Inderdaad, clubmannen in de technische stafquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:03 schreef TJDoornbos het volgende:
voor 18 milj magtie weg onder 2 voorwaarde, dattie na zn carrieré trainer word op Varkenoord en Feyenoord geen dozijn lamlendige oostblokkers haalt........en dan bedoel ik niet Tymo want dat is een versterking
Kuyt ben ik niet zat, het hele geneuzel (ieder jaar) om hem heen wel ... Beste spelers zijn er om opgevolgd te worden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je bent je beste speler zat wil je zeggen? En ik geloof je wel hoor, als jij het zegt.. Het is alleen een beetje vreemd dat je je beste speler (met afstand) zat bent.. Zeker Kuyt..
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon Benji in de spits en geld investeren in een goede harde linksback en de rest sparen voor volgend seizoen
gewoon benji in de spits, guzman op doel en hofs als rechtsback, zoiets?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon Benji in de spits en geld investeren in een goede harde linksback en de rest sparen voor volgend seizoen
Was al succesvol met Gullit en met Jansen nuquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:11 schreef Keltie het volgende:
Inderdaad, clubmannen in de technische staf
Open dag kom ik niet. Is voor de dagjesmensen en gezinnetjes die verder nooit in de Kuip komen, omdat het zo gevaarlijk is met al die hooligans tijdens wedstrijden...quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Cart-Man alstie blijft sta jij op de open dag om het hardst Kuijtje Kampioen te bleruh
Ja, het is niet meer normaal tegenwoordig. Een paar jaar terug ben ik er eens heen gegaan en er is de hele dag niet één iemand gewond geraakt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Open dag kom ik niet. Is voor de dagjesmensen en gezinnetjes die verder nooit in de Kuip komen, omdat het zo gevaarlijk is met al die hooligans tijdens wedstrijden...
Wat een onzin om te sparen voor volgend seizoen, we moeten er nu al staan!quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Feyenoord hoeft er pas over 2 seizoenen te staanquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een onzin om te sparen voor volgend seizoen, we moeten er nu al staan!
ik geloof dat Nevland dan hoog op het verlanglijstje staat van onze scouting.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
zie nog geen rijtje wie zijn opvolger moet gaan worden
- nevland
- milevski
- lazovic terugkopen![]()
- ( van hooijdonk laten spelen)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Open dag kom ik niet. Is voor de dagjesmensen en gezinnetjes die verder nooit in de Kuip komen, omdat het zo gevaarlijk is met al die hooligans tijdens wedstrijden...
Hooliganquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:56 schreef Erasmusch het volgende:
.
Van wie dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Feyenoord hoeft er pas over 2 seizoenen te staan
ik zal je dan ff wat nieuws vertellen lazovic komt ook niet meer terug , want hij heeft al een contract getekend voor een paar jaar bij ons ( vitesse ) het 1ste jaar is ie inderdaad verhuur.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:56 schreef Erasmusch het volgende:
Lazovic is verhuurd.
Liever dat ie bleef, aangezien er geen vervanger rondloopt in NL, maar 18mln kan je niet laten lopen.
Dat jij het stereotype hooligan bent waardoor al die kleine kinderen niet naar de Kuip durven te komenquote:
Ik kom ook wel eens op de open dag, dus lock up your kiddosquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat jij het stereotype hooligan bent waardoor al die kleine kinderen niet naar de Kuip durven te komen![]()
Schijnt een lijst van twintig namen te zijn. Begint met Makaay en eindigt met Geert den Ouden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nevland hoog op het lijstje van feyenoord er zal toch nog wel meer op dat lijstje , kluivert( denk niet dat het legioen dat acepteerd ) maar vandaag zou waarschijnlijk het verlossende woord komen over kuyt , afwachten dan maar.
den ouden wil weg bij ado ja dat zou ook nog een optie zijn , als die griek uit 020 komt zal je je kaart ook wel wegdoen , mischien drogba die wil ook weg bij chelseaquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Schijnt een lijst van twintig namen te zijn. Begint met Makaay en eindigt met Geert den Ouden.
En snuivert komt niet. Dan gooi ik mijn scc weg.
Ik dacht dat zn contract nog verder doorliep daarna.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik zal je dan ff wat nieuws vertellen lazovic komt ook niet meer terug , want hij heeft al een contract getekend voor een paar jaar bij ons ( vitesse ) het 1ste jaar is ie inderdaad verhuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |