quote:
en die twee wat daar staan wil ik niet, maar ik vind t zo lastig een nieuwe te vinden die lijkt op die ik wil...quote:Helaas is gebleken dat één of meerdere van de door u bestelde producten niet meer leverbaar is/zijn.
U vindt hieronder een overzicht van één of meerdere alternatieven per product.
Houdt u er s.v.p. rekening mee dat een eventueel prijsverschil aan u gefactureerd zal worden.
Het staat u uiteraard vrij om zelf een alternatief product te selecteren op onze website.
De producten die niet meer leverbaar zijn, staan vet gedrukt aangegeven.
Wij verzoeken u vriendelijk deze e-mail zo spoedig mogelijk aan ons te retourneren en aan te geven of u het product dat
niet meer leverbaar is, wenst te annuleren of dat wij een alternatief product voor u in bestelling kunnen plaatsen. Indien u kiest voor een alternatief product, vermeldt u dan s.v.p. het artikelnummer(s) van uw keuze.
Overzicht producten
13271 Asus Laptop A6VA-Q016H Intel Pentium M 740, 512MB DDR, 15.4", 80 GB
--------------------------------------------------------------------------------
20231 MSI Laptop Megabook S425 Intel Pentium M 740, 512MB DDR, 14.1", 80 GB ¤ 1009,00
21243 Asus Laptop A5EB-Q008H Intel Pentium M 740, 512MB DDR, 15.4” WXGA, 80 GB ¤ 869,00
Spannend ... wat waar?quote:
Hoofddorp... daar woont familie van mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
In hoofddorp en het is voor railcatering in Utrecht haha
dan kan ik hoi zeggen in de treinquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kom dan wss op verchillende trajecten enzoquote:
moet je dan met zo een karretje koffie verkopen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jhet is moderner geworden dus met een rugzak op de rug met koffiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
moet je dan met zo een karretje koffie verkopen?
Maar niet voor optie 1 dus? Wat denk je toch goed over mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja das ook nog een optie, maar ergens genoeg ben ik bang dat jij ziek genoeg bent voor optie 2
waarbij er dure niet te zuipen koffiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jhet is moderner geworden dus met een rugzak op de rug met koffievroegah had je inderdaad dat karretje ja en toen ging de railcatering eruit en bleek het wel ene gemis en zijn ze terug gekomen met de rugzakken
is dat niet erg slecht voor je rug, de hele dag met zo een rugzak?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jhet is moderner geworden dus met een rugzak op de rug met koffievroegah had je inderdaad dat karretje ja en toen ging de railcatering eruit en bleek het wel ene gemis en zijn ze terug gekomen met de rugzakken
herkansingquote:
Ik zit elke dag in de trein, ik zal goed op gaan letten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kom dan wss op verchillende trajecten enzodus wie weet kom ik wle vaker fokkers tegen
ik val vast op een klein meisje met een enorme rugzak
![]()
Met een goede rugzak valt dat best mee. De voornaamste rugklachten komen van mensen die een spotgoedkoop rugzakje veel te zwaar beladen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
is dat niet erg slecht voor je rug, de hele dag met zo een rugzak?
Don't get your hopes upquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar niet voor optie 1 dus? Wat denk je toch goed over me.
Sipsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
en die twee wat daar staan wil ik niet, maar ik vind t zo lastig een nieuwe te vinden die lijkt op die ik wil...
Mijn hopes bevinden zich al geruime tijd op dezelfde locatie, en ik verwacht niet dat deze SC daar veel aan gaat veranderenquote:
Precies, ze heeft nog niet eens bij de Macs gekeken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
Goed kijken, misschien vind je er wel een die je veel leuker vindt
Mac.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, ze heeft nog niet eens bij de Macs gekeken.
wat heb je het zwaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een afterweekenddip. Die duurt tot vrijdagmiddag ongeveer.
*meldt, dinsdagafterlunchdip*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een afterweekenddip. Die duurt tot vrijdagmiddag ongeveer.
Bléh...ik ook....en nu?quote:
Ik ben nu nog aan 't lunchen. Over een half uurtje meld ik me met mijn dip. Voor nu...quote:
smakelijk dan...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu nog aan 't lunchen. Over een half uurtje meld ik me met mijn dip. Voor nu...![]()
Dank!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn hopes bevinden zich al geruime tijd op dezelfde locatie, en ik verwacht niet dat deze SC daar veel aan gaat veranderen.
Aan "hopes" alleen heb je niks...misschien moet je iets doen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn hopes bevinden zich al geruime tijd op dezelfde locatie, en ik verwacht niet dat deze SC daar veel aan gaat veranderen.
Nu impliceer je dat ik in die richting iets zou willen bereikenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Aan "hopes" alleen heb je niks...misschien moet je iets doen...![]()
das waar ..dat impliceerde ik idd.. was mn eerste gedachte..sorry...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat ik in die richting iets zou willen bereiken.
"Hopes" staat niet voor niets tussen aanhalingstekens.
jamaar me centjes zijn nu al daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sips
Nog wat anders zoeken dus. Goed kijken, misschien vind je er wel een die je veel leuker vindt
Maakt niet uit, het is verder goed adviesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
das waar ..dat impliceerde ik idd.. was mn eerste gedachte..sorry...![]()
Een goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik begin nu al ernstige symptomen van luiheid te vertonenen ik ben nog niet eens officieel student
dat zal ik onthouden...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is verder goed advies. Alleen bewaar hem even voor de volgende situatie waarin ik je de oren van het hoofd afpraat zonder actie te ondernemen
.
Het mooist zou zijn als je die twee kan combineren. Tieten waar je, indien gewenst, bier uit zou kunnen drinken...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef Aarti het volgende:
ikheb echt waardering voor de manier waarop elk gesprek hier terug te brengen is tot bier en tieten
Zoals in A Clockwork Orange, maar dan anders.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mooist zou zijn als je die twee kan combineren. Tieten waar je, indien gewenst, bier uit zou kunnen drinken...
Dat kan ik me niet meer herinneren...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals in A Clockwork Orange, maar dan anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |