quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Waarom deze reactie op die Oekraïner? Ik denk dat dit een versterking is voor Feyenoord.
Wat bedoel je Cart-man? Ik heb denk ik gemist waarom je Anatoli Tymoschuk voor jou niet naar Feyenoord hoeft te komen. Dit is een andere categorie speler dan wat we tot op heden hebben gekocht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
heeft die volgensmij al uitgelegd , omdat feyenoord het geld niet heeft.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:26 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Wat bedoel je Cart-man? Ik heb denk ik gemist waarom je Anatoli Tymoschuk voor jou niet naar Feyenoord hoeft te komen. Dit is een andere categorie speler dan wat we tot op heden hebben gekocht.
ja Feyenoordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef Siemerink het volgende:
Zijn er nog clubs waar hij onder de lat kan staan?
Ik twijfel er niet aan of hij komt. Nooit gezegd. Hij komt gewoon. Of hij van meerwaarde zal zijn moet dan nog blijken, verwacht het wel...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:40 schreef daaaaan het volgende:
Cart_Man ziet Tymoschuk graag naar Rotterdam komen (net als iedereen hier) maar betwijfelt of het gaat lukken i.v.m de transfersom Siemerink.
als verdedigende middenvelder en dan Lucius rechtsbackquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef koningdavid het volgende:
Voor wie zal hij moeten gaan spelen dan? De Guzman? (hoop het niet)
+TVPquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef heiden6 het volgende:
Mario gaat het daar gewoon heel goed doen denk ik trouwens.
Aan zijn voetbalkwaliteiten zal dat denk ik niet liggen, maar de vraag is of hij kan aarden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan of hij komt. Nooit gezegd. Hij komt gewoon. Of hij van meerwaarde zal zijn moet dan nog blijken, verwacht het wel...
ik vind anderlecht en brugge beide goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Hey Jorien, je hebt Club Brugge onder je naam staan maar ook 2 spelers die spelen/speelden voor de grote concurrent. Wieso das?? Maar eh TVP
Ja en je bent supporter van Feyenoord en Duivendrecht??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind anderlecht en brugge beide goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |