Idd, ik heb ook steeds minder zin om te eten en val steeds meer af door die kankerhittequote:Op woensdag 26 juli 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eet echt heel weinig de laatste dagen, en ik begon net een beetje op gewicht te komen: ik wil niet weten hoeveel gewicht ik al verloren heb met dat kloteweer.
Om bij jou maar eens te beginnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Kutweer is het.
Mensen die deze hitte lekker vinden, verdienen een paar rake klappen in het gezicht.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Hoeveel weken duurt deze ellende nu al en hoe lang gaat het nog duren... zucht
quote:KNMI: hittegolf houdt aan tot in augustus
Huidige hittegolf wordt wellicht de langste sinds 1901
Ik niet hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ja en in de winter verlangen we weer naar de zomer
Sinds wanneer kun je hitte en regen met elkaar vergelijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef mark_82 het volgende:
Is het eindelijk meer dan 4 dagen in het jaar lekker warm. Heeft iedereen der last van. Als het straks weer regent krijg je een: Klaag hier over de regen topic:
Ja, want dan gaan we allemaal dood.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Is het nou zoveel gevraagd om gewoon het hele jaar door een beschaafde 20 graden te hebben!![]()
Tering tyfus kut hitte!![]()
Yo, ik trek mijn mes, jeweets.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef Nawien het volgende:
Heerlijk die warmte, zeker als je vrij bent![]()
Liegbeest!quote:
Regen is kutquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je hitte en regen met elkaar vergelijken?
Heldquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef Niwa het volgende:
[..]
Beter wordt het in Nederland nooit 2 L0w 4 Zer0, aight.
Dat zegt meer over je josti username dan over de user die hem zojuist heeft ontleed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Held1 van de weinigen die mijn nick kan ontleden en uitleggen.
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je josti username dan over de user die hem zojuist heeft ontleed.
Hé! Ik ben gewoon een held, ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je josti username dan over de user die hem zojuist heeft ontleed.
Nope, vind de winter heerlijk. En dit weer is tot een graad of 26 leuk, daarna is er geen reet meer aan. Krijg die hitte m'n huis gewoon niet uitquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ja en in de winter verlangen we weer naar de zomer
iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:25 schreef lovegrrl het volgende:
Ik zal niet klagen![]()
Ik zal niet klagen![]()
hier heb ik de hele winter naar uitgekeken, dus nu mag ik dan ook niet zeuren
Neee!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Furious het volgende:
KNMI: hittegolf houdt aan tot in augustus
Huidige hittegolf wordt wellicht de langste sinds 1901
Zweetseksquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ben ook al 2 kilo afgevallen, maar dat komt door een zekere dame
Als ik nu ergens niet aan moet denken....quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Zweetseks
Een van de weinige dingen dat wel leuk is met dit weer, je glijdt alle kanten op
Muahahaha zwakkelingquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef Nega het volgende:
IK haat deze hitte, het mag echt wel een graad of 8 kouder, en dan is het gewoon lekker, nu is het echt niet te doen. En ik ben ook afgevallen zeg, ik heb dr gewoon maagpijn van, gister al de hele dag, nu ook. verdomme.
Je zou wel anders lullen als je door het teveel aan vocht (drinken) en te weinig eten (vezels) de hele dag op de wc zit en uit je anus plastquote:
Wel laat in de avond hequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als ik nu ergens niet aan moet denken....![]()
Als ik nu zou gaan sexen blijf ik er in...quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:10 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Wel laat in de avond he
Als je overdag met 40+ graden sekst ga je hardstikke dood.
Wel een mooie dood, dat dan weer wel.
Gewoon zo'n draaitthermostaatquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:48 schreef nog.een.keer het volgende:
Tot 30 maar? Hoe oud (of goedkoop) is dat ding dan wel niet?
Hier gaan alle meters tot 50 graden.
Ik hoop niet dat we dat ooit gaan halen in Nederland.......![]()
Okquote:
quote:Zijn er trouwens geen zweetsmilies?&
geven nog het beste beeld van hoe ik me voel...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:32 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan sexen blijf ik er in...![]()
Tķt augustus?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:10 schreef thedude0 het volgende:
Hittegolf blijft tot augustus
godverdegrafkankerteringtyfus
Of je springt onder de hete douche...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:20 schreef Hr-Flip het volgende:
Als je nou gewoon in huis de verwarming op 40 graden zet, en je loopt na die tijd na buiten, dan is het best wel fris buiten.
Ja fijn, dan ben je nadien niet alleen warm maar ook klamquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:05 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Of je springt onder de hete douche...
Van de verwarming krijg je knallende hoofdpijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja fijn, dan ben je nadien niet alleen warm maar ook klam![]()
En je krijgt het weer bloedjeheet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef Cool_Runner het volgende:
koud afdouchen, sta je wel ff naar adem te happen maar tis wel lekker fris
nou ik fietste net van groningen naar amsterdam en verdomd wat een schitterend weer zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:17 schreef Ringo het volgende:
Daarnet heerlijk van Den Haag naar Wassenaar gefietst, en weer terug door de duinen.
Heerlijk die zomerhitte, vooral 's nachts!![]()
wat zeuren jullie nou zeg, het is fantastisch weer![]()
sporty spicequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:19 schreef zhe-devilll het volgende:
nou ik fietste net van groningen naar amsterdam
jah zag ik jou ook niet heel evenquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah zag ik jou ook niet heel even
daar in het nachtelijke groene gras
toen je keek naar je veters
en hoe heet het was?
les 1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|