Bron:Arrow in the head newsquote:Grindhouse is no longer two 1 hour films in one, its now TWO FEATURE FILMS for the price of one!
ziet er vet uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.themoviebox.ne(...)indhouse/trailer.php
Trailer
Als ik het goed begreep is het één film, bestaand uit 2 films en worden er zelfs nep-trailers en reclames gedraaid tussen de twee films door.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:39 schreef HuubTuub het volgende:
Als ze dan wel maar tegelijkertijd in de bios draaien en niet als bij Kill Bill een paar maanden tussen de films zit.
Hij`s echt te vetquote:
Of ze doen de prijs van de kaartjes omhoogquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:51 schreef dapluiz het volgende:
Kan ook niet wachten op deze film, en als ze ze achter elkaar gaan draaien (moet bijna wel, anders gaat het effect van die nep-trailers verloren) dan is het ook nog eens goed waar voor je geld
coolquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef The_S het volgende:
http://movies.yahoo.com/feature/grindhouse_hd.html
gave trailer![]()
http://www.iwatchstuff.com/2007/01/werewolf_woman_of_the_ss.htmlquote:As part of the spectacle that will be Grindhouse, Tarantino and Rodriguez have collected a group of directors to make trailers for made-up movies to go between features. This shot from Rob Zombie's Werewolf Women of the S.S. reminds us that, besides the atrocities against humanity they committed, the Nazis had some pretty good cabarets. Sometimes it just makes you think, if only we could have kept the Nazi nightclubs, eliminated the Nazi death camps. Such is the paradox of the Nazi.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
haha, de onderste siert nu mijn achtergrond.
dittoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
haha, de onderste siert nu mijn achtergrond.
Yepquote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Waar is jou Avatar van? 300?
en dat houdt in?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in de Spits stond dat A-Film er aan dacht om de films apart uit te gaan brengen in Nederland![]()
dat bv de Tarantino film 6 weken uitkomt voor de Rodriguez film.quote:
Dat Death Proof en Planet Terror niet achter elkaar aan draaien zonder nep trailers ertussen ....quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dat bv de Tarantino film 6 weken uitkomt voor de Rodriguez film.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef TC03 het volgende:
Vet man, lekker artistiek verantwoorde hommages.Verzin eens wat nieuws.
Dat zouden ze het hele idee achter het project onderuit halen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dat bv de Tarantino film 6 weken uitkomt voor de Rodriguez film.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:12 schreef cwk het volgende:
De nieuwe trailer is uit.
Wat kan ik zeggen...![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:12 schreef cwk het volgende:
Ik vind het een misselijke streek als ze dat gaan doen. Ik had zoiets bij RCV verwacht maar bij A-film eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in de Spits stond dat A-Film er aan dacht om de films apart uit te gaan brengen in Nederland![]()
Hij`s echt stoerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:12 schreef cwk het volgende:
Eerder naarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het geheel blijft wel hip, maar het machinegeweer-been vind ik voorlopig nog steeds meer naardan naar
overhellen.
Kurt Russelquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef The_S het volgende:
http://movies.yahoo.com/feature/grindhouse_hd.html
gave trailer![]()
quote:Seems all us overseas people don't understand the concept of the sleazy movie theatre - surprising news to me considering I've visited theaters where you're lucky if that's a choc top stain you're sitting on.
So the Weinsteins, who're releasing the upcoming Tarantino/Rodriguez "Grindhouse" double feature, have decided that non-English speaking countries will get the two films separately ala "Kill Bill".
The films will apparently feature 'additional footage' and be released several months apart, though which one comes first is undecided at present. No word on how the fake trailers in the middle will be worked into these.
Ze willen dus extra geld verdienen aan de landen buiten de VS, Canada en UK. Dat zal een vetpot worden...quote:But each of the director's films grew in length. So there have been some changes in the strategy. The two segments will be presented as one film in the U.S./Canada, U.K., Australia/New Zealand and South Africa, with the faux trailers screened between the two.
In all other territories, where there is little tradition of a grindhouse double bill, the two will play separately, as "Grindhouse: Planet Terror" and "Grindhouse: Death Proof." The faux trailers will play with each.
The split will allow the Weinstein Co. to harness sales for two pics. To help recoup investments, the project was presold in a number of territories, including the U.K., France, Germany and Thailand.
2/3e van de opbrengsten van de doorsnee blockbuster komen van buiten de VS. Als je daar Canada en andere Engelstalige landen bijtelt, kom je waarschijnlijk nog steeds bij minstens 50% van de opbrengsten van zo'n film uit, zeker een aanzienlijk bedrag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:01 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ze willen dus extra geld verdienen aan de landen buiten de VS, Canada en UK. Dat zal een vetpot worden...![]()
Canada en andere Engelstalige landen krijgen ook maar één double-bill te zien... Dan krijg je dus alleen dubbele recettes uit niet-Engelstalige landen, en als je het daarvan moet hebben...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
2/3e van de opbrengsten van de doorsnee blockbuster komen van buiten de VS. Als je daar Canada en andere Engelstalige landen bijtelt, kom je waarschijnlijk nog steeds bij minstens 50% van de opbrengsten van zo'n film uit, zeker een aanzienlijk bedrag.
En dat 'dubbele recettes' valt ook nog maar af te wachten. Het mooie van Grindhouse was juist de double bill en de fake trailers in het midden. Ik denk dat er een groot deel van het publiek nu afhaakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Canada en andere Engelstalige landen krijgen ook maar één double-bill te zien... Dan krijg je dus alleen dubbele recettes uit niet-Engelstalige landen, en als je het daarvan moet hebben...
Wel ja, dat bedoel ik. Niet-Engelstalige landen zorgen waarschijnlijk de helft van de opbrengsten. Als je (in theorie) die mensen twee keer kan laten betalen, maak je in totaal toch 50% winst. Zelfs als er in die landen door deze actie 30% afhaakt, maak je in totaal nog steeds miljoenen winst.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Canada en andere Engelstalige landen krijgen ook maar één double-bill te zien... Dan krijg je dus alleen dubbele recettes uit niet-Engelstalige landen, en als je het daarvan moet hebben...
Mja, ik heb het even uitgezocht voor Sin City, en het klopt wel zo'n beetje... Toch zou ik dit reden vinden om de film te boycotten of in ieder geval in het Nederlandse geval distributeur A-film zover te krijgen om ze toch als één film uit te brengen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel ja, dat bedoel ik. Niet-Engelstalige landen zorgen waarschijnlijk de helft van de opbrengsten. Als je (in theorie) die mensen twee keer kan laten betalen, maak je in totaal toch 50% winst. Zelfs als er in die landen door deze actie 30% afhaakt, maak je in totaal nog steeds miljoenen winst.
Ja, dan zit ik naar Zodiac of 300 te kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar zoals cwk zegt zit ik toch gewoon ergens in de bios als ze uitkomen.
Ditto. Ik zei ook niet dat ik in bij Grindhouse zou zitten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik naar Zodiac of 300 te kijken.
Ik heb genoeg geld en tijd om naar meer films te gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik naar Zodiac of 300 te kijken.
Toch niet. Als ze `m daadwerkelijk apart gaan uitbrengen ga ik er echt niet heen. Dan wacht ik wel op een fatsoenlijke dvd release.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef cwk het volgende:
Dat zeggen jullie nu, maar jullie weten net zo goed als ik dat je straks gewoon in de middelste rij zit met een zak popcorn.
Voor iemand met een avatar van Boondock Saints is dat eigenlijk een geheel onterechte opmerking, want als je een beetje films kent en logisch nadenkt, dan is die film niets anders dan alle goede elementen en cliches van de meeste "cult" films uit de jaren negentig bij elkaar gejat. Dus ook gewoon een hommage.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef TC03 het volgende:
Vet man, lekker artistiek verantwoorde hommages.Verzin eens wat nieuws.
Nederland heeft ook lange tijd een riks bioscoop gekend en bij veel mensen is het principe van een double bill ook wel bekend, het publiek wat geprobeerd wordt met deze films aan gesproken te worden is hier zeker bekend mee. Dus zo gek is de reactie van een aantal mensen nog niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:58 schreef laurenzo85 het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Dit is een Amerikaans jaren '70 iets ofzo, daar is toch helemaal niemand bekend mee verder? En nu zou het ineens per se op die manier uitgebracht moeten worden, anders is het helemaal niet leuk meer?
donequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:50 schreef 7eVeNL het volgende:
teken de petitie zou ik zeggen...
http://www.petitiononline.com/ghsplit/petition.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |