In dat topic staat iets wat ik wel interessant vind:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:26 schreef teigan het volgende:
Klopt ja, Rewimo, daar heb ik me toen ook over verbaasd...(http://forum.fok.nl/topic/882383)
Ik zit nu op een gewicht wat ik een tijd lang heb gehad, zo'n 5 jaar geleden. Ik ben heel benieuwd hoe lang het stil zal blijven staan!quote:Deze 'steady' periodes en het gewicht wat daarbij hoort herkent je lichaam. Dit wordt als informatie opgeslagen in je bloed. Dat betekent dat tijdens het afslanken je lichaam deze steady periodes en bijbehorende gewicht ook weer zal herkennen.
Ik heb erg veel van die dagen... iedere dag is bij mij eigenlijk een SAS-dag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:25 schreef Marloes het volgende:
Volgens Sonja moet je af en toe ook een SAS dag houden las ik, een schijt aan sonja dag
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:28 schreef Levitation het volgende:
Ik heb erg veel van die dagen... iedere dag is bij mij eigenlijk een SAS-dag.![]()
Weet hoe je eetquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoorde nu weer iets over een Weet wat je eet-dieetIemand die dat kent?
yup Brabantquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:24 schreef Levitation het volgende:
Troel heb je al eens Melatonine geprobeerd? Dat helpt om je dag/nacht ritme te herstellen en is gewoon bij de drogist te verkrijgen.
Sterkte ermee! Het slaapt ook niet echt lekker met dit weer.Van het weekend koelt het wat af, al blijft hier in Brabant de temperatuur boven de 25ºC.
![]()
Ik heb eigenlijk niet eens gekeken op de sitequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Alleen door die onprofessionele site al vind ik het niks.
Nopes, sorry. Nouja, wel naar een dermatoloog geweest, maar niet daarvoor, dat was toen ik klein was en ik eczeem had.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:47 schreef Emu het volgende:
Troel en Rewino, zijn jullie toevallig ooit naar een dermatoloog geweest, of hebben jullie adviezen hoe je ervoor kan zorgen dat je huid zo goed mogelijk inkrimpt, ik ben hier namelijk echt (over)bezorgd over![]()
Hoe hebben ze je vetpercentage gemeten? Want de meeste methodes zijn niet zo betrouwbaar. Eigenlijk is alleen de huidplooimeting redelijk accuraat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:50 schreef teigan het volgende:
Ik heb in de stad nog mijn vetpercentage laten meten, en daar werd ik niet vrolijk van...
Vriendje zat op de ondergrens, en ik zat veels te hoog.(43,3%).... En vriendje heeft zich ook nog over laten halen om een keer naar zijn voeding ed. te kijken...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:19 schreef Troel het volgende:
Zo'n ding zei bij mij voor de operatie 20%, no way dat dat klopt
Nee, sportschool en ik heb hartelijk staan lachenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had al zitten denken wat voor getal het bij jou aan zou moeten geven, maar 20% had ik echt nooit bedacht...
edit: Vriendje wil nog weten of je dat ook op straat hebt gedaan, en hoe ze toen reageerden....
Ik ben gestopt bij: "het aan te schaffen pakket"quote:
Haha ja vreselijk hè, ik vraag me echt af wie er bij zoiets wél enthousiast doorleest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij: "het aan te schaffen pakket"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |