Wordt verzonden met DPD. Bij mij helpt 10mg wel om in te slapen. Ik slaap verder ook redelijk door. Ik heb ook niet echt last van een duf gevoel. Ik neem ze een uurtje voor het slapen in en lees dan nog wat.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
net een potje besteld. Ben de wanhoop nabij.
dankje. Ik ga zo maar naar bed. Ik hoop op een goede nacht. Zo nog wat yoga doen...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wordt verzonden met DPD. Bij mij helpt 10mg wel om in te slapen. Ik slaap verder ook redelijk door. Ik heb ook niet echt last van een duf gevoel. Ik neem ze een uurtje voor het slapen in en lees dan nog wat.
Ik hoop voor je dat het helpt.
Wel volgens sommigen met een hogere dosis lukt het wel.quote:
Dat is dus m'n punt, dan moet je de dosis steeds ophogen. Of het gewoon een tijd niet slikken natuurlijk. Dan werkt de oude dosis weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:36 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Wel volgens sommigen met een hogere dosis lukt het wel.
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:58 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is dus m'n punt, dan moet je de dosis steeds ophogen. Of het gewoon een tijd niet slikken natuurlijk. Dan werkt de oude dosis weer.
Dat heb ik ook wel eens gehad. Werkte alleen goed als je echt 1 keer in de 3 dagen gebruikte. Tevaak was waardeloos maar het is ook niet bedoeld als slaapmiddel maar als middel voor dronkaards om te 'ontspannen' uit hun roes of mensen met extreme angstaanvallen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef Martin1234 het volgende:
Ik had weleens Oxazepam.
Op het laatst deed het niks meer.
Ja, werkt snel en geeft in wat hogere doseringen bij geen tolerantie (20mg) een lichte high. Perfect om in slaap te vallen dus. Nadeel: erg kort werkend middel, dus erg verslavingsgevoelig.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en die heeft mij nu een slootje temazepam meegegeven! Iemand ervaring mee?
Dan ben ik reuze benieuwd!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:13 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, werkt snel en geeft in wat hogere doseringen bij geen tolerantie (20mg) een lichte high. Perfect om in slaap te vallen dus. Nadeel: erg kort werkend middel, dus erg verslavingsgevoelig.
Niet langer gebruiken dan voorgeschreven.
Feestquote:Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef Mirjam het volgende:
ja die temazepammen werken als een tiet.
ik heb wel eens eghad dat ik er 1 innam en na een half uurtje lezen in bed toch nog even moest plassen voor het slapen, ik viel zowat van de trap omdat ik echt geen goeie controle over m'n hoofd/lijf meer had
ja, i weet niet, zoals starla al aangaf is het een enorm verslavingsgevoelig product.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Feestdan kan ik niet wachten
10 of 20 mg? In het begin nam ik die in voor het slapen gaan en kon ik mij de nacht niet goed herinneren. Dat ging daarna weg en daar heb ik nu geen last van. Die temazepam is vervangen voor oxazepam en dat werkt prima. Ik heb een zeldzame slaapstoornis dus ik gebruik die zooi chronisch en krijg het ook vergoed.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad. Werkte alleen goed als je echt 1 keer in de 3 dagen gebruikte. Tevaak was waardeloos maar het is ook niet bedoeld als slaapmiddel maar als middel voor dronkaards om te 'ontspannen' uit hun roes of mensen met extreme angstaanvallen.
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en die heeft mij nu een slootje temazepam meegegeven! Iemand ervaring mee?
Ik moet zeggen dat het heel erg helpt om in slaap te vallen. Het was echt, innemen, en niet lang daarna *poef*.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, i weet niet, zoals starla al aangaf is het een enorm verslavingsgevoelig product.
ik gebruikte het eens in de zoveel maanden een keer, als ik echt slechte dagen of nachten had, maar je wordt er héél snel afhankelijk van en dan ben je nog verder van huis
En ook lekker dom lijkt mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb die temazepam in combi gebruikt met alcohol. Dat was echt een heerlijk slaapmutsje.
Alcohol is inderdaad slecht ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nogal dom ja
We waarschuwen hier niet voor niets voor de gevaren van die middelen.
Do tell? Ik zag in mijn bijsluiter slechts 1 zin over alcohol staan, dat alcohol het puur versterkt. Voor de rest niks. Ook bij de apotheek werd er verder niet over gerept?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |