tramsl is geen slaapmiddel en kun je ook niet echt gebruiken om te slapen. Wel afhankelijk van de hoeveelheden natuurlijk, maar ik zou het niet gebruiken als het niet nodig is.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga vanavond tramadol proberen, heb het nog over van mijn recente ziekenhuisopname. Maar dat kan ik maximaal 2 of 3 dagen gebruiken, kreeg maar weinig mee en heb er al wat als pijnstiller gebruiktDaarna maar eens melatonine gebruiken. Maar ik werd zo lekker duf van morfine, en tramadol is een vergelijkbaar opiaat geloof ik, alleen minder krachtig.
tryptofssn, en met name l-tryptofaan is een middel waar veel haken en ogen aan zitten, veel vervelende bijwerkingen, het is niet voor niets in veel landen min of meer verboden.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Kent iemand eigenlijk een medicijn met Tryptofaan?
Maar het is toch freely available in Amerika als slaap-middel?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tryptofssn, en met name l-tryptofaan is een middel waar veel haken en ogen aan zitten, veel vervelende bijwerkingen, het is niet voor niets in veel landen min of meer verboden.
ongetwijfeld, maar nietl alle landen zijn er zo lyrisch over, het heeft veel neven-effecten, en je moet ook weer uitkijken met eventuele andere medicijnen die je gebruikt.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar het is toch freely available in Amerika als slaap-middel?
Ik heb zelf een poosje melatonine gebruikt, de forte versie, en dan neem ik er bijv. 2 maar ik krijg er gewoon serieus hoofdpijn van?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar nietl alle landen zijn er zo lyrisch over, het heeft veel neven-effecten, en je moet ook weer uitkijken met eventuele andere medicijnen die je gebruikt.
Ik heb er verder geen ervaring mee maar kies net zo lief voor melatonine.
Ik zal eens kijken!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Mirjam het volgende:
Van melatonine? Wat raar, het is een lichaamseigen stof namelijk. Te diep geslapen misschien? Misschien kun je de gewone eens proberen dan. Of desnoods melatomatine, is nog minder heftig.
Zal het zeker proberen! Elke tip is welkom, want slaap is toch wel het belangrijkste op een dag.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:23 schreef Mirjam het volgende:
Ja ik kan je wel melatonine 3mg aanraden, maar als je van gewone melatonine al last hebt, probeer dan de melatomatine, wie weet
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:32 schreef b4kl4p het volgende:
pammetjes zijn tolerantiegevoelig, zouden jullie nog kunnen slapen zonder het pammetje dan?
Tolerantiegevoelig houdt juist in dat ze op dezelfde dosering niet meer werken. Met andere woorden, 1 tabletje voor de nacht of géén maakt dat geen bal uit. Dus ja, zonder slapen ze ook. Zoals eerder vermeld speelt het placebo-effect een grote rol.quote:
Ja maar zonder tablet inname is er toch geen werkingseffect van?quote:Op zondag 20 januari 2013 03:47 schreef starla het volgende:
[..]
Tolerantiegevoelig houdt juist in dat ze op dezelfde dosering niet meer werken. Met andere woorden, 1 tabletje voor de nacht of géén maakt dat geen bal uit. Dus ja, zonder slapen ze ook. Zoals eerder vermeld speelt het placebo-effect een grote rol.
Ja, maar mét dus ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:51 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ja maar zonder tablet inname is er toch geen werkingseffect van?
net een potje besteld. Ben de wanhoop nabij. Slaap al weken slecht, ongeveer 4 uur per nacht. Ik word tussen 2 en 4 uur wakker en val dan niet meer in slaap. Ik kan gewoon niet stoppen met nadenken, wat iemand hier eerder ook al zei. Dezelfde rondjes, uur na uur. Wat ook niet helpt is een grillig slapende dreumes. Ene nacht slaapt hij door, andere nacht wordt hij 4 keer wakker. Na een paar van gebroken nachten slaapt hij nu weer door, maar ik niet...alsof ik verwacht dat hij wakker wordt en dus maar vast wakker ben. Dit is killing, ik hen nergens zin in, sport niet, speel niet met mijn zoontje maar zet hem voor de tv, ik weet niet hoe ik de sagen door moet komen. Ik werk vier dagen per week en ik ben wazig, maak fouten en ben ongeïnteresseerd, denk niet actief mee. Dit is de hel.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef Mylene het volgende:
Hier ook melatonine te bestellen, 3mg, 5mg en 10 mg: http://www.import-vitamins.com
Is een bedrijf in Engeland.
wat is je plan met de melatonine? Voor het inslapen heb je niks nodig, ik ben een beetje bang dat als je om midden in de nacht nog een zware dosis naar binnen gooit dat je overdag dan niet echt goed gaat presteren.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:54 schreef Aventura het volgende:
net een potje besteld. Ben de wanhoop nabij. Slaap al weken slecht, ongeveer 4 uur per nacht. Ik word tussen 2 en 4 uur wakker en val dan niet meer in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |