abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40309790
Pfff om 10 uur je bed in duiken is ook moeilijk hoor. Helemaal als dat tegen je bioritme ingaat. Om maar niet te spreken over deze hitte.
Maar ik vind het knap dat je het volhoudt, 4 jaar lang onderbroken nachten. Ik ben nu al heel blij dat Finn de meeste nachetn een uur of 5,6 achter elkaar doorslaapt. Kort slapen vind ik niet erg, maar dat onderbroken gedoe vind ik minder.
pi_40309902
Wanneer beginnen bv-luiers eik te stinken?
Ik vraag me dat ineens af nu ik het topic over luieremmers omhoog zie komen. Finn's poepluiers zijn tot nu toe nl. amper te ruiken, laat staan dat ze echt stinken.
pi_40309906
Ik kan op zich wel geod tegen onderbroken nachten, maar ben van mezelf ook een hele slechte slaper. Als ik dus wakker word midden in de nacht, duurt 't vaak lang voor ik weer in slaap val. Maar het lijkt me wel dat je dat na jaren idd op gaat breken.
Ik heb gelukkig een lui kind. Vanmorgen werd ze ook pas om 9:00 wakker en dat was nog omdat ik bij haar ging kijken ook. Soms wordt ze 's avonds nog wel eventjes wakker rond een uur of 11, half twaalf. Maar wij gaan nooit zo vroeg naar bed dus dat vind ik ook niet erg.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40310194
Ik kan redelijk tegen onderbroken nachten. 1 of 2 keer wakker worden vind ik niet zo erg, maar elke nacht meerdere keren wakker of soms langer dan een uur gaan je wel opbreken.

Elke keer neem ik me weer voor om ook even een uurtje te gaan slapen als Amber ligt, maar er komt altijd wel iets tussendoor. Even strijken, ff snel douche, opruimen of wat dan ook.. en als ik dan wil gaan liggen wordt Amber meestal weer wakker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:36:10 #155
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40310214
Ik moet zeggen dat ik dat ook het meest vond "tegenvallen" van het hebben van twee kinderen. Met 1 kan je elkaar nog afwisselen (en dan hoefden we echt alleen maar even te lopen voor een speen of om te troosten). Maar met twee is er dus elke nacht wel wat (het wordt nu beter gelukkig), en ik heb hetzelfde als jij Igraine, als ik eruit bengeweest duurt het minstens een uur voordat ik weer slaap.... Als ik een kind hoor huilen voel ik ook letterlijk de adrenaline door mijn lijf schieten. Klaarwakker dus daarna. Bovendien sliep ik in mijn zwangerschappen erg slecht. Ik hoefde niet eens te testen, als ik slecht ging slapen wist ik eigenlijk al wel hoe laat het was .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:37:29 #156
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40310251
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:24 schreef Tamea het volgende:
Wanneer beginnen bv-luiers eik te stinken?
Ik vraag me dat ineens af nu ik het topic over luieremmers omhoog zie komen. Finn's poepluiers zijn tot nu toe nl. amper te ruiken, laat staan dat ze echt stinken.
BV luiers stinken niet . Als je bij gaat voeden gaan ze stinken.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40317262
Ik kan ook wel tegen gebroken nachten. Moet ik wel zeggen dat meisjeklein aan de borst drinkt, daar hooguit 4 minuten over doet en meteen weer in slaap valt. Als ik 10 minuten bezig ben is het veel. Maar dan wel nog 3 keer per nacht hoor (voeden op verzoek). Doe zelfs nooit een lampje aan. Op die manier valt het nog mee.

Maar ik ga wel steevast te laat naar bed Leah, dat ken ik, even tijd voor mezelf en dat moet dan 's avonds want de rest van de dag ben ik bij mijn kind. En dat breekt me dan wel op, dat late naar bed gaan

Wacht maar tot je bijvoeden gaat Tamea, dan gaat het pas stinken!
Variety is the spice of life
pi_40320449
Hier gaan de gebroken nachten ook redelijk opbreken. Kan haast niet wachten tot die hitte weer voorbij is. Onze kleine meid sliep namelijk voordat de hitte begon al twee weken van 22.00 tot ongeveer 05.00 uur. Heerlijk vond ik dat. Nu met de hitte komt ze 's nachts ongeveer elke 2-3 uur.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:31:24 #159
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40320762
Hallo allemaal weer wij zijn alweer 3 dagen terug van vakantie (lees 5 dagen weggeweest, incl 2 dagen in de auto ) er staat weer werk voor de deur, en dat gaat voor in ons geval.

ik vind bv luiers wel degelijk stinken, zit een erg apart luchtje aan vind ik altijd. maar als ik moet vergelijken met maxims luiers dan ruiken ze als roosjes

even een vraag, misschien weet iemand het wel. hoort een beeb van 2 maanden elke dag te poepen? of is het niet erg als er ff tussen zit? Romijn zn laatste poepsessie (tijdens de terugreis, ik zat helemaal onder ) is nu 3 dagen geleden. hij heeft geen last of zo, laat wel windjes die een beetje ruiken, maar is het erg? ik bereid me alvast weer voor op zon ongelooflijke poepsessie net zoals in de auto
  zondag 30 juli 2006 @ 13:48:15 #160
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_40321126
poeh Martineke volgens mij poepte Thijs ook wel redelijk vaak, maar volgens mij is elke dag toch niet zo vreemd...
S6 met de volgende poepsessie

ik moest even denken maar in de kring wist ik wie je bent welkom hier en ik hoop dat je het er ook leuk gaat vinden D_D_T
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40321611
Denk dat ik mijn draai hier wel ga vinden Bar

Matineke mijn dochter heeft tot zo'n twee weken geleden zo'n beetje elke dag een volle poepluier gehad.
Nu zit er ook steeds een paar dagen tussen.
Op het CB kreeg ik vorige maand al de mededeling dat borstvoedingsbaby's op een gegeven moment
soms maar 1 keer op de week poepen. Lijkt mij weinig maar blijkbaar is eens per week ook nog normaal.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:10:14 #162
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_40321732
Wat doen jullie eigenlijk met de kleintjes als de voeding klaar is? Daniël blijft overdag onrustig na die tijd, en laat zich de laatste week ook niet meer lekker ronddragen ofzo dan wordt hij dreinerig, hij komt alleen rustig in slaap met de speen. Dus dan leg ik hem na een uur maar in de wieg en dan blijft hij wat om zich heen kijken met de speen in zijn mond. na een half uur ongeveer valt hij in slaap.
Moet ik hem meer prikkels geven? Eerder viel hij in slaap op mijn schoot na de voeding. Nu voel ik me gewoon een beetje schuldig dat ik hem wakker in de wieg leg..Hij is nu 4 weken, en ik wil eigenlijk dat hij gewoon slaapt.. ( maar wie ben ik? hahaha)
pi_40321828
Voor Myrthe was eens per twee weken normaal
(nu niet meer )
  zondag 30 juli 2006 @ 14:24:04 #164
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40322115
ah ok thanks, ik hoef me dus geen zorgen te maken.
ik weet niet meer hoe het met Maxim was toendertijd, toch gek dat je best een hoop dingen "vergeet".

en welkom DDT
pi_40322256
Kraamverzorgster hier zei dat bij BV babies alles tussen poep in elke luier tot eens per 2 weken normaal is.

Na de voeding valt Finn ook vaak in slaap (meestal verschoon ik voor de 2e borst), maar dan wordt ie na 5 minuten weer wakker. Dan speel ik een tijdje met hem (gekke bekke trekken, tegen hem kletsen, speeltje laten volgen) en daarna leg ik meestal in de box en vermaakt ie zich daar nog een hele tijd in z'n eentje.
  zondag 30 juli 2006 @ 14:40:18 #166
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_40322477
quote:
Op zondag 30 juli 2006 14:28 schreef Tamea het volgende:
Kraamverzorgster hier zei dat bij BV babies alles tussen poep in elke luier tot eens per 2 weken normaal is.

Na de voeding valt Finn ook vaak in slaap (meestal verschoon ik voor de 2e borst), maar dan wordt ie na 5 minuten weer wakker. Dan speel ik een tijdje met hem (gekke bekke trekken, tegen hem kletsen, speeltje laten volgen) en daarna leg ik meestal in de box en vermaakt ie zich daar nog een hele tijd in z'n eentje.
Dat is precies wat Daniël dus niet echt kan, na hooguit 5 minuten in de box gaat hij dreinen.
Nou ja.. nu slaapt hij weer lekker,. misschien moet ik er niet zo zwaar aan tillen dat hij dan even alleen ligt... nu viel hij bijvoorbeeld wel weer snel in slaap.
pi_40322542
Gewoon blijven proberen nanalune. Finn vond de box eerst ook helemaal niet interessant en ging ook meteen huilen en van de ene op de andere dag vond hij het ineens wel leuk (nu een week of 2-3 geleden).
pi_40324903
Merlijn krijgt sproetjes in zijn gezicht. Zo grappig en ik maar proberen om dat kleine bruine vlekje er af te krijgen.
pi_40325314
Dat had ik met Myrthe's eerste moedervlek
en pas kwam ze naar me toe: 'Mama heeft poep aan se been!' Ik 'huh?' Wees ze dus naar een moedervlek
  zondag 30 juli 2006 @ 17:09:47 #170
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40326272
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 09:17 schreef dutchie het volgende:

E.W. heb jij dat ook dat je met de 2e zoiets hebt van, doe maar rustig aan? Ik vind het prachtig dat Cas lacht en brabbelt, maar ik zeg hem ook vooral niet al teveel haast te hebben met alles. Mama kan dat nog niet aan.
Vooral ook omdat we besloten hebben dat we het bij 2 kinderen houden. Dus hij mag zo lang mogelijk baby blijven.

Hoewel ik supertrots ben als ze weer iets nieuws kan, want het blijft mijn kleine grote vechtertje, zou ik willen dat het allemaal niet zo hard zou gaan.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 30 juli 2006 @ 20:50:04 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_40332404
hier hangt nu boven de box de mobile weer die we voor Liam ook hadden, die met klasieke muziek en sjees, that brings back memories Merk wel dat het nu anders voelt dus met Ezra, meer ervaren toen was alles nieuw. maar jeetje, wat een heerlijke herinneringen komen er boven
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 juli 2006 @ 21:28:21 #172
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40333593
Nana, daar hebben we hier ook last van gehad. Alsof ze zich vervelen ofzo. Cas wil graag dingen kunnen zien, dus helemaal plat liggen vindt ie niet leuk meer. Dus nu ziet ie in het wipstoeltje met die beugel eronder. Dan ziet hij wat meer. En er hangt zo'n stellage voor hem met speeltjes. (weet even niet meer hoe zo'n ding heet) Daar ramt hij nu al tegenaan.
Maar hij heeft ook dagen dat hij gewoon bij je wil zijn, misschien heeft Daniel dat ook?

Als ik over jullie nachten lees heb ik toch best nog wel luxe volgens mij. Laatste voeding rond 23.00 en dan tussen 04.00 en 05.00 en dan slaapt hij tot ongeveer 7/8. Maar hij heeft ook wel eens nachten dat hij vervolgens een uur later nog weer wil.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:44:39 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_40334121
Ezra lijkt zich 's avonds altijd vol te tanken, hij is nu vanavond om 7 uur, 8 uur en net om half 10 gekoemn voor voeding en ik vermoed dat ie dan nu aan zijn nachtje begint, hij ligt nu ook boven in zijn bedje.
hebben ze toch snel he, dat ze om zich heen willen kijken en wat meer willen zien. vandaar dat we de mobile maar vast tevoorschijn hebben gehaald en de wipstoel
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 12:09:08 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_40348146
wanneer gaan babietjes ook alweer lachen? enzo?

en ik geef dus bv uit de fles en daar mag ie zoveel van hebben als ie wil, maar Ezra is nogal vreselijk hongerig, echt een vreetzakkie. als mijn bv toch terug loopt en ik flesvoeding ga geven, hoe zit dat dan?
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 12:11:20 #175
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40348209
Belana, stel die vraag ff op het kolfforum, of bij de algemene bvvragen op het bvforum. Zeker weten dat ze daar weten hoe dat zit.

En lachen is toch met een paar weken (3 of 4??) Schandalig, ik weet het nu al niet meer!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:13:00 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_40348265
ja, ga ik ff doen. op zich vloeit hier de bv nog rijkelijk, maar het is gewoon iets wat ik me afvraag.

een week of 3/4 ja dat staat mij ook wel bij en ik geloof dat Cas van Dutch toen ook begon. Ik kijk daar echt naar uit, naar dat stukje contact.
stormy waters...
sailin'
pi_40348308
Ezra is bijna 3 weken en dan heb je een beruchte regeldagen-tijd Belaan
Variety is the spice of life
  maandag 31 juli 2006 @ 12:16:40 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40348365
volgens mij ook idd rond de 3 a 4 weken kan eerder of later zijn.

Ik had meneer kleintjes gemailt indertijd, maar nog steeds geen reactie.. en verwacht die eerlijk gezegd ook niet meer zou het schelen omdat ik geen bv geef

We zijn iig opgeschoten naar wel 3 dingen die ze kan verdragen peer, spersieboon, bloemkool alleen weigert mevrouw het laatste ook gemengd met peer of boon
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40348621
Sarah lachte toen ze bijna 4 weken was. Op internet las ik dat het al kan vanaf 3 weken. Ook las ik dat het meestal 46 weken na de conceptie is. Dus baby's die te vroeg zijn geboren lachen iets later, en baby's die te laat zijn geboren lachen eerder.

Sarah heeft vannacht weer 9 uur doorgeslapen. Heerlijk zeg! Verder gaat alles prima. 's Avonds is ze vaak wat huilerig, dat begint rond het avondeten. Ze heeft volgens mij ook een grote zuigbehoefte, ik heb een speentje maar die pakt ze niet zo goed. Alleen als ze echt wil sabbelen lukt het een klein beetje. Dan hou ik haar op mijn arm en elke keer als de speen er bijna uitvalt druk ik em snel weer terug, anders wordt ze steeds weer wakker. Als ze dan een tijdje slaapt leg ik haar in de wandelwagen en slaapt ze tenminste weer even.
We wilden eigenlijk geen speen gebruiken maar ja, zo vaak wil ze em ook niet, 1 keer per dag ofzo. En soms nog niet eens. Het staat wel erg lief

Sarah vind het heerlijk om in de box te liggen (heb het erg kleurrijk, en ze bekijkt echt van alles). Ook kijkt ze naar de mobiel en daar wordt ze vaak rustig van. Verder speel ik 's middags wat met haar (beetje knuffelen, gek doen, met haar praten enz) en dan leg ik haar weer in de box en na een tijdje valt ze in slaap.

Zaterdag gingen mijn vriend en ik samen met Sarah boodschappen doen (meestal gaat mijn vriend alleen, maar wilde ook even mee). Kwam er een vrouw bij de kinderwagen staan en ging zo Sarah over het gezichtje aaien. Kon me maar moeilijk bedwingen, gelukkig hield ze er binnen een paar seconden mee op. Vroeg ze hoe zwaar ons kindje was en hoe oud. Ze kon het niet geloven. hihi
Haar dochter is 2 jaar en die weegt 7 kilo! (2 kilo zwaarder!)
Maar die wilde haast niet drinken en eten, ze moest het soms 'met geweld' naar binnen werken. Maar ja, ze was bang dat dat ook fout gaat, dat haar dochter daardoor helemaal niet meer wil eten en drinken. Wat een gedoe zeg, maar kon echt niet geloven dat haar dochter 2 kilo zwaarder is dan Sarah. Zo kreeg ik het gevoel dat Sarah een dikzakje is hihi
Maar dat is natuurlijk niet zo, haar dochter was ook echt dun.

ow het is weer tijd voor een flesje hoor ik
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 31 juli 2006 @ 12:39:06 #180
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40348959
Ik heb soms het gevoel dat Jetske al begint te lachen. Maar ja, dat zijn reflexen he, zeggen ze.
Vanochtend kwam er weer iemand van de kraamzorg langs om haar opnieuw de hielprik te geven. De vorige was na een paar keer prikken alsnog mislukt en ook nu moest ze weer twee keer prikken Maar in tegenstelling tot de vorige keer was Jetske hartstikke rustig, ze heeft maar 1 kik gegeven en toen viel ze alweer in slaap Stoere griet man!

CM, Jetske is dan ook een dikzak, die is nu al ongeveer 4500 gram (en ze krijgt een onderkin )
Lekker douchen!
  maandag 31 juli 2006 @ 12:48:14 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_40349220
Ive lacht al! Zo lief!
Hij kan ook al bewegingen volgen met zijn ogen en hoofd.

De afgelopen dagen is Ive vreselijk onrustig. Veel huilen (krampjes?) en 's nachts ook erg onrustig. Hij is ook veel wakker, zoveel dat ik me af vraag waar hij de energie vandaan haalt! Ik ga vanmiddag de box in orde maken (tot nu toe ligt hij in de kinderwagen als hij beneden is). Wat zijn leuke speeltjes voor een mannetje van bijna 4 weken? We hebben van die boxkringels met speeltjes eraan, knuffels natuurlijk en ook zachte blokken en dingen die geluid maken, maar volgens mij kan hij daar allemaal nog niet zoveel mee.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:50:13 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_40349271
2 jaar zijn en 7 kilo wegen is wel extreeeeeem weinig hoor
Ik ben ook benieuwd wat Ezra nu weegt 8 augustus moet ik geloof ik voor het eerst naar het CB.

Met 3 weken ook regeldagen tijd? aha... nou, ik ga mijn best doen, maar of ik dat kan bijbenen weet ik niet, das toch best een stuk moeilijker met kolven merk ik. magoe, we zien wel. geen strees iig, dat wil ik niet.
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 12:53:07 #183
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40349365
Donderdag komt het CB hier voor een intake, dan wordt ze ook gewogen. Die 4500 gram is ook een gok, de laatste keer bij het wegen was ze 4350 gram (25 juli).
Vooral rustig aan doen hoor Belana, stress vermindert de BV ook!

Goede vraag cattie, dat vroeg ik me ook al af.
Lekker douchen!
  maandag 31 juli 2006 @ 12:56:40 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_40349464
een baby "vermaken" is eigenlijk simpel. een mobile boven de box, of baby op schoot en over zijn gezichtje blazen, of met een doekje erlangs, dat soort simpele dingetjes vinden ze al heel fijn. het gaat om voelen en zien enzo.
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 13:23:33 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40350276
Cas lachte idd met 3 1/2 week.
CM, die mevrouw heeft het kennelijk niet helemaal goed begrepen . Met geweld eten werkt volledig averechts. Als je haar de volgende keer tegenkomt kan je dat vertellen.

Wij zijn vrij laat aan de beurt bij het cb, pas 14 aaug. Maar mijn vriendin ook, zal wel met de vakanties te maken hebben.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:30:30 #186
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40352383
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:51 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

arwen zat op vier keer 180, je zou kunnen overgaan op 4 keer 210 arwen kan alleen die hoeveelheid ineens niet aan ivm de reflux.
4× 180? is dat niet te weinig dan?

max kan 210 ook niet aan ben ik bang, ik moet hem nu een uur rechtop houden na de voeding anders spuugt ie bijna de helft weer uit.

ik ben ook benieuwd hoeveel max weegt. ik denk al bijna 8 kilo
ik moet pas de 25e weer naar t buro. er zat deze keer 9 weken tussen.
lang is dat dan zeg!!!

en randa sproetjes zijn liefff!! max mag ook sproetjes

Maxje wordt steeds blonder (terwijl ik donkerbruine haren heb en zn pa lichtbruin)
(ohja en ook allebei de ouders hebben bruine ogen, maar neehoor, max vind dat niet mooi )

hij heeft de afgelopen dagen weinig geslapen, hij wilde écht niet.
gillen en krijsen

damn waarom vergeet ik altijd wat ik wil vragen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 31 juli 2006 @ 16:24:03 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_40355527
Liam is ook harstikke blond terwijl wij donker zijn en ik denk dat Ezra ook wel blond wordt, want hij heeft nu al blonde wenkbrauwen. wordt wel weer eens tijd voor een foto van Max dan he???

ik heb net weer heerlijk getukt samen met Ezra, hoewel dat wel eerst een uurtje bed in, bed uit is vanwege speentje geven, magoe, daarna heb ik heerlijk geslapen Nick stond ineens in de slaapkamer
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 16:30:39 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_40355701
Net van Nick's collega's een sakkie gekregen, erg leuk

http://www.jutenjul.net/
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 16:37:44 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40355923
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:30 schreef pinquit het volgende:

[..]

4× 180? is dat niet te weinig dan?

max kan 210 ook niet aan ben ik bang, ik moet hem nu een uur rechtop houden na de voeding anders spuugt ie bijna de helft weer uit.

ik ben ook benieuwd hoeveel max weegt. ik denk al bijna 8 kilo
ik moet pas de 25e weer naar t buro. er zat deze keer 9 weken tussen.
lang is dat dan zeg!!!

en randa sproetjes zijn liefff!! max mag ook sproetjes

Maxje wordt steeds blonder (terwijl ik donkerbruine haren heb en zn pa lichtbruin)
(ohja en ook allebei de ouders hebben bruine ogen, maar neehoor, max vind dat niet mooi )

hij heeft de afgelopen dagen weinig geslapen, hij wilde écht niet.
gillen en krijsen

damn waarom vergeet ik altijd wat ik wil vragen
4 maal 180 is idd te weinig, maar net voldoende als het kind door een extra fles meer te gevene xtreem gaat spugen is dit dan toch de beste oplossing.

En hier ook een blondje terwijl papa en mama beide bruine haar hebben
pi_40356401
Hi,
ben zo blij dat mijn zoontje heerlijk de hele nacht doorslaapt! Hij is nu 3 maanden en hij sliep vanaf de 2e week al door! echt super is dat. Heerlijk hoor als je lekker zelf ook aan je rust toe komt.
Voor foto's kan je op de link klikken!
groetjes.
  maandag 31 juli 2006 @ 17:01:54 #191
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40356687
Die zijn leuk Belana!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 31 juli 2006 @ 17:19:07 #192
103793 kozakken
Living the life
pi_40357141
Oh Belana, wat leuk zij ze zeg! -hebberig wordt-
  maandag 31 juli 2006 @ 18:39:31 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_40359043
ja, zijn van die voel dingetjes, ik vond het enorm goed gevonden van ze
stormy waters...
sailin'
  maandag 31 juli 2006 @ 18:51:04 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40359412
Die zijn gaaf!
pi_40359795
Jippie!! Ambers 1e tandje is eindelijk een feit!!

Gister zo gelachen. We waren op de verjaardag van het buurmeisje en daar was een meisje van 14 maanden. Die begon nu een beetje te tijgeren maar meer deed ze ook niet. Amber ging lekker de kamer door en op een gegeven moment wilde ze langs dat meisje. Maar dat meisje ging niet opzij dus Amber klauterde er gewoon overheen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 31 juli 2006 @ 19:21:01 #196
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40360374
Joepie Ambertje Alle ellende is niet voor niks geweest

Robin is roodharig/rossig, terwijl papa en mama donkerblond zijn

Robin heeft ontdekt dat hij zelf ook een tong heeft. Hij steekt 'm nu regelmatig uit om aan te friemelen, ook als hij aan het eten is, want dan kan je er zo leuk die stukjes van af pakken En hij doet mee als ik 'klap eens in je handjes', dan doet ie zo schattig z'n handjes op zijn hoofd
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:04:14 #197
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40382652
Jay ambertje en wat sta je al goed!!
Robin klappen in de haandjes
belana wat een leuke dingetjes
pinq weet je alweer wat je wou vragen ?
tips omtrent het spugen na een voeding: recht op houden tot een half uur na de voeding, hoofdeind van het bedje iets verhogen dmv de kruik, en eventueel wat nutriton ( johannesbroodboompitmeel) door de voeding doen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:09:06 #198
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40382818
Dat lijkt me ook heerlijk mousschy. Ik maak onze Jetske alleen nog wel wakker omdat ik bang ben dat ze anders te weinig drinkt. Zeker vorige week met die warmte. Ach, en die ene keer per nacht kom ik ook wel door. Oh, en als ik op je link klik dan krijg ik de algemene site, we hebben geen toestemming om in je album te kijken.
Lekker douchen!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:12:56 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40382934
nee evenstar ik weet het echt niet meer
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:14:16 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40382966
zwangerschapsdementie mag tot 9 maanden na de bevalling