HOE DICHTER BIJ DE NUL, HOE STRAKKER OM DE L*L ! Jody Bernal en de 3 jonge vrouwen! Jong en veel... Zo ziet Jody Bernal blijkbaar zijn seksleven. De zanger die zes jaar geleden met 'Que si, que no'zijn eerste en tot nu toe enige hit scoorde, lijkt wat vrouwen betreft nog altijd op die roem te teren. Bernal, die vorig jaar na een jarenlange verhouding brak met Shanna Breukhoven, leeft er sinds die tijd flink op los.
Zo nam hij recent maar liefst drie jonge vrouwen mee naar huis om nog even lekker na te chillen na een feestje. Wat dat chlilen bij Jody inhoudt is inmiddels duidelijk. Evenzeer als de 24-zanger een groot liefhebber van heel jonge meisjes blijkt te zijn.
Een van de genodigde op het privefeestje van Bernal met zijn drie vrouwen was namelijk nog maar zeventien jaar... Maar hoe jonger, hoe lekkerder lijkt het credo van Bernal te zijn, want wat antwoordde de zanger toen hem gevraagd werd of zeventien niet erg jong was om te chillen met Bernal en nog twee andere dames? "Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de l*l?."
Over Jody Bernal gaan overigens al jaren geruchten dat hij in werkelijkheid homo zou zijn of op z'n minst biseksueel, maar dat ontkent Bernal. Vorige week, nadat hij de Roze Maandag op de Tilburgse kermis mocht pende, zei Bernal nog dat hij geen homo is.
Maar het optreden op Roze Maandag op de Tilburgse kermis in een roze poloshirt maakte de tongen wel weer los. "Ik kan me voorstellen dat mensen daardoor denken dat ik homo ben, maar het is niet zo." aldus Jody Bernal. Maar Jody zegt het gewoon leuk te vinden om tijdens het homofeest op te treden.
"Zingen zit in mijn bloed. Bovendien heb ik een management dat niet zeurt van: zou je wel in Tilburg gaan staan? Nee, zingen is mijn lust en mijn leven. Daarom stond ik op de Roze Maandag. En niet vanwege een seksuele voorkeur."
BronDe ontkenning is mij iets té heftig en de uiting daarvan, chillen met drie jonge meiden, ķķk. Als je geen homo bent, who cares, en als je het wél bent, who cares. Je bent gewoon publiciteitsgeil, áls ze maar over je lullen, bij deze.