Interessante vraag. Waarom functioneert hij bij een wereldtopclub als Arsenal wel en konden ze hem in Rotterdam niet begeleiden?quote:Lazovic: 'In Rotterdam nooit vertrouwen gevoeld'
25/7/2006 23:25
'Ik ben ontzettend gelukkig', vertelt Danko Lazovic in de nieuwe Voetbal International. De Servische spits is aan een nieuw seizoen begonnen bij Vitesse, na teleurstellende avonturen bij Feyenoord en Bayer Leverkusen.
'De mensen hier geloven in me en geven me vertrouwen. En dan heb ik het echt over iedereen: van de hoofdtrainer tot de mensen in de kantine en mijn nieuwe medespelers. Uiteindelijk is dát het allerbelangrijkste. Ja, en een heel andere situatie dan in Rotterdam, waar ik dat goede gevoel eigenlijk geen moment heb gehad.'
Bij Feyenoord zegt Lazovic vooral het vertrouwen te hebben gevoeld van Het Legioen en niet van de trainers. Volgens hem is het ook geen toeval dat juist spelers als hij, Hossam Ghaly, Shinji Ono en Karim Saidi allemaal weer weg zijn na een teleurstellend verblijf in Rotterdam.
'Misschien kunnen ze in Rotterdam niet zo goed omgaan met jongens die anders zijn, uit een andere cultuur. Kijk naar Ghaly, een briljante voetballer, die speelt nu toch niet voor niets bij Tottenham Hotspur? En dan heb ik het nog niet eens over Robin van Persie. Waarom functioneert hij bij een wereldtopclub als Arsenal wel en konden ze hem in Rotterdam niet begeleiden?'
In de nieuwe Voetbal International vindt je een uitgebreid interview met Danko Lazovic.
die goed ken ballen maarja , wil wel is wat nieuws over die transfer, volgens mij loopt het uit zoals die rechtsback van chelseaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
Oude koeien uit de sloot halen. Niet interessant. Van Persie is een tyfusjoch, good ridance.
Chris weer gemaild?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die goed ken ballen maarja , wil wel is wat nieuws over die transfer, volgens mij loopt het uit zoals die rechtsback van chelsea
Als Feyenoord goed met hem om was gegaan hadden ze zo 15 / 20 miljoen euro voor hem kunnen vangen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
Oude koeien uit de sloot halen. Niet interessant. Van Persie is een tyfusjoch, good ridance.
jaja, dat weten we nou welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als Feyenoord goed met hem om was gegaan hadden ze zo 15 / 20 miljoen euro voor hem kunnen vangen.
Je moet niet zo ongeduldig doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die goed ken ballen maarja , wil wel is wat nieuws over die transfer, volgens mij loopt het uit zoals die rechtsback van chelsea
En dan Van Persie er bij halenquote:'Misschien kunnen ze in Rotterdam niet zo goed omgaan met jongens die anders zijn, uit een andere cultuur.
Spelen is een groot woord...quote:Kijk naar Ghaly, een briljante voetballer, die speelt nu toch niet voor niets bij Tottenham Hotspur?
ben net thuis ik ga effe sorteren en dan stuur ik ze naar je doorquote:
Hij is mocro, je weet toch.quote:
Ghaly was de hele tweede seizoenshelft geblesseerd.quote:Spelen is een groot woord...
ok thxquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ben net thuis ik ga effe sorteren en dan stuur ik ze naar je door![]()
een paar van jullie hebben wel laten blijken waar kuyt hoort op het eind , dirk kuyt hoort in zuid en het was zo druk om hem heen dat die van zoon ventje naar binnen moest.
Dan kan je lang wachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef Cart_man het volgende:
. Kijk af en toe op Feijenoord.nl om te zien of er al wat nieuws is, want alleen daar zal het bekend worden gemaakt, nergens anders.
Daaromquote:
Is dat zo? Goed moment om te verkopen dan.quote:Ghaly was de hele tweede seizoenshelft geblesseerd.
zal ik ze in een winrar ( zipbestandje) zetten ??quote:
1e = 1uur ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke dan probeer ik ze tegen 1e ze naar je toe te sturen![]()
yep mischien zo nog dat ik een voorproefje hier neerzet , maar zag net wel dat er een paar wazig zijn iets teveel ingezoomdquote:
geeft niet. zie ze wel op de mail verschijnenquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
yep mischien zo nog dat ik een voorproefje hier neerzet , maar zag net wel dat er een paar wazig zijn iets teveel ingezoomd![]()
ik ga maar aan het werk danquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geeft niet. zie ze wel op de mail verschijnen
en ff wat in stukjes ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar of iets meer dan 200 mb ook over de mail gaat ???
oke , anders noemen ze het zeker slowchat ofzoietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en ff wat in stukjes ?
mail ff naar info@fr-fotopage.nl doen we ff via de mail
jorien de eerste foto's moeten er zijnquote:Lazovic: 'In Rotterdam nooit vertrouwen gevoeld'
25/7/2006 23:25
'Ik ben ontzettend gelukkig', vertelt Danko Lazovic in de nieuwe Voetbal International. De Servische spits is aan een nieuw seizoen begonnen bij Vitesse, na teleurstellende avonturen bij Feyenoord en Bayer Leverkusen.
'De mensen hier geloven in me en geven me vertrouwen. En dan heb ik het echt over iedereen: van de hoofdtrainer tot de mensen in de kantine en mijn nieuwe medespelers. Uiteindelijk is dát het allerbelangrijkste. Ja, en een heel andere situatie dan in Rotterdam, waar ik dat goede gevoel eigenlijk geen moment heb gehad.'
Bij Feyenoord zegt Lazovic vooral het vertrouwen te hebben gevoeld van Het Legioen en niet van de trainers. Volgens hem is het ook geen toeval dat juist spelers als hij, Hossam Ghaly, Shinji Ono en Karim Saidi allemaal weer weg zijn na een teleurstellend verblijf in Rotterdam.
'Misschien kunnen ze in Rotterdam niet zo goed omgaan met jongens die anders zijn, uit een andere cultuur. Kijk naar Ghaly, een briljante voetballer, die speelt nu toch niet voor niets bij Tottenham Hotspur? En dan heb ik het nog niet eens over Robin van Persie. Waarom functioneert hij bij een wereldtopclub als Arsenal wel en konden ze hem in Rotterdam niet begeleiden?'
In de nieuwe Voetbal International vindt je een uitgebreid interview met Danko Lazovic
Is al gepost...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
wil niet gaan stoken maar dit wil ik jullie niet onthouden.
[..]
jorien de eerste foto's moeten er zijn
over de wedstrijd van vandaag ik vond ze niet sterk spelen , en ik hoop voor jullie dat Koeman nog veel sleuteld aan het elftal en met een andere opstelling begint dan vandaag.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
Van Persie is een tyfusjoch, good ridance.
quote:KUYT OP WEG NAAR LIVERPOOL
Van onze Telesportredactie
LIVERPOOL, woensdag
Feyenoorder Dirk Kuyt (26) speelt komend seizoen waarschijnlijk toch voor zijn droomclub Liverpool. De aanvaller staat op het punt om een vierjarig contract te tekenen, maar is in afwachting van de onderhandelingen tussen beide clubs. Liverpool en Feyenoord zitten sinds gisteren weer met elkaar rond tafel en zouden volgens diverse Engelse bronnen dichtbij een akkoord zijn.
Naar verluidt hebben de Reds ongeveer achttien miljoen euro over voor de Katwijker, die er nooit een geheim van heeft gemaakt ooit in Engeland te willen voetballen. Nadat Kuyt eerder al verstek liet gaan bij het maken van de selectiefoto, bleef hij gisteren aan de kant in het oefenduel met Babberich (0-2), terwijl een dag eerder op de Feyenoord-website nog was gemeld dat hij wél zou spelen.
het verhaal gaat verder , of je kan zeggen het is stemmingmakerij van de telegraaf , of het bericht berust op waarheid.quote:Kuyt op weg naar Liverpool
Dirk Kuyt speelt vrijwel zeker komend seizoen voor het Engelse Liverpool, zo schrijft de Telegraaf. De Katwijker zou Feyenoord een slordige achttien miljoen euro opleveren.
Kenmerkend voor de aanstaande transfer was het niet meespelen van Kuyt dinsdagavond tegen Babberich (2-0). Immers, mocht de spits een ongelukkige blessure oplopen in de vriendschappelijke wedstrijd, dan zou dat een transfer kunnen frustreren.
Naar verwachting tekent Kuyt in Liverpool een contract voor de duur van vier seizoenen. Naast de interesse van The Reds was er eveneens belangstelling uit Spanje. Vandaag wordt het verlossende woord verwacht uit De Kuip.
voetbalprimeur
Kuyt op weg naar Liverpool
door onze Telesportredactie
Dirk Kuyt.
LIVERPOOL - Feyenoorder Dirk Kuyt (26) speelt komend seizoen waarschijnlijk toch voor zijn droomclub Liverpool, De aanvaller staat op het punt om een vierjarig contract te tekenen, maar is in afwachting van de onderhandelingen tussen beide clubs. Liverpool en Feyenoord zitten sinds gisteren weer met elkaar om tafel en zouden dichtbij een akkoord zijn.
Naar verluidt hebben de Reds ongeveer achttien miljoen euro voor de Katwijker over. Nadat Kuyt eerder al verstek liet gaan bij het maken van de selectiefoto, bleef hij gisteren aan de kant in het oefenduel met Babberich (0-2), terwijl een dag eerder op de Feyenoord-website nog was gemeld dat hij wèl zou spelen. Babberich - Feyenoord 0-2 (0-1). Doelpunten: De Guzman en De Ceulaer.
telegraaf
mischien dat de tijd voor liverpool begint te tikken , en een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
18 miljoen zou ik lekker vinden maar waarom weigert liverpool eerst en doen ze het nu toch (en dat zonder Kromkamp en Dudek)?
Hoort allemaal bij het spelletje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
18 miljoen zou ik lekker vinden maar waarom weigert liverpool eerst en doen ze het nu toch (en dat zonder Kromkamp en Dudek)?
Tuurlijk...quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef Cart_man het volgende:
Opgerot ermee. Begon hem toch al zat te worden.
Je bent je beste speler zat wil je zeggen? En ik geloof je wel hoor, als jij het zegt.. Het is alleen een beetje vreemd dat je je beste speler (met afstand) zat bent.. Zeker Kuyt..quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geloof je me niet, zit ik niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |