Whehehe.... het is bijna minimal te noemen... nouja, dat is het... dus zoveel herrie is het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef vibri het volgende:
[..]
Heh, moet dat nou? Al die teringherrie in huis
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:39 schreef vibri het volgende:
[..]
Resistance is futile.
You will be assimilated.
Lekker relaxt plaatje!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... het is bijna minimal te noemen... nouja, dat is het... dus zoveel herrie is het niet![]()
Top... wel redelijk vreemd vinden sommigen maar als je een beetje een open mind hebt dan is het wel te happenquote:
Ik gooi er maar wat Takkyu Ishino tegenaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe.... het is bijna minimal te noemen... nouja, dat is het... dus zoveel herrie is het niet![]()
Zegt me niets maar zet em maar lekker hardquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:44 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik gooi er maar wat Takkyu Ishino tegenaan
Entschuldigung..... Ich bin zu spät... *puwieeep*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:44 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik gooi er maar wat Takkyu Ishino tegenaan
Met de geweldige boxen van m'n laptopquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Zegt me niets maar zet em maar lekker hard![]()
Nu even Fuji yamaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Entschuldigung..... Ich bin zu spät... *puwieeep*
Kampai!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef jackson het volgende:
Ik wens iedereen een bijzonder prettige avond...
Cheers
nixxx stixxx forever!quote:
eeeuh..quote:
Geneukt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef nixxx het volgende:
ik was even bezig met een blonde dame die ik nog van studie ken en die ook oud huisgenootje is.. die kwam eens eten
quote:
quote:
wat denk je wel niet... die heeft natuurlijk al een vriendquote:
Goed zo, ik had niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat denk je wel niet... die heeft natuurlijk al een vriend
Tss, dan kan je d'r alsnog neukenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat denk je wel niet... die heeft natuurlijk al een vriend
Jawel! Er is zelfs een product bij bedacht! Het is een hit, nu al!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
bijna drie topics vol... ik krijg het gevoel dat ik niet gemist wordt
Je bent een dankbaar onderwerp tijdens kantooruren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik dat reclameman niet eens wil snappen...
ik wil het niet weten.. ik wil alleen de royaltiesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jawel! Er is zelfs een product bij bedacht! Het is een hit, nu al!
Vraag maar aan Mike!
Je wilt het wel weten, geef maar toe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil het niet weten.. ik wil alleen de royalties
een kleffe stick? is dat mijn nagedachtenis?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wilt het wel weten, geef maar toe.![]()
Sticky sticky!
Wij krijgen toch wel iets meer credit mag ik hopen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
een kleffe stick? is dat mijn nagedachtenis?
Klef? Wat een understatement!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
een kleffe stick? is dat mijn nagedachtenis?
ik merk het wel als ik er benquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij krijgen toch wel iets meer credit mag ik hopen...![]()
Teruglezen he...quote:
wauwie en blegh tegelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
hoe was roze maandag?!
Ze heeft een lekker wijf aan de haak geslagen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
hoe was roze maandag?!
misschien maar dat zou ik dan niet weten hequote:
je hebt je kaartje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Christine het volgende:
Nixxx.
Er is te veel keuze op lowlands.
Ik kan niet alles zien wat ik wil..
.
Jullie zijn echt een stelletje!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Christine het volgende:
Nixxx.
.
morgen zit er een lowlandsbijlage ding of zoiets bij de volkskrant zei mn mama geloof ik vanmorgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Christine het volgende:
Nixxx.
.
misschien heeft er iemand fotos gemaaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien maar dat zou ik dan niet weten he![]()
een stelletje ongeregeldquote:
Nog niet.quote:
Wat deed jij daar dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze heeft een lekker wijf aan de haak geslagen!
rennen is tof!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar er staat teveel leuks tegenover elkaar.
Ik moet tussen twee podia heen-en-weer rennen van de Arctic Monkeys naar the Yeah Yeah Yeahs, naar Belle&Sebastian en dan naar Muse..
nauwelijks hoor..quote:
B&S moet je echt zien!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar er staat teveel leuks tegenover elkaar.
Ik moet tussen twee podia heen-en-weer rennen van de Arctic Monkeys naar the Yeah Yeah Yeahs, naar Belle&Sebastian en dan naar Muse..
hehehe 300 uur ! zal dr lerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
B&S moet je echt zien!![]()
Oh, ik was Gilmore Girls kijken.
Onze icoontjes zijn wel stemmig zwart - wit beiden!quote:
Fatboy Slim, nou ja, Norman Cook, is goed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef vibri het volgende:
Oew. Dub be good to me
Heb de maxi single op vinyl![]()
Zwart - wit is mooi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze icoontjes zijn wel stemmig zwart - wit beiden!![]()
Ik mis m'n vinylquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fatboy Slim, nou ja, Norman Cook, is goed!
iemand heeft wel mn portomonee gejatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heeft er iemand fotos gemaakt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef Christine het volgende:
GODVER.
Nu hebben ze ineens geen kaarten meer met korting.
heb je mijn hoerfoto al?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heeft er iemand fotos gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |