Dát niet, maar ajax gaat niet zo'n grote bedragen uitgeven voor een "tweede spits" dan hadden ze een goedkopere oplossing gekozen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij kan +- 40 wedstrijden teren op 1 spits?
En ik niet, gezien Charisteas vorig seizoen bij vlagen zeer goed rendeerde. Babel en Poepon daarentegen zijn net droog achter de oren (die laatste nog niet eens).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.
Hij zat natuurlijk al in de situatie dat hij tweede spits was, en in die situatie wilde hij blijven en vechten. Als hij hoort dat hij vijfde keus is zal hij eerder vertrekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
Tsja, ik blijf het toch heel sneu vinden voor Angelos. De man verdiend beter, dus ik hoop ook dat niet zozeer een leuke, maar een heel mooie club zich voor hem meldt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij zat natuurlijk al in de situatie dat hij tweede spits was, en in die situatie wilde hij blijven en vechten. Als hij hoort dat hij vijfde keus is zal hij eerder vertrekken.
Het is beetje hard ja, maar wel beter. Als tweede spits is hij te duur en waarschijnlijk staat hij dus nog verder achteraan in de hiearchie.
Hij heeft zich inderdaad wel perfect opgesteld en bijna nooit gezeurd, dus dat hoop ik ook. Maar omdat iemand een goed mens is hoef je hem nog niet tweede spits te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik blijf het toch heel sneu vinden voor Angelos. De man verdiend beter, dus ik hoop ook dat niet zozeer een leuke, maar een heel mooie club zich voor hem meldt.
Kluivert dezelfde type als Harry???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Badabingea het volgende:
Kluivert is welkom, maar krijg je dan niet hetzelfde type speler terug als Papa Harry?
Bundesligaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Maar waar zal onze grote vriend heen moeten?
Ik denk dat hij naar Italie of Engeland gaat.
tja, laten we de 5de spits wegdoen en dan maar een nieuwe 5de spits halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Badabingea het volgende:
Kluivert is welkom, maar krijg je dan niet hetzelfde type speler terug als Papa Harry?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
nooit gedacht dat ik het zou zeggen.....
Ten Cate ROT OP!!!!
Neem je je witte zakdoekjes mee naar de supercup wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
bij AT alquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neem je je witte zakdoekjes mee naar de supercup wedstrijd?
mijn dank is grootquote:
Ja joh, goede vervanging.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Haruhi het volgende:
Kluivert gewoon volgend jaar halen als Huntelaar naar Milan of Man U vertrekt.
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |