Hij moet het nu doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef sjak het volgende:
Dat lijkt me ook heerlijk mousschy. Ik maak onze Jetske alleen nog wel wakker omdat ik bang ben dat ze anders te weinig drinkt. Zeker vorige week met die warmte. Ach, en die ene keer per nacht kom ik ook wel door. Oh, en als ik op je link klik dan krijg ik de algemene site, we hebben geen toestemming om in je album te kijken.
Als je in het lijstje helemaal aan het begin van het topic kijkt ( Het grote kleine babietjestopic deel 82 ) kan je precies zien welke babietjes wanneer geboren zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef mouschy het volgende:
Zijn hier nog meer April mama's?
groetjes.![]()
Mijn dochter nu 2 heeft altijd koude handen, ook al zweet ze zich de rambam.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:39 schreef Tamea het volgende:
Stomme vraag misschien, maar kan het kloppen dat Finn koude handjes heeft met dit weer? Hij heeft volgens mij genoeg kleren aan (romper lange mouwen, T-shirtje korte mouwen, sokken en lange broek). Of is Finn een tropenkindje geworden door het warme weer sinds ie geboren is.
Mee eens, ze is heerlijk mollig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef Suzanna het volgende:
Sjak, Jetske is geen dikzak hoor, er zijn kindjes die met dat gewicht geboren worden (en dan is t nog niet eens abnormaal hoor!) ... gewoon lekker mollig!
Wat een stoere griet!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef Fuente het volgende:
En bij de prik heeft madam geen 1 kik gegeven, manlief vertelde dat ze geinteresseerd had gekeken naar hoe de naald in d'r beentje ging (*ril*) en eruit kwam, en gewoon door bleef lachen
'k Zat nog even terug te neuzen en zie de verschillende haarkleuren, ik ben heel erg blond (van mezelf) papaSara is donkerblond, en Sara is rossig, echt rossigquote:Op maandag 31 juli 2006 16:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
4 maal 180 is idd te weinig, maar net voldoende als het kind door een extra fles meer te gevene xtreem gaat spugen is dit dan toch de beste oplossing.
En hier ook een blondje terwijl papa en mama beide bruine haar hebben![]()
Mijn kindje is in April geboren en ik krijg het dus. Want alle kids die in April en daarna zijn geboren die krijgen het aangeboden. Als mijn beeb eerder was geboren had ik het zelf gewilt hebben, omdat het gewoon een goed medicijn is. Ik ken een paar kids die het hebben gehad, oa mijn nichtje en ze heeft ervoor in het ziekenhuis gelegen. Het gaat nu goed met haar, maar toch... Ik ben blij dan mijn uk ervoor is ingeent en het lijkt me dus verstandig om het te laten doen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Fuente het volgende:
Sara is megastoer en opperbikkel
Even een vraag. Het CB raadt ons aan om Sara in te enten tegen meningokokken (spel ik het goed?). Sara valt net buiten het standaard vaccinatieschema daarvoor. Wij kunnen dit dus alsnog doen via onze HA.
Nou hoor ik hier veel verschillende meningen over, er zouden risico's aan verbonden zitten enz.
Wie weet waar ik een duidelijk overzicht kan vinden met de risico's? En hoe hebben jullie deze beslissing gemaakt?
Aan de ene kant denk ik, enten, want als ze ooit ziek zou worden van meningokokken dan vergeef ik mezelf dat nooit, maar aan de andere kant, als er zulke risico's aan verbonden zijn, wat is dan wijsheid?
Hier wordt het ook gewoon gedaan en Zoë is van 2004 ze heeft hem dus ook al gehad. Dacht dus ook dat het gewoon standaart was maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:51 schreef Fuente het volgende:
Even een vraag. Het CB raadt ons aan om Sara in te enten tegen meningokokken (spel ik het goed?). Sara valt net buiten het standaard vaccinatieschema daarvoor. Wij kunnen dit dus alsnog doen via onze HA.
huh? Manlief zei meningokokken, maar goed, misschien heeft 'ie ze verwisseltquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:11 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heeft Saskia ook bij de BMR de Men-C gehad.
Dacht ook dat dat standaard was..
Bedoelden ze niet pneumokokken? Die is volgens mij voor babietjes van na april 2006
Aha, mooi, dan gaan we die dus wel doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef Rottdog het volgende:
Het gaat dus idd over de Pneumokokken.
Minister Hoogervorst (VWS) neemt per 1 april 2006 de vaccinatie voor zuigelingen tegen pneumokokken op in het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). Alle Nederlandse kinderen die geboren worden vanaf 1 april komen voor deze vaccinatie in aanmerking. Zij worden ingeënt volgens het 4-prikkenschema.Volgens de Gezondheidsraad is alleen dit schema op dit moment voldoende wetenschappelijk onderbouwd. De gezondheidswinst die de pneumokokkenvaccinatie oplevert is aanzienlijk. Jaarlijks kunnen 78 sterfgevallen, 85 gevallen van hersenvliesontsteking, 308 gevallen van bloedvergiftiging, 1800 gevallen van longontsteking en 52.000 gevallen van middenoorontsteking voorkomen worden. Voor kinderen die voor 1 april 2006 zijn geboren wordt geen inhaalcampagne gehouden.
das dus hier ook zo, zijn broekjes zijn 56 hoor, maar zijn truitjes gaan al zo strak zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef pinquit het volgende:
ezra nu al in 62![]()
![]()
naja max zat ook al snel in 62, omdat ik wijd leuk vind, maar hij gaat nu pas een beetje naar 68. broeken alleen nog niet
Goed plan! Jij bent geloof ik ook lid van de chiropractor-fanclub?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Belana het volgende:
cattie, ik ben ook van plan Ezra mee te nemen naar de chiropractor de eerste keergewoon ter controle en ook vanwege zijn voorkeurshouding met zijn nekje naar links draaien.
goed hoor dat je Ive hebt meegenomen en fijn dat alles weer in orde is nu
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Lekker dikke ventjes![]()
![]()
Daar moest ik vooral aan wennen in het begin.
Glenn 5235 gr bij geboorte
Kady 1980 gr bij geboorte![]()
En hebben de moeder hier tips voor mij, ik wordt er zo langzamerhand moedeloos van. Kady heeft als belangrijkste communicatiemiddel gillen gekozen. Echt, ze gilt zo hard en zo hoog dat ik soms gewoon bang voor mijn glaswerk ben. Glenn vindt het helemaal geweldig en gilt lekker mee![]()
Ik heb geprobeerd om het te negeren, maar het gaat echt door merg en been. Nu roep ik maar dat ze op moet houden, maar ja dat snapt ze natuurlijk niet. We vinden het zo vervelend hier. Ze doet dit echt al een paar weken.
ja een absolute fan hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:58 schreef cattie het volgende:
EW, wat vervelend.Helaas heb ik geen tips.
[..]
Goed plan! Jij bent geloof ik ook lid van de chiropractor-fanclub?![]()
Eigenlijk zouden alle baby's, of in ieder geval die die met een vacuumpomp of tang ter wereld zijn gekomen, gecontroleerd moeten worden door een chiropractor. Even controleren kan geen kwaad en volgens mij voorkomt het veel ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |