Ik koester zoveel maar er kan altijd meer bijquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik koester mijn Motörhead cover van Queen's Tie your mother down al.
ik denk dat ik het geroosterde pita ga proberenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
meestal stokbrood maar dat is gemakszucht
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik denk dat ik het geroosterde pita ga proberen
U hoort nog van ons![]()
als het om lekker eten gaat, ben ik gierigggggquote:
yapquote:
SMS is dan ook voor alle Liefie_'s op de wereld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt voor smsjes. Veel te veel de neiging om grammaticaal correcte zinnen te produceren, en dat wil niet altijd in 160 tekens.
Dat verklaart een aantal van de antwoordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SMS is dan ook voor alle Liefie_'s op de wereld.
vandaar dat er zoveel gesmst word tegenwoordigquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
SMS is dan ook voor alle Liefie_'s op de wereld.
Tof is tof.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel gesmst word tegenwoordig
alles wat ik doe is tof
Checkquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
Sms'sen is geweldig, zonder of met liefie_
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Check.
Hoewel ik nog nooit met liefie_ heb gesms't en die enerverende ervaring dus nog niet ken
Ontken het maar niet! Wij weten allen beter!quote:
huiliequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:39 schreef Viper_74 het volgende:
Dan is Pheno ook een nerd....
alleen dat 6 figure income tja
De nieuwste kloon van mvdlubbe natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:07 schreef Pheno het volgende:
wtf is Godot
ohquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef webspider het volgende:
[..]
De nieuwste kloon van mvdlubbe natuurlijk
Good for you.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:12 schreef Pheno het volgende:
iig heb ik _arual_ weer met haar hoofd naar andere dingen kunnen laten denken, dus de dag is alsnog een geslaagde vrije dag geworden.
nee, ze hangt nu op de bankquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Good for you.
Ze geniet nu van een welverdiend roseetje aan een van de terrasjes aan het water?
Wees een kerel en regel een koel roseetjequote:
Daar moet je aan wennen, ik heb er al geen last meer van. Over tien jaar zit jij ook op dat niveau.quote:
omdat je niks gewent bentquote:
verdorie je was me voorquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar moet je aan wennen, ik heb er al geen last meer van. Over tien jaar zit jij ook op dat niveau.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar moet je aan wennen, ik heb er al geen last meer van. Over tien jaar zit jij ook op dat niveau.
bedankt voor die onwijs prettige infoquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]mja normaal ga ik 2 of hoogstens 3 keer per dag
Ik veel vaker, maar dat is werkontwijkend gedrag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja normaal ga ik 2 of hoogstens 3 keer per dag
Ja en schijten doe ik altijd 's ochtends tussen het ontbijt en douchen inquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedankt voor die onwijs prettige info
altijd iets wat ik altijd al wou weten
en het beeld er bij
prachtig
mja maarr ik bedoel dat ik het dus wel zal blijven merken dak vamn bier vaker moetquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik veel vaker, maar dat is werkontwijkend gedrag.![]()
Ik tijdens het douchen. Multitasken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja en schijten doe ik altijd 's ochtends tussen het ontbijt en douchen in
Alcohol ontrekt vocht aan je lichaam en dus moet je idd vaker naar de plee als je alcohol nuttigt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maarr ik bedoel dat ik het dus wel zal blijven merken dak vamn bier vaker moet
luiheid maakt veel goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gaafwist niet dat mannen dat ook konden
Okee, dat noteer ik even, daar was ik nooit zelf achter gekomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Christine het volgende:
Twee dropjes als avondeten vult toch niet heel erg.
Ja daarom dacht ik, ik vertel het even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dat noteer ik even, daar was ik nooit zelf achter gekomen.
Ow natuurlijk ook van belang watvoor dropjes? zout zoet hard zacht trekdrop?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik, ik vertel het even..
een pietsje meer dan jouw dropjesquote:
had ik maar zo'n ijsje dan.quote:
doeiquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:58 schreef Christine het volgende:
[..]
had ik maar zo'n ijsje dan..
ik neem nog een dropje, een sigaret en een koude douche.
dag snoesjes.
spelvaut?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:53 schreef Pheno het volgende:
Nee, Godot, schijnbaar. Het zal de hitte zijn
en bedankt weer voor de mededelingquote:
frontpage? why?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef nixxx het volgende:
liefiepiefie! staat je nieuwe leuke meissie op de frontpage?
Nope, nog steeds niet officieel bekend dat jij 'the man' wordt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:27 schreef JoeyT het volgende:
En?
Langzaam zooitje altijd hier...quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet officieel bekend dat jij 'the man' wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |