eeeuh..quote:
Geneukt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef nixxx het volgende:
ik was even bezig met een blonde dame die ik nog van studie ken en die ook oud huisgenootje is.. die kwam eens eten
quote:
quote:
wat denk je wel niet... die heeft natuurlijk al een vriendquote:
Goed zo, ik had niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat denk je wel niet... die heeft natuurlijk al een vriend
Tss, dan kan je d'r alsnog neukenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat denk je wel niet... die heeft natuurlijk al een vriend
Jawel! Er is zelfs een product bij bedacht! Het is een hit, nu al!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
bijna drie topics vol... ik krijg het gevoel dat ik niet gemist wordt
Je bent een dankbaar onderwerp tijdens kantooruren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik dat reclameman niet eens wil snappen...
ik wil het niet weten.. ik wil alleen de royaltiesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jawel! Er is zelfs een product bij bedacht! Het is een hit, nu al!
Vraag maar aan Mike!
Je wilt het wel weten, geef maar toe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil het niet weten.. ik wil alleen de royalties
een kleffe stick? is dat mijn nagedachtenis?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wilt het wel weten, geef maar toe.![]()
Sticky sticky!
Wij krijgen toch wel iets meer credit mag ik hopen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
een kleffe stick? is dat mijn nagedachtenis?
Klef? Wat een understatement!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
een kleffe stick? is dat mijn nagedachtenis?
ik merk het wel als ik er benquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij krijgen toch wel iets meer credit mag ik hopen...![]()
Teruglezen he...quote:
wauwie en blegh tegelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
hoe was roze maandag?!
Ze heeft een lekker wijf aan de haak geslagen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
hoe was roze maandag?!
misschien maar dat zou ik dan niet weten hequote:
je hebt je kaartje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Christine het volgende:
Nixxx.
Er is te veel keuze op lowlands.
Ik kan niet alles zien wat ik wil..
.
Jullie zijn echt een stelletje!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Christine het volgende:
Nixxx.
.
morgen zit er een lowlandsbijlage ding of zoiets bij de volkskrant zei mn mama geloof ik vanmorgenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef Christine het volgende:
Nixxx.
.
misschien heeft er iemand fotos gemaaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
misschien maar dat zou ik dan niet weten he![]()
een stelletje ongeregeldquote:
Nog niet.quote:
Wat deed jij daar dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze heeft een lekker wijf aan de haak geslagen!
rennen is tof!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar er staat teveel leuks tegenover elkaar.
Ik moet tussen twee podia heen-en-weer rennen van de Arctic Monkeys naar the Yeah Yeah Yeahs, naar Belle&Sebastian en dan naar Muse..
nauwelijks hoor..quote:
B&S moet je echt zien!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar er staat teveel leuks tegenover elkaar.
Ik moet tussen twee podia heen-en-weer rennen van de Arctic Monkeys naar the Yeah Yeah Yeahs, naar Belle&Sebastian en dan naar Muse..
hehehe 300 uur ! zal dr lerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
B&S moet je echt zien!![]()
Oh, ik was Gilmore Girls kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |