Heeft Celtic zoveel meer geld dan? Sowieso is de Nederlandse competitie aantrekkelijker dan de Schotse, Feyenoord moet Celtic wel kunnen aftroeven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Celtic heeft zich ookal gemeld nu![]()
Feyenoord moet gewoon wat meer risico nemen. Klaar.
Ja, dan moeten ze allereerst meer bieden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft Celtic zoveel meer geld dan? Sowieso is de Nederlandse competitie aantrekkelijker dan de Schotse, Feyenoord moet Celtic wel kunnen aftroeven.
PSV netwerk volgens mij, wordt in het PSV topic constant melding van gemaaktquote:
Goede columnquote:Ik ben nieuwsgierig, nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen, nieuwsgierig naar Feyenoord maar vooral nieuwsgierig naar Dirk Kuijt. Als geen ander ben ik ervan bewust dat de keuze die Dirk Kuijt een dezer dagen zal gaan maken zeer belangrijk en invloedrijk is op het verdere verloop van de toekomst, zowel die van zichzelf als die van Feyenoord.
Persoonlijk denk ik dat het nog belangrijker wordt voor Feyenoord dan voor Kuijt. En daarom hoop ik dat Kuijt zo spoedig mogelijk laat weten dat hij vertrekt. Ja, u hoort mij goed, ik hoop dat hij vertrekt. En dit hoop ik niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten, die staan buiten kijf. Maar meer om de rol die hij binnen de club heeft en zal verkrijgen bij een verlengd verblijf.
Feyenoord wilde van Kuijt een soort Shearer maken. Hij zou de spil worden in de toekomst van Feyenoord. Hij zou voor de goals moeten zorgen, het team op sleeptouw nemen en aanvoerder zijn. Het elftal zou om hem heen gebouwd worden. Kuijt zou de toekomst voor Feyenoord rooskleurig doen maken.
Deels kan ik mij hierin vinden, Kuijt is een wereldspits en zal alleen nog maar beter worden.. En waarom zou je een dergelijke speler niet behouden. Maar ik vind persoonlijk niet dat een elftal voor een langere tijd aan één persoon kan en moet worden opgehangen. Ik vind dat de toekomst van de club altijd van groter belang is dan de speler. Een speler kan en mag belangrijk zijn voor een club, maar daarin moet niet worden overdreven. Kijk naar de invloed die Shearer had bij Newcastle, dat heeft ook niets goeds gebracht. Is dat iets wat wij met Feyenoord voor ogen hebben?
Kuijt is belangrijk voor Feyenoord, maar hij wordt belangrijker gemaakt dan dat hij werkelijk is. De situatie die zich nu voordoet is ongezond. In bijna alle media en bij de supporters staat een vertrek van Feyenoord’s topscorer gelijk aan een verloren seizoen. Als hij blijft maken we kans.
Zou dit dus betekenen dat de rest van de selectie niet goed is? Ik vind dit nogal neerbuigend ten opzichte van spelers als Hofs, de Guzman, Vlaar, Lodewijks, Castelen en Greene. Dit zijn woorden die toch wel hard aan moeten komen bij de andere basisspelers.
Mooi voorbeeld is de tweede seizoenshelft van Feyenoord waarin Kuijt totaal niet in zijn vel zat. Toen begon ook iedereen te roepen dat als Kuijt uit vorm is, Feyenoord een modale club is. En die uitspraken in de media hebben Feyenoord opgebroken, er had meer vertrouwen moeten worden uitgesproken in de rest van de selectie. Dat werkt motiverend en geeft de spelers (zelf)vertrouwen, iets wat de spelers toen niet uitstraalden. Hadden de spelers het zelfvertrouwen dan had de rest van het seizoen geen probleem meer moeten zijn.
Tevens zijn de bovengenoemde spelers allemaal zeer getalenteerde en goede voetballers. Voetballers die wat meer vertrouwen van iedereen verdienen. Kampioen wordt je niet door één speler, kampioen wordt je als team. Als team zal je wat moeten uitstralen. Deze jongens zullen als groep Feyenoord kampioen moeten maken. Met nog een paar gerichte aankopen moet dat ook gewoon mogelijk zijn.
Alleen heb je daar geld voor nodig, geld dat er tot op heden niet is. Geld dat deels vrijkomt bij een verkoop van Dirk Kuijt. Dus wat vind u belangrijker? Nog langer onze hoop vastklampen aan een persoon, of nu investeren in een nieuw Feyenoord voor de toekomst?
Ik ben nieuwsgierig. Nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen, Feyenoord, Kuijt en uw mening.
Carlos
(Bron: fr-fans.nl)
Van de armmoede.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En Celtic wordt wel (bijna) elk jaar kampioen
Ik heb 'm een tijdje op msn gehad, toen zat ie te -zeiken- op Feyenoord dat z'n @feyenoord.nl adres was afgeslotenquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van de armmoede.
Bij ons heb je meer kans op Europees dan Celtic.
dat zekerquote:Daarnaast durf ik nog wel te beweren dat wij een sterkere competitie hebben dan Celtic.
quote:En dat van het geld durf ik ook nog wel tegen te spreken.
(Durf wel veel zo op de late avond)
Steef is een sukkel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tijdje op msn gehad, toen zat ie te kankeren op Feyenoord dat z'n @feyenoord.nl adres was afgeslotenen toen zei hij dat z'n gesprekken met Van der Zee en Valckx goed waren verlopen. Nu spamt ie al enige tijd Feyenoord Netwerk, PSV Netwerk en Ajaxtalk met z'n contacten bij PSV.
Beetje krom om Newcastle te vergelijken met Feyenoord of een andere Nederlandse club. Newcastle heeft het geld en vooral het aanzien om een goeie vervanger te halen. Het kan voor Feyenoord nog lastig worden om iemand binnen te halen die de plek van Kuyt kan opvullenquote:
quote:Official statement of Anatoliy timoshchuk
25.07.2006
- as you will comment information against the signing of personal contract with "feyenoordom"?
- as a whole, I prefer not to comment on rumors, all the more, as far as to me it is known, the information, which appeared in the Internet about my personal contract with "feyenoordom", it does not contain reference to the information source.
- do take place negotiations between the "miner" and "feyenoordom"?
- in this case, it is possible a little to step back from this rule in order not to hold fans in ignorance. If you ask me, is there an interest in me from the side Of "feyenoorda", and negotiations did take place, then 4 to otvechu affirmatively. To a question about that, did sign 4 already the contract with the Dutch club, 4 to otvechu it is negative. This is illogical for two reasons: in me the acting contract with the "miner", and to have two contracts on the hands is forbidden. A question of the transfer between the clubs is solved at the given moment, to the completion of negotiations between clubs 4 I cannot agree independently on something.
- the appeared information can accelerate the process of decision making by the transfer?
- I think that any rumors cannot draw nearer something the realization. It is worthwhile to establish at the given moment that the telephone-box process continues, but we can observe the disturbance of the preliminary understandings about the nondisclosure of the details of this process and the disturbance of the security of negotiations. 4 I do not think that all this can accelerate telephone-box process, but I would want to hope that this will not influence it negative, but time will show.
quote:Sergey palkin: the "transfer price" Of feyenoorda "us did not arrange"
26.07.2006
"yesterday to me rang director general" Seltika... ", thus ended our contact with the director general" of miner "by Sergey anatol'evichem palkin, who politely agreed to give on the telephone exclusive commentary apropos of last transfer it was auditory, that are concerned Anatoliy timoshchuk.
- Pravda whether, that "feyenoord" was interested Timoshchukom?
- Pravda. Recently the director general and technical director "feyenoorda" arrived in it was Donets to the negotiations they brought with themselves the financial proposal, very interesting. But the price of transfer did not arrange us, therefore as it by an order is lower than we would want to obtain for the captain of our command.
- could you in the percent ratio say, how lower proposal of Dutchmen?
- well, this is commercial secret. We would not want to disturb market by the declaration of our transfer price.
- the price into half of less than that you did want?
-, in addition, even in percent ratio 4 I cannot to you say anything concrete. I will say again that the price by an order of lower than that sum, for which we could let go Timoshchuka.
- Timoshchuk in the course about the visit of Dutchmen?
- yes, certainly. No one hides from it information. Its agents simply in parallel with us conduct negotiations and are occupied by the search for versions. But 4 I am not separately interested in its negotiations, therefore as first of all must be solved all questions between us and by the club, which wants to acquire Timoshchuka. Therefore not about what personal contracts and sum of the assumed wage for Timoshchuka there can be no discussion, until we obtain the arranging us proposal.
- a question into the forehead: and which the transfer price Of timoshchuka?
- concrete sum 4 to you, naturally, I will not name. I will say only that this sum is composed of many factors, including it depends also on participation- nonparticipation in the League of Champions and so forth and the like.
- A who also, besides "feyenoorda", is interested Timoshchukom? If you do not call club, then at least the country.
- so already and to be, I will open slightly to you "curtain" - yesterday in the morning to me rang Director-General Scottish "Seltika". Now we await the documentary confirmation of the interest of Scotsmen.
- I in the completion it would be desirable to elucidate situation - club not it will prevent Timoshchuku, if is obtained a good proposal?
- no. We - businessmen, and if we obtain the proposal, worthy of our captain, we not will prevent his passage.
Zeker, daar zit een kern van waarheid in. Maar als je moet kiezen: goede speler weg of goede speler bij Feyenoord, kies ik toch voor het laatste. Bovendien zou Feyenoord als Kuijt blijft beloofd hebben het team te versterken, met spelers als bijvoorbeeld Tymoschuk. Ik heb liever dat Kuijt blijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |