mja maarr ik bedoel dat ik het dus wel zal blijven merken dak vamn bier vaker moetquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik veel vaker, maar dat is werkontwijkend gedrag.![]()
Ik tijdens het douchen. Multitasken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja en schijten doe ik altijd 's ochtends tussen het ontbijt en douchen in
Alcohol ontrekt vocht aan je lichaam en dus moet je idd vaker naar de plee als je alcohol nuttigt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maarr ik bedoel dat ik het dus wel zal blijven merken dak vamn bier vaker moet
luiheid maakt veel goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gaafwist niet dat mannen dat ook konden
Okee, dat noteer ik even, daar was ik nooit zelf achter gekomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Christine het volgende:
Twee dropjes als avondeten vult toch niet heel erg.
Ja daarom dacht ik, ik vertel het even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dat noteer ik even, daar was ik nooit zelf achter gekomen.
Ow natuurlijk ook van belang watvoor dropjes? zout zoet hard zacht trekdrop?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik, ik vertel het even..
een pietsje meer dan jouw dropjesquote:
had ik maar zo'n ijsje dan.quote:
doeiquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Christine het volgende:
[..]
had ik maar zo'n ijsje dan..
ik neem nog een dropje, een sigaret en een koude douche.
dag snoesjes.
spelvaut?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef Pheno het volgende:
Nee, Godot, schijnbaar. Het zal de hitte zijn
en bedankt weer voor de mededelingquote:
frontpage? why?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef nixxx het volgende:
liefiepiefie! staat je nieuwe leuke meissie op de frontpage?
Nope, nog steeds niet officieel bekend dat jij 'the man' wordt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:27 schreef JoeyT het volgende:
En?
Langzaam zooitje altijd hier...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet officieel bekend dat jij 'the man' wordt...
Anansi Boys? Die is net uit in vertaling.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
en morgen weer vroegop....maar wel een lekker boek voor in de trein.. van Neil Gaiman
leuk!
En ook goedemorgenquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:47 schreef Christine het volgende:
Kan ik eens uitslapen, word ik gewoon netjes als elke dag om 7 uur wakker. Alleen vandaag niet met zo'n "kut-ik-wil-verder-slapen"-humeur, maar gewoon klaarwakker..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:14 schreef nixxx het volgende:
ha yns!
Bloedhitte? Het is maar 22 graden...quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij ook.
Vandaag ga ik in de bloedhitte met zware verhuisdozen sjouwen..
.
Dat is helaas al begonnenquote:
Eigenlijk welquote:
"boeken"quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:04 schreef Dickies het volgende:
Vanmiddag weer even sjiek boeken op m'n nieuwe brommertEerst de verzekering e.d. maar regelen
Het is mij ook een raadselquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:16 schreef Aarti het volgende:
bateren?
Alsin rijdenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:16 schreef Aarti het volgende:
bateren?
Toen ik het postte was het nog heet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bloedhitte? Het is maar 22 graden...
Succes!
Hier komt het met bakken uit de hemel zetten. Vroeger, toen de zon nog scheen in de zomer.... Hier is 't altijd maar regen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:25 schreef Aarti het volgende:
het is hier bloedjeheet
Die nixxx die doet ook alles voor je he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Toen ik het postte was het nog heet..
Het is nu heeeeerlijk afgekoeld. En uiteraard ga ik niet zelf met dozen sjouwen, daar heb ik iemand voor.
Mijn pols wordt nu met de minuut dikker, lijkt het wel.
Wat een kutweer zeg.... Het is ook nog niet warm geweest deze zomerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de hemel zetten. Vroeger, toen de zon nog scheen in de zomer.... Hier is 't altijd maar regen...
Nederlandse zomers...![]()
Ik werk al enige tijd in Zoetermeer...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef Christine het volgende:
Het is alweer droog in Den Haag hoor, Air..
Heeft hier nog niet eens geregendquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef Christine het volgende:
Het is alweer droog in Den Haag hoor, Air..
Vandaag helpt mijn zwagerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die nixxx die doet ook alles voor je he?![]()
Zou je er niet es mee naar de dokter gaan dan? Is het die pols die je gebroken hebt of die andere?
Jij snapt 'm... De laatste zomer dat we nog een beetje weer hadden was in 1947...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een kutweer zeg.... Het is ook nog niet warm geweest deze zomer
Klote regen altijd maar weer.... ik wil zon, zon zeg ik je !![]()
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk al enige tijd in Zoetermeer...![]()
Dat zal door de regen niet minder worden denkquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef Aarti het volgende:
Ik wil ook wel een regenbuitje, zou lekker zijn, het is erg benauwd vandaag
Waarom ga je pas morgen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Vandaag helpt mijn zwager. En ja, het is de gebroken pols en ik ga naar de dokter zodra het kan (morgen of maandag dus). Komt goed.
Gruwelijk!quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
+1 behulpzaam
http://www.reclame.nl/?c=tv&p=view&id=16&t=Douwe%20Egberts
meestal neemt een regenbui wel wat verkoeling meequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal door de regen niet minder worden denk![]()
Ik maak al jaren plannen maar ik wil eerst mijn plan afmaken om veel geld te verdienenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij snapt 'm... De laatste zomer dat we nog een beetje weer hadden was in 1947...
Ik ga emigreren!
Om het na een half uur nog benauwder te laten worden door die waterdampquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
meestal neemt een regenbui wel wat verkoeling mee
Weg uit The Hague ?quote:
doemdenkerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Om het na een half uur nog benauwder te laten worden door die waterdamp
Tenzij het uren lang en hard gaat regenen maar dat lijkt me sterk
Ja, morgen of maandag dus. Ligt er even aan of ze morgen open zijn. Komt goed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel morgen doen dan he. Je kan er eigenlijk niet lang mee blijven rondlopen
Huisarts heeft toch spreekuur van 8-9?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, morgen of maandag dus. Ligt er even aan of ze morgen open zijn. Komt goed..
Klopt, maar misschien issie wel op vakantie hequote:Op donderdag 27 juli 2006 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Huisarts heeft toch spreekuur van 8-9?
Goedemorgenquote:
Ik kom er alleen als ik naar de Asta gaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |