Die pompt ie toch gewoon overquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef lipje het volgende:
sjoewe, neem je wel een vangnetje mee om de vlinders die uit je buik ontsnappen te vangen en terug te stoppen
hij is wel mooier hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg maak ik met m'n luie kadaver ook eens een OP
post je m toch gewoonquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:41 schreef vlad het volgende:
ik had hem net klaaren dat onder werktijd nog wel
![]()
Neequote:Op woensdag 26 juli 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
hij is wel mooier hoor![]()
en heb je de nieuwe van marco borsato al helemaal grijsgedraaid en 150 rode rozen aangeschaft voor haar?![]()
post die maar eens danquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
NeeIk heb wel een stel foto's gekregen die m'n imago als grote stoere fokker ernstig schaden
Dat lijkt me stugquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef vlad het volgende:
de hitte is herman teveel geworden geloof ik![]()
want volgens mij is hij aan het werk![]()
eeuwige roem in de SCquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:01 schreef ThaFreak het volgende:
whaha, ga je een golfje ophalen voor naar schiphol krijg je een volvo xc90 2.5t awd mee![]()
quote:Renault clio 1.8 16V (138Pk) uit 1991 met ABS, stuurbekrachtiging, elec.ramen, spruitstuk verwarming, 15"lichtmetalen velgen, sportinterieur, Goed lopend motorke met weinig olie gebruik, zoals eerder gezegd, hij begint een beetje te roesten aan het spatbord r.a. (standaard clio kwaal) veel onderdelen reeds vervangen, zoals distri.riem, koppakking, motorsteunen, waterpomp, wiellagers voor, remschijven en blokken, uitlaat(orgineel), banden, ventilator.
http://renault-tuning.com/ daar kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef daNpy het volgende:
Ik zoek een leuk autootje voor ca 1000 euro, om zoveel mogelijk fun te beleven voor zo weinig mogelijk geld.
Graag een licht hatchbackje met een redelijk motortje dus (Corsa A GSi, 205 1.9 GTI, Clio 1.8 16V bijvoorbeeld) en een fatsoenlijk onderstel om mee te beginnen.
Géén Golf, nu niet en nooit niet
Het wagentje wordt gebruikt om mee te gaan Ringen en een weinig normaal verkeer. Naderhand komen er meer dingen als kuipstoelen, gordels etc in.
Ik wil er, zeker in het begin, niet teveel aan sleutelen, geen motorombouwprojecten en geen grote reparaties.
Ik kan het wel, maar heb mn DAF al waar ik die tijd gewoon in wil steken.
[..]
[afbeelding]
- Renault
+ Veel voor te krijgen
+ Veel onderdelen vervangen
+ Leuk uitgerust
+ hoge fun 4 money waarde
Is dat wat?
Waar op letten bij aankoop?
levertijd na de bouwvak?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:08 schreef M5 het volgende:
* één extra grote onweersbui met zware klappen en veel temperatuurs daling besteld
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
ja ik ga geen politieke zelfmoord plegen hier
dat zeg ik al jaren over mijn lamborghinni, maar voor mij zit er toch een levertijd van een groot aantal jaren opquote:
reputatie als vrouwenverslinderquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat een vooroordeel over ons hierhat zal je reputatie alleen maar goed doen
![]()
Eerst Audi rijden, voor je mag overstappen op het topproduct van het VAG-concernquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zeg ik al jaren over mijn lamborghinni, maar voor mij zit er toch een levertijd van een groot aantal jaren op![]()
a3 wordt mijn tussendoortjequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Eerst Audi rijden, voor je mag overstappen op het topproduct van het VAG-concern
en Klonk was er weer als de kippen bijquote:
viel mij ook al opquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:21 schreef lipje het volgende:
[..]
en Klonk was er weer als de kippen bij
begin nou maar met een 80. Nu voor een redelijk prijsje te krijgen. (en genoeg ruimte onder de kap om een beetje te sleutelen.quote:
hij mag niet van zijn vriending/baasquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef lipje het volgende:
[..]
begin nou maar met een 80. Nu voor een redelijk prijsje te krijgen. (en genoeg ruimte onder de kap om een beetje te sleutelen.
Ik laat 'm wel een keer lekken via de FBG'squote:
valt op he?quote:
HERMAN!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel een keer lekken via de FBG's
och je hebt nog geen bijnaam als Maagd5 of Zwelgjequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel een keer lekken via de FBG's
of de veelgebruikte: Tarzanquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:29 schreef lipje het volgende:
[..]
och je hebt nog geen bijnaam als Maagd5 of Zwelgje
die is wel Meester in het lekken van foto'squote:Op woensdag 26 juli 2006 11:29 schreef vlad het volgende:
[..]
HERMAN!!regel jij een foto van Sjoewie-lieffie voor in de SC voor ons?
![]()
dat was hugo toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:30 schreef lipje het volgende:
[..]
die is wel Meester in het lekken van foto's
(iets met scheren)
als hij zegt: aan het werk, lach ik hem uitquote:
dat met FWNK staat op conto van hugoquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef lipje het volgende:
hehehe bronvermelding doet Neukia.nl niet aan
hebben we nu weer gedaan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
Gemenerikken.
moet jij zeggen. Heb je Zwelgje al geproefd?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
Gemenerikken.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
moet jij zeggen. Heb je Zwelgje al geproefd?
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
moet jij zeggen. Heb je Zwelgje al geproefd?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef vlad het volgende:
[..]
als hij zegt: aan het werk, lach ik hem uit![]()
HAHAHAquote:
ja idd, of nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
Is het meestgebruikte woord deze SC trouwens "Herman" of niet?
Eindelijk zijn die rukkers bij dat paupermerk van je wakker geworden en hebben ze je een fatsoenlijk stukje autotechniek meegegevenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:01 schreef ThaFreak het volgende:
whaha, ga je een golfje ophalen voor naar schiphol krijg je een volvo xc90 2.5t awd mee![]()
Ik ook niet. En toch heb ik toegang.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb me niet aangemeld toevallig
ook nog geen 18?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
voorkeurspositiequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook niet. En toch heb ik toegang.
o?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook niet. En toch heb ik toegang.
Ik wel, netquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jajaquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wel, netWil wel eens kijken hoe dat zit met die gefrustreerde gasten
het is de enige juist reactie, lijkt mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze reactie was echt TE voorspelbaar
Topics zijn oud daar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
Trouwens, hebben jullie allemaal dat wanneer je in het archief kijkt dat je dan alleen maar de sticky's kunt zien, en verder geen topicsOf heb ik dat alleen
Heb btw nooit één gearchiveerd topic kunnen bekijken....
Djeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een gekut. Maar het werkt idd wel. Thnx!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Topics zijn oud daar.
Moet je even onderaan op bijvoorbeeld 3 maanden klikken.
je gaat geen ouwe koeien uit de sloot trekken toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Djeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een gekut. Maar het werkt idd wel. Thnx!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar als hugo EN herman zich ook aanmelden, kan ik natuurlijk niet achterblijven![]()
Ergens bang voor?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef vlad het volgende:
[..]
je gaat geen ouwe koeien uit de sloot trekken toch?![]()
![]()
straks komen alle users op de FPquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb me meer aangemeldt om te kijken of het geen grap is
nee, ik ben niet spannend genoeg om nagetrokken te wordenquote:
Het werkt alquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
straks komen alle users op de FP
mee eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een kutdag. Ja, ik zeik. Fuck dat eventjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |