tijd voor wat luchtgitaarmuziekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Knuffelslet het volgende:
@WB: je zonnebril ligt nog bij Faithy
Zo he, 5 minuten na de start van het topic?quote:
Zat die verdraaide dvd's van de TS te kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zo he, 5 minuten na de start van het topic?![]()
Dat heeft lang geduurt![]()
Loopt die serie trouwens nog ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat die verdraaide dvd's van de TS te kijken![]()
![]()
Ik heb er nooit een aflevering van gezien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helaas nietEcht zonde, grappigste serie die ik ken
![]()
Kijken danquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een aflevering van gezien.![]()
Cultuurbarbaar die ik ben![]()
ik heb geen tijd om te kijkenquote:
Waar ben je dan in godsnaam zo druk meequote:Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om te kijken![]()
Heb overigens net wel ff tussendoor de blooper dvd van friends gekeken![]()
Bijvoorbeeld 3 rolgordijnen ophangen met 33ºC.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar ben je dan in godsnaam zo druk mee
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld 3 rolgordijnen ophangen met 33ºC.en voor de rest het internet afschumen
![]()
tot mijn vakantie voorbij is welquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt het net zo "druk" als ik dus
![]()
![]()
Ach ja, het normale leven zit er weer aan te komen, zelfs voor mijquote:
Heb ik nooit verteldquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het normale leven zit er weer aan te komen, zelfs voor mij![]()
Maarre wat deed je eigenlijk ook al weer?![]()
Ok je smokkelt dus illegalen met drugs in hun maag het land binnen of werkt bij de belastingdienstquote:
Zo hey, 't mag van mij wel rond de 25 worden hoor. een heel stuk aangenamerquote:
ai, ik moet wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
HONGERRRRRRR
niemand meer verrot schelden hoor ....quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ai, ik moet weg
maar heb net lekker een minipistoletje kruidenkaas op![]()
op naarBerkel
en
Rodenrijs
quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:56 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ai, ik moet weg
maar heb net lekker een minipistoletje kruidenkaas op![]()
op naarBerkel
en
Rodenrijs
Dood door schuld ook best.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is lutser dus helemaal geen moord![]()
Tsja....quote:Rot op, criminelen hebben 1 recht en het komt uit jouw hobbiemateriaal![]()
Ik werkte idd bij een uitlatenfabrikant.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
Hollander ging er eens prat op dat hij uitlaatsystemen ontworpen heeft...
quote:Posten bij FS, good old times.![]()
![]()
Succes kerelquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:35 schreef Dash-X het volgende:
En ik heb straks lekker avb examen in deze hitte![]()
Ik weet ook wel dat ik het kan. Zaterdag 2 uur avb geoefend en bijna alles ging perfect. Alleen heb ik nogal snel last van zenuwenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Succes kerel![]()
AVB, het valt best mee. Je zult zien dat het best simpel is![]()
aflopend pijpjequote:Op woensdag 26 juli 2006 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Filmpje kan ik niet zien maar als het blijft zoals op de foto staat dan is een aflopend pijpje naar de grond bijna het enige wat je nog kan doen.
Aflopend pijpje aan het eind van de demper helpt een heel klein beetje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aflopend pijpjevanaf welk punt
we hebben het er gister over gehad natuurlijk; we zouden hier evt nog een stukje tussen kunnen zetten dat als middendempertje dienst kan doen:
[afbeelding]
Kan ik die vrijdagavond ophalen, tijdens het Scheveningen vuurwerk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Knuffelslet het volgende:
@WB: je zonnebril ligt nog bij Faithy
Niets op de bbq vernomen.quote:
alle kleine beetjes helpenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:47 schreef hollander172 het volgende:
Aflopend pijpje aan het eind van de demper helpt een heel klein beetje.
deed gister al pijn bij opentrekkenquote:Heb je het geluidsnivo eigenlijk al opgemeten?Of is het sowieso al pijnlijk voor de oren?
![]()
Dan kan je dit iig proberen maar het lijd geluid alleen weg.quote:
Mjah als ik naar de vorm kijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:deed gister al pijn bij opentrekkenmaar..we stonden dan wel in de garage, scheelt ook wel iets
kan in dat pijpje wel wat dempingsmateriaal proppenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kan je dit iig proberen maar het lijd geluid alleen weg.
deze zitten erin:quote:Mjah als ik naar de vorm kijk kan ik me daar wel iets bij voorstellen.![]()
Is ie helemaal leeg of zit er nog ergens een buisje in?![]()
quote:
Vorige week de TLR met de stille uitlaatjes in de woonkamer gestart, en zo stil leken ze niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deed gister al pijn bij opentrekkenmaar..we stonden dan wel in de garage, scheelt ook wel iets
Dat ik weg was.quote:
dus eerst maar mee rijden is het deviesquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
Vorige week de TLR met de stille uitlaatjes in de woonkamer gestart, en zo stil leken ze niet.
Op de weg hoorde ik de motor nog amper lopen, ja de mechaniek recht onder mij.![]()
Rare ervaring als je zoals ik voorheen alleen met open uitlaten op het ding reed.
quote:Jij hebt de TLR nog niet eens gemeet.![]()
Dat wordt trial and error, echt ruimte voor schotten of genoeg dempinsmateriaal heb je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan in dat pijpje wel wat dempingsmateriaal proppen
[..]
deze zitten erin:
[afbeelding]
Tussendemper zal in ieder geval geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus eerst maar mee rijden is het devies
Misschien moet je hem wel "huren" voor je vakantie.quote:wil graag em es te testen
![]()
ja preciesquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:43 schreef hollander172 het volgende:
Dat wordt trial and error, echt ruimte voor schotten of genoeg dempinsmateriaal heb je niet.Afbuigend pijpje draagt ook nog wel iets bij en idd eerst maar eens proberen wat dempingsmateriaal erin te proppen.
![]()
Van knalhard zal het hoogstens naar heel hard zakken maar goed je moet ergens beginnen.
veer heb ik al besloten dat ik eerst maar zo ga rijden, ff wennen en daarna evt WP eronder om het verschil te kunnen merkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Tussendemper zal in ieder geval geen kwaad kunnen.
Maar rijden is het devies, net zoals met je achterveer.
wat? serieusquote:Misschien moet je hem wel "huren" voor je vakantie.![]()
we zitten hier met zijn 2enquote:Ben je nu vrij trouwens? Of zeker veel collega's de deur uit.![]()
wat is dat voor ding?quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hebben het er gister over gehad natuurlijk; we zouden hier evt nog een stukje tussen kunnen zetten dat als middendempertje dienst kan doen:
[afbeelding]
Vergeet de zweedse dames niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:49 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wat een hitte joh, kan je beter in Zweden zitten met 26 graden en een lekker windje
ook al half 1...quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:01 schreef Dash-X het volgende:
[..]
moet pas om half 1![]()
wacht jij maar af morgen![]()
Als ze op je avances ingaan wel ja.quote:
Je draait het omquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ze op je avances ingaan wel ja.
hoe dan ook, jij bent echt de manquote:
ik heb er alle vertrouwen inquote:Maar ik hoop dat je Gixxer betrouwbaar en veilig is.En op tijd af.
yes, heb weer wat te doenquote:MF online.![]()
![]()
Succes!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:24 schreef Dash-X het volgende:
Nou ik ga nog op weg voor een laatste lesje en dan avb'en maarJullie horen de uitslag straks wel weer
![]()
Zoiets eronder maken ? Dus zeg maar een tussendempertje onder het blok.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
zou wel een idee zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zoiets eronder maken ? Dus zeg maar een tussendempertje onder het blok.
Voorbeeld is van een auto maar het principe van dempen is gelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja toch, je maakt een platte ovale demper die je als tussenstuk gebruikt onder je blok.quote:
iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja toch, je maakt een platte ovale demper die je als tussenstuk gebruikt onder je blok.
Dat zou je binnen no-time van wat dunne rvs plaat en dunwandige pijp kunnen maken.
zoiets.
[afbeelding]
Daar waar hij de pijl gezet heeft op de foto.quote:
knalt dat er niet heel snel uitquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef Gawaine het volgende:
Zonder te knutselen zou hij zijn db killers volop moeten omwikkelen met staalwol of glaswol.
Moet je daar nu weer mee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
pronforum
* hollander172 meld zich aan.![]()
In de racerij werden vroagah ook de dempers handmatig gevuld met staalwol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
knalt dat er niet heel snel uit
misschien voor Duitsland beide (demper+killers vullen) doen
Konden ze dat nog niet in B&H dan ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:18 schreef Knuffelslet het volgende:
rukken
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ja dat had ik ook wel begrepen
specs wil ik
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]specs:
Suzuki GSXR 750W
Bouwjaar 1992
Km: +- 44.000 km
Stalen remleidingen
KN filters
2 maal 6 zuiger remtangen
Laser GP style Extreme dempers
Single arm VFR 750 swingarm
Frame zijdenglans zwart
R1 2005 Racekont
Superbikestuur (bedrading door het stuur, Gixxer thanks)
Speciaal gedraaide vloeistof potjes
Delen van het blok gepolijst
Subframe zelfgefabriceerd
voor geluidsfragmentje klik hier
...en we zijn nog bezig
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Er is er altijd eentje slimmer dan de ander bij tweelingen he?
Sorry, ik sliep al broquote:
Je ging post bezorgen ofzoquote:
Is daar elke week vuurwerk ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan ik die vrijdagavond ophalen, tijdens het Scheveningen vuurwerk?![]()
Wordt toch niksquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe dan ook, jij bent echt de manniet de 1e keer dat je zo een mogelijkheid eventueel aanbiedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |