Het is geen heroïne.quote:
Zal ik je wat vertellen. De afkick van jarenlang benzogebruik is vele malen erger dan de afkick van heroine.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zal ik je wat vertellen. De afkick van jarenlang benzogebruik is vele malen erger dan de afkick van heroine.
De ontwenningsverschijnselen kunnen vele maanden aanhouden (6 maand, doorgaans) itt heroine waar je een week echt doodziek van bent.
Met allebei ervaring?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zal ik je wat vertellen. De afkick van jarenlang benzogebruik is vele malen erger dan de afkick van heroine.
De ontwenningsverschijnselen kunnen vele maanden aanhouden (6 maand, doorgaans) itt heroine waar je een week echt doodziek van bent.
Nup, alleen met benzo'squote:
Dan lees ik idd verhalen over Benzo's van;quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nup, alleen met benzo's
Deze junkies wel:
http://www.bluelight.ru/v(...)ave-withdrawals-from
plus:
benzo withdrawal kun je dood aan gaan, heroine niet.
gaba-medicijnen zijn link, opiaten zwaar vervelend.
Zelf een jaar lorazepam gebruikt, heb me een maand of 3 - 4 ongeveer zo gevoeld:
[ afbeelding ]
Wel geprobeerd, werkt niet tot nauwelijks. Ik voel(!) het niet. Ik zie het meer als placebo effect die melatonine. Heb zelf ook de 5m en 10mg gebruikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef erikkll het volgende:
Mensen geen ervaring met melatonine dan? Heb ik persoonlijk goede ervaringen mee. 1x5 mg en ik slaap prima. Het is niet alsof je er als een blok van in slaap valt maar ik word er moe/slaperig van.
Eh. Ik weet toch wel zeker dat het geen placebo effect is. Ik ben nu al een paar keer op de bank in slaap gevallen omdat ik m'n bed niet meer redde. Ik merk wel dat ik 'm ruim op tijd moet nemen (9 uur als ik om 23:00 wil slapenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, werkt niet tot nauwelijks. Ik voel(!) het niet. Ik zie het meer als placebo effect die melatonine. Heb zelf ook de 5m en 10mg gebruikt.
Vermeid slaappillen zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Nachtdier het volgende:
Wie gebruikt ze, wat is je ervaring ermee, en zijn ze verslavend?
Ga namelijk helemaal naar de klote van het slecht slapen, en daar moet echt verandering in komen middels pillen denk ik. Vannacht ook weer niet geslapen, dus megawallen onder me ogen, voel me klote en wordt het echt spuug en spuugzat! Heb ik al ruim 15 jaar last van.
Eerder via de huisarts Diazepam gehad, maar dat hielp geen flikker. Bovendien denkt de huisarts er hetzelfde over als ik, dus liever niet. Maar ik moet ze gewoon hebben nu, heeft lang genoeg geduurd.
Nu wil ik dus weten, welke pillen wel werken, en welke ik evt kan gaan vragen. Als ik ze niet krijg via hem, dan ga ik wel zelf online orderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |