luiheid maakt veel goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gaafwist niet dat mannen dat ook konden
Okee, dat noteer ik even, daar was ik nooit zelf achter gekomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Christine het volgende:
Twee dropjes als avondeten vult toch niet heel erg.
Ja daarom dacht ik, ik vertel het even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dat noteer ik even, daar was ik nooit zelf achter gekomen.
Ow natuurlijk ook van belang watvoor dropjes? zout zoet hard zacht trekdrop?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik, ik vertel het even..
een pietsje meer dan jouw dropjesquote:
had ik maar zo'n ijsje dan.quote:
doeiquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Christine het volgende:
[..]
had ik maar zo'n ijsje dan..
ik neem nog een dropje, een sigaret en een koude douche.
dag snoesjes.
spelvaut?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef Pheno het volgende:
Nee, Godot, schijnbaar. Het zal de hitte zijn
en bedankt weer voor de mededelingquote:
frontpage? why?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef nixxx het volgende:
liefiepiefie! staat je nieuwe leuke meissie op de frontpage?
Nope, nog steeds niet officieel bekend dat jij 'the man' wordt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:27 schreef JoeyT het volgende:
En?
Langzaam zooitje altijd hier...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet officieel bekend dat jij 'the man' wordt...
Anansi Boys? Die is net uit in vertaling.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
en morgen weer vroegop....maar wel een lekker boek voor in de trein.. van Neil Gaiman
leuk!
En ook goedemorgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:47 schreef Christine het volgende:
Kan ik eens uitslapen, word ik gewoon netjes als elke dag om 7 uur wakker. Alleen vandaag niet met zo'n "kut-ik-wil-verder-slapen"-humeur, maar gewoon klaarwakker..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:14 schreef nixxx het volgende:
ha yns!
Bloedhitte? Het is maar 22 graden...quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij ook.
Vandaag ga ik in de bloedhitte met zware verhuisdozen sjouwen..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |