Ben ik cool genoegquote:
Zoiets jaquote:
ik krijg straks wodka mango ijsjesquote:
Daar zal niet veel wodka inzitten denk ikquote:
Da's duidelijkquote:
dat je lekker tieten hebt wil nog niet zeggen dat je alles kunt maken he!quote:
Heeft ze die dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat je lekker tieten hebt wil nog niet zeggen dat je alles kunt maken he!![]()
![]()
vanmiddag 2 uurquote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
Wanneer begint die roze maandag? De opening was toch al vanmiddag?
de roze maandag is op maandagquote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
Wanneer begint die roze maandag? De opening was toch al vanmiddag?
Het lijkt me redelijk maandag vandaagquote:
Helder licht ben jijquote:
Dank voor deze uiteenzetting, dat is wat ik vroegquote:
Tsja, ik wist het nietquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank voor deze uiteenzetting, dat is wat ik vroeg
Wat moet je met mest?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef liefie_ het volgende:
en ik krijg humus en tapanade en lasagne en een potentieel lekkere dame!
Ik ook niet, vandaar dat ik het vroegquote:
jij als egypte ganger zou humus toch moeten kennen!quote:
PI, let op de PIquote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij als egypte ganger zou humus toch moeten kennen!
Van Dobbequote:Op maandag 24 juli 2006 16:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in patat!
Patat speciaal!
En een Van Dobbe dan wel Kwekkeboom kroket.
Nu!
Ligt maar net aan welke snackbar ik bezoeken ga.quote:
Gewoon vragen en weg lopen als het kwek isquote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt maar net aan welke snackbar ik bezoeken ga.
De een heeft Van Dobbe, de ander Kwekkeboom ...En uiteraard weet ik nooit bij welke ze welk merk kroketten voeren.
Goed idee, ik ga ook maar eens inpakken. Heel langzaam dan!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil naar huiiiiiiiiiiiiiiiiis
Nee, Kwek is ook zeer goed te doen.quote:
Ik hier nog een half uur.... vanavond nog even 3uurtjesquote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil naar huiiiiiiiiiiiiiiiiis
weet ik nietquote:
In NRC Next staat een zeer typerende foto van de Tilburgse kermis.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
ik ben thuuuiiiisssssss
maar ik wil naar de kermis!
over 2 uur
tilburg is een pauper stadquote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
In NRC Next staat een zeer typerende foto van de Tilburgse kermis.
Wat een gajes komt daar toch altijd op af.
I know, ik heb er zelf ook wat jaartjes gewoondquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
I know, ik heb er zelf ook wat jaartjes gewoond.
Maar die kermis heb ik altijd gemeden als de pest.
Oh ja, maar van Dobbe heeft bij mij de voorkeurquote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Kwek is ook zeer goed te doen.
Volgens mij is het bij de Sjonnie snackbar Kwek en bij de China snackbar Van Dobbe ... of was het nu andersom???
Ik heb er eigenlijk ook niks mee.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
Jody Bernal, I rest my casequote:
Volgens mij bestond die in mijn tijd nog niet eens in Tilburgquote:
Vroegah, toen de vissen nog liepenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij bestond die in mijn tijd nog niet eens in Tilburg.
Ik mijd elke kermis als de pest. Volgens mij is het publiek daar allemaal hetzelfde. Alle kampvolk gaat daar, en je kunt er donder op zeggen dat 90% van de meiden die daar rondlopen een sugababes account hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
I know, ik heb er zelf ook wat jaartjes gewoond.
ow god weer zo'n knulletje dat zich overal te goed voor voeltquote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik mijd elke kermis als de pest. Volgens mij is het publiek daar allemaal hetzelfde. Alle kampvolk gaat daar, en je kunt er donder op zeggen dat 90% van de meiden die daar rondlopen een sugababes account hebben![]()
En dan vooral hangen bij de botsauto's en de 'stoerste' () jongens staan dan om de beurten een euro in die boksbal automaat te flikkeren om vervolgens heel stoer te kijken als de mep-o-meter zegt dat ze een superman zijn
![]()
Ja, heel leuk.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow god weer zo'n knulletje dat zich overal te goed voor voelt
is het leuk achter je beeldschermpje?
Oh god weer zo'n figuur dat denkt stoer te zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow god weer zo'n knulletje dat zich overal te goed voor voelt
is het leuk achter je beeldschermpje?
het is eens per jaar en ik woon er nog ook dus eens per jaar ga ik lekker naar roze maandagmensen kijken, gezien worden... mensen van overal uit het land en nog heerlijk losse mensen die wel van een feestje houden ook
ik voel me niet aangesproken ik erger me de hele dag al aan je postsquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh god weer zo'n figuur dat denkt stoer te zijn.
Jij trekt wel mooie conclusies op basis van een post he. Je kent me niet eens. Moet jij weten, ik weet in ieder geval dat de kermis bij ons zo is zoals ik beschrijf. Ik vind het wel frappant dat jij je aangesproken voelt, alleen maar omdat je naar de kermis gaat.
Lekker belangrijk of jij je aan me ergert. Je moet misschien het internet niet zo serieus nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik voel me niet aangesproken ik erger me de hele dag al aan je posts
komt de sc binnen alleen omdat ie ergens anders is weg gestuurd vanwege kut posts om hier lekker door te gaan
gezellige aanwinst wow!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |