abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:06:31 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121179546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:12 schreef static het volgende:
Zopiclon doet het prima. Alle werkdagen helpt het.
ik heb het vandaag opgehaald en ik vond het nogal aan de prijs, bijna 14 euro voor 10 rottige pilletjes :o
normaal slaap ik op seroquel maar op het ogenlik lukt dat niet, temazepam werkt ook niet en nu dus dit als probeersel.

slapen is een dure hobby aan het worden :{
pi_121179587
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:06 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het vandaag opgehaald en ik vond het nogal aan de prijs, bijna 14 euro voor 10 rottige pilletjes :o
normaal slaap ik op seroquel maar op het ogenlik lukt dat niet, temazepam werkt ook niet en nu dus dit als probeersel.

slapen is een dure hobby aan het worden :{
Ik heb er ook last van, het valt niet mee.
pi_121179618
Ik slaap goed op Mirtazapine, en dat wordt gewoon vergoed.
Maargoed het is ook een anti-depressivum, mind you
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:11:13 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121179737
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:07 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van, het valt niet mee.
en wat gebruik jij op het ogenblik?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 01:11:56 #180
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_121179775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:06 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het vandaag opgehaald
Wat is je ervaring ermee? Blijkbaar nog niet ingenomen omdat je nu post. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_121179801
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en wat gebruik jij op het ogenblik?
Op het ogenblik even helemaal niks.
Voorheen Zolpidem.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:12:37 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121179810
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef Mirjam het volgende:
Ik slaap goed op Mirtazapine, en dat wordt gewoon vergoed.
Maargoed het is ook een anti-depressivum, mind you
ik ben niet depressief, ik ben hyperactief, manisch geef het een naam. alle dagen heel druk
(en zonder medicatie 's nachts ook :( )
pi_121179852
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik ben niet depressief, ik ben hyperactief, manisch geef het een naam. alle dagen heel druk
Krijg jij soms zeg maar je gedachtens niet stil of stop gezet tijdens het slapen?

Het kunnen ook positieve gedachten zijn maar heb je daar ook last van?
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:14:04 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121179864
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:11 schreef static het volgende:

[..]

Wat is je ervaring ermee? Blijkbaar nog niet ingenomen omdat je nu post. :+
het ligt naast me. ik wilde eerst kijken of er ervaringen waren van mede-fokkers, nadat ik gegoogled had.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:17:06 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121179983
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:13 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Krijg jij soms zeg maar je gedachtens niet stil of stop gezet tijdens het slapen?

Het kunnen ook positieve gedachten zijn maar heb je daar ook last van?
mijn hoofd gaat 24 uur per dag door zal ik maar zeggen.
ik heb officieel adhd, maar uiterlijk is er aan mij bijna niets te merken. bijna alle onrust speelt zich in mijn hoofd af.
pi_121180301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

mijn hoofd gaat 24 uur per dag door zal ik maar zeggen.
ik heb officieel adhd, maar uiterlijk is er aan mij bijna niets te merken. bijna alle onrust speelt zich in mijn hoofd af.
Ja daarin herken ik mezelf ook.
En als ik mezelf te moe maak raak ik al gauw oververmoeid.

Heel raar maar wanneer ik oververmoeid ben kan ik dus helemaal niet slapen.
Vaak als ik op een dag nog minder doe zeg maar slaap ik nog beter.

Maar ik slaap eigenlijk altijd slecht er zitten haast geen goede dagen bij.
Ik slaap wel iets beter wanneer ik de dag erna vrij ben van alles.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:29:39 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121180405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:26 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Ja daarin herken ik mezelf ook.
En als ik mezelf te moe maak raak ik al gauw oververmoeid.

Heel raar maar wanneer ik oververmoeid ben kan ik dus helemaal niet slapen.
Vaak als ik op een dag nog minder doe zeg maar slaap ik nog beter.

Maar ik slaap eigenlijk altijd slecht er zitten haast geen goede dagen bij.
Ik slaap wel iets beter wanneer ik de dag erna vrij ben van alles.
ik gebruik dagelijks seroquel, al een paar jaar, maar soms zijn er perioden dat het gewoon niet lukt om in slaap te komen, zoals nu.
slaappillen werken hooguit een paar uur bij mij, of in het ergste geval helemaal niet.
echt hopeloos.
ik heb eens melatonine gekocht in de reformzaak en getest bij welke dosis er enig effect optrad.
ik zat op 45 pilletjes :@ dat werd me toch echt te duur.
toen kreeg ik ze via de huisarts (hogere dosering) dat werd toch een partij duur en het werkte ook nog niet eens.
ik zoek gewoon iets zoals seroquel, dat officieel geen slaapmiddel is en ik dus niet aan de kassa hoef te betalen (lang leven het eigen risico dus ik betaal het toch wel)

ik kan zo jaloers zijn op mensen die gewoon naar bed gaan en zonder problemen in slaap komen en fris weer wakker worden.
slaappillen hebben zo'n grip op mijn leven. mijn hele sexleven ligt aan puin bijvoorbeeld. ik ben 's avonds klaarwakker tot ik in slaap keil en normaal op seroquel als ik eenmaal slaap ook niet meer wakker te krijgen dan (wat weer leidt tot frustratie van de andere partij) en 's ochtends moet ik ook echt soms langzaam wakker worden en moet je ook niet aan me friemelen, want dat kan ik dan ook weer niet hebben. waardeloos, echt!

nou ja pil zit dr in en nu maar wachten tot ik omval :D

[ Bericht 40% gewijzigd door lady-wrb op 05-01-2013 01:39:07 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 01:42:16 #188
15080 static
pi_121180840
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het ligt naast me. ik wilde eerst kijken of er ervaringen waren van mede-fokkers, nadat ik gegoogled had.
Meis, neem er nou gewoon eentje. :)

Als het niet werkt, werkt het niet. So be it.

Ik heb er goede ervaringen mee, maar jouw situatie kan natuurlijk anders zijn. Geef je eraan over: neem er een een half uur voordat je wilt gaan slapen en kijk of het werkt of niet. :)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:43:06 #189
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121180878
ik vind een biertje voor het slapen zo lekker. zo'n heerlijk tequillabiertje van de aldi :~
helaas is het bier op en heb ik net besloten dat we (kind en ik) gaan overleven op wat we in huis hebben. geen bier dus, dat vind ik dan weer jammer, maar daar kom ik ook wel weer overheen.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:44:46 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121180949
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:42 schreef static het volgende:

[..]

Meis, neem er nou gewoon eentje. :)

Als het niet werkt, werkt het niet. So be it.

Ik heb er goede ervaringen mee, maar jouw situatie kan natuurlijk anders zijn. Geef je eraan over: neem er een een half uur voordat je wilt gaan slapen en kijk of het werkt of niet. :)
ja ik heb hem al een kwartier geleden genomen. desnoods knal ik er nog een likeurtje overheen als hetniks dreigt te worden :)
pi_121180950
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:12 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het wordt niet enkel als anti depresivum voorgeschreven en gebruikt, ook bij andersoortige klachten kan het baat hebben. Zeker in combinatie met melatonine werkt het bij mij best aardig.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 01:51:08 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121181216
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het wordt niet enkel als anti depresivum voorgeschreven en gebruikt, ook bij andersoortige klachten kan het baat hebben. Zeker in combinatie met melatonine werkt het bij mij best aardig.
ik wil nooit meer aan anti-depressieva. ik heb jaren aan de seroxat gezeten, man wat een emotieloze zombie werd ik daarvan. en dat alleen maar omdat een psychiater het woordje borderline zo leuk bij me vond passen. was heel hip in die tijd, de meesten waar ik mee opgenomen was hadden borderline. ik herkende mezelf eerlijk gezegd niet zo in die types die dingen gingen afdwingen bij de leiding onder dreiging dat ze zichzelf zouden branden of snijden.
snijden heb ik overigens wel gedaan, maar dat kwam omdat ik na de diagnose een boek las over borderline. daaruit bleek dat ik moest krassen, dus deed ik het maar, maar niet omdat ik zelf die drang had, maar omdat ik had gelezen dat het erbij hoorde.
den dr ook weer mee gestopt hoor al jaren, maar ik heb wat strepen op armen en benen
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 02:04:06 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121181639
maar goed, in de tijd dat ik opgenomen was, bleek al snel dat kalmeringspilltetjes een hele rare werking bij mij kunnen hebben. heel vaak heel heftig.
al had het personeel niet door en dachten dat ik me aanstelde (achteraf denk ik, voor hun was ik natuurlijk die typische borderliner met chronisch aandachttekorp.
maar nee, een simpel kalmeringstabletje enmijn lijf was zo ontregelddat als ik ging staan, ik als een plumpudding in elkaar zakte en niet meer op kon staan,
ik kan me daar nog steeds zo boos over maken. ik ben daar toen met geweld weggesleep naar mijn kamer. alleen was ik daar aangekomen op mijn bed gelegd en vervolgns was ik nog uren van de wereld.

nog zo'n stom verhaal: mijn vriend vond het nodig om een extasy te proberen.
ik ben er niet happig op, maar ach, wie weet hoe leuk het is. tot mij stomme verbijstering wordt het bij mij van binnen stil, doodstil. ik heb nog nooit zoveel zuivere lucht gehad in mijn hoofd. wat was dat lekker. dat in tegenstelling tot de bedoeling van het goedje waarop je dus kennelijk uren door zou kunnen gaan met wat dan ook.

zo kom ik aan mijn ritalin. werkt ongeveer hetzelfde. de eerste keer was echt een openbaring
het was alsof er een gordijn voor mijn oren werd weggetrokken. alle geluiden waren hard en scherp en zelf hinderlijk luid (brommergeluiden bijvoobeeld,die kwamen echt kijhard binnen)
maar het werkt wel.hoewel ik waarschijnlijk weer met de dosis moet gaan schuiven.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 02:08:14 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121181747
hij zou nou wat moeten gaan doen he? ik ga maar afsluiten. in ieder geval op bed liggen. beetje tv aan. dat wil ook nog wel eens helpen ja, met in slaap vallen.
nou ja, welterusten in elk geval
wat zal ik doen? toch nog een seroquel eroverheen? of toch maar eerst dit?
ik denk toch maar eerst een nachtje zonder. eerst maar eens kijken tot hoe lang ik slaap...

ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:12:55 #195
15080 static
pi_121181869
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 01:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

. desnoods knal ik er nog een likeurtje overheen als hetniks dreigt te worden :)
Doe dat nou niet. }:|
  zaterdag 5 januari 2013 @ 02:15:48 #196
15080 static
pi_121181938
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 02:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat zal ik doen? toch nog een seroquel eroverheen? of toch maar eerst dit?
Dit neigt meer naar stupiditeit.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 10:20:25 #197
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_121185303
slaappillen, ondingen :r
al tientallen exotische namen gebruikt maar een jointje doet in de helft van de tijd beter zijn werk
  zaterdag 5 januari 2013 @ 10:56:23 #198
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121185727
Gewoon jointje roken 's avonds, wiet is veel beter en natuurlijker i.p.v. al die chemische troep doorslikken
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121185748
Ik krijg temazepam voor als het nodig is.
De laagste dosis, en ik merk er niet heel veel van.
:)
Twiddel
pi_121185800
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Nachtdier het volgende:
Wie gebruikt ze, wat is je ervaring ermee, en zijn ze verslavend?

Ga namelijk helemaal naar de klote van het slecht slapen, en daar moet echt verandering in komen middels pillen denk ik. Vannacht ook weer niet geslapen, dus megawallen onder me ogen, voel me klote en wordt het echt spuug en spuugzat! Heb ik al ruim 15 jaar last van.

Eerder via de huisarts Diazepam gehad, maar dat hielp geen flikker. Bovendien denkt de huisarts er hetzelfde over als ik, dus liever niet. Maar ik moet ze gewoon hebben nu, heeft lang genoeg geduurd.

Nu wil ik dus weten, welke pillen wel werken, en welke ik evt kan gaan vragen. Als ik ze niet krijg via hem, dan ga ik wel zelf online orderen.
Hier moet ik me melden.

Al jaren sliep ik slecht, afschuwelijk slecht. Paar maanden terug nog gewoon een hele week wakker geweest. Hele dag met de tong op mijn sloffen en op het moment dat mijn hoofd het kussen raakte begonnen gedachten te komen die me tot 6 uur wakker hielden (het moment dat ik weer moest opstaan)

Seroquel, Lorazepam, alle troep hebben ze in me geflikkerd. Hielp niets.

Tot anderhalve maand terug iemand zei: heb je al eens hoge dosis melatonine geprobeerd.

Nou ik had al eens bij de drogist melatonine gehaald, maar dat hielp niets. Maar ik dacht: laat ik het eens proberen.

Nou een wondermiddel voor mij. Gisteren rond 21 uur een pilletje 5mg melatonine erin gegooid, een uur daarna ingeslapen als een roosje. Dit gaat al anderhalve maand goed. Misschien wat voor jou?

Edit:

Oh ik lees hier dat dit al voorbij is gekomen maar dat het te duur is. Dit moet ik even tegenspreken. Ik betaal 10 euro voor een hele maand melatonine. Dit moet goed te doen zijn toch?
Wie dit leest is een lezer van dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')