http://renault-tuning.com/ daar kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef daNpy het volgende:
Ik zoek een leuk autootje voor ca 1000 euro, om zoveel mogelijk fun te beleven voor zo weinig mogelijk geld.
Graag een licht hatchbackje met een redelijk motortje dus (Corsa A GSi, 205 1.9 GTI, Clio 1.8 16V bijvoorbeeld) en een fatsoenlijk onderstel om mee te beginnen.
Géén Golf, nu niet en nooit niet
Het wagentje wordt gebruikt om mee te gaan Ringen en een weinig normaal verkeer. Naderhand komen er meer dingen als kuipstoelen, gordels etc in.
Ik wil er, zeker in het begin, niet teveel aan sleutelen, geen motorombouwprojecten en geen grote reparaties.
Ik kan het wel, maar heb mn DAF al waar ik die tijd gewoon in wil steken.
[..]
[afbeelding]
- Renault
+ Veel voor te krijgen
+ Veel onderdelen vervangen
+ Leuk uitgerust
+ hoge fun 4 money waarde
Is dat wat?
Waar op letten bij aankoop?
levertijd na de bouwvak?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:08 schreef M5 het volgende:
* één extra grote onweersbui met zware klappen en veel temperatuurs daling besteld
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
ja ik ga geen politieke zelfmoord plegen hier
dat zeg ik al jaren over mijn lamborghinni, maar voor mij zit er toch een levertijd van een groot aantal jaren opquote:
reputatie als vrouwenverslinderquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat een vooroordeel over ons hierhat zal je reputatie alleen maar goed doen
![]()
Eerst Audi rijden, voor je mag overstappen op het topproduct van het VAG-concernquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zeg ik al jaren over mijn lamborghinni, maar voor mij zit er toch een levertijd van een groot aantal jaren op![]()
a3 wordt mijn tussendoortjequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Eerst Audi rijden, voor je mag overstappen op het topproduct van het VAG-concern
en Klonk was er weer als de kippen bijquote:
viel mij ook al opquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:21 schreef lipje het volgende:
[..]
en Klonk was er weer als de kippen bij
begin nou maar met een 80. Nu voor een redelijk prijsje te krijgen. (en genoeg ruimte onder de kap om een beetje te sleutelen.quote:
hij mag niet van zijn vriending/baasquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef lipje het volgende:
[..]
begin nou maar met een 80. Nu voor een redelijk prijsje te krijgen. (en genoeg ruimte onder de kap om een beetje te sleutelen.
Ik laat 'm wel een keer lekken via de FBG'squote:
valt op he?quote:
HERMAN!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel een keer lekken via de FBG's
och je hebt nog geen bijnaam als Maagd5 of Zwelgjequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel een keer lekken via de FBG's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |