Onze icoontjes zijn wel stemmig zwart - wit beiden!quote:
Fatboy Slim, nou ja, Norman Cook, is goed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef vibri het volgende:
Oew. Dub be good to me
Heb de maxi single op vinyl![]()
Zwart - wit is mooi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze icoontjes zijn wel stemmig zwart - wit beiden!![]()
Ik mis m'n vinylquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fatboy Slim, nou ja, Norman Cook, is goed!
iemand heeft wel mn portomonee gejatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heeft er iemand fotos gemaakt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef Christine het volgende:
GODVER.
Nu hebben ze ineens geen kaarten meer met korting.
heb je mijn hoerfoto al?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heeft er iemand fotos gemaakt
ik zag het.. : aaaahquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iemand heeft wel mn portomonee gejat
lees eens terug jij!
nog verder geen foto gemaakt met dat dingquote:
kwam speciaal voor mijquote:
bikkel! salaris gestort zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:19 schreef Christine het volgende:
Morgen een kaartje halen dan bij de FRS.
quote:
Slaapze nixxx!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
ik ga er maar weer een eind aan breien... wil morgen half uurtje eerder beginnen .. ook eerder weg voor squashen
Ik ga ook, morgen weer vroeg op enzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:55 schreef Aarti het volgende:
nu al maffen?!
mietjequote:
ogen dicht doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Dickies het volgende:
Strand was sjiek, alleen jammer van die walvissen
Sjeezes, wat klote zeg...quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef Pheno het volgende:
Overigens weer een afwijzing.
Blegh, klotezooi.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef Pheno het volgende:
Het schiet echt niet op zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die de zin snappen hoef ik het verder niet uit te leggen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef Pheno het volgende:
Voor de mensen die de zin snappen hoef ik het verder niet uit te leggen.
Inderdaad.. Waarom en waaraan? Ze moet toch ergens wel kunnen startenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:45 schreef Ynske het volgende:
hier word je toch moedeloos van, en vraag je je steeds weer af waarom en waaraan t ligt
neem lekker een dag vrij en ga wat leukers doen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef Q. het volgende:
Waarom is er echt geen fuck te doen hier op het werk?
www.monsterboard.nlquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef Q. het volgende:
Waarom is er echt geen fuck te doen hier op het werk?
iets met jah euhmquote:Hoi Ynske,
Ik vond je op internet in mijn zoektocht naar cameramensen. Ik ben **** en loop al een tijdje met een plan rond. Misschien is het in het geheel niet wat je wilt en misschien ben je ook helemaal geen cameravrouw, maar ik ben op zoek naar iemand die kan filmen.
Mijn plan is als volgt: Ik wil weekeindes gaan organiseren waarin kinderen (tussen 12 en 16 jaar ofzo) zelf een kort filmpje maken. Ikzelf ben muzikant en maak onder meer filmmuziek. Het idee is om op zaterdag een kort filmpje te maken met een groepje van ongeveer acht kinderen en dit filmpje dan op zondag van muziek te voorzien. Dan denk ik aan kinderen die een instrument bespelen. Ik wil namelijk laten zien dat je om mooie muziek te maken eigenlijk buiten alle theorie en noten om kan gaan en vooral op gevoel en gehoor kan spelen. Filmmuziek is daarvoor een prachtig medium.
Ik heb al wel het een en ander uitgewerkt, maar moet eerlijk zeggen dat het idee zich nog in een pril stadium bevindt. Ook omdat ik te weinig weet van wat er allemaal bij het maken van een filmpje komt kijken. Ik hoop dat het mogelijk is om in één dag een filmpje van zo'n tien minuten gemaakt en gemonteerd te hebben. De tweede dag zou dan voor de muziek zijn. Heel graag zou ik het hierover eens willen hebben met iemand die meer verstand heeft van de logistiek van het filmen, zoals jij. En ik wil het met een meisje doen (vrouw), simpelweg omdat volgens mij meer ouders geneigd zijn hun kinderen (dochters) naar zo'n weekeinde te sturen dan wanneer het twee mannen zijn.
Heb jij zin om binnenkort hierover van gedachten te wisselen? Als het lukt lijkt het me een heel leuk en lucratief project.
Kijk voor meer informatie over mij op [url=http://www.****.nl]www.****.nl[/url].
Ik hoop snel van je te horen.
Vriendelijke groet,
****.
Ah je hebt me mailtje gehadquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:25 schreef Ynske het volgende:
kreeg vanmorgen een apart meeltje
[..]
iets met jah euhm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |