Alsof autochtonen dat nooit doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef liefie_ het volgende:
ik wil niet lullig doen en normaal ben ik altijd heel aardig maar het is wel altijd zo dat er in de lollipop mannen van niet nederlandse afkomst rond hupsen die vaak ook geen woord nederlands kunnen maar zodra je met een meisje staat de dansen zichzelf echt tegen je aan komen drukken en in je oor staan te hijgen
ik heb zo'n hekel aan die kerels
Nope, we zijn allemaal wel eens moe of geilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of geil? Beide kun je ze niet kwalijk nemen natuurlijk.
quote:
opvallend genoeg ben ik vaker geil dan moequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nope, we zijn allemaal wel eens moe of geil
Misschien wilde ze jouw doos wel inkruipenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
moeten ze maar terug naar hun doos gaan om te gaan slapen
sorry maar dit is gewoon feitelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Alsof autochtonen dat nooit doen
Maar goed, vreemd genoeg lijken die vaak toch wat meer respect te hebben.
Ondanks dat je altijd te weinig slaapt....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
opvallend genoeg ben ik vaker geil dan moe
quote:
Is dat ook feitelijk ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
en nu is het wel onbijt tijd geloof ik
Ze vonden jou blijkbaar interessanter, dan hun eigen doos thuis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
moeten ze maar terug naar hun doos gaan om te gaan slapen
toch nog maar een koffie...senseo sydney..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
gelukkig heb ik wel een leuk meisje ontmoet
Ik doe er niks mee.... Zeker vrij vandaagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef webspider het volgende:
Wortels
Mijn ochtend, wat doe je![]()
sara flashback
* Una_Piedra gaat nu toch liever voor lunchquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:54 schreef liefie_ het volgende:
gelukkig heb ik wel een leuk meisje ontmoet
Argh Flashbacks.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef webspider het volgende:
Wortels
sara flashback
Het meervoud van anecdote is niet dataquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef webspider het volgende:
Wortels
sara flashback
Dat lijkt me voldoende om het feitelijk te kunnen noemen jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef liefie_ het volgende:
gister was er een autoctone jongen (of het moet een belg zijn geweest of zo) die lastig was en de rest allemaal kereltjes die toevallig niet nederlands waren
quote:
Mailtje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend blij dat ik die foto's nooit onder ogen heb gehad![]()
Duh, nadat het onderwerp Sara is aangesneden is alle seks wel uit de lucht....quote:
Maar ja, de verhalen alleen al...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn ziel is verdord na het zien van de foto'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
quote:papa zegt:
o,denk erom wel warm eten,hoor!!!!!!!!!!! en goed drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je moet het nu zelf doen dus zorg goed voor jezelf
Astrid zegt:
ja dat doe ik wle dat hoef je niet iedere keer te zeggen
Papa zegt:
nee,zal ik niet meer doen,sorry
Papa zegt:
maar ja ik weet hoe je bent als je achter de pc zit ,dan wil je t wel eens vergeten,of niet maar ik bedoel het niet verkeersd h r
Dat wordt vanzelf minder, als het goed is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*zucht* ouders
wel lief dat ze zo bezorgd zijn
Ik bewonder je optimismequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf minder, als het goed is.
mijn ouders kennende wel jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf minder, als het goed is.
Zolang je er maar een paar voor mij overlaat wel, jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Litpho
Je zou me nog bewonderen als ik altijd negatieve uitlatingen deed.
Bekend probleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*zucht* ouders
Er is teveel negativiteit voor mij alleen, dus dat wil ik best met jou delen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang je er maar een paar voor mij overlaat wel, ja.
Gewoon zeggen dat je half kapot gaat daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*zucht* ouders
Ik vraag me af wat ik nu erger vind, dat je mij er mee op wil zadelen, of dat je het uberhaupt bewaard hebt en me dus nog KAN mailenquote:
Mjawel mn vader begint ook steeds kom in de sneekweek maar mooi thuis of eerder etcquote:
Dat is wel sweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mjawel mn vader begint ook steeds kom in de sneekweek maar mooi thuis of eerder etcze missen me echt
![]()
Ahhhquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mjawel mn vader begint ook steeds kom in de sneekweek maar mooi thuis of eerder etcze missen me echt
![]()
De derde optie is uiteraard dat ik blufquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik nu erger vind, dat je mij er mee op wil zadelen, of dat je het uberhaupt bewaard hebt en me dus nog KAN mailen
Ja das ook nog een optie, maar ergens genoeg ben ik bang dat jij ziek genoeg bent voor optie 2quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
De derde optie is uiteraard dat ik bluf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |