tijd voor wat luchtgitaarmuziekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Knuffelslet het volgende:
@WB: je zonnebril ligt nog bij Faithy
Zo he, 5 minuten na de start van het topic?quote:
Zat die verdraaide dvd's van de TS te kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo he, 5 minuten na de start van het topic?![]()
Dat heeft lang geduurt![]()
Loopt die serie trouwens nog ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat die verdraaide dvd's van de TS te kijken![]()
![]()
Ik heb er nooit een aflevering van gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helaas nietEcht zonde, grappigste serie die ik ken
![]()
Kijken danquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een aflevering van gezien.![]()
Cultuurbarbaar die ik ben![]()
ik heb geen tijd om te kijkenquote:
Waar ben je dan in godsnaam zo druk meequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om te kijken![]()
Heb overigens net wel ff tussendoor de blooper dvd van friends gekeken![]()
Bijvoorbeeld 3 rolgordijnen ophangen met 33ºC.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar ben je dan in godsnaam zo druk mee
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld 3 rolgordijnen ophangen met 33ºC.en voor de rest het internet afschumen
![]()
tot mijn vakantie voorbij is welquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt het net zo "druk" als ik dus
![]()
![]()
Ach ja, het normale leven zit er weer aan te komen, zelfs voor mijquote:
Heb ik nooit verteldquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het normale leven zit er weer aan te komen, zelfs voor mij![]()
Maarre wat deed je eigenlijk ook al weer?![]()
Ok je smokkelt dus illegalen met drugs in hun maag het land binnen of werkt bij de belastingdienstquote:
Zo hey, 't mag van mij wel rond de 25 worden hoor. een heel stuk aangenamerquote:
ai, ik moet wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
HONGERRRRRRR
niemand meer verrot schelden hoor ....quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ai, ik moet weg
maar heb net lekker een minipistoletje kruidenkaas op![]()
op naarBerkel
en
Rodenrijs
quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ai, ik moet weg
maar heb net lekker een minipistoletje kruidenkaas op![]()
op naarBerkel
en
Rodenrijs
Dood door schuld ook best.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lutser dus helemaal geen moord![]()
Tsja....quote:Rot op, criminelen hebben 1 recht en het komt uit jouw hobbiemateriaal![]()
Ik werkte idd bij een uitlatenfabrikant.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Hollander ging er eens prat op dat hij uitlaatsystemen ontworpen heeft...
quote:Posten bij FS, good old times.![]()
![]()
Succes kerelquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:35 schreef Dash-X het volgende:
En ik heb straks lekker avb examen in deze hitte![]()
Ik weet ook wel dat ik het kan. Zaterdag 2 uur avb geoefend en bijna alles ging perfect. Alleen heb ik nogal snel last van zenuwenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Succes kerel![]()
AVB, het valt best mee. Je zult zien dat het best simpel is![]()
aflopend pijpjequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Filmpje kan ik niet zien maar als het blijft zoals op de foto staat dan is een aflopend pijpje naar de grond bijna het enige wat je nog kan doen.
Aflopend pijpje aan het eind van de demper helpt een heel klein beetje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aflopend pijpjevanaf welk punt
we hebben het er gister over gehad natuurlijk; we zouden hier evt nog een stukje tussen kunnen zetten dat als middendempertje dienst kan doen:
[afbeelding]
Kan ik die vrijdagavond ophalen, tijdens het Scheveningen vuurwerk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Knuffelslet het volgende:
@WB: je zonnebril ligt nog bij Faithy
Niets op de bbq vernomen.quote:
alle kleine beetjes helpenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:47 schreef hollander172 het volgende:
Aflopend pijpje aan het eind van de demper helpt een heel klein beetje.
deed gister al pijn bij opentrekkenquote:Heb je het geluidsnivo eigenlijk al opgemeten?Of is het sowieso al pijnlijk voor de oren?
![]()
Dan kan je dit iig proberen maar het lijd geluid alleen weg.quote:
Mjah als ik naar de vorm kijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:deed gister al pijn bij opentrekkenmaar..we stonden dan wel in de garage, scheelt ook wel iets
kan in dat pijpje wel wat dempingsmateriaal proppenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je dit iig proberen maar het lijd geluid alleen weg.
deze zitten erin:quote:Mjah als ik naar de vorm kijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen.![]()
Is ie helemaal leeg of zit er nog ergens een buisje in?![]()
quote:
Vorige week de TLR met de stille uitlaatjes in de woonkamer gestart, en zo stil leken ze niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deed gister al pijn bij opentrekkenmaar..we stonden dan wel in de garage, scheelt ook wel iets
Dat ik weg was.quote:
dus eerst maar mee rijden is het deviesquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
Vorige week de TLR met de stille uitlaatjes in de woonkamer gestart, en zo stil leken ze niet.
Op de weg hoorde ik de motor nog amper lopen, ja de mechaniek recht onder mij.![]()
Rare ervaring als je zoals ik voorheen alleen met open uitlaten op het ding reed.
quote:Jij hebt de TLR nog niet eens gemeet.![]()
Dat wordt trial and error, echt ruimte voor schotten of genoeg dempinsmateriaal heb je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan in dat pijpje wel wat dempingsmateriaal proppen
[..]
deze zitten erin:
[afbeelding]
Tussendemper zal in ieder geval geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus eerst maar mee rijden is het devies
Misschien moet je hem wel "huren" voor je vakantie.quote:wil graag em es te testen
![]()
ja preciesquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:43 schreef hollander172 het volgende:
Dat wordt trial and error, echt ruimte voor schotten of genoeg dempinsmateriaal heb je niet.Afbuigend pijpje draagt ook nog wel iets bij en idd eerst maar eens proberen wat dempingsmateriaal erin te proppen.
![]()
Van knalhard zal het hoogstens naar heel hard zakken maar goed je moet ergens beginnen.
veer heb ik al besloten dat ik eerst maar zo ga rijden, ff wennen en daarna evt WP eronder om het verschil te kunnen merkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Tussendemper zal in ieder geval geen kwaad kunnen.
Maar rijden is het devies, net zoals met je achterveer.
wat? serieusquote:Misschien moet je hem wel "huren" voor je vakantie.![]()
we zitten hier met zijn 2enquote:Ben je nu vrij trouwens? Of zeker veel collega's de deur uit.![]()
wat is dat voor ding?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hebben het er gister over gehad natuurlijk; we zouden hier evt nog een stukje tussen kunnen zetten dat als middendempertje dienst kan doen:
[afbeelding]
Vergeet de zweedse dames niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:49 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wat een hitte joh, kan je beter in Zweden zitten met 26 graden en een lekker windje
ook al half 1...quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:01 schreef Dash-X het volgende:
[..]
moet pas om half 1![]()
wacht jij maar af morgen![]()
Als ze op je avances ingaan wel ja.quote:
Je draait het omquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ze op je avances ingaan wel ja.
hoe dan ook, jij bent echt de manquote:
ik heb er alle vertrouwen inquote:Maar ik hoop dat je Gixxer betrouwbaar en veilig is.En op tijd af.
yes, heb weer wat te doenquote:MF online.![]()
![]()
Succes!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:24 schreef Dash-X het volgende:
Nou ik ga nog op weg voor een laatste lesje en dan avb'en maarJullie horen de uitslag straks wel weer
![]()
Zoiets eronder maken ? Dus zeg maar een tussendempertje onder het blok.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
zou wel een idee zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zoiets eronder maken ? Dus zeg maar een tussendempertje onder het blok.
Voorbeeld is van een auto maar het principe van dempen is gelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja toch, je maakt een platte ovale demper die je als tussenstuk gebruikt onder je blok.quote:
iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja toch, je maakt een platte ovale demper die je als tussenstuk gebruikt onder je blok.
Dat zou je binnen no-time van wat dunne rvs plaat en dunwandige pijp kunnen maken.
zoiets.
[afbeelding]
Daar waar hij de pijl gezet heeft op de foto.quote:
knalt dat er niet heel snel uitquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef Gawaine het volgende:
Zonder te knutselen zou hij zijn db killers volop moeten omwikkelen met staalwol of glaswol.
Moet je daar nu weer mee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
pronforum
* hollander172 meld zich aan.![]()
In de racerij werden vroagah ook de dempers handmatig gevuld met staalwol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
knalt dat er niet heel snel uit
misschien voor Duitsland beide (demper+killers vullen) doen
Konden ze dat nog niet in B&H dan ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:18 schreef Knuffelslet het volgende:
rukken
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ja dat had ik ook wel begrepen
specs wil ik
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]specs:
Suzuki GSXR 750W
Bouwjaar 1992
Km: +- 44.000 km
Stalen remleidingen
KN filters
2 maal 6 zuiger remtangen
Laser GP style Extreme dempers
Single arm VFR 750 swingarm
Frame zijdenglans zwart
R1 2005 Racekont
Superbikestuur (bedrading door het stuur, Gixxer thanks)
Speciaal gedraaide vloeistof potjes
Delen van het blok gepolijst
Subframe zelfgefabriceerd
voor geluidsfragmentje klik hier
...en we zijn nog bezig
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Er is er altijd eentje slimmer dan de ander bij tweelingen he?
Sorry, ik sliep al broquote:
Je ging post bezorgen ofzoquote:
Is daar elke week vuurwerk ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan ik die vrijdagavond ophalen, tijdens het Scheveningen vuurwerk?![]()
Wordt toch niksquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe dan ook, jij bent echt de manniet de 1e keer dat je zo een mogelijkheid eventueel aanbiedt
al op alleen grijswaarde gezet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Gawaine het volgende:
@Kratjuh ik heb een Epson printer met 4 patronen waarvan de 3 kleuren op zijn
maar de zwarte nog goed gevuld is. Nou wil die kleine van me een kleurplaat printen
(dus alleen zwart) maar hij print niet omdat de kleuren op zijn. Weet jij een oplossing ?
Lege even eruit halen en opnieuw erin zetten. Eigenschappen van de printer nakijken en op zwart-wit/grijswaarden zetten.... Maar epson is een beetje vervelend daarmee, kan zijn dat je daarna weer opnieuw moet doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Gawaine het volgende:
maar de zwarte nog goed gevuld is. Nou wil die kleine van me een kleurplaat printen
(dus alleen zwart) maar hij print niet omdat de kleuren op zijn. Weet jij een oplossing ?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Gawaine het volgende:
quote:
Digital Revolution Tool 4.0
De nieuwe versie van ons programma om o.a. de Epson chips te resetten is uit !!!
Uiteraard bieden wij U het volgende gratis aan:
Het programma “Digital Revolution Tool 4.0”
Hiermee kunt U via Uw computer o.a.
meer dan 100 verschillende Epson printers worden ondersteund
verbeterde reinigingsopties waardoor u nog meer inkt bespaart
verbeterde status informatie
chips van vele modellen resetten
de zwarte en de kleuren printkop apart reinigen (dit scheelt inkt)
de tellers op de printer zelf resetten
en nog veel meer leuke opties
http://www.digital-revolution.nl/
zal rond de 120 zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
![]()
op hoeveel pk zit zo'n 750 eigenlijk?
yep, was al geluktquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef hicham het volgende:
Sorry, ik sliep al broMaar je hebt al gepost zie ik
tankquote:Wordt toch niksDat is nog erger dan Lars' ZXR-400 lenen voor het circuit. Met een onbekende tank op pad in de Eifel met haarspeldbochies enzo.. en eventueel ook de Ring op, werkt niet
Dat is niet verkeerd, ga je daar nog "wat aan doen" of niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal rond de 120 zijnzonder Dynokitje, moeten nog ff kijken of die er nu wel of niet in zit
Wat lievquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Gawaine het volgende:
Nou wil die kleine van me een kleurplaat printen
quote:Honda MT5
Added July 25, 2006 From BazzieK
OPM's nieuwe brommer met malossi cilinder en expansie uitlaat. ...
Tags OPM GOES ANAL
quote:Harley Davidson
Added July 25, 2006 From BazzieK
OPM's nieuw choppert
Tags OPM DOES HICHAM
mwah, met ruim 80Nm zal ik er niet zo snel behoefte aan hebben..helemaal als blijkt dat dat kitje er wel gewoon in zit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is niet verkeerd, ga je daar nog "wat aan doen" of niet?
Bazziequote:
allebeiquote:Maarreuh, bij welke van de twee filmpjes zitten nou de db killers erin![]()
Mooiquote:
close-ratio?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, met ruim 80Nm zal ik er niet zo snel behoefte aan hebben..helemaal als blijkt dat dat kitje er wel gewoon in zit.
tandwielverhouding ga ik wel veranderen
Lollersk8quote:
quote:
daar wil ik wel filmpjes van zien danquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]Gewoon andere tandwielen denk ik zodat ie zich bij elk stoplicht onderuit wheelied.
![]()
idd, dit weekend buiten maar es testenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef hicham het volgende:
Lollersk8
Ben benieuwd hoe die dan zonder klinkt![]()
En dan wel in een open ruimte, in een garage vervormt het geluid al gauw
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:40 schreef hollander172 het volgende:Gewoon andere tandwielen denk ik zodat ie zich bij elk stoplicht onderuit wheelied.
![]()
:^quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
pronforum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst er uit halen - dan weer er in doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mooidie ga ik ook ff proberen.
![]()
PS de grijswaardes instellen of alleen zwart printen deed hij ook niet, dus nu even met
dat progsel proberen.
Laatste keer dat ik de patronen eruit had gehaald en opnieuw erin had gedaan heeft
me een Epson C62 printer gekostding ging na het erin en eruit halen niet eens meer aan
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kmstand 5 juli 2005:
[afbeelding]
Kmstand 28 juli 2006:
[afbeelding]
[afbeelding]
De kwaliteit van je foto's is in dat jaar ook vooruit gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, daar hou ik ook meer vanquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:52 schreef Knuffelslet het volgende:
ik maak mn eigen pr0n weluiteraard niet vastgelegd op foto of video
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:52 schreef Knuffelslet het volgende:
ik maak mn eigen pr0n weluiteraard niet vastgelegd op foto of video
Niet echt, nog steeds met dezelfde kutcamera.. komt bij de Lidl weg destijds geloof ik, bagger onscherpe foto'squote:Op woensdag 26 juli 2006 11:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De kwaliteit van je foto's is in dat jaar ook vooruit gegaan![]()
Naahhhhhhhhquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
pronforum
ja, niet bestquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet echt, nog steeds met dezelfde kutcamera.. komt bij de Lidl weg destijds geloof ik, bagger onscherpe foto's![]()
Als ik geld over zou hebben had ik ook al een dikke camera met 5 meter lens gehaald.. maja geen geld overquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, niet best
goedkope goede camera's bestaan ook niet.
zou ik me ook even aanmelden voor het pr0n-forum.. vooral als je er een speciale camera voor hebt, zullen ze je zeer erkentelijk zijn...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet echt, nog steeds met dezelfde kutcamera.. komt bij de Lidl weg destijds geloof ik, bagger onscherpe foto's![]()
ja met een goede camera, goede foto's maken is weer niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als ik geld over zou hebben had ik ook al een dikke camera met 5 meter lens gehaald.. maja geen geld over![]()
Lol.. ik zie trouwens dat die foto van vorig jaar genomen is met de Canon van mijn pa. Dat is wel een goede camera, maar had hem op een verkeerde stand blijkbaar![]()
Net even out of focus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Lol.. ik zie trouwens dat die foto van vorig jaar genomen is met de Canon van mijn pa. Dat is wel een goede camera, maar had hem op een verkeerde stand blijkbaar![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kmstand 5 juli 2005:
[afbeelding]
Kmstand 28 juli 2006:
[afbeelding]
[afbeelding]
Photobucket dannnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Eerst er uit halen - dan weer er in doen.![]()
Andersom zal het nooit werken![]()
Doe eens gek.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:03 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
zou ik me ook even aanmelden voor het pr0n-forum.. vooral als je er een speciale camera voor hebt, zullen ze je zeer erkentelijk zijn...![]()
Pitty................dan Kratjuhs advies, wel even de stroom er af desnoods.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Het progsel kent mijn printer type niet![]()
Dus.quote:
Hmm houd er niet echt van om overal voor te moeten registreren. Maarre is de site wel een beetje snel? En kun je thumpnails posten zonder dat doorlinkgezeik te krijgen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
:^
Accountje is heel handig, veel opties
Je kunt er sinds een tijdje ook filmpjes uploaden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt zelfs pics van 1 MB posten als het moetquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm houd er niet echt van om overal voor te moeten registreren. Maarre is de site wel een beetje snel? En kun je thumpnails posten zonder dat doorlinkgezeik te krijgen?![]()
Dan zou het de moeite wel waard zijn..
.. een hele tijd geledenquote:Member since 2005-01-30
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
Net in onderhandeling bij een stoffenfabrikant 30 cent van de prijs p/mtr afgeluld.
Yeah baby, misschien mag je nu weer je hand in de broek van je baas stekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wist ik niet eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:15 schreef hicham het volgende:
:^
Accountje is heel handig, veel opties
Je kunt er sinds een tijdje ook filmpjes uploaden![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
De meeste pics van mij - pimber - worldbeater komen van Photobucket. Nog nooit gehad dat het echt traag was of down. Heel soms onderhoud![]()
/ambassadeur van Photobucket.com
:^ :^quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wist ik niet eensmultiple pics uploaden is ook erg handig
imageshack is zooo 1999
Doe es ergens anders linkjes van posten....quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Knuffelslet het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=Ij43OJIuA8E
![]()
![]()
ik kende em al ja - erg leukquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Knuffelslet het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=Ij43OJIuA8E
![]()
![]()
leg eg aan jouw hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe es ergens anders linkjes van posten....
Youtube doet het hier niet.![]()
Weet ik vandaar mijn verzoek ook.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:30 schreef bvvt het volgende:
leg eg aan jouw hoor
En zien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:46 schreef bvvt het volgende:
Hmm, zou je deze link dan wel kunnen horen?
http://www.dump.com/links.php?link=1163705&a=1&b=1&c=2&o=popular&p=1&r=all
disclaimer - is een ander linkje
Helaas ook nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lege even eruit halen en opnieuw erin zetten. Eigenschappen van de printer nakijken en op zwart-wit/grijswaarden zetten.... Maar epson is een beetje vervelend daarmee, kan zijn dat je daarna weer opnieuw moet doen
ok, ik laat ze wel ff vullen hier in de stad, kost iets van 7.50 euri per patroontje (3 kleurpatronen)quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tja dan nieuwe patroontjes of nieuwe printer kopen ...
Is tegenwoordig bijna even duur ..
Ook gevonden op google videoquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Knuffelslet het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=Ij43OJIuA8E
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef Dash-X het volgende:
Ok, geslaagd voor avbvan de 7 oefeningen moest ik er 2 overdoen waarna die ook goedgekeurd werden, 0 fout totaal
Heb me voor niks zorgen lopen maken... Nou moet ik maandag voor avd dus t houdt niet op
Ach nu ff lekker douchen (shirt is doorweekt van dit zweetweer![]()
Bedankt voor alle aanmoedigingen weer![]()
Die simpele effecten erbijquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:46 schreef bvvt het volgende:
quote:
Ik gok dat ik wel wat anders zeg jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dood door schuld ook best.
[..]
Tsja....Zeg je tijdens je sollicitatie wel iets anders dan dit?
Toch een raar idee dat iemand met jouw visie zometeen met hetzelfde hobbymateriaal rondloopt, gelukkig zijn ze de afgelopen jaren veel strenger geworden.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Huhjij bent toch die ene?
En Dash-X dan?
Dacht dat het je klonenleger was
OMG, fucking goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:46 schreef bvvt het volgende:
Ok, geslaagd voor avbvan de 7 oefeningen moest ik er 2 overdoen waarna die ook goedgekeurd werden, 0 fout totaal
Heb me voor niks zorgen lopen maken... Nou moet ik maandag voor avd dus t houdt niet op
je moet ook niet denkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En Dash-X dan?
Aanmeldenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
pronforum
Wat verwacht je van me? Dat ik daarwerkelijk hard werk?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Je ging post bezorgen ofzoEn je was in minder dan een uur terug
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Bazziezei al dat ik voortaan de betrouwbare allochtoontjes ga vragen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Knuffelslet het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=Ij43OJIuA8E
![]()
![]()
Ik heb thuis niksquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tsss, kom je thuis wat tekort ofzo ..
Mag pas als je echt je rijbewijs hebt helaas.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:31 schreef Dash-X het volgende:
Als ik nou maandag mn avd haal dan krijg ik spullen mee om mn rijbewijs te gaan halen zegmaar. Mag ik met die papieren op zak al rijden of mag dat pas echt als je je rijbewijs hebt? Ik kan em namelijk pas een dag later ophalen
Nó, daggie wachten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:31 schreef Dash-X het volgende:
Als ik nou maandag mn avd haal dan krijg ik spullen mee om mn rijbewijs te gaan halen zegmaar. Mag ik met die papieren op zak al rijden of mag dat pas echt als je je rijbewijs hebt? Ik kan em namelijk pas een dag later ophalen
Op de dag van mijn AVB gaat het om 2 uur dicht en heb om 10 voor 4 AVDquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nó, daggie wachten.![]()
Zo ooit met de tong op mijn kin direct op de lesmotor 25 kilometer naar huis lopen stomen.
Gelukkig liep de burgemeester de deur uit, waarna ik binnen kon glippen.
De dienstdiende ambtenaar wilde het nog wel ff regelen.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:38 schreef kratjuh het volgende:
Stop, Hammer time ...
Goeie foute tijd ...
Bij ons is het vanaf 12 uur alleen met afspraak.. Zal eens navragen of ik moet betalen indien ik niet kom opdagenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op de dag van mijn AVB gaat het om 2 uur dicht en heb om 10 voor 4 AVD
Die is wel erg kansloosquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:43 schreef hicham het volgende:
Pulpshow - Wifebeater
Check ook de rest van de filmpjes aan de rechterkant![]()
Zit op me werkquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geweldig gemaakt
![]()
En reageer eens op msn![]()
![]()
![]()
Jij was toch de man van de remote accesquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zit op me werk
dan kan ik niet op mijn pc thuis op MSN reageren - toch?![]()
Hmmm ???quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:43 schreef hicham het volgende:
Pulpshow - Wifebeater
Check ook de rest van de filmpjes aan de rechterkant![]()
Ja, op me server jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij was toch de man van de remote acces
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En Dash-X dan?
Zenuwensletquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef Knuffelslet het volgende:
en reken van mijn kant maar neit teveel op goed nieuwsbah..
Eejuhhhh jij gaat het ook gewoon halen begrepenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef Knuffelslet het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:00 schreef Knuffelslet het volgende:
Omdat er allemaal kansloze 18 jarige pikkies het vol zitten te baggeren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:10 schreef BazzieK het volgende:
De tering, het porno subforum is kansloos
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef BazzieK het volgende:
http://www.zattevrienden.be/sfw/trouwfotograaf_mag_ni_lachen
Faithy en Hollander gaan trouwen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat er allemaal kansloze 18 jarige pikkies het vol zitten te baggeren.
De oude garde gooit er nog wel wat kwalipron tegenaan.![]()
Mjah, als je niet ligt te meuren dan zit je wel te baggeren, hoe bevalt zo'n leven nou eigenlijk?quote:
Heel goed eigenlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, als je niet ligt te meuren dan zit je wel te baggeren, hoe bevalt zo'n leven nou eigenlijk?![]()
![]()
Ach ja moest 2 namen hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:33 schreef Knuffelslet het volgende:
ik ben niet de slankste BazzieK, maar zelfs ik pas daar 4 keer in
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef Dash-X het volgende:
Zal de gewenning zijn, jaartje ofzo leef je nu al zo toch?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal de gewenning zijn, jaartje ofzo leef je nu al zo toch?![]()
Uhm, doe er iets aan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
er hangt gewoon een fucking spin aan me schouder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef BazzieK het volgende:
http://www.zattevrienden.be/sfw/trouwfotograaf_mag_ni_lachen
Faithy en Hollander gaan trouwen
Volgens mij heb jij wekelijks wel een aanvaring met een spin, woon je in een kweektuin ofzo ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
er hangt gewoon een fucking spin aan me schouder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
beter aan je schouder dan tussen je benenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zal vast wel heeeeel erg lief zijn
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
beter aan je schouder dan tussen je benen![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wekelijks wel een aanvaring met een spin, woon je in een kweektuin ofzo ?
Een schuine dakraam!quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wekelijks wel een aanvaring met een spin, woon je in een kweektuin ofzo ?
Thnx!quote:
Als je die spin laat leven, heb je ook niet zo'n last van die andere beesten... [14.gif]quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een schuine dakraam!Echt iedere dag zit er wel een vies mormel insecten beest!
brrrr, ik denk er over na om zon raam gaas te kopen
![]()
Een hor heet datquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een schuine dakraam!Echt iedere dag zit er wel een vies mormel insecten beest!
brrrr, ik denk er over na om zon raam gaas te kopen
![]()
* Fully opent een nieuw venster en surft naar www.photobucket.com ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt zelfs pics van 1 MB posten als het moet
Hou er ook niet van om me overal voor te moeten registereren, maar toen ik me eenmaal had geregistreerd had ik er spijt van dat ik het niet eerder had gedaan. Onderhand is dat al weer euhm ..
[..]
.. een hele tijd geleden
De meeste pics van mij - pimber - worldbeater komen van Photobucket. Nog nooit gehad dat het echt traag was of down. Heel soms onderhoud![]()
/ambassadeur van Photobucket.com
jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
* Fully opent een nieuw venster en surft naar www.photobucket.com ...
Kunnen jullie mijn avatar zien?![]()
neequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
maar dan word die spin wel als maar groterquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je die spin laat leven, heb je ook niet zo'n last van die andere beesten... [14.gif]
jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die 2dequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja werkt prima![]()
Alleen geen thumbnails helaas..
Nu nog een matchende motorquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja werkt prima![]()
huh ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[geen afbeelding]
[geen afbeelding]
[geen afbeelding]
Oja werkt prima![]()
Waarom zijn die foto's midden op een rotonde gemaaktquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja werkt prima![]()
Ach ja, toch maar binnenkort een 750 kopen hequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Bochtensnelheid zit wel aardig snor hoor![]()
Kwa kleuren matched het trouwens prima![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom zijn die foto's midden op een rotonde gemaakt
Bochtensnelheid hoog my ass, een knietje is geen indicatie voor de snelheid
tis ook veuls te warm om je druk te makenquote:
Poser - probeer je Ghostrider na te doen of zo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oja werkt prima![]()
quote:
quote:
quote:
Ik ben de rotonde terrorist! Ghostrider is er niks bijquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Poser - probeer je Ghostrider na te doen of zo?
Ghostrider wordt niet aangehouden door politie op de fietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Poser - probeer je Ghostrider na te doen of zo?
Moet je paps een snellere internetverbinding aansmerenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef -XX- het volgende:
Nee hoorniet traag ladend door die smiley's
Fout,quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ghostrider wordt niet aangehouden door politie op de fiets
Heb nog wel een leuke aanbiedingquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Moet je paps een snellere internetverbinding aansmeren![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fout,
hij is in 1 van de filmpjes op een cross fiets staande gehouden in zijn leren pakkie met helm op
Hij zei politie op de fiets, niet ghostrider op de fietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fout,
hij is in 1 van de filmpjes op een cross fiets staande gehouden in zijn leren pakkie met helm op
Luister naar de wijze limquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij zei politie op de fiets, niet ghostrider op de fiets
Strontslobberaarquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij zei politie op de fiets, niet ghostrider op de fiets
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:50 schreef hicham het volgende:
[..]
El presidente is altijd voor gerechtigheid*, al moet ik daarvoor advocaat van een pispaal spelen
ja ja, een mod heeft er ook zomer in je hol van gemaaktquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |