abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:58:07 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40276346
hehehe dat doet max ook wel eens

en dat even op bed liggen met max doe ik ook vaak
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40277629
's Morgens na de 1e fles gaan Kim in ik samen lekker op bed liggen. Vaak een beetje spelen, soms slapen. Kim heeft nu een nieuw spelletje bedacht. Ze legt een knuffel, spuugdoekje, of wat er ook maar in de buurt is, op haar hoofd. Dan moeten wij zeggen, " Waar is Kim nou?" en na een paar keer roepen trekt ze het eraf. Wij zeggen dan " Daar is Kim!" en dan begint ze te kraaien van plezier. Zo lief! Alleen 25x achter elkaar is wel erg veel.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 00:20:08 #103
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40288156
Vanmiddag hadden we weer een leuk poeptafereel Ik dacht Robin z'n luier na z'n fruithap te verschonen, maar meneer moest zo enorm poepen, dat het er aan de voorkant uitkwam tijdens de fruithap

Pinquit, dat zijn echt van die geniet-momenten

Leuk is dat hè Ingrid, die ongelimiteerde lol in de meest kleine dingetjes
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:17:53 #104
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40292602
Voor de mannetjesmama's even een delicate vraag cq. opmerking en ik bedoel dit echt serieus: Cas heeft een hangzak. Het viel me ineens onder de douche op. Zijn zakje hangt echt tot halverwege zijn bovenbeen. Ik kan me dit van Léon helemaal niet meer herinneren. Volgens mij had hij dit helemaal niet en nu ook niet.
Is dit normaal?

E.W. heb jij dat ook dat je met de 2e zoiets hebt van, doe maar rustig aan? Ik vind het prachtig dat Cas lacht en brabbelt, maar ik zeg hem ook vooral niet al teveel haast te hebben met alles. Mama kan dat nog niet aan.
Vooral ook omdat we besloten hebben dat we het bij 2 kinderen houden. Dus hij mag zo lang mogelijk baby blijven.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:28:06 #105
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40292680
Ik ben geen mannetjes mama, dus op de eerste vraag geen antwoord.

Maar op het 2e stukje: Hier komt hopenlijk nog wel een tweede kindje, maar ook hier mag ze nog heen lang klein blijven, al ben ik wel nieuwschierig naar haar stemmetje en haar doen en laten, hoe ze er uit zal zien etc.. en ben trots op elk ding dat ze
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:36:15 #106
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40292738
Oh waarom kruipen babytjes naar dingen waar ze nou juist uit de buurt moeten blijven?
Ik leg allerlei speeltjes neer, maar de geluidsboxjes en ventilator zijn ernstig favoriet
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:43:04 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40292808
dutchie, mss heeft het een beetje met de hitte te maken? Vraag maar aan je mannetje. Als het goed is gaat de balzak bij mannen wat lager hangen als het zo warm is. Om het zaad op de juiste temperatuur te houden. Nou lijkt het me sterk dat het bij die kleintjes al om het zaad gaat, maar mss werkt het mechanisme al wel?

En mss klets ik nu wel vreselijke onzin hoor.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:45:58 #108
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40292847
Halverwege het bovenbeentje klinkt vrij laag inderdaad Bij Juul is dat minder. Het valt me echter wel altijd op dat het 'zaakje' toch echt hangt, los van de rest van het lijfje, maar dat is normaal volgens mij. Hmmm, lastig, heb ook geen vergelijkingsmateriaal verder. Misschien toch eens vragen aan de mannen onder ons (qua voetbalkleedkamers enzo ), of gewoon even bij het consultatiebureau natuurlijk.
pi_40292879
Whahahah Evenstar, heel erkenbaar. Hier ook meer dan genoeg speeltjes. Maar de computer en de dvd's zijn het meest interessant...

Amber wilde gister overdag niet slapen. Ze had 's ochtends 2 uur geslapen en in de auto een half uurtje nadat ik haar bij mijn schoonmoeder had opgehaald. Toen ik bij mijn ouders kwam was ze weer wakker. Maar niet vervelend wakker, juist heel erg gezellig. Ze heeft haar hele groentehap op, daarna nog een paar stukjes watermeloen (waar ze lekker vies mee aan het doen was) en toen zijn we maar gaan wandelen naar de tennisbaan. Eigenlijk met de gedachte dat ze in de wagen wel in slaap zou vallen. Nou echt niet hoor... Ze lag lekker te kletsen onderweg, nou ja, af en toe lekker schreeuwen maar ze had het ontzettend naar haar zin. Eenmaal op de tennisbaan kreeg ze natuurlijk ontzettend veel aandacht en ze vond het allemaal wel prima. Ze was doodop maar slapen ho maar... Op een gegeven moment maar weer terug naar huis gelopen. En weer kletsen dat ze deed.. Ze was echt super gezellig. En toen we langs het bejaardenhuis liepen ging ze nog harder gillen en kletsen

Ze moest eigenlijk nog een laatste fles maar ik had zoiets van als je dalijk in de auto onderweg naar huis slaapt, hevel ik je over en dan zie ik wel wanneer je wakker wordt. En tja, toen viel ze in eerste instantie in de auto ook niet in slaap. Hobbelweggetje genomen en uiteindelijk viel ze toch in slaap. Toen overgeheveld naar haar eigen bedje en om 2 uur werd ze wakker geloof ik. Flesje gegeven, die dronk ze half slapend op, en toen weer naar bedje. Om 8.30 werd ze wakker

Ik moet zo lachen als ze zo lekker aan het kletsen is.. Van de week ging ze schreeuwen, ging ik meeschreeuwen en toen ging ze nog harder. En een lol dat ze had.. En ze kan niet tegen kietelen. Als ik haar kietel in haar nek of onder haar okseltjes brult ze het uit van het lachen

Zucht, ik ben echt stapelgek op mijn kleine grote meisje

Hier komt hopelijk ook nog wel een keertje een tweede. Maar voorlopig nog niet hoor. Eerst lekker genieten van Amber.. Het gaat al zo snel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:59:37 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40292962
Lief he dat gebrabbel

Hier gaat het ook de hele tijd van:

abba, lalalala, olele, mmmammaammaammaa, ppaaappaaapaaa, udduh, waawaaaah etc..

Echt hele verhalen vertelt ze , maar zodra je met de camera in de buurt komt gaat ze dom liggen gapen
pi_40296101
Paradijsvogeltje, Belana en Sjak gefeliciteerd met jullie aanwinsten!! Belana en Sjak ik heb jullie mooie kindjes al gezien in het fototopic
Alles goed met de kleintjes en de warmte?
ben gisteren teruggekomen van vakantie, kon niet eerder reageren..
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:25:49 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_40296238
dutchie, hier ook een enorme hangzak trekt wel weer bij hoor

stiekemurd alles goed hier, geen last van de warmte, Ezra drinkt alleen heel veel en das alleen maar goed Verder is het een heel tevreden mannetje soms lijkt ie een beetje krampjes te hebben, dan ligt ie een beetje zielig te kreunen. met een beetje buik wrijven is dat meestal snel over. En hij is net als zijn broer een vechtertje tegen de slaap, duurt soms ff voor ie in slaap valt. gelukkig lukt het hem 's nachts goed en kunnen we, ondanks wel de nachtvoedingen, toch wel lekker slapen. Hij zou allang naar 6 voedingen mogen, maar meneer prefereert het nog steeds om minimaal om de 3 uur te komen, nou ja, het zij zo.
Ik ben niet zo'n babietjes mama, ik heb ze liever wat groter, maar ik geniet er wel enorm van, want ook hier blijft het bij 2 kindjes
Nu hij de 2 weken voorbij is vind ik het wel al wat prettiger worden, beetje handzamer allemaal

evenstar, lief al dat gebrabbel
stormy waters...
sailin'
pi_40296265
Fijn dat het zo goed gaat Belana
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:59:29 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_40298119
hoe lang hebben jullie nog een middag tukkie gedaan? Ik ben zoooo moe!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 juli 2006 @ 15:16:03 #115
108648 cattie
lieve moeder
pi_40298462
Wat leuk, brabbelende baby's!
Ik vind Ive al zo snel groot worden, hij is nog maar 3,5 weken oud, maar al zoveel groter dan vlak na de geboorte! Het gaat trouwens prima met Ive. Behalve af en toe een huilbui waarvan de oorzaak niet te achter halen is, is het een lief, wakker mannetje. Hij kan heerlijk helder en wijs kijken!

Belana, een middagdutje moet je toch vooral doen wanneer je daar behoefte aan hebt? Ik doe het ook nog regelmatig.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 16:16:26 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_40299730
ja, is ook zo hoor, maar Nick doet al zo veel en laat me 's morgens uitslapen en dan voel ik me een beetje schuldig. mijn probleem ook hoor, weet ik.
wat lekker dat het zo goed gaat met Ive
stormy waters...
sailin'
pi_40300406
Ehm, middagdutje heb ik 5 keer gedaan ofzo. Ik ben een hele slechte overdagslaper. Maar het lijkt me heerlijk als je het kan, ik kan ook af en toe wel wat uurtjes extra gebruiken.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 16:52:25 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40300643
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef _evenstar_ het volgende:

Hoeveel voedingen krijgt hij nog pinq?
Arwen sliep met 5 maanden ook van 8 uur af tot s ochtends 8 uur half negen.
En ze gedijde er goed op! dus no worries
5 evenstar.
arwen dan toen?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 16:55:42 #119
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40300730
max zat lag toenet voor het eerst in de buggy-inzet van de wagen. heb t nog even kunnen rekken vond die wagenbak zo handig

en hij vind het fantastisch

soms zie ik in de stad zo'n heel klein pasgeboren babietje en dan denk ik echt wooow max is echt een beer!! (ook zonder kleine babietjes is t een beertje, dus als je m naast een kleintje legt is het verschil zoooo grooot!!)
pi_40303476
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:44 schreef Ingrid19 het volgende:
's Morgens na de 1e fles gaan Kim in ik samen lekker op bed liggen. Vaak een beetje spelen, soms slapen. Kim heeft nu een nieuw spelletje bedacht. Ze legt een knuffel, spuugdoekje, of wat er ook maar in de buurt is, op haar hoofd. Dan moeten wij zeggen, " Waar is Kim nou?" en na een paar keer roepen trekt ze het eraf. Wij zeggen dan " Daar is Kim!" en dan begint ze te kraaien van plezier. Zo lief! Alleen 25x achter elkaar is wel erg veel.
Whehe, dat deed ik vroeger ook. Is nog een heel filmpje van, het hele filmpje duurt zo'n 20 minuten. Enorm interessant. Maar wel schattig ja.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:31:17 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40304046
Dutch, Freek had dat ook (hangzakje). Is heel normaal, schijnt te komen van jouw hormonen die nog in zijn lijfje zitten. Trekt vanzelf bij!
Overigens, als ze ouder zijn en ze hebben koorts krijgen ze ook weer zo'n "los" zakje. Wist ik ook niet, maar mijn moeder wel .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 19:51:20 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40304573
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 16:52 schreef pinquit het volgende:

[..]

5 evenstar.
arwen dan toen?
arwen zat op vier keer 180, je zou kunnen overgaan op 4 keer 210 arwen kan alleen die hoeveelheid ineens niet aan ivm de reflux.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:19:45 #123
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40306937
Stiekemerd, het gaat geweldig hier. Jetske groeit enorm goed, ze drinkt regelmatig alleen op het moment niet zo lang maar ze lijkt tevreden dus ik maak me er niet teveel zorgen over. Ik denk dat het van de warmte komt in combinatie met wat blaartjes op haar lippen (zou komen door haar enthousiaste drinken, Dutchie).
Vandaag zijn we weer lekker op pad geweest, we zijn paardjes wezen kijken. Jetske heeft er geen een gezien want ze lag te slapen...Daarna zijn Schanulleke en ik voor het eerst even samen boodsschappen gaan doen terwijl we Jetske hebben achtergelaten bij opa en oma, gek gevoel hoor! Maar het ging prima en toen we thuiskwamen had oma haar, haar flesje gegeven. Ze was zo aan het huilen Aahhh, ze mistte ons denk ik.

IK vind wel dat ze op het moment erg veel slaapt, ook dat zal wel door de warmte komen. Morgen gaan we maar eens kijken of we haar ook wakker kunnen houden door wat meer echt met haar bezig te zijn in plaats van in de box of reiswieg te leggen. Of horen ze helemaal nog niet wakker te blijven overdag?

Belana, ik probeer ook nog steeds 's middags te slapen, anders red ik het niet met de gebroken nachten. Maar ik sta ook altijd om 7.00 uur op om Jetske haar eerste voeding te geven dus ik vind ook dat ik die middagslaapjes wel verdien
Lekker douchen!
  Jubileum moderator zaterdag 29 juli 2006 @ 21:21:44 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40306980
Zolang ze niet 's nachts de tent op zijn kop zet zou ik haar zeker niet nodeloos gaan wakker houden overdag. Ze is nog zo klein Sjak, ze hoort nog bijzonder veel te slapen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:24:59 #125
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40307051
Ik sluit me aan bij Lois, niet doen hoor, dat wakker houden. Hier sliep het spulletje ook zo ongeveer de hele dag (en nacht). Vaak zijn ze alleen van het luier verschonen en drinken alweer moe. Sommige babies doen dat nou eenmaal, prijs je gelukkig .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')