Confessions of a Window Cleaner (1974)Dit is echt waar fantastisch. Wie verzint dit .
Gozer is raamwasser en als hij op z'n ladder staat en naar binnen kijkt is er altijd net een dame poedelnaakt. .. Of hij moet z'n broek uit trekken om me te doen om te yoga'n. Echt met elke klant loopt hij te neuken en te doen ... ... Ook wordt hij nog verliefd op ene politieagente ( best wel een redelijk ding
![]()
) Tijdens een biosscoop bezoek probeert hij in het rokje te komen .. tjezus hoe opzichtig kan je het doen ... oh sorry ik was me popcorn kwijt .. en jaja een huwelijks aanzoek en zij gaat er op in ...
Ik vind dit echt puur genieten dit .... en je krijgt overigens ook het echte werk te zien. Ook van die goodlooking politieagente
![]()
Waar de zware onvoldoende vandaan komt .. dit is zo 100 keer beter dan onze Gulle Minnaar.
cijfer 6.5 / imdb 2.5
She's The Man (2006)Haar Sebastian gaat stiekem naar London. Jaja Dat kan je doen als je ouders gescheiden zijn. Het zusje Viola denkt een bruut plan te hebben. Haar soccerteam gaat niet door en zij denkt een plan te hebben door voor Sebastian uittekomen dat ze zichzelf kan aanmelden voor de soccerteam of haar broersschool.
Zucht of niemand dat ziet je geen knul bent. .. JEZUS hoe blind zijn die knakkers op school. Hier zat ik me mateloos aan te irriteren. Waarom zien ook de ladies het niet.
Uiteraard wordt zij(hij) verliefd op de hunk van school hoe verspelbaar. En alle troelaas vallen als een blok voor hem(haar). zucht.
Kweet niet maar vind haar er nu niet knap uit zien ... Ze kijkt een beetje boel vuil uit er haar ogen. Zeer zeker not my type.
Waar de ruime voldoende vandaan komt, ik kan er niet bij.
cijfer 4.5 / cijer 6.5
RV (2006)Robin Williams heeft een RV gehuurd. Uiteraard weet hij niet met dat ding om te gaan. Als snel moet de poeptank geleegd worden .. leuk .. hulp van een stel malloten.
Ze belanden in de ene problemen in de andere ...nounou wat leuk allemaal. Met als diepte punt als hij stiekum tijdens het familievakantie toch een werkpresentatie gaat doen. En dus met de RV stiekum ontsnapt.
Heb het eigenlijk wel gehad met de grappen en grollen van Robin Williams. ZIjn dagen zijn wel geteld als clown. Want dat is hij in deze film. Een sukkel van vader... pff
cijfer 5.5 / imdb 5.3
Death Ride / Haunted Highway (2006)De gekozen DVD titel slaat helemaal totaal nergens op. Bioscooptitel is een betere titel.
De film begint als vent, z'n vrouw bruut behandeld. ze valt, dood. Hij wil van haar af en rolt haar in een kleed. En gaat snachts op pad om haar te dumpen. Al snel krijgt hij hallucinaties en gaat ie rare dingen doen wat de aandacht trekt. Het is wel duidelijk een B/C-horror. En om eerlijk te zijn .. me vader kan waarschijnlijk beter filmen... Daarintegen is het nu ook weer niet dat slecht.
Death Tunnel die ik vorige week heb bekeken was toch wel weer een cinematisch dieptepunt. Daar valt deze film zeker niet onder.
cijfer 4 / IMDB --
Poseidon (2006)Wel aardige remake van deze rampenfilm. Alleen vraag ik me af, was het echt nodig. De versie uit 1972 is toch helemaal nog niet zo gedateert. Om eerlijk te zijn waren de graphics in de oude al erg bruut. De golf kwam mij wat de CGI over. Als een bepaalde lat niet meer gehaald wordt (vanwege budget) is het duidelijk wat minder allemaal.
En weer een film waar in dat rotjong de heleboel redt. In Hostage had ie ook al de boeven te snel af in z'n geheime gangenstelsel.
Wat me ook dwars zit dat ze gaan ruzieen over niks, als je probeert te ontsnappen uit een zinkende cruiseschip. Het zal wel natuurlijk zijn dat we altijd moeten ruzieen. Maar in mijn belevenings wereld is dat gezeur even op een lager plan.
cijfer 6 / imdb 5.6
[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 06-08-2006 19:07:05 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.