Komkommertijd he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat we daar weer waren
Tenzij jij nu naar Amersfoort verhuist en er tot je dood blijft wonen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoort ooit zal hebben...![]()
Het verklaart je geestelijke gesteldheid in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoot ooit zal hebben...![]()
Nee, fijn dat ik er even van op de hoogte ben!quote:
In Amersfoort ben je binnen een jaar dood. Minimaal geestelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Tenzij jij nu naar Amersfoort verhuist en er tot je dood blijft wonen..
Bij deze... Namens u verslaggever ter plaatse, een goedenavond nog...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, fijn dat ik er even van op de hoogte ben!![]()
Preimeid?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had net dat beeld UIT m'n kop..
Als het maar niet wéér over sararaats gaat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Ik heb al een goed idee voor een volgend topic.
FF deze volspammen dan!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Ik heb al een goed idee voor een volgend topic.
Shit, je hebt me door.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het maar niet wéér over sararaats gaat..
dat is jammer ja... misschien komt het nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en christine om mar niet in utrechttopic te spammen en t bevalt wel hoor alleen contact met huisgenootjes etc vlot niet zo en das wel wat
Hoezo nog niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en christine om mar niet in utrechttopic te spammen en t bevalt wel hoor alleen contact met huisgenootjes etc vlot niet zo en das wel wat
Bwech, geen photoshop om m'n computer op dit moment en ik ben te lui om het ff te installen. Net op het moment dat jij en Chris zo'n unisex MSN naam hebben...quote:
er zijn iig 2 stejes van 2 die erg hecht zijn, moeilijk tussen te komen, 1 jongen is Afrikaans en erg op zichzelf en nummer 6 zit in de kibboetsquote:
Vandaag ist wel beter gegaan dan eerst, heb gezwommen met 2 huisgenootjesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:05 schreef Christine het volgende:
[..]
dat is jammer ja... misschien komt het nog wel.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zijn iig 2 stejes van 2 die erg hecht zijn, moeilijk tussen te komen, 1 jongen is Afrikaans en erg op zichzelf en nummer 6 zit in de kibboets
Spreek een keer met Q. af. Die heeft bergen ervaring als het gaat om samenwonen met stelletjes!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zijn iig 2 stejes van 2 die erg hecht zijn, moeilijk tussen te komen, 1 jongen is Afrikaans en erg op zichzelf en nummer 6 zit in de kibboets
Dat hoort erbij in 't begin. Maar fijn is anders...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vandaag ist wel beter gegaan dan eerst, heb gezwommen met 2 huisgenootjesdus goede stap vooruit maar had gister even ene huilbui weer
Whehehe, zie hem nu pas.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwech, geen photoshop om m'n computer op dit moment en ik ben te lui om het ff te installen. Net op het moment dat jij en Chris zo'n unisex MSN naam hebben...![]()
![]()
en met huilbuien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek een keer met Q. af. Die heeft bergen ervaring als het gaat om samenwonen met stelletjes!
Dood moeten ze, dood!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek een keer met Q. af. Die heeft bergen ervaring als het gaat om samenwonen met stelletjes!
Shhht! Terug in de kast jij!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Ik draai nu Robbie Williams. Hoe gay is dat?
Behoorlijk, ouwe rukkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Dat is niet gay, dat is metro!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:11 schreef Q. het volgende:
Donderdag gaat lading 1.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
hoe lang duurt t noch voordat jij in Utrecht zit Christine?
Vrouwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, daar zitten vrouwen in en die zijn eng.
Ga je in november mee naarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Q. het volgende:
Oh. En de Village People natuurlijk.
Kijk, dat is dan weer hipquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijd voor Culture Club en de Pet Shop Boys dan maar.
Wie nietquote:
*meldt*quote:
Heb niks in de planning staan betreffende de heer van Buurenquote:
Jawel hoor, maar daar kunnen alleen slangemensen in, alleen lades enzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet in de jouwe hoor.
Of wacht, je hebt geen kast..
Zijn daar homo's?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je in november mee naarJimmy Sommerville
in Zoetermeer?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |