Tja, dat hou je toch wel. Ik moest af en toe wel een beetje kokhalzen. Maarja wie mooi wil zijn..quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga het ook een keertje doen... Als ik het goed begrijp, betaal je de eerste keer (ongeveer) 150 euro, en de 2de keer alleen (ongeveer) 30 euro voor de gel?
Ik vind het alleen zo smerig als ze afdrukken maken van je gebit
Das toch het meest recent,ik weet niet in hoeverre een gebit "beweegt" en je tanden misschien opschuiven of iets dergelijks... Maar ik denk dat je gewoon de hele procedure moet doorlopen en zodra je je gebitje hebt kan je later die gel gewoon los kopen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:51 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb het al heel vaak moeten doen omdat ik verschillende beugels had... het zou heel mooi zijn als de laatste afdruk die ze hebben nog voldoet, maar ze zullen vast een nieuwe willen maken
Iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb een beetje gele tanden van jarenlang roken/koffie etc gekregen. Ik hoef niet echt spierwitte tanden te hebben maar een paar tintjes witter kan geen kwaad denk ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:35 schreef Angelcakes het volgende:
@tess1987: Kijk hier maar eens: http://www.thewhitesmilecompany.nl/
zoooo, ze hebben de prijs ook flink verlaagd zie ik, het kost nu nog maar 149 Euro voor een behandeling van de bovenkaak en onderkaak
cola drinken is geen probleem, alleen roken/wijn/koffie heeft invloed op de kleur van je tanden. Volgens de site hebben ze ook meerdere vestigingen, oa in Utrecht.
Ben ook wel benieuwd naar mensen die daar de tanden hebben laten bleken...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:35 schreef Angelcakes het volgende:
@tess1987: Kijk hier maar eens: http://www.thewhitesmilecompany.nl/
zoooo, ze hebben de prijs ook flink verlaagd zie ik, het kost nu nog maar 149 Euro voor een behandeling van de bovenkaak en onderkaak
cola drinken is geen probleem, alleen roken/wijn/koffie heeft invloed op de kleur van je tanden. Volgens de site hebben ze ook meerdere vestigingen, oa in Utrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |