Bier niet, tieten wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef Sjowhan het volgende:
Alweer bier en alweer tieten? Nog niet genoeg?
das jouw probleem...quote:
Die ging volgens mij _arual_ wegbrengen vandaag als ik het goed onthouden hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef _Cara_ het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk? die heb ik nog niet gezien vandaag..
och verdorie.. het sollicitatiegesprek...ff duimen dan maar..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Die ging volgens mij _arual_ wegbrengen vandaag als ik het goed onthouden heb
quote:
Bij nixxx.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef _Cara_ het volgende:
Waar is Pheno eigenlijk? die heb ik nog niet gezien vandaag..
Waarom moet ik nu denken aan die reclame van die man die zijn vrouw aflevert bij zijn schoonvader... 'Hier, heb je d'r terug. Ze beviel niet'.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Die ging volgens mij _arual_ wegbrengen vandaag als ik het goed onthouden heb
Ik wacht tot het moment dat ik naar huis mag: er is echt NIETS te doen hier momenteel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] "Waiting for the miracle to come" [afbeelding]
Better pray for a miraclequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
och verdorie.. het sollicitatiegesprek...ff duimen dan maar..
Helpt dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
och verdorie.. het sollicitatiegesprek...ff duimen dan maar..
Weet je zeker dat het een reclame was en geen persoonlijke ervaring?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die reclame van die man die zijn vrouw aflevert bij zijn schoonvader... 'Hier, heb je d'r terug. Ze beviel niet'.
foei...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die reclame van die man die zijn vrouw aflevert bij zijn schoonvader... 'Hier, heb je d'r terug. Ze beviel niet'.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht tot het moment dat ik naar huis mag: er is echt NIETS te doen hier momenteel.
Zo ben ik wel van mijn vorige ex afgekomen ja...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een reclame was en geen persoonlijke ervaring?
Maak dan die keuze!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das jouw probleem...
IK WIL GEWOON EEN NIEUWE LAPTOP!!!!
Nu je t zegtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kweet niet...baadt het niet schaadt het niet...quote:
Nou ja, het pakje boter zou vermoedelijk de vuilnisbak in verdwijnen. Is dat zoveel beter?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
foei...alsof je een pakje boter terugbrengt..
Het scheelt weer het graven van een gat en het aanschaffen van zoutzuur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ben ik wel van mijn vorige ex afgekomen ja...![]()
Gebluste kalk is beter. Helaas kan mijn een na laatste ex dat niet meer bevestigen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt weer het graven van een gat en het aanschaffen van zoutzuur.
Ik zal het onthouden, mocht ik het ooit nodig hebben. Zal wel niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebluste kalk is beter. Helaas kan mijn een na laatste ex dat niet meer bevestigen.![]()
![]()
Je kan het gebruiken als je door jouw begeerde, bezette vrouw weer vrijgezel wil maken. Tenzij je een oogje hebt op vibri. Dan heb je gewoon pech...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, mocht ik het ooit nodig hebben. Zal wel niet.![]()
Shit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je een oogje hebt op vibri. Dan heb je gewoon pech...
Dat laatste lijkt me sterkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het gebruiken als je door jouw begeerde, bezette vrouw weer vrijgezel wil maken. Tenzij je een oogje hebt op vibri. Dan heb je gewoon pech...
Het pakje boter zou waarschijnlijk net zo'n deuk oplopen als de vrouw (haar ego) die niet "voldeed" (volgens de man dan..)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het pakje boter zou vermoedelijk de vuilnisbak in verdwijnen. Is dat zoveel beter?
* Litpho zit klaar om notities te maken *
Jij bent dan ook een beetje wereldvreemd!quote:
Jij kent me dan ook echtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een beetje wereldvreemd!![]()
Nou ja, dan maar de ongebluste kalkquote:
Neuh, wereldvreemde mensen laat ik zoveel mogelijk links liggen...quote:
Dat siert jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, wereldvreemde mensen laat ik zoveel mogelijk links liggen...
Mijn filantropische kant krijg steeds meer de overhand...quote:
Dat constateer je zelf ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn filantropische kant krijg steeds meer de overhand...![]()
waar moet dat in godsnaam heen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn filantropische kant krijg steeds meer de overhand...![]()
Misschien is die ongebluste kalk geeneens zo'n slechte oplossing...quote:
Alles voor jou, Air.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is die ongebluste kalk geeneens zo'n slechte oplossing...
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...quote:
ow....what a waste....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...
Van de kalk...quote:
nee hoor .. van jou..(zegt ze eerlijkheidsgetrouw..) je zit weer te vissen..quote:
Deze was inderdaad weinig subtiel. Eigenwijs als je bent ga je er wel gewoon op in...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee hoor .. van jou..(zegt ze eerlijkheidsgetrouw..) je zit weer te vissen..![]()
Vrachtwagen? Een vat is wel genoeg hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...
Mopperen op de laptopleverancier. Mopperen op de Hema... Ligt het nou aan hun, of ben jij gewoon kritisch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Ynske het volgende:
ha nog even en ik mag gaan mopperen op de Hema![]()
De hint was al duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrachtwagen? Een vat is wel genoeg hoor.
laptop word niet geleverdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mopperen op de laptopleverancier. Mopperen op de Hema... Ligt het nou aan hun, of ben jij gewoon kritisch?
Ja maar... ik zou het mezelf nooit vergeven als je conversatie met _Cara_ dankzij mij dood zou slaanquote:
Die eigenwijs voegt me maar niet toe op MSN. zo blijft het bij oppervlakkig gewauwel in fotoboeken en in SC's...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar... ik zou het mezelf nooit vergeven als je conversatie met _Cara_ dankzij mij dood zou slaan.
Dat is wel knap stom ja...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
en foto's zijn niet correct afgedrukt (landscape foto's als portrait afgedrukt)
Tsssquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die eigenwijs voegt me maar niet toe op MSN. zo blijft het bij oppervlakkig gewauwel in fotoboeken en in SC's...![]()
Ja, en dan te bedenken dat het nixxx wel is gelukt. Dat frustreert me nog het meest...quote:
Nou ja, nixxx' vasthoudendheid is wel berucht hier natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat het nixxx wel is gelukt. Dat frustreert me nog het meest...![]()
dat bedoel ikquote:
Heeft ze nog een foto van je portemonnee meegeMMSd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
oeh wauw ik heb een smsje van het super mooie meisje!
*pronk pronk*
Ik zie nietsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
*pronk pronk*
Staat haar foto hier?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
*pronk pronk*
Tien-secondenlijm is er niks bij...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, nixxx' vasthoudendheid is wel berucht hier natuurlijk.
plaag all you wantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft ze nog een foto van je portemonnee meegeMMSd?
Maar Mike, er is meer. Waar voorheen dergelijke kleefkracht voorbehouden was aan twee-componentenlijm is dit nu mogelijk met slechts één componentquote:
en jij denkt dat wij daar wakker van liggen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
plaag all you want
maar ik krijg smsjes van onwijs mooie dames![]()
alsof mijn dag nog stuk kan nu
The nixxx stixxx forever glue!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar Mike, er is meer. Waar voorheen dergelijke kleefkracht voorbehouden was aan twee-componentenlijm is dit nu mogelijk met slechts één component.
It's an amazing discovery!.
Als ze een man zoeken look no furtherquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
plaag all you want
maar ik krijg smsjes van onwijs mooie dames![]()
alsof mijn dag nog stuk kan nu
Uiteindelijk worden ze die stukken plastic vanzelf wel zat en concluderen ze dat een echte man het beste is!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Als ze een man zoeken look no further![]()
We have an enthousiastic user in the audience. Miss Twisted, would you like to share your nixxx stixxx forever experience with us?quote:
Jij valt toch op klootzakken?quote:
ja jij zeker aangezien je met jou looks helemaal geen liefdesleven hebt waarschijnlijk zeker niet met iemand die nog lekker is ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en jij denkt dat wij daar wakker van liggen?
Ik ben nummer 1!quote:
Oh ik dacht even dat je mij gequote had.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja jij zeker aangezien je met jou looks helemaal geen liefdesleven hebt waarschijnlijk zeker niet met iemand die nog lekker is ook
heb vriendinnetje aan de lijn en blijkbaar heeft ze de hele tijd liggen zeuren waarom ik niet terug smstequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar blijven de details liefie_?
Ik moet zuigen, met de stofzuiger that is. De schoonmaakdrang is wel weer weg.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja jij zeker aangezien je met jou looks helemaal geen liefdesleven hebt waarschijnlijk zeker niet met iemand die nog lekker is ook
En je sim kaart zit in de zak van één of andere zakgappertquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb vriendinnetje aan de lijn en blijkbaar heeft ze de hele tijd liggen zeuren waarom ik niet terug smste
maar mn telefoon lag boven
slowchatten over tieten en bier.quote:
mn oude sim gelukkig maja die werkte nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
En je sim kaart zit in de zak van één of andere zakgappert
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb jij ook zulks een mooi shirt met # 1?
ow het was niet heel onaardig bedoeld hoor het is gewoon zoquote:
Je zoekt een tshirt met die fotoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...
Deze dus:
[afbeelding]
Ik heb al wel een # 1 shirt, maar niet zo een.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...
Deze dus:
[afbeelding]
je vertelt mensen dat je ze lelijk vindt, en het is niet onaardig bedoeld? richt je vooral niet tegen mij als je eens iets onaardigs wilt vertellenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow het was niet heel onaardig bedoeld hoor het is gewoon zo
Lolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij leest ook geen PI's hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik zoek het T-shirt dat op die foto staat. Niet dat shirt, want die heeft die gozer al aan. Maar zo'n shirt...quote:
Doe je die aan de 4e?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb al wel een # 1 shirt, maar niet zo een.
Waarom zou ze ook na al die keren dat jij onaardig tegen haar doet, dan gebruik je ook lang niet altijd knipoog PI's.quote:
gelukkig ben ik oost indisch blindquote:
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig ben ik oost indisch blind
en dan vooral als het jou posts betreft![]()
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.quote:
Ik denk dat ze daar geen antwoordt op geeft. En dan heb je gelijk je antwoordtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?
Ach, virtuele wijvennijd stoort me alleen maar als ze serieuze discussie in de weg zitten, dus in dit topic kunnen ze wat mij betreft rustig hun gang gaanquote:
Dan voel ik me ook niet schuldig als ik die later op de avond van je lichaam scheur!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.
Maar die zijn beide al best oud en versleten,.
Nou niet doen alsof hier geen discussies op niveau gevoerd wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, virtuele wijvennijd stoort me alleen maar als ze serieuze discussie in de weg zitten, dus in dit topic kunnen ze wat mij betreft rustig hun gang gaan.
Nee, liefie_ geeft meestal netjes antwoord als ik haar wat vraag (en haar niet plaag)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar geen antwoordt op geeft. En dan heb je gelijk je antwoordt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof hier geen discussies op laag niveau gevoerd worden![]()
Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk je nieuwe sexy topje aan wilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.
Maar die shirts zijn beide al best oud en versleten,.
k heb geen nijd tegen damesquote:
Hier worden alleen maar discussies op zeker niveau gevoerd zelfsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof hier geen discussies op niveau gevoerd worden![]()
Maar m'n nieuwe witte topje is natuurlijk ook wel damn sexy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voel ik me ook niet schuldig als ik die later op de avond van je lichaam scheur!
Daar zie je toch niks van in het donker...
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk je nieuwe sexy topje aan wil![]()
Zuidpool, liefie_. Gun Pheno nou ook watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
sommige expemlaren daar in tegen mogen van mij collectief ergens op een verlaten eilandje ergens vlak bij de noordpool worden gedumpt
En nog een keer, mocht de vorige stem niet duidelijk zijn geweest!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar m'n nieuwe witte topje is natuurlijk ook wel damn sexy.
Maar daar maak ik me op de dag zelf wel pas druk om
Wat doe je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
het werkt andersomquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?
Ik denk dat ik ga voor optie B, sprankelende persoonlijkheid. Op z'n minst is dat het minste werkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het werkt andersom
je moet het verdienen om van mijn lijstje af te mogen!
dat kan door geweldige looks, spetterende persoonlijkheid of bijzondere verdiensten in de orde van liefie_
Wil ze dat voor nixxx of voor mij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
die ene van die foto?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar m'n nieuwe witte topje is natuurlijk ook wel damn sexy.
Maar daar maak ik me op de dag zelf wel pas druk om
Misschien wel voor iemand anders...quote:
Ik ben eigenlijk best benieuwd op wat voor vrouwen jij valt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
k heb geen nijd tegen dames
iig leuke exemplarendaar hou ik van
I know... Ik heb de foto gezien...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ene van die foto?
die is wauw![]()
![]()
die wil je hoor airwin!!!
Gelukkig voldoe ik al aan A en B. *kuch*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het werkt andersom
je moet het verdienen om van mijn lijstje af te mogen!
dat kan door geweldige looks, spetterende persoonlijkheid of bijzondere verdiensten in de orde van liefie_
Q!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien wel voor iemand anders...
Mompelt iets over 2 honden en een been...
en ik kan me ook wel wat dingen voorstellen bij Cquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig voldoe ik al aan A en B. *kuch*
Een uitermate goed uitgangspunt om er een vent bij te nemen om de sleur weg te nemen!quote:
Liefie_ denkt graag met de mensen meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik kan me ook wel wat dingen voorstellen bij C
Je schouder in zo een ding lopen duwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
Me schouders
Rotventilatoren ook
Gelukkig nog een half uur
innerlijk of uiterlijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd op wat voor vrouwen jij valt?
True!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uitermate goed uitgangspunt om er een vent bij te nemen om de sleur weg te nemen!
Je hebt geluk dat ik er niet bij ben, anders had je natuurlijk uberhaupt geen kans gehadquote:
stiekum ben ik dan ook heel sociaal ingesteld!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefie_ denkt graag met de mensen mee.
ik zit met een halve verzekeringsreclame in mijn hoofd, maar meer dan dit komt er even niet uit
Da's net als ik zou zeggen ik val op vrouwen zoals britney spears, en ik kom uit de stad met een overgewichtig vrouwelijk persoon met een snor en een burkaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
innerlijk of uiterlijk?
ik kan hier wel een ideaal meisje gaan omschrijven maar in praktijk werkt het toch nooit zo...
Vrouwen zie ik niet als concurrent maar als aanvulling op de feestvreugde!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik er niet bij ben, anders had je natuurlijk uberhaupt geen kans gehad![]()
Je bent gewoon een sexsist in hard en nieren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zie ik niet als concurrent maar als aanvulling op de feestvreugde!![]()
Ik zie dat je Britney's recente zwangerschapsfoto's hebt gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Da's net als ik zou zeggen ik val op vrouwen zoals britney spears, en ik kom uit de stad met een overgewichtig vrouwelijk persoon met een snor en een burka
Jij ook al!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zie ik niet als concurrent maar als aanvulling op de feestvreugde!![]()
Ik hou van alle vrouwenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:33 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sexsist in hard en nieren.
En je dult geen concurrentie
nou ik acht de kans klein dat een meisje met de looks van britney jou ziet staan en de kans groot dat een besnorde vrouw met overgewicht in burka een stuk realistischer voor je isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Da's net als ik zou zeggen ik val op vrouwen zoals britney spears, en ik kom uit de stad met een overgewichtig vrouwelijk persoon met een snor en een burka
Ik heb nog nooit betaald voor een triootje en dat ga ik ook zo houden!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij ook al!
Twist, we moeten echt ons werk gaan maken van triootjes, daar kunnen we dik geld mee verdienen![]()
Als we je maar lang genoeg laten smachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit betaald voor een triootje en dat ga ik ook zo houden!
Vocabulair.Close();quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou van alle vrouwen
M'n hart is veel te groot
M'n hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
Daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Dan doe ik wel een ander triootje om wat af te koelen tussentijds...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Als we je maar lang genoeg laten smachten![]()
Ja, het hele idee van smachten is niet dat jij vrolijk elders rond gaat neuken natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een ander triootje om wat af te koelen tussentijds...![]()
Met Q en Annie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een ander triootje om wat af te koelen tussentijds...![]()
Hans de Booij is ok!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Vocabulair.Close();
Dan maar iets quoten van Hans de Booij
Ik daten met Britney spears is net zo realistisch als jij iemand daten met het uiterlijk van die van de pussycat dollsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik acht de kans klein dat een meisje met de looks van britney jou ziet staan en de kans groot dat een besnorde vrouw met overgewicht in burka een stuk realistischer voor je is
ga er maar alvast aan wennen![]()
maar wat ik bedoelde was dat ik kan wel zeggen dat mn ideale meisje blond is maar dat wil niet zeggen dat ik een meisje met donker of rood (die van de pussycat dolls) haar niet mooi vind!
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou van de gedachte alleen al uitstekend afkoelenquote:
Ik moet toch wat om prinses melismay uit die ivoren toren te krijgen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, het hele idee van smachten is niet dat jij vrolijk elders rond gaat neuken natuurlijk.
Jij wil deze keer niet meedoen?quote:
if (HansDeBooij == ok)quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet toch wat om prinses melismay uit die ivoren toren te krijgen...
ik heb het dan ook over mooi vinden en niet datenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik daten met Britney spears is net zo realistisch als jij iemand daten met het uiterlijk van die van de pussycat dolls
Don't hate the player, hate the game, that's life
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:40 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
if (HansDeBooij == ok)
AirwiN = "Sucks!!";
else
AirwiN = "Still Sucks!!";
innerlijk en uiterlijk, wat is het type waar je meestal op valt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over mooi vinden en niet daten
en met dat soor foute uitspraken mag je je nog gelukkig prijzen als er uberhaubt een vrouw in je geintereseerd is
Die Q. kan ik zo door voor porno acteur met zijn kinderarmpje!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik loop nog wat lastig dus ik sla even een rondje over.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over mooi vinden en niet daten
en met dat soor foute uitspraken mag je je nog gelukkig prijzen als er uberhaubt een vrouw in je geintereseerd is
Dat is hij toch al jaren?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die Q. kan ik zo door voor porno acteur met zijn kinderarmpje!![]()
Zolang de handjes maar groot genoeg zijn om om de ....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die Q. kan ik zo door voor porno acteur met zijn kinderarmpje!![]()
iig een meisje dat niet over zich heen laat lopen en gas terug geeft bij mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
innerlijk en uiterlijk, wat is het type waar je meestal op valt?
Was Tara niet nog meer hardcore dan Q.?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is hij toch al jaren?![]()
De gangbanger op elke fok meet.![]()
ok, dat is een mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iig een meisje dat niet over zich heen laat lopen en gas terug geeft bij mij
geen watje dus
maar ook geen kerel-vrouwenliever echte vrouwlijke meisjes met lang haar en make up en zo
ik vind blond heel mooi maar in de praktijk hebben ze eigenlijk altijd donker haar
en natuurlijk (heel afgezaagd) een lief meisje met humor
ow en als het kan het liefst geen plank! liever nogal wat borsten mooie ronde billen en als ik dan helemaal veel eisend mag zijn een buddhabuikje![]()
maar echt mooie budhabuikjes worden zeldzaam... of heel platte buikjes of juist niet
Buddhabuikje, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iig een meisje dat niet over zich heen laat lopen en gas terug geeft bij mij
geen watje dus
maar ook geen kerel-vrouwenliever echte vrouwlijke meisjes met lang haar en make up en zo
ik vind blond heel mooi maar in de praktijk hebben ze eigenlijk altijd donker haar
en natuurlijk (heel afgezaagd) een lief meisje met humor
ow en als het kan het liefst geen plank! liever nogal wat borsten mooie ronde billen en als ik dan helemaal veel eisend mag zijn een buddhabuikje![]()
maar echt mooie budhabuikjes worden zeldzaam... of heel platte buikjes of juist niet
het is een bloederige zooi nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je schouder in zo een ding lopen duwen?![]()
Dat is niet slim![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Buddhabuikje, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Buddhabuikje, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Eitje, ik zie per dag duizende vrouwen zoals dezequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tieten, een buikje en volgens de bestandsnaam nog een goed humeur ook.
Dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Bij buddha denk ik ook eerder aan een BUIK ipv een buikje.
Ook een boedha buikje straksquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
buddha buikjes zijn van die lieve plopbuikjes
van die bolle doch strakke buikjes
niet echt dik, maar eigenlijk in verhoudingen zit er net wat te veel aan
maar ik ga even mijn buikje vullenik ga uit eten
een echte mensenliefhebberquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:33 schreef Q. het volgende:
Gezelliger dan op mn werk, hier zijn namelijk geen mensen.
Tijd om maar weer eens Frank Zappa op te zettenquote:It was the blackest night!
There was no moon in sight!
(you know the stars aint shinin
cause the skys too tight)
I heard the scary wind!
I seen some ugly trees!
There was a werewolf honkin,
long the side of me!
Im mean n Im bad, (yknow I aint no sissy)
Got a big-titty girly by the name of chrissy
Talkin about her n my bike n me...
n this ride up the mountain of mystery, (mystery)
(how re you doin? )
I noticed even the crickets
Acted weird up here
And so I figured I might
Just drink a little beer
I said, gimme summa that what yer suckin on...
But there was no reply
cause she was gone!
Wheres those titties I like so well,
n my goddam beer!
Is what I started to yell, then I heard this noise
Like a crunchin twig, n up jumped the devil!
(hes about this big!)
He had a red suit on
An a widows peak
An then a pointed tail
n like a sulphur reek,
Yes, it was him awright,
I swear I knowed it was!
He had some human flesh
Stuck underneath his claws
You know, it looked to me
Like it was titty skin!
I said, you son-of-a-bitch!
(cause I was mad at him!)
He just got out his floss
n started cleanin his fang
So I shot him with my shooter,
Said: bang! bang! bang!
Then the sucker just laughed n said: put it away!
You know, I ate her all up...now what you
Gonna say?
You ate my chrissy?
Yeah! titties n all!
Well what about the beer then?
Now, were the cans this tall?
Even her boots?
Would I lie to you?
Shit, you musta been hungry!
Yeah, this is true.
Dont they pay you good for the
Stuff that you do?
Well, you know, I cant complain when the checks come through...
Well I want my chrissy,
Oh yeah?
n I want my beer
Hah!
So you just barf it back up!
Now, devil, do you hear?
Look:
Blow it out your ass, motorcycle man!
I mean, I am the devil, do you understand?
Just what will you give me for your
Titties and beer?
I suppose you noticed this little
Contract here...
Yer goddam right, you son-of-a-whore!
Dont call me that!
Thats about the only reason
I learned writin for!
Gimme that paper! bet yer horns Ill sign!
Because I need a beer, n its titty-
Squeezin time!
Man, you cant fool me! you aint that bad!
Oh yeah?
Why you shoulda seen some of the souls that Ive had!
There was milhous nixon n agnew too!
n both of those suckers was worse n you!
Lets make a deal if you think
Thats true
I mean, youre supposed to be the devil so...whatcha
Gonna do?
Heh?
Now hold on just a second...
You wanna make a deal with me hah?
Yeah!
Well ah, I dont know man, you know...
I just dont know about this...
What?
See, cause i...
Listen, youre...are you losing your nerve?
No man, it aint got nothin to do with nerve...
Youre supposed to be the devil!
Its got to do...
Youre supposed to be bad!
Its got to do with style, fool!
I dont know if youve the right style to get into hell,
You know...
Well, actually, to tell you...tell you the honest to god
Truth,
Im very short on style as a matter of fact...
Yeah, I know...thats...thats what makes me wonder
But I have...i, I think I have something that
You may be interested in...
What is that?
You can have my soul
Its a mean little sucker
bout a thousand years old
But once you gets it
You cant give it back
You gotta keep it forever
An thats a natural fact!
Ooh wee!
Do you read me devil?
Oh yeah!
What? am I supposed to be scared, man?
Oh yeah, reety, aw-righty!
Oh yeah, thats real tough!
I bet youre real bad!
Listen fool, youve got to prove to me that youre rough
Enough to get into hell
That youve got the style enough to get into hell
So start talkin...
Alright, lemme tell ya somethin
Alright!
Ill prove to you that Im bad enough to go to hell
Yeah!
Because I have been through it!
Yeah!
I have seen it!
Yeah!
It has happened to me!
Yeah!
Remember, I was signed with warner brothers
For eight fuckin years!!!
Tell me about it!
Now youre talkin about something!
Now how bad is that?
That sounds good to me, motherfucker!
So move right along
Tell me what your interests are, you know...
If were gonna come to some kind of agreement,
Ive got to know what youre all about, you know...
cause I dont know if youre the right type for the...
For the place, you know
Look...lemme tell you what my problem really is, you see
Ok...
My problem is that I dont belong anywhere
Aha...
You see... I dont even belong where you are, you see
I hope not!
I, Im a simple person, you know
I have very small desires in life
Titties n beer, you know
No! what?
Titties n beer!
No! no man, youre joking...
Titties n beer, titties n beer, titties n beer...
What? no! no please... no! not that! oh no man, no!
No! no! no! no! no! not titties n beer!
Oh I cant stand titties n beer!...
(Im in you! Im in you!)
Oh no! no! no! wait...
Ah! look at this! what am I gonna do with this thing?
...wait, wait, please no!
Hey! look at this!
No! dont sign it! give me time to think!
...hold on a second, boy, cause...thats
Magic ink!
Then the devil barfed
n out jumped my girl
They heard the titties plop-ploppin
All around the world, she said:
I got three beers n a fist fulla downs,
An Im gonna get ripped, so fuck
You clowns!
Then she gave us the finger!
(it was rigid n stiff)
Thats when the devil, she farted
An she went right over the cliff!
The devil was mad!
(I took off to my pad)
I swear I do declare!
How did she get back there?
I swear I do declare!
I swear I do declare!
I swear I do declare!
Alright!
Welnee. Jij wilde zon, nu heb je zon. Het is dus lekker weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:29 schreef Christine het volgende:
Het is te heet om te eten.
Is het weer eens warm, is het weer niet goed.. Vrouwen, soms echt niet te begrijpenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee. Jij wilde zon, nu heb je zon. Het is dus lekker weer.
Heb ik daar ook meubels bij? Bij die ivoren toren?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet toch wat om prinses melismay uit die ivoren toren te krijgen...
Een bed met een erwt onder de 23 matrassen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb ik daar ook meubels bij? Bij die ivoren toren?
Een bed is het enige wat ik NIET nodig heb, dat heb ik alquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een bed met een erwt onder de 23 matrassen.
In een bed kun je:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Een bed is het enige wat ik NIET nodig heb, dat heb ik al
Wel een man om het bed op te vullen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Een bed is het enige wat ik NIET nodig heb, dat heb ik al
Thanx Air, dan is mijn trip naar de Ikea voor niks geweestquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een bed kun je:Slapen; Eten; Boek lezen; TV kijken; Internetten (mits in bezit van laptop of draadloos toetsenbord); Drankje doen; Luieren.
Dus andere meubels heb je helemaal niet nodig.
Mijn bed is net groot genoeg voor mij alleenquote:
Dat hangt er vanaf of je al spullen hebt gekocht of niet. Heb je niks gekocht dan weet je door die tip en door mij hoeveel geld je hebt uitgespaard!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx Air, dan is mijn trip naar de Ikea voor niks geweest![]()
Ik wist door mijn tripje daar al dat ik het geld niet had, dus nee ik heb niks gekocht... thanx voor de tip, nu weet ik dat ik ook niks HOEF te kopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je al spullen hebt gekocht of niet. Heb je niks gekocht dan weet je door die tip en door mij hoeveel geld je hebt uitgespaard!![]()
Je moet er straks een keer met mij naartoe. Heb er een leuk kastje gezien voor m'n tvquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
De IKEA is tof. Ik moet er ook nog een keer heen, maar daar is het me te warm voor. En ik heb er te weinig geld voor.
Zeg tegen al je vrienden en vriendinnen dan je hebt gekozen voor een minimalistische stijl en je bent meteen een trendsetter ook!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wist door mijn tripje daar al dat ik het geld niet had, dus nee ik heb niks gekocht... thanx voor de tip, nu weet ik dat ik ook niks HOEF te kopen
Vet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg tegen al je vrienden en vriendinnen dan je hebt gekozen voor een minimalistische stijl en je bent meteen een trendsetter ook!
Okay. Als het MOET.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je moet er straks een keer met mij naartoe. Heb er een leuk kastje gezien voor m'n tv.
Of doe zoals ik doe, zorg dat je geen vrienden hebt, hoef je je ook niet te verantwoorden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg tegen al je vrienden en vriendinnen dan je hebt gekozen voor een minimalistische stijl en je bent meteen een trendsetter ook!
Vandaar dat je vib en mij iedere keer uitnodigt om langs te komen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Of doe zoals ik doe, zorg dat je geen vrienden hebt, hoef je je ook niet te verantwoorden.
Ik moet interieuradviseur worden!quote:
Het Amersfoort van Zuid Holland!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ja, dat doe ik dus, en dan zeggen jullie dat ik naar Zoetermeer moet.![]()
Heb ik wel een beetje view in de ivoren toren trouwens?quote:
Amersfoort heeft nog een soort ziel, Zoetemeer heeft niets.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het Amersfoort van Zuid Holland!![]()
Dit is een test om te kijken hoe loyaal je bent...![]()
Kom op, jij bent als kasthomo vast dol opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ja, dat doe ik dus, en dan zeggen jullie dat ik naar Zoetermeer moet.![]()
Die is gejat in de darkroom van de gaybar. Vast door die ene neger met die grote pik.quote:
Uiteraard, prins Litpho kun je al van verre zien aankomen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb ik wel een beetje view in de ivoren toren trouwens?
Ah, ik wist niet dat we daar weer warenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, prins Litpho kun je al van verre zien aankomen!
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoort ooit zal hebben...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Amersfoort heeft nog een soort ziel, Zoetemeer heeft niets.
hebben jullie nou nog niet gedate?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat we daar weer waren
Komkommertijd he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat we daar weer waren
Tenzij jij nu naar Amersfoort verhuist en er tot je dood blijft wonen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoort ooit zal hebben...![]()
Het verklaart je geestelijke gesteldheid in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoot ooit zal hebben...![]()
Nee, fijn dat ik er even van op de hoogte ben!quote:
In Amersfoort ben je binnen een jaar dood. Minimaal geestelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Tenzij jij nu naar Amersfoort verhuist en er tot je dood blijft wonen..
Bij deze... Namens u verslaggever ter plaatse, een goedenavond nog...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, fijn dat ik er even van op de hoogte ben!![]()
Preimeid?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had net dat beeld UIT m'n kop..
Als het maar niet wéér over sararaats gaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Ik heb al een goed idee voor een volgend topic.
FF deze volspammen dan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Ik heb al een goed idee voor een volgend topic.
Shit, je hebt me door.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het maar niet wéér over sararaats gaat..
dat is jammer ja... misschien komt het nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en christine om mar niet in utrechttopic te spammen en t bevalt wel hoor alleen contact met huisgenootjes etc vlot niet zo en das wel wat
Hoezo nog niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en christine om mar niet in utrechttopic te spammen en t bevalt wel hoor alleen contact met huisgenootjes etc vlot niet zo en das wel wat
Bwech, geen photoshop om m'n computer op dit moment en ik ben te lui om het ff te installen. Net op het moment dat jij en Chris zo'n unisex MSN naam hebben...quote:
er zijn iig 2 stejes van 2 die erg hecht zijn, moeilijk tussen te komen, 1 jongen is Afrikaans en erg op zichzelf en nummer 6 zit in de kibboetsquote:
Vandaag ist wel beter gegaan dan eerst, heb gezwommen met 2 huisgenootjesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:05 schreef Christine het volgende:
[..]
dat is jammer ja... misschien komt het nog wel.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zijn iig 2 stejes van 2 die erg hecht zijn, moeilijk tussen te komen, 1 jongen is Afrikaans en erg op zichzelf en nummer 6 zit in de kibboets
Spreek een keer met Q. af. Die heeft bergen ervaring als het gaat om samenwonen met stelletjes!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zijn iig 2 stejes van 2 die erg hecht zijn, moeilijk tussen te komen, 1 jongen is Afrikaans en erg op zichzelf en nummer 6 zit in de kibboets
Dat hoort erbij in 't begin. Maar fijn is anders...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vandaag ist wel beter gegaan dan eerst, heb gezwommen met 2 huisgenootjesdus goede stap vooruit maar had gister even ene huilbui weer
Whehehe, zie hem nu pas.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwech, geen photoshop om m'n computer op dit moment en ik ben te lui om het ff te installen. Net op het moment dat jij en Chris zo'n unisex MSN naam hebben...![]()
![]()
en met huilbuien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek een keer met Q. af. Die heeft bergen ervaring als het gaat om samenwonen met stelletjes!
Dood moeten ze, dood!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek een keer met Q. af. Die heeft bergen ervaring als het gaat om samenwonen met stelletjes!
Shhht! Terug in de kast jij!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Ik draai nu Robbie Williams. Hoe gay is dat?
Behoorlijk, ouwe rukkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Dat is niet gay, dat is metro!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Donderdag gaat lading 1.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
hoe lang duurt t noch voordat jij in Utrecht zit Christine?
Vrouwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, daar zitten vrouwen in en die zijn eng.
Ga je in november mee naarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Q. het volgende:
Oh. En de Village People natuurlijk.
Kijk, dat is dan weer hipquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijd voor Culture Club en de Pet Shop Boys dan maar.
Wie nietquote:
*meldt*quote:
Heb niks in de planning staan betreffende de heer van Buurenquote:
Jawel hoor, maar daar kunnen alleen slangemensen in, alleen lades enzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet in de jouwe hoor.
Of wacht, je hebt geen kast..
Zijn daar homo's?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je in november mee naarJimmy Sommerville
in Zoetermeer?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |