Ik denk niet dat je bovenarmspieren met bovenbeenspieren kan vergelijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:31 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb toch lokaal wel last van testosteron geloof ik, er zit al twee cm bij op m'n bovenbenen namelijk
Wat is het probleem dan als de totale omvang gelijk is gebleven?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Moah, ik weet niet. Waarom niet? Je zegt zelf dat vrouwen niet echt spieren aanzetten omdat ze weinig testosteron hebben, dus waarom zou dat voor je benen anders zijn dan voor je armen? Ook op m'n armen en kuiten bijv. is heel duidelijk spiertoename te zien, alleen is de totale omvang wel gelijk gebleven.
Omdat armspieren sowieso minder aan kunnen dan bovenbeenspieren. Ze zijn per definitie zwakker en zullen dan ook veel minder sterk groeien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb het nergens over een probleem en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Waarom zijn armen en benen anders vwb spiertoename?
Joehoequote:Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bovenarmspieren met bovenbeenspieren kan vergelijken?
Ja, maar de vraag is: zullen de armen van Maeghan veel groter groeien dan ze nu al zijn?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
JoehoeExzwemster en turnster hier. spieren all over the place, inclusief brede bovenarmen
Dan zweet je juist lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:53 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten sporten maar menh het is zo heet dat alleen al qua lopen amper een stap vooruit kom![]()
Dan moet ze dus niet teveel krachttraining doen. Maar ik denk dat krachttrainig het enige is wat ze kan doen om haar bovenarmen te veranderen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:56 schreef heaven7 het volgende:
Eh, ja ik denk van wel, als ze maar genoeg krachttraining doet met haar armen.
Nee dat kan ook niet, ik heb na 6 jaar niet meer te hebben geturnd en 4 jaar niet meer (intensief) hebben gezwommen nog steeds dat postuur. Evenals bovenbenen trouwens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nou ja, als dat zo is dan zal ze dus niets aan haar armen kunnen doen...
ik kan ook alleen genieten van zweten tijdens het sporten, de rest van de dag doe ik het liever nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:58 schreef heaven7 het volgende:
Knap van je hoorIk word enorm lusteloos van dit weer en kan echt NIET genieten van zweten
Maar het zou wel beter zijn weer een half uur per dag op het stepapparaat te gaan ja
Ik hoef maar een paar kilo, dan is het een paar weken aanpoten en weg zijn die rotvetkussentjes.
Ik haat zweten sowiesoquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kan ook alleen genieten van zweten tijdens het sporten, de rest van de dag doe ik het liever niet
Gewoon niet alles van die portie opetenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Sylvana het volgende:
iemand trouwens tips voor de VS? want wil ook niet echt 5 kg aankomen daar, maar als ik hoor wat voor porties eten ze hebben en hoe vet dat is dan word ik toch wel een beetje bang
Ja ik snapte er even niets meer van. Maar goed. Ik doe pas vier maanden BodyPump, waarvan drie maanden 1 keer per week en daarna 2 keer per week, - 2 x keelontsteking en 2 x enkelblessure. Op zich dus heel kort en heel weinig. Ik verwacht dus nog wel dat ik gespierder zal worden dan dit, k ben net begonnen. Vergeleken met de andere vrouwen maak ik ook erg veel vooruitgang dus mss. ligt het wel gewoon aan mij. Sommige staan daar na een half jaar nog steeds met hun gewichtjes van vijf kilo te squatten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij zitten Heaven7 en ik een beetje te rotzooien met het corrigeren van posts...
Het zijn in principe dezelfde oefeningen als die waar je wel brede armen van krijgt, alleen moet je nu een laag gewicht met veel herhalingen doen, ipv hoog gewicht en paar herhalingen zoals bij bodybuildingquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:05 schreef heaven7 het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik de beste oefeningen voor de armen niet zonder dat ze heel breed worden van de spieren.. ben er zelf ook wel naar op zoek
One word: Subwayquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Sylvana het volgende:
iemand trouwens tips voor de VS? want wil ook niet echt 5 kg aankomen daar, maar als ik hoor wat voor porties eten ze hebben en hoe vet dat is dan word ik toch wel een beetje bang
Kleine porties nemen, water drinken vooraf. Kijken of je wat fruit in kunt slaan voor als het echt erg is. Sausjes proberen te vermijden en niet proberen evenveel te eten als de rest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Sylvana het volgende:
Als je na het sporten niet hoeft te douchen heb je niet genoeg gesportquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik haat zweten sowiesoDan moet ik weer douchen en van kleren wisselen. Maarja, het gaat niet vanzelf geloof ik. Heb sowieso een grondige hekel gekregen aan verplicht sporten, ik haat dat echt. Zwemmen is heerlijk maarja..
Je kunt inderdaad een uitzondering zijn. Net zoals er mannen met aanleg zijn(Swartzenegger) zijn er ook vrouwen met aanleg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja ik snapte er even niets meer van. Maar goed. Ik doe pas vier maanden BodyPump, waarvan drie maanden 1 keer per week en daarna 2 keer per week, - 2 x keelontsteking en 2 x enkelblessure. Op zich dus heel kort en heel weinig. Ik verwacht dus nog wel dat ik gespierder zal worden dan dit, k ben net begonnen. Vergeleken met de andere vrouwen maak ik ook erg veel vooruitgang dus mss. ligt het wel gewoon aan mij. Sommige staan daar na een half jaar nog steeds met hun gewichtjes van vijf kilo te squatten.
Volgens mij is daar niets van waar. Ik doe bij BP ook laag gewicht en veel herhalingen (120 valt wel onder veel, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het zijn in principe dezelfde oefeningen als die waar je wel brede armen van krijgt, alleen moet je nu een laag gewicht met veel herhalingen doen, ipv hoog gewicht en paar herhalingen zoals bij bodybuilding
Ik denk het. Ik kan ook parkeren en zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad een uitzondering zijn. Net zoals er mannen met aanleg zijn(Swartzenegger) zijn er ook vrouwen met aanleg.
quote:
Het ligt er maar aan wat je zelf haalt. Ook (of zelfs: juist) in de VS hebben ze ook veel light dingen en low fat zooi. Ook daar hebben ze groente en fruit, water, magere melk, etc. En een extraatje is helemaal niet erg, maar neem alleen waar je écht trek in hebt, en houd je basis zo 'normaal' en slank mogelijk. Als je overdag gewoon mager belegd brood eet en 's avonds een normale maaltijd en tussendoor water/koffie/thee dan heb je gewoon ruimte over voor een lekker toetje of een tussendoortje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Sylvana het volgende:
Nou he? In Engeland is het ook altijd zoeken naar bruin brood. Ik koop dan altijd maar Duits brood of zo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:07 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Gewoon niet alles van die portie opetenHet zal trouwens best wel meevallen hoor, gewoon zo normaal mogelijk eten. Hebben ze eigenlijk normaal brood daar? Dat heb ik in alle landen waar ik tot nu toe ben geweest nog het meeste gemist
120 vind ik wel veel ja, en met weinig bedoel ik max. 10quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niets van waar. Ik doe bij BP ook laag gewicht en veel herhalingen (120 valt wel onder veel, toch?).
nouja, het "probleem" is ook dat ik met me ouders ga, en dus niet echt zelf kan kiezen waar ik ga eten, maar goed, kan natuurlijk wel zelf kiezen "wat" ik ga etenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wat je zelf haalt. Ook (of zelfs: juist) in de VS hebben ze ook veel light dingen en low fat zooi. Ook daar hebben ze groente en fruit, water, magere melk, etc. En een extraatje is helemaal niet erg, maar neem alleen waar je écht trek in hebt, en houd je basis zo 'normaal' en slank mogelijk. Als je overdag gewoon mager belegd brood eet en 's avonds een normale maaltijd en tussendoor water/koffie/thee dan heb je gewoon ruimte over voor een lekker toetje of een tussendoortje.
[..]
Nou he? In Engeland is het ook altijd zoeken naar bruin brood. Ik koop dan altijd maar Duits brood of zo.
Kijk, daar heb je het al.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik kan ook parkeren en zo.![]()
Volgens mij hebben ze dat daar ook hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:19 schreef Sylvana het volgende:
volgens mij heb je alleen in Nederland gesneden bruin en wit brood
Ook in andere landen hebben ze wel gesneden brood.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, het "probleem" is ook dat ik met me ouders ga, en dus niet echt zelf kan kiezen waar ik ga eten, maar goed, kan natuurlijk wel zelf kiezen "wat" ik ga etenThnx voor de tips iig
En of ze bruin brood hebben weet ik niet, volgens mij heb je alleen in Nederland gesneden bruin en wit brood
Doe eens niet zo hysterisch.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Sylvana het volgende:
*gaat gillen*quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef D.Rose het volgende:
OP aangepast, die eerste kilo is een feit
Mijn ouders en rekening met mij houdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:55 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben in de VS juist afgevallen, maar had de laatste dagen een infectie aan mijn mond waardoor ik niet kon eten.
Ik denk dat het heel veel scheelt om water te drinken bij het eten ipv cola ed. Wij kregen bij iedere maaltijd (lunch EN diner) namelijk van die 0,7 literflessen cola (uiteraard diet en low fat enz). Verder inderdaad niet dat hele zakje saus op je sla flkkeren (daar deden we met vier man mee!) en niet de grote porties opeten. Dan moet het echt wel goedkomen.
Je ouders zullen toch ook wel een beetje rekening met je willen houden met het uitzoeken van waar je gaat eten? Welke deel van de VS ga je eigenlijk heen?
Wat ik eens in de zoveel tijd doe is een potje witte bonen in tomatensaus opentrekken, daar nog een beetje chilisaus doorheen doen en voila, ik heb een redelijk gezonde maaltijd. Beetje saai misschien, maar nog altijd beter dan patat of hamburgers.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef CherryLips het volgende:
moment hoor, uit vorige topic:
[..]
*gaat gillen*
ben maand bezig en totaal geen verschil
Heb vanochtend wel weer een half uur op de stepper gestaan, hij gaf weer 303 calorieën aan, terwijl ik naar Sex & The City keek![]()
Gisteren aten we pannekoeken. Ik werd zo pissig. Vorige week zaten we aan de hamburgers en de dag daarna aan de patat en dan nu weer aan de pannekoeken. Ik weet dat m'n moeder geen zin heeft om te koken en mijn kookkunsten zijn nog beperkt, maar ik had er geen zin in. Doe ik de hele dag zo m'n best, voor mijn doen dan, en dan eten we pannekoekenDus toen heb ik een maaltijdsalade gemaakt voor mezelf, met tomaat en honing-mosterd saus en pijnboompitjes en croutons
Dat had ik ook, ik at eigenlijk alleen de avondmaaltijd en amper ontbijt/middageten en dat doe ik nu welquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef wkraaij het volgende:
volgens mij komt het ook doordat ik nu spieren aanmaak omdat ik nu veel actiever ben.
Maar nog een kilo eraf op de weegschaal zou mij mentaal helpen om vol te houden.
Ik heb nu bijna de neiging maar weer wat minder te gaan eten, maar dat wil ik toch liever niet. Ik voel me nu veel beter nu ik meer eet. Om de 2 uur eet ik een kleine portie eten. Hiervoor had ik veel last van te weinig energie en dat is nu bijna verdwenen.
Koop een weegschaal met vetmeter. Als je ziet dat je vetpercentage naar beneden gaat is dat ook motiverend.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef wkraaij het volgende:
volgens mij komt het ook doordat ik nu spieren aanmaak omdat ik nu veel actiever ben.
Maar nog een kilo eraf op de weegschaal zou mij mentaal helpen om vol te houden.
Ik heb nu bijna de neiging maar weer wat minder te gaan eten, maar dat wil ik toch liever niet. Ik voel me nu veel beter nu ik meer eet. Om de 2 uur eet ik een kleine portie eten. Hiervoor had ik veel last van te weinig energie en dat is nu bijna verdwenen.
Thee, koffie. Tsja, wil je afvallen of niet? Dat is de vraag he. Afvallen op frisdrank en vruchtensap gaat je ws. niet lukken, dus ik zou maar gaan wennen aan water. Ik lustte het vroeger ook niet, maar gewoon iedere keer tussendoor een slokje ipv een heel glas en dan went het wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:57 schreef Sylvana het volgende:
owja, en ik lust nog steeds geen water hoor
ik lust wel limonade, dus dat drink ik heel veelquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Thee, koffie. Tsja, wil je afvallen of niet? Dat is de vraag he. Afvallen op frisdrank en vruchtensap gaat je ws. niet lukken, dus ik zou maar gaan wennen aan water. Ik lustte het vroeger ook niet, maar gewoon iedere keer tussendoor een slokje ipv een heel glas en dan went het wel.
Nou ja, een echte vetmeting is natuurlijk beter, maar daar heb je tabellen en een expert voor nodig. Maar ik denk zelf dat een vetmeter een redelijk alternatief kan zijn, al moet je niet denken dat het 100% juist is. Een weegschaal zal bijvoorbeeld voornamelijk je benen doorlichten en zo'n ding wat je in je armen houdt je bovenlichaam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:04 schreef wkraaij het volgende:
Ik meet ook (sinds 2 weken) de omvang van mijn heupen, bovenbenen, taille en buste.
Daar hoop ik ook resultaat in te zien.
Maar werken die dingen echt, de weegschalen met vetmeter? Mijn ouders hebben ook zo'n vetmeter maar dat ding vertrouwde ik nooit. Dat was ereen die je in je handen moest houden recht voor je uit.
Witte bonen in tomatensausquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:21 schreef Sannelie het volgende:
Ik moet vanavond iets eten alleen weet echt niet iets lekkers en wat niet zo vet is.
Enige ideeeën?
Ja, soms vind je iets wat erop lijkt maar dan heb ik na 3 sneeën er alweer schoongenoeg vanquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wat je zelf haalt. Ook (of zelfs: juist) in de VS hebben ze ook veel light dingen en low fat zooi. Ook daar hebben ze groente en fruit, water, magere melk, etc. En een extraatje is helemaal niet erg, maar neem alleen waar je écht trek in hebt, en houd je basis zo 'normaal' en slank mogelijk. Als je overdag gewoon mager belegd brood eet en 's avonds een normale maaltijd en tussendoor water/koffie/thee dan heb je gewoon ruimte over voor een lekker toetje of een tussendoortje.
[..]
Nou he? In Engeland is het ook altijd zoeken naar bruin brood. Ik koop dan altijd maar Duits brood of zo.
Dat is toch al goed, zeker in die hitte. Elke minuut is er eentje extra.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef heaven7 het volgende:
Oh en ik heb 22 minuten gesteptToen kon ik echt niet meer
nou durf ik bijna niet meer te zeggen dat de 2e kilo er ook zo goed als af lijktquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:42 schreef CherryLips het volgende:
moment hoor, uit vorige topic:
[..]
*gaat gillen*
ben maand bezig en totaal geen verschil
Wacht maar, de derde laat zich niet zo makkelijk wegjagen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou durf ik bijna niet meer te zeggen dat de 2e kilo er ook zo goed als af lijkt
so far so goodquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wacht maar, de derde laat zich niet zo makkelijk wegjagen...
het mag toch ook een onfatsoenlijke foto zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nee, niet gemaakt. Wel jammer eigenlijk, maar ik kan geen fatsoenlijke foto's van mezelf maken, dus ik krijg sowieso geen goed beeld van de vorderingen.
Alleen als ik er geld voor krijg...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het mag toch ook een onfatsoenlijke foto zijn
dat krijg ik voor mijn 'voor' foto ook nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Alleen als ik er geld voor krijg...![]()
![]()
Is die onfatsoenlijk dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat krijg ik voor mijn 'voor' foto ook niet
vanochtend in een half uur had ik 2200 steps ofzo, 303 calorieën. ik ging door tot ik aan de 300 zat, wilde mooi rond getal hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:14 schreef heaven7 het volgende:
Jij stept een half uur per dag? Aanééngesloten? en hoeveel steps doe je dan?
Ik had er 1000 in 22 minuten vanochtend, maak em wel helemaal "af" zeg maar, mn schoonmoeder maakt kabouterstapjes op haar stepapparaat
Dan krijg je van die omgekeerde zwangerschapsfoto's zoals in OUDquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef D.Rose het volgende:
ik heb trouwens een 'voor' foto gemaakt
zijn er meer mensen die dat gedaan hebben?
weinig zwangere mannen gok ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je van die omgekeerde zwangerschapsfoto's zoals in OUD
Ik zie het niet zozeer als motivatie, meer om achter te kunnen zien hoe het ook alweer was.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:21 schreef Quinazoline het volgende:
Ik vind het best jammer dat ik geen voor-foto heb, want het lijkt me wel motiverend. Kwam laatst wel een foto tegen waar ik niet eens zo heel duidelijk op stond maar toch wel heel duidelijk zwaarder en dikker was dan nu. Dat deed me wel goed.
Ik ben klaar met prkctisch werk op mijn stage! Nu alleen nog mijn verslag, met als deadline volgende week vrijdag, en dan heb ik VAKANTIE tot begin september
![]()
![]()
Fijn, zo'n vriend die je 'steunt'quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef wkraaij het volgende:
Wat goed!
Mijn vriend zette gisteravond een bak chips op tafel en toen kon ik me niet helemaal inhouden.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef D.Rose het volgende:
OP weer aangepast
2e kilo is een feit, 3e er ook al bijna af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |