awwww gossiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn portomonee is gister gewoon uit mn tas gejat
Tja, het vorige onderwerp begon bij bukken, dus een niet onlogisch gevolg...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig verandert het onderwerp nu van Sex naar Roze Maandag.
Grenzen kunnen soms heel dun zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat je nog nooit geweest bent?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
Valse nichten ook altijd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
Het is 1 grote (roze) orgie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat je nog nooit geweest bent?
want het komt practisch op het zelfde neer
nog rond de 50 euroquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En dat nu dus ook kunnen betalenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
en nog heerlijk losse mensen die wel van een feestje houden ook
Ook tasjesdieven kunnen homoseksueel zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
En dat nu dus ook kunnen betalen.
We hebben nog even voordat het topic vol isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog rond de 50 euro
plus pasjes, kaartjes met adressen en zo van mensen, simkaart van mn telefoon (lang verhaal) sleutel van mn stage school
dat waren de belangrijke dingen geloof ik
Nog erger... een nicht van buitenlandse afkomst.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
We hebben nog even voordat het topic vol is
Al geprobeerd je nr te bellen, misschien krijg je iemand van *censuur* uitenlandse afkomst
ja en dan zeg ik geef mn potomonee terug lulquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
We hebben nog even voordat het topic vol is
Al geprobeerd je nr te bellen, misschien krijg je iemand van *censuur* uitenlandse afkomst
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef liefie_ het volgende:
ik wil niet lullig doen en normaal ben ik altijd heel aardig maar het is wel altijd zo dat er in de lollipop mannen van niet nederlandse afkomst rond hupsen die vaak ook geen woord nederlands kunnen maar zodra je met een meisje staat de dansen zichzelf echt tegen je aan komen drukken en in je oor staan te hijgen
ik heb zo'n hekel aan die kerels
nee ik heb net heel katerig de bank gebelt om de boel te blokeren en ik ga zo ff de rest afhandelen... simkaart blokkeren, naar de bank om wat geld te halen want het duurt ook nog eens een week tot ik weer een pinpas hebquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef Copycat het volgende:
Heb je al aangifte gedaan, liefie_ ?
Rustig aan joh... alle tijd...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik heb net heel katerig de bank gebelt om de boel te blokeren en ik ga zo ff de rest afhandelen... simkaart blokkeren, naar de bank om wat geld te halen want het duurt ook nog eens een week tot ik weer een pinpas heb
Wat is je pin dan kijk ik of de blokkeering al doorgevoerd isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik heb net heel katerig de bank gebelt om de boel te blokeren en ik ga zo ff de rest afhandelen... simkaart blokkeren, naar de bank om wat geld te halen want het duurt ook nog eens een week tot ik weer een pinpas heb
Misschien waren ze moe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef liefie_ het volgende:
ik wil niet lullig doen en normaal ben ik altijd heel aardig maar het is wel altijd zo dat er in de lollipop mannen van niet nederlandse afkomst rond hupsen die vaak ook geen woord nederlands kunnen maar zodra je met een meisje staat de dansen zichzelf echt tegen je aan komen drukken en in je oor staan te hijgen
ik heb zo'n hekel aan die kerels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |