in een hotel dat grotendeels uit glas bestaat en waar de airco automatisch uit gaat een half uur voordat mijn dienst begint...
Veel wapperplezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ook met mijn wapperende hand.
*fap*fap*fap*fap*fap
En zo lekker hygienisch........quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das wel enorm kut ja![]()
*leeft mee
Ik heb in de horeca gewerkt, werd het zomaar even 50 graden in de keukenIn een OPEN keuken ook nog
![]()
Nu even de woning van koele lucht voorzien , als dat zo een tijdje duurt tot zo 5-6u in de ochtend dan is er geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:37 schreef smalfilm het volgende:
Het mag nu wel afgelopen zijn want door de hitte kan ik niet slapen.
In leven blijven was even belangrijkerquote:
Het probleem is dat ik daar dus al heul lang mee bezig ben, maar mijn slaapkamer werkt niet mee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nu even de woning van koele lucht voorzien , als dat zo een tijdje duurt tot zo 5-6u in de ochtend dan is er geen enkel probleem.![]()
'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
In leven blijven was even belangrijker![]()
Op een een zolderkamer moet je dan wel een flink raam hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:42 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik daar dus al heul lang mee bezig ben, maar mijn slaapkamer werkt niet mee.
Het blijft benauwd en plakkerig enzo.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:42 schreef manhattan het volgende:
[..]
'
Je kunt die zonnebril afzetten hoor, tis bijna 3:45.................
Wanneer ik zin heb. Iets met vakantie.............quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:44 schreef DarKZeN het volgende:
hoelaat gaan jullie allemaal slapen?
Ik kan wel proberen, maar de omgeving weigert.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:44 schreef DarKZeN het volgende:
ik ga over 5 minuten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:44 schreef DarKZeN het volgende:
Mijn raam is helaas niet zo grootquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op een een zolderkamer moet je dan wel een flink raam hebben.![]()
Ik heb er geen kracht meer voorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:47 schreef manhattan het volgende:
[..]
Moet jij geen mannetje domineren nu ?
Het is juist lekker afgekoeld nu buiten.quote:
Nou binnen nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:03 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Het is juist lekker afgekoeld nu buiten.
Dan ga je buiten zitten, zo afgekoeld.quote:
Dat is met mensen enzo tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:11 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dan ga je buiten zitten, zo afgekoeld.
Slapen bedoelen ze daarmee heh, ookquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Kutweer is het.
Mensen die deze hitte lekker vinden, verdienen een paar rake klappen in het gezicht.
Nu maar denk ik, ondanks dat het nog steeds bloedheet binnen is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:44 schreef DarKZeN het volgende:
Me Too dan ook maar, tis hier aardig afgekoeldquote:
Lekker dat afkoelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Me Too dan ook maar, tis hier aardig afgekoeldFf rukken nog en dan zzzzz
![]()
Nu dan echt. Nog steeds warmquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu maar denk ik, ondanks dat het nog steeds bloedheet binnen is.
Hier is nog bier, maar ik had liever dat de temperatuur wat lager was op dit moment.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
De temperatuur is ok maar mijn bier is op.![]()
Ben een keer gisteravond vroeg al gaan slapen. Nu net wakker en even aan het genieten van deze "koele" ochtendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:44 schreef DarKZeN het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:02 schreef Lotjeb het volgende:
warmteallergie
Je krijgt er veel meer van:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:11 schreef feessie het volgende:
Hmm , de gevolgen worden nu wel zichbaar..
-Niet meer kunnen eten
-Niet meer kunnen slapen
Het enigste wat nog een beetje positief is , is mn verliefdheid .. verder zuigt alles !![]()
Hitte maakt meer kapot dan je lief is![]()
Jawel, de zon doodvermoordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Tja, toch niks aan te doen.
Bewolking zorgt er dan ook voor dat de warmte niet kán ontsnappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:15 schreef Myers het volgende:
Nu is het hier verdomme helemaal bewolkt, maar het koelt voor geen meter af. Zit je dus alsnog in 30 graden te zweten alleen er is geen zon dus wat heb je eraanHoerenweer
Kssst! Weg jijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:28 schreef Ringo het volgende:
zonzon
zon
zon
warmwarm
warm
warm
zomerzomer
zomer
zomer
flikker op naar afrikaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:28 schreef Ringo het volgende:
zonzon
zon
zon
warmwarm
warm
warm
zomerzomer
zomer
zomer
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:28 schreef Ringo het volgende:
zonzon
zon
zon
warmwarm
warm
warm
zomerzomer
zomer
zomer
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:30 schreef Cheesecake het volgende:
En nog steeds geen regen he hier.
Ik wil lekker in pyama voor tv hangen, verwarming hoor, gluhwein erbij, sneeuw buiten..Prr.
Hummm, wat zeg je dat lekker geilquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:28 schreef Myers het volgende:
Ik dacht ik ga ff op bed liggen maar ik zweet zo erg van die klamme kut dat ik gewoon m'n bed af drijf en op de grond flikker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |