abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 11:48:46 #290
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122024070
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:38 schreef starla het volgende:

[..]

_O-
Het is geen heroïne.
pi_122024718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het is geen heroïne.
Geen speld tussen te krijgen.
I feel kinda Locrian today
pi_122024911
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het is geen heroïne.
Zal ik je wat vertellen. De afkick van jarenlang benzogebruik is vele malen erger dan de afkick van heroine.

De ontwenningsverschijnselen kunnen vele maanden aanhouden (6 maand, doorgaans) itt heroine waar je een week echt doodziek van bent.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 12:20:25 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_122025180
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Zal ik je wat vertellen. De afkick van jarenlang benzogebruik is vele malen erger dan de afkick van heroine.

De ontwenningsverschijnselen kunnen vele maanden aanhouden (6 maand, doorgaans) itt heroine waar je een week echt doodziek van bent.
:')
pi_122025455
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Met allebei ervaring?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_122025726
Ben overigens vandaag weer langsgeweest, kreeg te horen dat ik die temazepam ook gewoon een aantal dagen achter elkaar mag gebruiken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_122033428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:29 schreef seasushi het volgende:

[..]

Met allebei ervaring?
Nup, alleen met benzo's

Deze junkies wel:
http://www.bluelight.ru/v(...)ave-withdrawals-from

plus:
benzo withdrawal kun je dood aan gaan, heroine niet.
gaba-medicijnen zijn link, opiaten zwaar vervelend.

Zelf een jaar lorazepam gebruikt, heb me een maand of 3 - 4 ongeveer zo gevoeld:
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_122033704
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nup, alleen met benzo's

Deze junkies wel:
http://www.bluelight.ru/v(...)ave-withdrawals-from

plus:
benzo withdrawal kun je dood aan gaan, heroine niet.
gaba-medicijnen zijn link, opiaten zwaar vervelend.

Zelf een jaar lorazepam gebruikt, heb me een maand of 3 - 4 ongeveer zo gevoeld:
[ afbeelding ]
Dan lees ik idd verhalen over Benzo's van;

The shitty part of all this...I was only 15 years old when prescribed them and the reason I was put on them was just for mild anxiety but the doctor never bothered to take me off them, nor did he educate the addiction potential. Fuck it. Thats life.

Teh fuck! Ik wist niet dat het zo(!) verslavend kon zijn. Maarja, ik heb nog nooit dat verslavende gevoel gehad. Ben daar ook nooit echt bang voor geweest.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_122034012
Mensen geen ervaring met melatonine dan? Heb ik persoonlijk goede ervaringen mee. 1x5 mg en ik slaap prima. Het is niet alsof je er als een blok van in slaap valt maar ik word er moe/slaperig van.
pi_122034260
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef erikkll het volgende:
Mensen geen ervaring met melatonine dan? Heb ik persoonlijk goede ervaringen mee. 1x5 mg en ik slaap prima. Het is niet alsof je er als een blok van in slaap valt maar ik word er moe/slaperig van.
Wel geprobeerd, werkt niet tot nauwelijks. Ik voel(!) het niet. Ik zie het meer als placebo effect die melatonine. Heb zelf ook de 5m en 10mg gebruikt.
pi_122034549
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wel geprobeerd, werkt niet tot nauwelijks. Ik voel(!) het niet. Ik zie het meer als placebo effect die melatonine. Heb zelf ook de 5m en 10mg gebruikt.
Eh. Ik weet toch wel zeker dat het geen placebo effect is. Ik ben nu al een paar keer op de bank in slaap gevallen omdat ik m'n bed niet meer redde. Ik merk wel dat ik 'm ruim op tijd moet nemen (9 uur als ik om 23:00 wil slapen :P)
pi_122035662
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Nachtdier het volgende:
Wie gebruikt ze, wat is je ervaring ermee, en zijn ze verslavend?

Ga namelijk helemaal naar de klote van het slecht slapen, en daar moet echt verandering in komen middels pillen denk ik. Vannacht ook weer niet geslapen, dus megawallen onder me ogen, voel me klote en wordt het echt spuug en spuugzat! Heb ik al ruim 15 jaar last van.

Eerder via de huisarts Diazepam gehad, maar dat hielp geen flikker. Bovendien denkt de huisarts er hetzelfde over als ik, dus liever niet. Maar ik moet ze gewoon hebben nu, heeft lang genoeg geduurd.

Nu wil ik dus weten, welke pillen wel werken, en welke ik evt kan gaan vragen. Als ik ze niet krijg via hem, dan ga ik wel zelf online orderen.
Vermeid slaappillen zoveel mogelijk.
Als je niet op past kan je helemaal niet meer in slaap komen zonder ze. Heel af en toe eens een enkele kan geen kwaad, maar een regelmaatig gebruik van slaappillen is echt af te raden.

Je kan beter naar de oorzaak gaan zoeken van de slapenloosheid (stress, psychische klachten of iets waar je tegenop ziet).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')