nou je moet vanaf nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga eerst schoonmaken hier in huis liefie_ maar dat msnen komt nog wel. Ik ben sowieso niet heel vaak echt aanwezig op msn, dat je het even weet.
ja dat heb ik dus ook, tijd te kort aan alle kanten. Altijd 1001 dingen te doen, van serieuze zaken als huishouden tot hobbyisme e.d.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:45 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zich te vervelen.
Ikzelf heb altijd tijd tekort. Met dagen als deze (warm) dan heb ik meer zoiets van dat ik het niet kan opbrengen om iets te doen, en dan zit ik gefrustreerd en uitgeput in een stoel ofzo.
Ik heb in ieder geval weer wat te doen, want ik ga zo mijn nieuwe auto ophalen![]()
nou das niet zo moeilijk. Ik ben niet thuis,ik zit in een "stad" waar geen flikker te doen is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:45 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zich te vervelen.
Ikzelf heb altijd tijd tekort. Met dagen als deze (warm) dan heb ik meer zoiets van dat ik het niet kan opbrengen om iets te doen, en dan zit ik gefrustreerd en uitgeput in een stoel ofzo.
Ik heb in ieder geval weer wat te doen, want ik ga zo mijn nieuwe auto ophalen![]()
www.geileverhalen.nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef Laton het volgende:
wat een zinloze reeks dit, er is nog geen geil verhaal geplaatst
dat beest gaat er 2x per dag uit,als ie mazzel heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nou das niet zo moeilijk. Ik ben niet thuis,ik zit in een "stad" waar geen flikker te doen is.
Thuis ga ik met mn hond lopen als ik me verveelmaar die isser niet nu
liefie zorgt altijd alleen voor lachwekkende en suffe verhalenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef maedel het volgende:
aaarrrggghhh Liefie_![]()
![]()
[ouwe wijven modus]Nooit, maar dan ook nooit echt dronken worden als je nog wat wilt![/ouwe wijven modus]
Hoe dan ook, ik neem aan dat je er achteraan gaat? Als ze echt leuk is, dan zou ik zeggen, huppetee aan het werk, er achteraan, wat doe je hier nog![]()
ik zat echt helemaal klaar voor smeuïge verhalen, zo van, Liefie_ die regelt dat wel...![]()
in grote lijnen dan, de strekking e.d.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef liefie_ het volgende:
ja zeg ik ga niet alles op en bloot bespreken!
dat mogen jullie zelf invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |