huh? Manlief zei meningokokken, maar goed, misschien heeft 'ie ze verwisseltquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:11 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heeft Saskia ook bij de BMR de Men-C gehad.
Dacht ook dat dat standaard was..
Bedoelden ze niet pneumokokken? Die is volgens mij voor babietjes van na april 2006
Aha, mooi, dan gaan we die dus wel doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef Rottdog het volgende:
Het gaat dus idd over de Pneumokokken.
Minister Hoogervorst (VWS) neemt per 1 april 2006 de vaccinatie voor zuigelingen tegen pneumokokken op in het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). Alle Nederlandse kinderen die geboren worden vanaf 1 april komen voor deze vaccinatie in aanmerking. Zij worden ingeënt volgens het 4-prikkenschema.Volgens de Gezondheidsraad is alleen dit schema op dit moment voldoende wetenschappelijk onderbouwd. De gezondheidswinst die de pneumokokkenvaccinatie oplevert is aanzienlijk. Jaarlijks kunnen 78 sterfgevallen, 85 gevallen van hersenvliesontsteking, 308 gevallen van bloedvergiftiging, 1800 gevallen van longontsteking en 52.000 gevallen van middenoorontsteking voorkomen worden. Voor kinderen die voor 1 april 2006 zijn geboren wordt geen inhaalcampagne gehouden.
das dus hier ook zo, zijn broekjes zijn 56 hoor, maar zijn truitjes gaan al zo strak zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef pinquit het volgende:
ezra nu al in 62![]()
![]()
naja max zat ook al snel in 62, omdat ik wijd leuk vind, maar hij gaat nu pas een beetje naar 68. broeken alleen nog niet
Goed plan! Jij bent geloof ik ook lid van de chiropractor-fanclub?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Belana het volgende:
cattie, ik ben ook van plan Ezra mee te nemen naar de chiropractor de eerste keergewoon ter controle en ook vanwege zijn voorkeurshouding met zijn nekje naar links draaien.
goed hoor dat je Ive hebt meegenomen en fijn dat alles weer in orde is nu
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Lekker dikke ventjes![]()
![]()
Daar moest ik vooral aan wennen in het begin.
Glenn 5235 gr bij geboorte
Kady 1980 gr bij geboorte![]()
En hebben de moeder hier tips voor mij, ik wordt er zo langzamerhand moedeloos van. Kady heeft als belangrijkste communicatiemiddel gillen gekozen. Echt, ze gilt zo hard en zo hoog dat ik soms gewoon bang voor mijn glaswerk ben. Glenn vindt het helemaal geweldig en gilt lekker mee![]()
Ik heb geprobeerd om het te negeren, maar het gaat echt door merg en been. Nu roep ik maar dat ze op moet houden, maar ja dat snapt ze natuurlijk niet. We vinden het zo vervelend hier. Ze doet dit echt al een paar weken.
ja een absolute fan hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:58 schreef cattie het volgende:
EW, wat vervelend.Helaas heb ik geen tips.
[..]
Goed plan! Jij bent geloof ik ook lid van de chiropractor-fanclub?![]()
Eigenlijk zouden alle baby's, of in ieder geval die die met een vacuumpomp of tang ter wereld zijn gekomen, gecontroleerd moeten worden door een chiropractor. Even controleren kan geen kwaad en volgens mij voorkomt het veel ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |