quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:14 schreef nixxx het volgende:
ha yns!
Bloedhitte? Het is maar 22 graden...quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij ook.
Vandaag ga ik in de bloedhitte met zware verhuisdozen sjouwen..
.
Dat is helaas al begonnenquote:
Eigenlijk welquote:
"boeken"quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:04 schreef Dickies het volgende:
Vanmiddag weer even sjiek boeken op m'n nieuwe brommertEerst de verzekering e.d. maar regelen
Het is mij ook een raadselquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:16 schreef Aarti het volgende:
bateren?
Alsin rijdenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:16 schreef Aarti het volgende:
bateren?
Toen ik het postte was het nog heet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bloedhitte? Het is maar 22 graden...
Succes!
Hier komt het met bakken uit de hemel zetten. Vroeger, toen de zon nog scheen in de zomer.... Hier is 't altijd maar regen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:25 schreef Aarti het volgende:
het is hier bloedjeheet
Die nixxx die doet ook alles voor je he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Toen ik het postte was het nog heet..
Het is nu heeeeerlijk afgekoeld. En uiteraard ga ik niet zelf met dozen sjouwen, daar heb ik iemand voor.
Mijn pols wordt nu met de minuut dikker, lijkt het wel.
Wat een kutweer zeg.... Het is ook nog niet warm geweest deze zomerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de hemel zetten. Vroeger, toen de zon nog scheen in de zomer.... Hier is 't altijd maar regen...
Nederlandse zomers...![]()
Ik werk al enige tijd in Zoetermeer...quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef Christine het volgende:
Het is alweer droog in Den Haag hoor, Air..
Heeft hier nog niet eens geregendquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef Christine het volgende:
Het is alweer droog in Den Haag hoor, Air..
Vandaag helpt mijn zwagerquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die nixxx die doet ook alles voor je he?![]()
Zou je er niet es mee naar de dokter gaan dan? Is het die pols die je gebroken hebt of die andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |