abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40219092
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga het ook een keertje doen... Als ik het goed begrijp, betaal je de eerste keer (ongeveer) 150 euro, en de 2de keer alleen (ongeveer) 30 euro voor de gel?

Ik vind het alleen zo smerig als ze afdrukken maken van je gebit
Tja, dat hou je toch wel. Ik moest af en toe wel een beetje kokhalzen. Maarja wie mooi wil zijn..
Nu nog volledig stoppen met roken
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_40219152
Ik heb het al heel vaak moeten doen omdat ik verschillende beugels had... het zou heel mooi zijn als de laatste afdruk die ze hebben nog voldoet, maar ze zullen vast een nieuwe willen maken
Klussen deel 1 en 2
pi_40219320
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:51 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb het al heel vaak moeten doen omdat ik verschillende beugels had... het zou heel mooi zijn als de laatste afdruk die ze hebben nog voldoet, maar ze zullen vast een nieuwe willen maken
Das toch het meest recent,ik weet niet in hoeverre een gebit "beweegt" en je tanden misschien opschuiven of iets dergelijks... Maar ik denk dat je gewoon de hele procedure moet doorlopen en zodra je je gebitje hebt kan je later die gel gewoon los kopen..
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_40228690
Bij Telsel hebben ze toch ook zo een whitening product? Zal waarschijnlijk wel niet goed zijn, geen ervaring met Telsel producten
pi_40229527
Een tellsell product kán niet werken, om de volgende reden: als het whitening product genoeg werkzame stof bevat om de tanden daadwerkelijk te whitenen, dan mág het volgens de wet niet verkocht worden, ómdat het genoeg/te veel werkzame stof bevat.
De vrij verkrijgbare whitening middelen zijn dus niet genoeg werkzaam.

Uitzondering was vorig jaar een product van Prodent geloof ik. Ze hadden 2 varianten. Die werkte wel... en is daarom uit de schappen gehaald.
pi_40229871
Ik vind mensen met gebleekte tanden heel eng. Brave new world.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:51:18 #27
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_40230861
Ik zou ook graag mijn tanden laten bleken, puur omdat ik zelf niet tevreden ben met de kleur van mijn gebit. Ik hoor langs alle kanten dat ik het niet hoef te doen, maar het is voor mij persoonlijk wel nodig.

Maar probleem... Ik rook en kan er moeilijk vanaf blijven.... is het verstandig het toch te doen?
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_40321401
Als je je tanden gebleekt hebt mag je dan wel cola drinken? Hoe zit dat met dat licht en hoe duur is dat, waar in Tilburg kun je dat doen? Woon er redelijk in de buurt dus is voor mij misschien een optie.
pi_40330244
@tess1987: Kijk hier maar eens: http://www.thewhitesmilecompany.nl/

zoooo, ze hebben de prijs ook flink verlaagd zie ik, het kost nu nog maar 149 Euro voor een behandeling van de bovenkaak en onderkaak

cola drinken is geen probleem, alleen roken/wijn/koffie heeft invloed op de kleur van je tanden. Volgens de site hebben ze ook meerdere vestigingen, oa in Utrecht.
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_40343216
Klinkt goed... Bij mijn tandarts is zo een 1 uur behandeling ongeveer 300-400 euro. Utrecht is ook goed te doen qua afsand
Klussen deel 1 en 2
  maandag 31 juli 2006 @ 08:18:20 #31
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40343238
heb het nog nooit gedaan laten bleken en is ook niet nodig
miss_schaapje
  donderdag 14 september 2006 @ 14:08:33 #32
157655 Lavpov
chaotisch determinist
pi_41800688
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:35 schreef Angelcakes het volgende:

zoooo, ze hebben de prijs ook flink verlaagd zie ik, het kost nu nog maar 149 Euro voor een behandeling van de bovenkaak en onderkaak

cola drinken is geen probleem, alleen roken/wijn/koffie heeft invloed op de kleur van je tanden. Volgens de site hebben ze ook meerdere vestigingen, oa in Utrecht.
Iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb een beetje gele tanden van jarenlang roken/koffie etc gekregen. Ik hoef niet echt spierwitte tanden te hebben maar een paar tintjes witter kan geen kwaad denk ik.
vroeger was alles beter
  donderdag 14 september 2006 @ 14:17:28 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41800924
Was er geen sprake van dat die witmaak shit slecht is voor je gebit?

Het lijkt mij wel lollig namelijk, maar niet tegen elke prijs..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41816362
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:35 schreef Angelcakes het volgende:

Ben ook wel benieuwd naar mensen die daar de tanden hebben laten bleken...
pi_41897298
niemand ?
  maandag 18 september 2006 @ 00:56:16 #36
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_41908905
Zo te zien niet...

Ik wil voor-na foto's zijn. Echte foto's, die niet net even iets mooier gemaakt zijn dan ze al waren.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_41913024
Ik ken zo ook geen mensen die ervaring hebben met die white smile company maar het is volgens mij best de moeite van het proberen waard hoor . Je tanden worden gewoon minimaal een paar tinten lichter en het voordeel van deze methode is dat het instant resultaat geeft. Wel is het van belang dat je rekening houdt met eventuele vullingen in je voortanden omdat die niet meekleuren en dus extra op gaan vallen. Kronen kleuren ook niet mee maar dat is eigenlijk alleen van belang als ze voor in de mond staan.

Bij ons in de praktijk zijn er meerdere patienten die hun tanden hebben laten bleken met onze methode ( is alleen via de tandarts te verkrijgen) en je krijgt een mooi resultaat na een week/ twee weken. Het mooie is dat je kunt stoppen als je het gewenste resultaat hebt bereikt.
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_41923585
Hey, Ik dronk altijd veel koffie en ben daar bijne helemaal mee gestopt. Had niet echt super witte tanden en hier en dar gele verkleuringen. Omdat ik vullingen heb in mijn voortanden vond de tandarts bleken niet verstandig.

Heb nu een vitint witte tanden pakket gekocht op Tandartsplein.nl en ik moet zeggen dat ik na een week wel resultaat begon te zien. Niet zo'n hollywood smile maar zeker een paar tinten lichter. Je kan daar ook nog duurdere pakketten kopen maar ik wilde eerst dit proberen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:44:31 #39
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_42272401
je kunt beter je anus laten bleken
tandenbleken is homo
I play sports...no I don't, what the fuck?
  Moderator zondag 1 oktober 2006 @ 08:52:42 #40
155227 crew  Guppy
dus
pi_42275042
eerder anus-bleken hoor
welke hetero kijkt daar nou
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')