tijd voor wat luchtgitaarmuziekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Knuffelslet het volgende:
@WB: je zonnebril ligt nog bij Faithy
Zo he, 5 minuten na de start van het topic?quote:
Zat die verdraaide dvd's van de TS te kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo he, 5 minuten na de start van het topic?![]()
Dat heeft lang geduurt![]()
Loopt die serie trouwens nog ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat die verdraaide dvd's van de TS te kijken![]()
![]()
Ik heb er nooit een aflevering van gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helaas nietEcht zonde, grappigste serie die ik ken
![]()
Kijken danquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een aflevering van gezien.![]()
Cultuurbarbaar die ik ben![]()
ik heb geen tijd om te kijkenquote:
Waar ben je dan in godsnaam zo druk meequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om te kijken![]()
Heb overigens net wel ff tussendoor de blooper dvd van friends gekeken![]()
Bijvoorbeeld 3 rolgordijnen ophangen met 33ºC.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar ben je dan in godsnaam zo druk mee
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld 3 rolgordijnen ophangen met 33ºC.en voor de rest het internet afschumen
![]()
tot mijn vakantie voorbij is welquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt het net zo "druk" als ik dus
![]()
![]()
Ach ja, het normale leven zit er weer aan te komen, zelfs voor mijquote:
Heb ik nooit verteldquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het normale leven zit er weer aan te komen, zelfs voor mij![]()
Maarre wat deed je eigenlijk ook al weer?![]()
Ok je smokkelt dus illegalen met drugs in hun maag het land binnen of werkt bij de belastingdienstquote:
Zo hey, 't mag van mij wel rond de 25 worden hoor. een heel stuk aangenamerquote:
ai, ik moet wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
HONGERRRRRRR
niemand meer verrot schelden hoor ....quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ai, ik moet weg
maar heb net lekker een minipistoletje kruidenkaas op![]()
op naarBerkel
en
Rodenrijs
quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ai, ik moet weg
maar heb net lekker een minipistoletje kruidenkaas op![]()
op naarBerkel
en
Rodenrijs
Dood door schuld ook best.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lutser dus helemaal geen moord![]()
Tsja....quote:Rot op, criminelen hebben 1 recht en het komt uit jouw hobbiemateriaal![]()
Ik werkte idd bij een uitlatenfabrikant.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Hollander ging er eens prat op dat hij uitlaatsystemen ontworpen heeft...
quote:Posten bij FS, good old times.![]()
![]()
Succes kerelquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:35 schreef Dash-X het volgende:
En ik heb straks lekker avb examen in deze hitte![]()
Ik weet ook wel dat ik het kan. Zaterdag 2 uur avb geoefend en bijna alles ging perfect. Alleen heb ik nogal snel last van zenuwenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Succes kerel![]()
AVB, het valt best mee. Je zult zien dat het best simpel is![]()
aflopend pijpjequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Filmpje kan ik niet zien maar als het blijft zoals op de foto staat dan is een aflopend pijpje naar de grond bijna het enige wat je nog kan doen.
Aflopend pijpje aan het eind van de demper helpt een heel klein beetje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aflopend pijpjevanaf welk punt
we hebben het er gister over gehad natuurlijk; we zouden hier evt nog een stukje tussen kunnen zetten dat als middendempertje dienst kan doen:
[afbeelding]
Kan ik die vrijdagavond ophalen, tijdens het Scheveningen vuurwerk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Knuffelslet het volgende:
@WB: je zonnebril ligt nog bij Faithy
Niets op de bbq vernomen.quote:
alle kleine beetjes helpenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:47 schreef hollander172 het volgende:
Aflopend pijpje aan het eind van de demper helpt een heel klein beetje.
deed gister al pijn bij opentrekkenquote:Heb je het geluidsnivo eigenlijk al opgemeten?Of is het sowieso al pijnlijk voor de oren?
![]()
Dan kan je dit iig proberen maar het lijd geluid alleen weg.quote:
Mjah als ik naar de vorm kijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:deed gister al pijn bij opentrekkenmaar..we stonden dan wel in de garage, scheelt ook wel iets
kan in dat pijpje wel wat dempingsmateriaal proppenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je dit iig proberen maar het lijd geluid alleen weg.
deze zitten erin:quote:Mjah als ik naar de vorm kijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen.![]()
Is ie helemaal leeg of zit er nog ergens een buisje in?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |