abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:25:40 #201
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40383308
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:55:10 #202
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40384176
Emma gaat ook ineens zó hard ... ze kan sinds een week écht kruipen ipv schuifelen, heel schattig. En wat ze sinds een paar dagen ook ineens doet, is zich optrekken! (half tot staan, of tot haar knietjes, en soms, heel soms écht tot staan!) Heel knap vind ik het. Ze wil het ook heel graag en wordt boos als ik haar een tijdje laat staan en daarna haar wil laten zitten.

Ook heeft ze nu sinds een paar dagen twee ondertandjes!! (handig hoor, twee tegelijk )

Amber, ook een tandje!! eindelijk he...
En Vicky, dat is echt grappig om te zien, als zo'n groot kindje een stuk minder 'kan' dan jouw baby...door het leeftijdsverschil wordt het dan een apart gezicht. Alleen voor de ouders minder grappig misschien... En aan de andere kant... lekker lang baby zijn is ook heerlijk toch?

pinquit, veel dingen vergeten mag je nog best een tijd doen hoor ... is erg legaal! (volgens mij heb ik dan dubbele zwangerschapsdementie, want Emma is nog geen 9 maanden én ik ben zwanger... )

Wennie, schattig dat Robin meedoet bij dat liedje. Dat heeft Noa ook als eerste gedaan, handjes op haar hoofdje. Klappen kwam pas later. Leuk he, dat ze dat door hebben?

Sjak, Jetske is geen dikzak hoor, er zijn kindjes die met dat gewicht geboren worden (en dan is t nog niet eens abnormaal hoor!) ... gewoon lekker mollig!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:59:57 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_40384360
zow, mijn eerste dagje met mijn mannen samen zit er bijna op, over 2 uurtjes is Nick weer thuis. Best druk! alle 2 tevreden houden enzo. Nou is Ezra niet zo veeleisend, maar Liam des te meer en als Ezra een flesje krijgt... dan kan je vanalles uit gaan halen alleen was meneer er niet op voorbereid dat ik Ezra ook zo weg kan leggen...
Al met al wel druk, maar ook wel erg leuk
stormy waters...
sailin'
pi_40384523
klinkt als heftig maar leuk dagje Belana. Liam gaat zijn grenzen verkennen nu, maar geloof dat jij wint
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:07:25 #205
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40384574
Misschien een idee om de 'flessentijd' van Ezra ook snacktijd van Liam te maken? dat werkte hier vaak wel.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:09:37 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_40384635
ja, ik had hem idd al een koekje gegeven, en het ging ook wel hoor, maar Liam is sowieso best lastig even op het moment. ach, daar groeien we wel weer in met zijn allen. Ik moet zeggen dat ie het fenomeen ezra heel makkelijk accepteert verder, dus dat is wel fijn
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:24:35 #207
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40385063
Ja ze hebben gewoon even de tijd nodig om te wennen dat ze niet meer de kleinste of alleen zijn. Komt goed.
zegt de moeder van een jongentje van 2 die vanmorgen boven op zijn 6 weken oude broertje dook.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:34:14 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_40385410
oeps dutch

Liam ging net in de maxicosi liggen en zei dat hij ook een bay was. Nou prima, dan ben jij toch ook een baby
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:43:40 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40385716
Nah, gelukkig ging het goed. Ik had het ook aan moeten zien komen. We waren bij mijn moeder en hij moest weer even de clown uithangen voor zijn jarige nichtje en neefje. Dus rennen, springen, rondjes draaien, expres vallen en ineens die duikvlucht op Cas.
Ik moet er nu wel een beetje om grinniken, maar mân wat schrik je de blubber zeg.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:13:28 #210
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40416194
ik was vandaag voor het laatst langs de fysio en de KA, voor max zn hoofdje.
alles ziet er perfect uit en we hoeven niet meer terug

max werd bij de KA even gewogen en gemeten (doen ze altijd) en hij is 65 cm en hij woog 8090 gram. prupke

de weegschaal gaf 10020 aan, ik schroook me verrot maar dat was fout ofzo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:16:16 #211
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40416302
de KA zei iig, dat ie er wel stevig uitzag maar dat het met zijn gewicht nog wel meeviel eigenlijk.
en toen begon ie een heel verhaal over overgewicht, en dat dat altijd heel vroeg begint.
dus ik: hoe kan dat dan als ie alleen maar flesvoeding krijgt?

maarja volgens hem kan je met flesjes je kind sneller overvoeden dan met BV.
ofzo. maar t zal wel ben nou niet echt bang voor overgewicht ofzo
pi_40416513
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef sjak het volgende:
Dat lijkt me ook heerlijk mousschy. Ik maak onze Jetske alleen nog wel wakker omdat ik bang ben dat ze anders te weinig drinkt. Zeker vorige week met die warmte. Ach, en die ene keer per nacht kom ik ook wel door. Oh, en als ik op je link klik dan krijg ik de algemene site, we hebben geen toestemming om in je album te kijken.
Hij moet het nu doen de link naar mijn mannetje's site!

Hou jong is jou kindje dan? zo rond de 3 maanden hoef je ze niet meer wakker te maken voor een voeding, als ze 'honger' hebben dan komen ze vanzelf wel
Ik moet morgen weer naar het CB voor de 2e prik is niet leuk, maar het moet he... Vind het zo zielig om te zien...

Zijn hier nog meer April mama's?

groetjes.
pi_40417101
Fijn dat alles goed was pinquit.

Ik moet morgen ook voor prik naar CB mouschy, maar dan de eerste (2 maanden).

Stomme vraag misschien, maar kan het kloppen dat Finn koude handjes heeft met dit weer? Hij heeft volgens mij genoeg kleren aan (romper lange mouwen, T-shirtje korte mouwen, sokken en lange broek). Of is Finn een tropenkindje geworden door het warme weer sinds ie geboren is.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:41:01 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40417186
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef mouschy het volgende:
Zijn hier nog meer April mama's?

groetjes.
Als je in het lijstje helemaal aan het begin van het topic kijkt ( Het grote kleine babietjestopic deel 82 ) kan je precies zien welke babietjes wanneer geboren zijn.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:04:28 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_40417967
zow.... ik ben terug van mijn onderneming vandaag. Ik moest echt wat schapjes hebben en ben met Ezra naar mijn ouders gereden die bij het winkelcentrum wonen... pffff... ik heb alleen al een hekel aan die maxi cosi die ik dus niet makkelijk in de auto krijg. het feit dat ik een alto rij maakt het niet makkelijker, want het past dus amper. ik zat met mijn kin op het stuur
Voor ik weg ging gaf ik Ezra nog eten, dat was om half 11, maar eer we goed en wel bij mijn ouders waren was het 12 uur en om half 1 vond meneer het wel etenstijd Mijn god, ik was echt vergeten wat een toestand dat is. Hoe ik dat in vredesnaam met 2 kids moet doen weet ik nog niet Maar we zijn weer thuis, Ezra slaapt eindelijk en ligt in zijn bedje. Nu mams ook maar ff denk ik.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:36:26 #216
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40420937
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Tamea het volgende:

Stomme vraag misschien, maar kan het kloppen dat Finn koude handjes heeft met dit weer? Hij heeft volgens mij genoeg kleren aan (romper lange mouwen, T-shirtje korte mouwen, sokken en lange broek). Of is Finn een tropenkindje geworden door het warme weer sinds ie geboren is.
Mijn dochter nu 2 heeft altijd koude handen, ook al zweet ze zich de rambam.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:20:59 #217
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40422388
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef Suzanna het volgende:
Sjak, Jetske is geen dikzak hoor, er zijn kindjes die met dat gewicht geboren worden (en dan is t nog niet eens abnormaal hoor!) ... gewoon lekker mollig!
Mee eens, ze is heerlijk mollig.

Belana, als Liam nu wat moeilijk is, heeft dat dan echt niet met Ezra te maken. Ik kan me voorstellen dat hij zich van zijn plekje afgestoten voelt. Oja, en ik vroeg me af waar jullie die mobiel voor boven de box hebben gekocht, ik wil die ook

Jetske heeft de laatste dagen wat krampjes. Zo zielig. Ze huilt niet echt maar kreunt heel erg als ze net eten gehad heeft. Ahhhh, ik vind het echt vervelend voor d'r. Maar ja, je kunt er niet zoveel aan doen toch?
Lekker douchen!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:39:07 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40424694
Zielig voor Jetske! Je kunt verschillende houdingen proberen (buikje op de binnenkant van je onderarm en dan beetje wiegen) of fietsen met de beentjes, terwijl ze op schoot ligt. Dan krijgen d'r darmpjes wat ruimte. En natuurlijk venkelthee (toch? venkel?).
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:53:04 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_40425013
sjak, wij hebben hem geloof ik bij babyplus in Hoorn gekocht, maar lois heeft hem ook (gehad) en ergens anders gekocht, ik weet alleen niet meer waar. Het is de mooiste mobile die er is, met klassieke muziek, echt heel rustgevend.

Ezra heeft soms ook krampjes, ik wrijf hem meestal over zijn buikje en dan gaat het al snel beter, of wat Sugar zegt idd.

Het valt met Liam wel mee wat betreft het van zijn plekje gestoten zijn, het is sowieso een beetje zijn leeftijd om overal nee op te zeggen. het enige verschil is dat ie nu ff extra uitprobeert omdat ik dan met Ezra bezig ben. ach, komt wel goed, het is gewoon ff wennen voor ons allemaal
stormy waters...
sailin'
pi_40425041
Arme Jetske... Weleda buikjesolie wil ook nog wel eens helpen. Eerst lekker met de klok mee masseren en dan een voorverwarmde (flanellen) luiers als rokje redelijk strak omspelden.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:08:35 #221
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40425305
Die mobile hebben ze ook bij veel Prenatal's
bij krampjes idd masseren, fietsen, warme hand op de buik.. Misschien ook eens opletten of je een verband met jouw eten ontdekt Cinnababy van VSM wil bij sommige babietjes ook verlichting geven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40425902
Bij baby's die echt veel last ervan hebben wordt ook wel eens Aeropax gegeven. Dat is een zelfzorgmiddel, maar toch wel verstandig het even met je huisarts te overleggen denk ik.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:43:32 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_40425999
aeropax heb ik zelf wel eens gebruikt / geprobeerd. het is tegen gassigheid, maar ik vond het verdomd weinig doen en toe ik erover ging lezen stond er ook regelmatig dat nog nooit de echte werkzaamheid was bewezen...
blijft gewoon altijd moeilijk, de darmen.
stormy waters...
sailin'
pi_40426133
Dat geldt voor Cinababy net zo goed
Volgens verloskundige kan het zelfs de krampjes verergeren als je teveel geeft en is die dosis weer kindafhankelijk.. dus je moet er maar in willen geloven
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:21:48 #225
3011 E.T.
pi_40426884
Vandaar ook mijn "sommige baby's"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:37:02 #226
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40427312
Wrijven doen we wel, als ze uit bed is. Fietsen lijkt me ook een prima plan, dat gaan we morgen proberen. Verder is het ook weer niet zo erg dat ik haar ervoor uit bed wil halen. Het klinkt alleen zo zielig. Ik las ergens dat het met een week of 6 minder zou moeten worden omdat dan de darmen beter werken.
Ik ben al begonnen met meer rekening houden met mijn eten, dat kan voor mezelf ook niet kwaad

Ach, en verder heb ik niets te klagen. Ze is zo lief en meestal ook zo rustig. Ze laat alles met zich doen en gaat zonder klagen over mee naartoe. Als ik haar maar op tijd te eten geef
Lekker douchen!
pi_40428480
Sjak, ik heb destijds op advies van iemand van hier ABC Dolphius poeder aan Sara gegeven. Het is te koop bij reformzaken. Sara's krampjes waren binnen 3 dagen, helemaal weg, ze heeft er echt nooit meer last van gehad. Het is wel prijzig, maar was voor ons de moeite waard.
Ik geloof dat Sara iets van 2 maanden oud was toen we dat gaven, maar op google is er geloof ik ook het een en ander over te vinden.

Vandaag is Sara met papa naar het CB geweest. Ze is nu ruim 11 maanden, is 75.5 cm lang en weegt 9565 gram. Ze is verder helemaal goed verklaard Ze loopt qua ontwikkeling 3 maanden voor, maar dat vind ik zelf nogal relatief, ik bedoel, ik vind de standaarden die ons CB aanhoudt niet bepaald gemiddeld.
Verder is ze behoorlijk lang voor d'r leeftijd en qua gewicht zit ze iets boven de middellijn, ze zou voor haar lengte iets zwaarder mogen zijn, maar het was op zich allemaal prima.
En bij de prik heeft madam geen 1 kik gegeven, manlief vertelde dat ze geinteresseerd had gekeken naar hoe de naald in d'r beentje ging (*ril*) en eruit kwam, en gewoon door bleef lachen

Ze is zo ontzettend vrolijk altijd, ze lacht eerlijk waar, de hele dag door. Zelfs op het kdv valt het de leidsters op dat ze nooit huilt, en altijd lacht
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:16:01 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40428533
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Fuente het volgende:

En bij de prik heeft madam geen 1 kik gegeven, manlief vertelde dat ze geinteresseerd had gekeken naar hoe de naald in d'r beentje ging (*ril*) en eruit kwam, en gewoon door bleef lachen
Wat een stoere griet!
Lekker douchen!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:39:52 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_40429333
Sara is echt stoer fijn he zulke vrolijke kindjes
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 2 augustus 2006 @ 21:50:53 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40431919
Sjak iets wat nog weleens wil helpen tegen krampjes is zelf venkelthee gaan drinken. Eva heeft enorm veel krampjes gehad en wij hebben zo'n beetje elk middeltje bekend wel een keer uitgeprobeerd maar venkelthee is een natuurlijk, onschadelijk middel.
Een warm badje wil ook vaak helpen of een warm buikje maken, met een kruikje of gewoon met haar blote buikje op jouw blote buik. Er is weinig tot niets wat echt goed helpt behalve groter groeien maar troosten kan in ieder geval iets van je eigen machteloosheid weghalen.
Die mobile hebben we 2 maal bij de prenatal gekocht. Met veel succes vele maanden voor Eva gebruikt en toen Iris eenmaal geboren was en hij na 6 weken echt onherstelbaar stuk ging hebben we hem nogmaals bij de Prenatal gekocht.

Oe en Belaan? Met je kin op het stuur? Kan Ezra niet naast je voorin?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40431953
Sara is megastoer en opperbikkel

Even een vraag. Het CB raadt ons aan om Sara in te enten tegen meningokokken (spel ik het goed?). Sara valt net buiten het standaard vaccinatieschema daarvoor. Wij kunnen dit dus alsnog doen via onze HA.
Nou hoor ik hier veel verschillende meningen over, er zouden risico's aan verbonden zitten enz.
Wie weet waar ik een duidelijk overzicht kan vinden met de risico's? En hoe hebben jullie deze beslissing gemaakt?
Aan de ene kant denk ik, enten, want als ze ooit ziek zou worden van meningokokken dan vergeef ik mezelf dat nooit, maar aan de andere kant, als er zulke risico's aan verbonden zijn, wat is dan wijsheid?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:52:24 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_40431969
toevallig hier ook weer krampjes. Ezra ligt nu al een tijd op Nick zijn arm.
nou heeft ie ook slaap tekort vandaag door al dat ge heen en weer denk ik, hij moet nodig tukkies doen...
stormy waters...
sailin'
pi_40432067
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:37 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

4 maal 180 is idd te weinig, maar net voldoende als het kind door een extra fles meer te gevene xtreem gaat spugen is dit dan toch de beste oplossing.

En hier ook een blondje terwijl papa en mama beide bruine haar hebben
'k Zat nog even terug te neuzen en zie de verschillende haarkleuren, ik ben heel erg blond (van mezelf) papaSara is donkerblond, en Sara is rossig, echt rossig
Mijn zusje was als baby ook rossig, en trok later bij naar blond, wel geinig hoe dat kan veranderen
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:56:07 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_40434447
Net heeft Ezra nog even met papa gedouched, daar werd ie lekker rustig van en toen nog even een klein flesje gedronken en nu slaapt ie... arm mannetje. Nu gaan we tukkies doen
stormy waters...
sailin'
pi_40441564
Amber is al weer 2 nachten aan het spoken. 2 nachten heeft ze doorgeslapen, maar toen was het weer over. Volgens mij is tand nummer 2 aan het irriteren... Vannacht was ze 3x wakker. Wilde niet slapen maar was doodop. Uiteindelijk na poging 4 viel ze in slaap. Vanmorgen was ze om 7.15 uur wakker. Om 8.00 uur een fles en nu ligt ze weer in bedje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:42:59 #236
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40446742
Bij Robin zijn gister nog een voortand en een tand naast z'n voortand doorgekomen. Hij is er wat mopperig onder, verder goed. En nu meneer kan tijgeren, komt ie heel het huis door Eigenlijk wil hij het liefste staan. Hij kan zichzelf nog niet echt optrekken, maar als zich toch enigzins optrekt aan onze handen, strekt hij meteen z'n beentjes

[ Bericht 15% gewijzigd door Wennie op 03-08-2006 12:50:31 ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:58:10 #237
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40447264
Venkelthee mocht toch niet meer? Klik
Ze lijkt vandaag weer wat rustiger gelukkig. IK eet even geen dingen met uien meer en dat lijkt wat te helpen.
Lekker douchen!
pi_40447457
Bij ons werd ook venkel thee afgeraden. Cinababy hielp wel goed.

Ik heb eventueel nog een aangebroken pot ABC staan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:05:14 #239
3011 E.T.
pi_40447515
Koolsoorten en caffeine zijn ook nogal beruchte krampjes-verzoorzakers (hier bleek caffeine een grote boosdoener)
pi_40449145
* vamperotica de venkelthee de deur uit smijt......

K zoop me achterover aan die troep!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:11:03 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40449837
Hč, venkelthee mag niet meer? Heb ik toch even wat gemist, kraamhulp wist dit volgens mij ook niet. Ik heb nl. bewust venkelthee in huis gehaald. Wel voor mezelf hoor, ik heb het niet aan Cas gegeven. Maar ik dacht juist dat als ik venkelthee dronk dat dat hielp bij krampjes van de baby. Dat krijgt hij dan via de bv. Maar wordt dat nu ook afgeraden dan?
pi_40451037
Zoals ik het laatst begreep gaat het echt om 'teveel'. Maar ik heb geen idee hoe je 'teveel' dan bepalen moet

Je kan altijd nog venkeldruppels van Daro geven, dat is in elk geval gedoseerd.

Het enige wat hier hielp is deze houding, Sugar beschreef hem al:

Variety is the spice of life
pi_40451683
Zo, net weer naar het CB geweest. Finn is nu 59 cm en 5395 gram schoon aan de haak. Helemaal prima. Verder heeft ie z'n eerste prikjes gehad. Beetje zielig, maargoed, het hoort erbij. Voorlopig lijkt ie er weinig last van te hebben.
pi_40452619
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Fuente het volgende:
Sara is megastoer en opperbikkel

Even een vraag. Het CB raadt ons aan om Sara in te enten tegen meningokokken (spel ik het goed?). Sara valt net buiten het standaard vaccinatieschema daarvoor. Wij kunnen dit dus alsnog doen via onze HA.
Nou hoor ik hier veel verschillende meningen over, er zouden risico's aan verbonden zitten enz.
Wie weet waar ik een duidelijk overzicht kan vinden met de risico's? En hoe hebben jullie deze beslissing gemaakt?
Aan de ene kant denk ik, enten, want als ze ooit ziek zou worden van meningokokken dan vergeef ik mezelf dat nooit, maar aan de andere kant, als er zulke risico's aan verbonden zijn, wat is dan wijsheid?
Mijn kindje is in April geboren en ik krijg het dus. Want alle kids die in April en daarna zijn geboren die krijgen het aangeboden. Als mijn beeb eerder was geboren had ik het zelf gewilt hebben, omdat het gewoon een goed medicijn is. Ik ken een paar kids die het hebben gehad, oa mijn nichtje en ze heeft ervoor in het ziekenhuis gelegen. Het gaat nu goed met haar, maar toch... Ik ben blij dan mijn uk ervoor is ingeent en het lijkt me dus verstandig om het te laten doen!

Ik ben weer terug met onze kleine hummel van het bezoek aan het CB. Hij is weer goed gegroeid!!!
Ewout weegt nu 6870 gr en heeft een hoofd omtrek van 42 cm. Zijn lengte meten ze niet elke keer dus deze keer niet omdat het vorige keer al is gedaan. Hij is nagekeken door de arts en hij ziet er goed uit volgens haar. Ze vond het geboorte kaartje ook erg leuk! Heel orgineel zoiets had ze nog nooit eerder gezien
Ze heeft hem verder helemaal nagekeken, heupjes en lijfje en zo en alles is helemaal goed. We moeten 6 sept. Weer terug komen voor de 3e prik.... Ewout moest even huilen toen hij deze keer zijn prikjes kreeg. Maar het was ook snel weer over. Toen ging hij gezellig brabbelen zo leuk om te zien. Dus hij is weer helemaal door de APK gekomen. Hij ligt nu gezellig te kletsen in de box.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:52:45 #245
61800 Rottdog
pi_40453217
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Fuente het volgende:
Hier wordt het ook gewoon gedaan en Zoë is van 2004 ze heeft hem dus ook al gehad. Dacht dus ook dat het gewoon standaart was maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:04:44 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_40453608
ik heb die vraag ook nooit gehad, Liam is ook gewoon geent
stormy waters...
sailin'
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:11:53 #247
3011 E.T.
pi_40453837
Volgens mij heeft Saskia ook bij de BMR de Men-C gehad.
Dacht ook dat dat standaard was..

Bedoelden ze niet pneumokokken? Die is volgens mij voor babietjes van na april 2006
pi_40455622
Pneumokokken is nu ook standaard ja. Ze krijgen nu 2 prikken, 1 met DKTP-Hib en de andere voor de pneumokokken. Dat zijn dus die van 2, 3, 4 en 11 maanden.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:12:06 #249
61800 Rottdog
pi_40455829
Het gaat dus idd over de Pneumokokken.

Minister Hoogervorst (VWS) neemt per 1 april 2006 de vaccinatie voor zuigelingen tegen pneumokokken op in het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). Alle Nederlandse kinderen die geboren worden vanaf 1 april komen voor deze vaccinatie in aanmerking. Zij worden ingeënt volgens het 4-prikkenschema.Volgens de Gezondheidsraad is alleen dit schema op dit moment voldoende wetenschappelijk onderbouwd. De gezondheidswinst die de pneumokokkenvaccinatie oplevert is aanzienlijk. Jaarlijks kunnen 78 sterfgevallen, 85 gevallen van hersenvliesontsteking, 308 gevallen van bloedvergiftiging, 1800 gevallen van longontsteking en 52.000 gevallen van middenoorontsteking voorkomen worden. Voor kinderen die voor 1 april 2006 zijn geboren wordt geen inhaalcampagne gehouden.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:14:15 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_40455897
ah kijk! f=dat is mij idd ook verteld bij het eerste bezoekje van de wijkverpleegkundige
stormy waters...
sailin'
pi_40470940
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:11 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heeft Saskia ook bij de BMR de Men-C gehad.
Dacht ook dat dat standaard was..

Bedoelden ze niet pneumokokken? Die is volgens mij voor babietjes van na april 2006
huh? Manlief zei meningokokken, maar goed, misschien heeft 'ie ze verwisselt
Sara
Merel
Ukje
pi_40470944
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef Rottdog het volgende:
Het gaat dus idd over de Pneumokokken.

Minister Hoogervorst (VWS) neemt per 1 april 2006 de vaccinatie voor zuigelingen tegen pneumokokken op in het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). Alle Nederlandse kinderen die geboren worden vanaf 1 april komen voor deze vaccinatie in aanmerking. Zij worden ingeënt volgens het 4-prikkenschema.Volgens de Gezondheidsraad is alleen dit schema op dit moment voldoende wetenschappelijk onderbouwd. De gezondheidswinst die de pneumokokkenvaccinatie oplevert is aanzienlijk. Jaarlijks kunnen 78 sterfgevallen, 85 gevallen van hersenvliesontsteking, 308 gevallen van bloedvergiftiging, 1800 gevallen van longontsteking en 52.000 gevallen van middenoorontsteking voorkomen worden. Voor kinderen die voor 1 april 2006 zijn geboren wordt geen inhaalcampagne gehouden.
Aha, mooi, dan gaan we die dus wel doen
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:26:43 #253
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40471280
waaaaahhhh!!!
Emma stond net even los in de box. Er staan allemaal poppetjes op de rand en ze pakt er eenin de ene hand en daarna een in haar andere maarvergeet even dat ze staat, en zo stond ze dus ineens los. (tien seconden maar goed los is los toch?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:35:33 #254
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40471363
Goed zo Emma!
Dat vond ik altijd lastig te bepalen Jelief, ik heb zelf maar het moment aangehouden waarop ze het ook echt vaker ging doen en het niet eenmalig was. Maar tien seconden is al aardig lang hoor, vind ik!
pi_40471493
die pneumococ-bacterie is gevaarlijk omdat het een meningitis kan veroorzaken,
net als bijv. de meningococ en de Hib .. waartegen ook gevaccineerd wordt.

Misschien dat daar de verwarring ligt ?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:02:16 #256
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40471680
hihi, Suzanna, ze stond nog met d'r borstkas tegen de box aan dus technisch gezien is het niet eens los maargoed trotsemamasyndroom enzo, jeweetwel

[ Bericht 2% gewijzigd door Jelief op 04-08-2006 09:02:46 (rotspatiebalk) ]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:22:54 #257
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40473030
Nou, Emma dat gaat hard hoor! En een beetje smokkelen in het begin mag

Wij zijn ons hier aan het voorbereiden op een vakantie van 2 weken in Zuid Frankrijk. Om eenzelfde debacle als vorig jaar te voorkomen zijn we nu tot op de tanden gewapend met luierzakjes en alternatieve routes. Bijkomend voordeel is dat ik dit keer geen last heb van gierende zwangerschapshormonen. Ook gaan we nu 's avonds/'s nachts rijden. Gewoon na Kady haar laatste fles. Over het algemeen vindt ze autorijden leuk, dus we hebben goede hoop. Glenn slaapt ook makkelijk in de auto, dus niets dat een goed reis in de weg staat, toch?
In Frankrijk worden we verwacht door opa en oma. Die kunnen lekker met de kids knuffen en wij kunnen dan een paar uurtjes plat. Jullie horen wel hoe het afloopt.

Ow ja, Pinq ik zag dat Max ook zo leuk 'snuift' in het fototopic. Ook Kady kan dat heel fanatiek. Ze ligt er zelf ook enorm om in een deuk altijd
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:46:10 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_40473528
Emma, wat goed

Mijn kleine babietje zit nu al in maat 62 en er beginnen wat beginnende lachjes te vormen
dinsdag moet ik naar het CB voor het eerst, ben echt zo nieuwsgierig wat ie weegt enzo.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:55:55 #259
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40477682
hehe EW, max moet er nu ook om lachen, maar volgens mij komt dat omdat wij er ook allemaal om moeten lachen dan vindt ie het allemaal nog veel leuker en gaat ie het nog vaker doen

hij gaat er nu ook echt zo wild bij kijken, net een stier

en emma wat knap!!! los staan!!!

ezra nu al in 62
naja max zat ook al snel in 62, omdat ik wijd leuk vind, maar hij gaat nu pas een beetje naar 68. broeken alleen nog niet
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:05:28 #260
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40477997
Emma Wat goed zeg!

EW en familie, fijne vakantie

Belana, wat groot al Robin had toen volgens mij nog maat 50 En die eerste lachjes
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:19:56 #261
108648 cattie
lieve moeder
pi_40480330
Ive en ik zijn net terug van de baby-chiropractor. Op aanraden van de kraamverzorgster zijn we daar naar toe gegaan, omdat Ive met een vacuumpomp op nogal heftige wijze is geboren. En dat was maar goed ook! De man heeft eerst Ive helemaal onderzocht, alles was oke , maar het rechter beentje was een centimeter korter dan de linker ! Ik schrok me te pletter. En Ive kon niet goed naar links kijken en zijn hoofdje niet goed buigen en had rechts een minder krachtige reflex in zijn armpje. Dit was allemaal het gevolg van een scheef werveltje helemaal bovenin zijn nekje. De chiropractor heeft dat werveltje met een heel klein tikje (echt superzacht gelukkig) weer op zijn plek gezet en toen was alles in 1 klap oke! Beentjes weer evenlang, bewegingen van het hoofdje goed enzo.

Ik ben heel blij dat ik gegaan ben. Ive had er waarschijnlijk al last van (daarom waarschijnlijk de scenes tijdens het voeden en een voorkeurshouding naar rechts) en had er nog veel meer last van kunnen krijgen.
pi_40480398
Wat goed Cattie! Dat hoor je toch best nog vaak dat babietjes iets aan hun werveltjes mankeren na zo'n heftige bevalling. Gelukkig had je een oplettende kraamverzorgster en zijn jullie er lekker snel bij.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:52:29 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_40481450
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef pinquit het volgende:
ezra nu al in 62
naja max zat ook al snel in 62, omdat ik wijd leuk vind, maar hij gaat nu pas een beetje naar 68. broeken alleen nog niet
das dus hier ook zo, zijn broekjes zijn 56 hoor, maar zijn truitjes gaan al zo strak zitten
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:54:33 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_40481530
cattie, ik ben ook van plan Ezra mee te nemen naar de chiropractor de eerste keer gewoon ter controle en ook vanwege zijn voorkeurshouding met zijn nekje naar links draaien.
goed hoor dat je Ive hebt meegenomen en fijn dat alles weer in orde is nu
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:23:03 #265
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40484462
we hebben gewoon lekker dikke ventjes
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:24:04 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40484495
en wat grappig cattie, dat het dan ook gelijk weer goed is!!!
en fijn ook natuurlijk misschien had ik dat ook moeten doen met de voorkeurshouding van max

maar das nu gelukkig al weg.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:40:07 #267
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40485029
Lekker dikke ventjes

Daar moest ik vooral aan wennen in het begin.
Glenn 5235 gr bij geboorte
Kady 1980 gr bij geboorte

En hebben de moeder hier tips voor mij, ik wordt er zo langzamerhand moedeloos van. Kady heeft als belangrijkste communicatiemiddel gillen gekozen. Echt, ze gilt zo hard en zo hoog dat ik soms gewoon bang voor mijn glaswerk ben. Glenn vindt het helemaal geweldig en gilt lekker mee

Ik heb geprobeerd om het te negeren, maar het gaat echt door merg en been. Nu roep ik maar dat ze op moet houden, maar ja dat snapt ze natuurlijk niet. We vinden het zo vervelend hier. Ze doet dit echt al een paar weken.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:58:02 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_40485544
EW, wat vervelend. Helaas heb ik geen tips.
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Belana het volgende:
cattie, ik ben ook van plan Ezra mee te nemen naar de chiropractor de eerste keer gewoon ter controle en ook vanwege zijn voorkeurshouding met zijn nekje naar links draaien.
goed hoor dat je Ive hebt meegenomen en fijn dat alles weer in orde is nu
Goed plan! Jij bent geloof ik ook lid van de chiropractor-fanclub?
Eigenlijk zouden alle baby's, of in ieder geval die die met een vacuumpomp of tang ter wereld zijn gekomen, gecontroleerd moeten worden door een chiropractor. Even controleren kan geen kwaad en volgens mij voorkomt het veel ellende.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:51:34 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40487070
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Lekker dikke ventjes

Daar moest ik vooral aan wennen in het begin.
Glenn 5235 gr bij geboorte
Kady 1980 gr bij geboorte

En hebben de moeder hier tips voor mij, ik wordt er zo langzamerhand moedeloos van. Kady heeft als belangrijkste communicatiemiddel gillen gekozen. Echt, ze gilt zo hard en zo hoog dat ik soms gewoon bang voor mijn glaswerk ben. Glenn vindt het helemaal geweldig en gilt lekker mee

Ik heb geprobeerd om het te negeren, maar het gaat echt door merg en been. Nu roep ik maar dat ze op moet houden, maar ja dat snapt ze natuurlijk niet. We vinden het zo vervelend hier. Ze doet dit echt al een paar weken.
Ik leef met je mee hier ook zo een gillende keukenmeid weinig aan te doen dan haar proberen af te leiden.. dat lukt hier soms
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:00:51 #270
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40487298
EW, misschien helpt dit: Probeer om Kady aandacht te geven op de momenten dat ze stil is. Dit is een tactiek die we op mijn werk vaak aanhielden bij babytjes die veel huilden om aandacht. Het is de bedoeling dat ze doorkrijgt dat ze ook aandacht krijgt als ze niet gilt. Het gillen enhuilen zou dan bewaard moeten blijven voor de echte gil en huil momenten.
Succes!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:05:16 #271
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40487420
Het is geen gillen om aandacht, maar gillen om te gillen hier.. ook als ze speelt gilt ze zo hard.. denk gewoon verkenning van stem, geluid etc..
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:44:20 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_40488466
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:58 schreef cattie het volgende:
EW, wat vervelend. Helaas heb ik geen tips.
[..]

Goed plan! Jij bent geloof ik ook lid van de chiropractor-fanclub?
Eigenlijk zouden alle baby's, of in ieder geval die die met een vacuumpomp of tang ter wereld zijn gekomen, gecontroleerd moeten worden door een chiropractor. Even controleren kan geen kwaad en volgens mij voorkomt het veel ellende.
ja een absolute fan hier

Ik heb het toen met Liam niet gedaan en nou heeft hij gelukig nooit ergens last van gehad, maar nu heb ik zoiets van, nakijken kan geen kwaad.
Ik kijk zelf ook uit naar een behandeling trouwens, mijn nek, en tussen mijn schouderbladen zit helemaal vast en mijn SI gewricht mag ook weer op zijn plaats gezet. heerlijk die vrouw
Volgende week mag ik er heen, dan is het 4 weken na de bevalling
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:47:17 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40488547
bij max hetzelfde als bij arwen, gewoon gillen om zijn stem te horen. hij vind het gewoon heerlijk

tijdens het spelen enz.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:17:33 #274
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40489404
Ja, ook hier het gillen om het gillen hoor. Niet om aandacht (ja indirect toch wel natuurlijk) maar ze gilt tegen haar knuffels, tegen haar broer (die dan leuk mee gaat doen) tegen ons en ook gewoon als ze ligt te spelen. Dus niet huilen maar echt zo'n heel hoog gilletje. En dat de hele dag door.
pi_40489578
Hier ook zo'n gillende keuekmeid *oordopjes weghaalt*

Hier is het in elk geval gillen om de lol, niet om aandacht, dat zal d'r een worst wezen

Maar een tip heb ik dus niet. Nou ja, aan deze hele post heb je dus niks eigenlijk
Variety is the spice of life
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:49:56 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40492217
het is een fase
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:51:05 #277
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40492261
mja heb geen tips EW
Ik heb er zelf ook niet echt last van.
maarja max heeft dan ook geen grote broer/zus die mee gaat doen
en het is ook niet de hele dag door hier
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:56:45 #278
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40492421
EW, waar in Frankrijk gaan jullie naar toe?
Wij gaan nog een weekje naar de Jura over een paar weekjes. Da's wel 800 km. En ik wilde niet verder gaan dan 600 km. Er kwamen telkens wat km bij.
Maar vertrekken tegen een uur of 4. Mocht Cas dan nog voor de nachtvoeding komen, vertrekken we gewoon na die tijd. Dan is het nog maar een uur of 8 rijden, als je de tussenstops niet meerekent. We stoppen natuurlijk wel om de anderhalf uur.

Gillende meiden. Dan denk je er met jongens geen last van te hebben. Nou vergeet het maar. Ook hier wordt regelmatig gegild.

Over de kledingmaat; de afgelopen weken heeft Cas eigenlijk alleen maar in rompertjes gelegen. Dus toen ik hem van de week weer echte kleren aan deed, bleken zijn mouwen bijna op zijn ellebogen te eindigen. Gister zijn pyjama aan en zijn benen zaten klem door de voetjes.
Dus vanaf vandaag toch maar de 62/68 uit de kast gehaald. Getver, gaat veel te hard dit keer.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:40:32 #279
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40493583
ohja ik heb een vraag (eindelijk 1 onthouden!!)

Max heeft de laatste tijd wat meer en grotere plassen, en dan gebeurt het wel eens dat hij na de nacht nat is. ik gebruik kruidvatluiers en ben daar verder heel tevreden over hoor. alleen ze kunnen een hele nacht nu niet meer aan.

weet iemand of er zoiets is als nachtluiers, of heb ik nu gewoon slechte luiers ofzo?
pi_40493632
Je kunt losse inlegluiers kopen bij veel supermarkten (iig in Groningen heb ik ze wel eens bij Super de Boer zien liggen). Is niet zo duur en helpt vaak wel.
Of gewoon 's nachts een grotere maat aandoen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:44:17 #281
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40493676
vreemd, hier helpen de kruidvat luiers heel goed voor de nacht. ( 12 uur slaapt madammeke )
We hadden laatst pak gekregen van de albert hein, maar dat zijn verschrikkelijke luiers.

Vind trouwens grappig Bv moeders vinden dat de poep bij bijvoeding erger gaat stinken, hier gaan ze juist beter ruiken.

pinq heb je msn had je even vraagje , ben nu niet online maar ander keertje wel
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:46:27 #282
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40493731
Pinquit, dat hadden wij hier op een gegeven moment ook. Heb toen voor de nacht Baby Dry gehaald. En dat werkt goed. Alleen 's nachts, want die dingen zijn superabsorberend en kindjes kunnen daar geirriteerde billetjes van krijgen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:57:59 #283
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40494070
oke bedankt voor de tips!!

[ Bericht 19% gewijzigd door pinquit op 05-08-2006 13:27:31 ]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:10:55 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_40494490
Wij hebben met de huggies nooit problemen ermee gehad, voor Liam gebruiken we die nu nog voor de nacht dus, omdat de Lidl luiers dat dus ook niet redden.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:28:43 #285
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40497168
Mijn schoonvader woont in de buurt van Montelimar Dutch. Das zo'n 1100 km (dacht ik).
We gaan morgenavond na Kady haar laatste fles weg. Zo'n uurtje of 9.
Vorig jaar op de terugweg ook 's nachts gereden en Glenn heeft toen echt de hele weg liggen pitten. Nu hopen dat de beide spruiten dat gaan doen.
Ik vind het heel spannend hoor!

En 800 km is ook best een eind. Ben benieuwd....
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:51:35 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40500202
heb het pinq
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 06:35:18 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_40504422
Oe EW, lekkere Nougat uit Montelimar

Ezra mag allang terug naar 6 voedingen he... maar hij komt dus nog steeds om de 3 uur... das op zich niet erg, maar 's nachts mag ie best een voeding overslaan... het grapje is dat meneer evengoed wakker wordt en dan 50 cc drinkt en weer gaat slapen, de rotzak ik hoop dus echt dat ie die voeding snel gaat overslaan, en dat we wat meer uurtjes achter elkaar kunnen slapen... want ik loop op mijn tandvlees inmiddels
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 09:01:50 #288
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_40504781
Haaaai

EW, heeerlijk zeg , even lekker eruit !Geniet er lekker van! Pfieuw ik mis de vakantie enorm dit jaar!

Hier ook een lekker dik ventje.. Hij heeft ook al bijna maat 62, alleen de broekjes zijn dan wat te lang , maar goed , maat 56 snijd weer teveel in zijn buikje vaak.
De regeldagen zijn ook weer verleden tijd, is toch een dikke week bal geweest..én.én, én zijn Eerste lachje ! Wat een mijlpaal, en wat vertederend!
Daniël was gisteren 5 weken en ik merk echt dat hij een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt afgelopen week, zijn ogen staan nu veel helderder en hij zit constant om zich heen te kijken. Hij maakt ook al tevreden geluidjes - zwijmel-, wat een wondertje he?

En wat fijn dat het weer wat koeler is, ik zal deze zomer nóóóóit meer vergeten, zeg...
pi_40505282
Eindelijk hebben we weer internet thuis Ik reageer dan ook even zonder bij te lezen

Met Iris gaat het uitstekend! Ze drinkt goed en ik kan haar zien groeien!! Net al wat nanalune zegt: wat een onwikkeling voor zo een klein meisje! Ze lacht, ze kijkt helder idd, en ze volgt je.
Ze slaapt al bijna elke nacht door (ong. 0.00-6.30 uur en daarna slaapt ze door tot 9.00/9.30 uur)
Heerlijk dus!

En de kleinste pakjes kunnen hier alweer ingepakt wordne. Ik had haar gsteren in een pyamaatje maatje 50 (met voetjes) geperst, maar het paste echt niet meer
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:20:49 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_40505353
grote doorslapende babietjes dus hier wat heerlijk
Wij proberen Ezra nu naar een om de 4 uur schema te krijgen en dan per keer wat meer te geven, kijken of dat lukt.
stormy waters...
sailin'
pi_40507786
Ik heb vanmorgen voor Sara een nuby drinkbeker met rietje gekocht (ze drinkt nog steeds alleen maar uit fles) en volgens mij heeft ze het door ze was iig net wel aan het lurken en ze keek er heel verbaast bij
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:04:24 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_40514381
hier lijkt het om de 4 uur voeden te lukken das echt wel fijn

we zijn vandaag lekker even de stad in gewandeld met zijn vieren, heerlijk met de duowagen, geweldig ding en wat een bekijks heb je dan ook trouwens
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:07:16 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40514462
lekker
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:11:23 #294
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40514538
lukt het een beetje om met dag ding te rijden belaan?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:17:12 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_40514685
die duowagen is geweldig pinquit rijdt heerlijk soepel en is echt niet veel breder dan een gewone, dus we konden zelfs de xenos in
nadeel van de stad weer in kunnen wandelen is dat ik meteen weer veel geld uitgeef

Ezra vond het wandelen ook heerlijk, die heeft lekker geslapen en als we stil stonden werd ie wakker
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:36:59 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40521912
Bij ons is het tripje naar het centrum ook zo'n mooi stukje om een beetje vet te verbranden. Alleen het nadeel is idd dat het je altijd geld kost.

Cas slaapt ook nog niet echt door hoor. 23.00 laatste voeding en ergens tussen 4 en 5 meldt ie zich. Als ik eerlijk ben, vind ik het nog wel gezellig ook zo met zijn tweetjes in de stilte. Het enige geluid wat je hoort is het tevreden geklok van Cas.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:38:29 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40521956
ik heb nog helemaal niet verteld dat max al een tijd uit een tuitbeker kan drinken zelf!!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:57:13 #298
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40522550
voor Max!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:59:59 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_40522634
Max

wat wordt ie al groot
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage zondag 6 augustus 2006 @ 11:01:06 #300
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40535150
kim is 3 nachten bij mijn schoonouders blijven slapen. (vanwege klussen in huis) Ze is er nu weer, maar kent ons niet meer. Ze huilt alleen maar.
Zal ze alleen moeten wennen?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')