quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
die gek gaat ff al me adesgegevens emailen naar me![]()
Laat het aub doorgaan, god sta me bij..quote:26/7/2006 - 'Deze week nog geen transfer Tymoschuk'
(Gepost door K)
Tegenover Voetbal International laat Chris Woerts weten deze week nog geen afronding van de transfer van de Oekrainer Tymoschuk te verwachten. Feyenoord kwam al tot een principe-akkoord met de 'Oekrainse Nedved' zelf, maar een akkoord met de club laat op zich wachten. Het is volgens Woerts nu afwachten voor Feyenoord.
zo zijn er denk ik wel meerquote:
was een geintje ik ga welquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zo zijn er denk ik wel meer, maar ja daar zie je dan wel lampard , ballack , shevenko , cech etc voor
![]()
waarom was gister die minuut stilte Koen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
je moet toch voor je site foto's maken
was een lid van Babberich overledenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom was gister die minuut stilte Koen?
zou leuk zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
precies en jij moet bier hebben toch
Steef is er uitgetrapt bij Feyenoord en loopt nu hele dagen te pimpen met de lijsten van PSVquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
Jammer dat ie nooit op de Coolsingel heeft mogen staan, wat ie toch wilde voor vertrek. Als we CL hadden was ie wel gebleven denk ik. LFC is een mooie club voor hem en 18mln een mooi bedrag.
Heeft Steef geen Argentijse vervanger op het oog?![]()
Ze hebben zelfs 10 M uitgegeven geloof ik ...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Liverpool heeft weer minimaal 5 miljoen euro uitgegeven voor Pennant
£6.700.000 = ¤9.801.699quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs 10 M uitgegeven geloof ik ...
Geld zat bij Liverpool.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs 10 M uitgegeven geloof ik ...
Wacht nou maar gewoon af ipv gelijk te gaan zeiken...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tymoschuk kunnen we ookal weer vergeten.. Feyenoord bied 3 miljoen.
Weer een zoethoudertje.. wie mailt er Woerts ff
Inderdaad, Feyenoord zal zelf heus wel beter weten hoeveel ze moeten bieden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af ipv gelijk te gaan zeiken...
Dat is 'm ja, dank je wel. Ik kon zijn naam niet meer herinneren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:02 schreef ruud_fr het volgende:
Brad Parker natuurlijk
Celtic heeft zich ookal gemeld nuquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af ipv gelijk te gaan zeiken...
Waar kan ik dit terug lezen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef is er uitgetrapt bij Feyenoord en loopt nu hele dagen te pimpen met de lijsten van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |