In Nederland zijn benzo's (of daar sterk op lijkende middelen, zoals zolpidem) gelukkig niet zonder voorschrift verkrijgbaar en ik zou ook niet proberen het via het internet te kopen. Vaak zijn de pillen via buitenlandse internetapotheken nep en soms zelfs schadelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef lizken het volgende:
Ik neem al jaaaaren zolpidem. Ik neem onderhalf pilletje voor het slapen gaan. Waarschijnlijk is het gewoonweg na al die jaren placebo-effect, dat besef ik wel eigenlijk.
Weet iemand waar ik zolpidem kan kopen zonder dat ik een voorschrift nodig heb? Altijd maar naar de huisarts lopen is nogal vervelend. Aangezien ik onderhalf pilletje neem, is dat doosje snel leeg..
Ermee stoppen is gewoonweg geen optie meer voor mij, zonder slaappil slaap ik gewoon nachtenlang niet en ga ik gewoon kapot![]()
Blijkbaar is zolpidem nog vrij licht, de apotheker raadde me zelfs aan om bij men huisarts om zwaardere pillen te vragen?Nee, daar begin ik echt niet mee..
thanks en slaapwel mensjes
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:03 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ketamine is trouwens ook een benzodiazepine en buiten het uitgaanswereldje eerder bekend als ketazolam, denk ik.
ja, zo'n 3 jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Ik weet dat dit al heel oud is maar het is alweer een tijdje geleden dat ik zulke bullshit heb gelezen
Antipsychotica worden als het goed is alleen gebruikt met patiënten met psychotische ontregelingen. Die kunnen inderdaad sederen, dus worden soms ook voor de nacht gegeven. Alleen als slaapmiddel lijkt me onverstandig. Zelfde geldt voor promethazine, dat is echt iets voor de psychiatrie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:53 schreef seasushi het volgende:
Waarom is seroquel nog niet genoemd? Geen slaapmiddel, maar antipsychotica, maar doet het erg goed.
En de combi oxazepam en promethazine (anti allergie middel) Slaat ook als een rubberen hamer
edit: een oud topic![]()
Hoezo gaat dat nu dan niet weer lukken eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk het sterkste medicijn wat je kunt krijgen wat niet via de apotheek is? Ben toe aan slaap en het lukt niet echt. Enige waar ik echt goed op sliep was valium (dokter prescriptie) maar dat gaat nu niet weer lukken.
Ik heb al jaren slaap problemen. Combinatie van beleggen & krantenlopen van een relatief vroege leeftijd en te laat doorwerken. En die valium heb ik destijds voor iets anders voorgeschreven gekregen.Maar dat waren wel(!) de dagen dat ik uitermate fijn heb geslapen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat nu dan niet weer lukken eigenlijk?
Dan neem je toch gewoon weer Valium zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb al jaren slaap problemen. Combinatie van beleggen & krantenlopen van een relatief vroege leeftijd en te laat doorwerken. En die valium heb ik destijds voor iets anders voorgeschreven gekregen.Maar dat waren wel(!) de dagen dat ik uitermate fijn heb geslapen.
Roofies.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk het sterkste medicijn wat je kunt krijgen wat niet via de apotheek is? Ben toe aan slaap en het lukt niet echt. Enige waar ik echt goed op sliep was valium (dokter prescriptie) maar dat gaat nu niet weer lukken.
en nog steeds slaapmedicatiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef Martin1234 het volgende:
En zo zijn we alweer een jaar verder.
ik heb het vandaag opgehaald en ik vond het nogal aan de prijs, bijna 14 euro voor 10 rottige pilletjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef static het volgende:
Zopiclon doet het prima. Alle werkdagen helpt het.
Ik heb er ook last van, het valt niet mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het vandaag opgehaald en ik vond het nogal aan de prijs, bijna 14 euro voor 10 rottige pilletjes
normaal slaap ik op seroquel maar op het ogenlik lukt dat niet, temazepam werkt ook niet en nu dus dit als probeersel.
slapen is een dure hobby aan het worden
en wat gebruik jij op het ogenblik?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, het valt niet mee.
Wat is je ervaring ermee? Blijkbaar nog niet ingenomen omdat je nu post.quote:
Op het ogenblik even helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en wat gebruik jij op het ogenblik?
ik ben niet depressief, ik ben hyperactief, manisch geef het een naam. alle dagen heel drukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef Mirjam het volgende:
Ik slaap goed op Mirtazapine, en dat wordt gewoon vergoed.
Maargoed het is ook een anti-depressivum, mind you
Krijg jij soms zeg maar je gedachtens niet stil of stop gezet tijdens het slapen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet depressief, ik ben hyperactief, manisch geef het een naam. alle dagen heel druk
(en zonder medicatie 's nachts ook)
het ligt naast me. ik wilde eerst kijken of er ervaringen waren van mede-fokkers, nadat ik gegoogled had.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef static het volgende:
[..]
Wat is je ervaring ermee? Blijkbaar nog niet ingenomen omdat je nu post.
mijn hoofd gaat 24 uur per dag door zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Krijg jij soms zeg maar je gedachtens niet stil of stop gezet tijdens het slapen?
Het kunnen ook positieve gedachten zijn maar heb je daar ook last van?
Ja daarin herken ik mezelf ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn hoofd gaat 24 uur per dag door zal ik maar zeggen.
ik heb officieel adhd, maar uiterlijk is er aan mij bijna niets te merken. bijna alle onrust speelt zich in mijn hoofd af.
ik gebruik dagelijks seroquel, al een paar jaar, maar soms zijn er perioden dat het gewoon niet lukt om in slaap te komen, zoals nu.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ja daarin herken ik mezelf ook.
En als ik mezelf te moe maak raak ik al gauw oververmoeid.
Heel raar maar wanneer ik oververmoeid ben kan ik dus helemaal niet slapen.
Vaak als ik op een dag nog minder doe zeg maar slaap ik nog beter.
Maar ik slaap eigenlijk altijd slecht er zitten haast geen goede dagen bij.
Ik slaap wel iets beter wanneer ik de dag erna vrij ben van alles.
Meis, neem er nou gewoon eentje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het ligt naast me. ik wilde eerst kijken of er ervaringen waren van mede-fokkers, nadat ik gegoogled had.
ja ik heb hem al een kwartier geleden genomen. desnoods knal ik er nog een likeurtje overheen als hetniks dreigt te wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Meis, neem er nou gewoon eentje.
Als het niet werkt, werkt het niet. So be it.
Ik heb er goede ervaringen mee, maar jouw situatie kan natuurlijk anders zijn. Geef je eraan over: neem er een een half uur voordat je wilt gaan slapen en kijk of het werkt of niet.
het wordt niet enkel als anti depresivum voorgeschreven en gebruikt, ook bij andersoortige klachten kan het baat hebben. Zeker in combinatie met melatonine werkt het bij mij best aardig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet depressief, ik ben hyperactief, manisch geef het een naam. alle dagen heel druk
(en zonder medicatie 's nachts ook)
ik wil nooit meer aan anti-depressieva. ik heb jaren aan de seroxat gezeten, man wat een emotieloze zombie werd ik daarvan. en dat alleen maar omdat een psychiater het woordje borderline zo leuk bij me vond passen. was heel hip in die tijd, de meesten waar ik mee opgenomen was hadden borderline. ik herkende mezelf eerlijk gezegd niet zo in die types die dingen gingen afdwingen bij de leiding onder dreiging dat ze zichzelf zouden branden of snijden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het wordt niet enkel als anti depresivum voorgeschreven en gebruikt, ook bij andersoortige klachten kan het baat hebben. Zeker in combinatie met melatonine werkt het bij mij best aardig.
Doe dat nou niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
. desnoods knal ik er nog een likeurtje overheen als hetniks dreigt te worden
Dit neigt meer naar stupiditeit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik doen? toch nog een seroquel eroverheen? of toch maar eerst dit?
Hier moet ik me melden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Nachtdier het volgende:
Wie gebruikt ze, wat is je ervaring ermee, en zijn ze verslavend?
Ga namelijk helemaal naar de klote van het slecht slapen, en daar moet echt verandering in komen middels pillen denk ik. Vannacht ook weer niet geslapen, dus megawallen onder me ogen, voel me klote en wordt het echt spuug en spuugzat! Heb ik al ruim 15 jaar last van.
Eerder via de huisarts Diazepam gehad, maar dat hielp geen flikker. Bovendien denkt de huisarts er hetzelfde over als ik, dus liever niet. Maar ik moet ze gewoon hebben nu, heeft lang genoeg geduurd.
Nu wil ik dus weten, welke pillen wel werken, en welke ik evt kan gaan vragen. Als ik ze niet krijg via hem, dan ga ik wel zelf online orderen.
5mg?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:58 schreef summer2bird het volgende:
Ik krijg temazepam voor als het nodig is.
De laagste dosis, en ik merk er niet heel veel van.
die heb je ook voor het slapen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh nee, hihi, ik keek net even, is 10 mg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |