zou hem conditietraining meegevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 2180 (+2390/-210)
Vorm: 1 (+8/-7)
Middenveld: 1 (+1/-)
Aardig, stijger niet verwacht
[..]
Twijfel of ik hem zal verkopen, of nog conditietraining mee te geven. Iemand tips?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:40 schreef twi het volgende:
Ik zie trouwens met Foxtrick de stats niet meer rechts naast de spelers (gemiddelde vorm, etc). Iemand anders daar ook last van?
Je hebt de laatste Firefox update geinstalleerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef curtazimo het volgende:
Same here. Vermoed dat dat is sinds/door de nieuwe sorteermethode. Staat wel btje kaal zo... :s
Ah, dat zal het zijn. Daemon toe de reskjoequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de laatste Firefox update geinstalleerd.
Dus je moet wachten op de Foxtrick update.
Mijn ervaring (over de vorige seizoenen weliswaar) is dat ze meer opleveren als je ze conditietraining geeft en verkoopt op 18, dan nu al verkooptquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:36 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 2180 (+2390/-210)
Vorm: 1 (+8/-7)
Middenveld: 1 (+1/-)
Aardig, stijger niet verwacht
[..]
Twijfel of ik hem zal verkopen, of nog conditietraining mee te geven. Iemand tips?
Behoorlijk goed team iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw, FC United AFC was toch een behoorlijk goeie fokker of niet??
Sorryquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:01 schreef maniack28 het volgende:
Terug van vakantie... 1 stijger slechtsPoppers niet gepopt.. jammer dat Nicker100 het nodig vond om mijn 6,5* def en mn 17 jarige trainee in de friendly dood te schoppen
Beide +2..
Jammer ook dat mn 17 jarige potentiele u-20 voor IJsland afgelopen zondag naar +4 geschopt is, jammer ook dat mn 5* def naar +3 geschopt is... kortom... ik ga een week weg, kom terug en heb meteen 4 geblesseerden.. erg jammer
Vakantie is wel leuk geweest
Nee, eerst twee weken 'tussenseizoen'.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:56 schreef Ciscus het volgende:
Begint het volgende seizoen meteen de week na de laatste wedstrijd? Ben overigens met overmacht kampioen geworden in mijn eerste seizoen...wat een koekie. Ben nu mijn stadion aan het uitbreiden. Snap er allemaal weinig van, maar het gaat prima...
(1.FC Überhaupt)
Stadion uitbreiden nu is niet de slimste oplossing en kost je nu wekelijks wat geld. Je had beter 2 weken kunnen wachten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:56 schreef Ciscus het volgende:
Begint het volgende seizoen meteen de week na de laatste wedstrijd? Ben overigens met overmacht kampioen geworden in mijn eerste seizoen...wat een koekie. Ben nu mijn stadion aan het uitbreiden. Snap er allemaal weinig van, maar het gaat prima...
(1.FC Überhaupt)
Volgens mij moet ie overal versterken om in div VIII te blijvenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee, eerst twee weken 'tussenseizoen'.
Je zit ook in de 9e divisie.
Ik zou in ieder geval je middenveld proberen te upgraden.
Ik vind het sowieso knap voor een 1e jaars om een stadion uit te breiden naar iets waar je op langere termijn wat aan hebt. Wanneer ik m'n stadion uitbreid zal dat toch echt wel naar rond de 20.000 plaatsen zijn, en dat kost een godsvermogen voor een pas gestart IX team.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:05 schreef MacMauser het volgende:
Stadion uitbreiden nu is niet de slimste oplossing en kost je nu wekelijks wat geld. Je had beter 2 weken kunnen wachten.
Het ging ook per ongeluk. Ik ging eens een beetje rondkijken, en voor ik het wist stond er een offerte die ik klaarblijkelijk goedkeurde. Ik baalde enorm, want sowieso heb ik nog een thuiswedstrijd. Laat staan dat ik barst van het geld..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso knap voor een 1e jaars om een stadion uit te breiden naar iets waar je op langere termijn wat aan hebt. Wanneer ik m'n stadion uitbreid zal dat toch echt wel naar rond de 20.000 plaatsen zijn, en dat kost een godsvermogen voor een pas gestart IX team.
Hoeveel is je nieuwe capaciteit?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:09 schreef Ciscus het volgende:
Het ging ook per ongeluk. Ik ging eens een beetje rondkijken, en voor ik het wist stond er een offerte die ik klaarblijkelijk goedkeurde. Ik baalde enorm, want sowieso heb ik nog een thuiswedstrijd. Laat staan dat ik barst van het geld..
Maar goed, ik ga er maar niet al te treurig om doen, het zal wel een keer wat opleveren.
Je team is wat minimaal gezien de VIII waar je in terecht gaat komen. Dat zou ik ook hebben wanneer ik 2e zou worden. Dat zou echt vrij desastreus zijn.quote:Verder, voor degenen die mijn team minimaal vinden, heb ik de laatste competitiewedstrijden met mijn B-team gespeeld. Misschien dat het er daarom minimaal uitziet. Ik vind mijn verdediging best aardig, als ik naar divisie VIII kijk. Althans, ik verwacht niet persé direct te degraderen. Ik moet helaas wel een goede speler verkopen door het stadiongeneuzel....Heb al wat te koop staan.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 110.6 40.1 34.4 36.2 Linnie kickers 110.4 33.9 27.5 49.0 Bunnik 72 103.1 40.8 28.4 33.8 Ebben's Dream(ing) Team 93.6 35.1 22.8 35.7 FC de Twietjes 93.5 35.4 20.8 37.3 Team_Elite 87.7 36.5 17.3 33.8 Drammertjes 81.5 41.5 12.5 27.5 FC Bastio United |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 115.4 52.5 19.4 43.5 SV Avanti '31 108.3 31.8 23.3 53.3 FC LEEUWENHOEK 104.3 47.2 10.5 46.6 Manolos 103.3 36.2 26.5 40.5 Sterker_Door_Strijd 95.0 51.2 14.5 29.3 Olympique Union 93.7 36.2 21.7 35.8 FC bontie 93.6 35.1 22.8 35.7 FC de Twietjes |
Jij bent volgens mij echt by far goed klaar voor de VIII. Bekijk de teampjes waar ik in de cup tegen heb gespeeld toch regelmatig, maar jij bent de IX echt ontgroeid. Ik zweef er helaas nog een beetje tussenin.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 07:39 schreef Wackyduck het volgende:
Nog een promoverende IX'er meldt zich.![]()
Ik wacht even in wat voor competitie ik kom totdat ik versterkingen aantrek, maar ik verwacht komend seizoen toch wat meer tegenstand dan dit seizoen.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:07 schreef qyn het volgende:
[..]
2 rode kaarten .. dat is ook de laatste keer dat ik Örnflod teamleider maak; gebeurt gewoon elke keer![]()
Sorry Hives; gelukkig is 't maar 2 weken.. Erger vind ik dan voor Lennox; wiens 19 jarig bijna briljant er voor 6 weken uitligt
Huidige capaciteit is 12000, en per 5 augustus 1000 overdekte zitplaatsen erbij.quote:
Dus je kunt ergens zien waar je terecht gaat komen? En hoe lees ik zo'n lijst vervolgens?quote:Je team is wat minimaal gezien de VIII waar je in terecht gaat komen. Dat zou ik ook hebben wanneer ik 2e zou worden. Dat zou echt vrij desastreus zijn.
Als ik 1e blijf:
[ code verwijderd ]
Als ik 2e word:
[ code verwijderd ]
Ok, bedankt man. Ik zie dat d poule waar in in terecht kom zo'n 4 teams duidelijk sterker zijn, en ééntje is zelfs veel zwakker dan ik (de andere promovendus). Houdt in dat ik waarschijnlijk met 2 anderen tegen de andere degradatieplek ga knokken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:35 schreef MacMauser het volgende:
Voor divisie IX heb je een aardig team. Je wordt gewoon dik kampioen dus das sowieso goed.
Wat al gezegd was is dat trainen de clue is. Koop vooral 17 jarigen spelers in en verkoop ze nadat ze gestegen zijn naar een acceptabel niveau (min. formidabel zou ik zeggen). Dan pas levert de speler je echt pas iets op en kun je verder investeren in je ploeg. Je hebt al een redelijk trainer aangeschafd en voor een "beginnend" team is da al goed.
Om te zien waar je volgend jaar komt:
http://netherlands.alltidhattrick.org/stats/18/0/nl/index.html
Vanaf maandag zul je ook de daadwerkelijke competitie zien waar je in speelt.
Vrij groot nog, na zondag is het duidelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:33 schreef Ciscus het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik ergens anders wordt ingedeeld?
Degene die 2e werd achter mij zou anders echt in een poule komen waar ik met gemak kampioen zou worden. Niet zo eerlijk. Vooral ook omdat hij pas 4 wedstrijden voor het einde die ploeg overnam; hij gaat dan ook keihard degraderen hehequote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:36 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Vrij groot nog, na zondag is het duidelijk.![]()
Het was maar twee, en hij is 22.. Die van 4 weken was in je competitiewedstrijdquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Huidige capaciteit is 12000, en per 5 augustus 1000 overdekte zitplaatsen erbij.
Er was ook niets gepland aan hè, het was een foutje. Toch ben ik blij dat ik er iemadn mee vermaakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:54 schreef twi het volgende:
Ik zag het ja, lekker snel zijn ze altijd daarmee
1000 zitplaatsen meer
Refused FCquote:In the 45th minute, Abramovich put themselves up 0 - 2 after an attack from the right, caused by a defensive blunder. The scorer was Kilian Schlaning. Abramovich's Ville Stenman was dominating his wing and kept sending fine balls into the enemy box - Rashidi Phiri managed to kick one of them into the net for 0 - 3 in the 45th minute. An indecisive goaltender looked on as a free kick by Abramovich's Mickey Ash put the visitors up 0 - 4 after 45 minutes. In the 45th minute, Abramovich's Lucas Sullkani received a yellow card for going into a challenge studs first. It was 0 - 4 at the break. Abramovich, bringing their ball possession to 56 percent, dominated the battle.
Deze speler is voor 1,5 milj verkocht...quote:Marcel Mare (12120178)
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Romanian!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 155 550
Loon: 177 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Valensia
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: magisch Spelhervatting: waardeloos
quote:Aart-Jan Kroll (124554582)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 110
Loon: 980 ¤/week
Eigenaar: Mangekyo
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Waar wordt deze meneer op ingeschat qua transferwaarde? De vergelijking had niksquote:Senna de Goey (124620350) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:Jordan van Wezel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 40, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
pfffff, niet zo op details lettenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:41 schreef qyn het volgende:
[..]
Het was maar twee, en hij is 22.. Die van 4 weken was in je competitiewedstrijd
quote:Alewijn de Kler (124626779) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 250
Eigenaar: Dapp're Strijders
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Daniel Maters (124633734)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Mannus Smabers (124640192) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 2 010
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: H76
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Eindelijk iets verkoopbaarsquote:Thomas Kraaij
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 030
Eigenaar: Bonobo11
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
wat is er toch met mij en het pullen van vleugelspelersquote:Pé Sibum (124648184) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 600 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Jammer dat het de minst opbrengende spelers zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 12:13 schreef Yankee_One het volgende:
moedergeld staat vast en is 2%
vorige club geld is gebaseerd op het aantal wedstrijden dat de speler voor je team heeft gespeeld
[..]
wat is er toch met mij en het pullen van vleugelspelersdit is al de 5e ofzo dit seizoen. waarschijnlijk hou ik deze ff aan als reserve
ja en een van de duurste wanneer ze zijn opgetraindquote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jammer dat het de minst opbrengende spelers zijn
Lange termijn wel, kortere termijn zijn ze rendabeler dan een PM of Def trainee.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jammer dat het de minst opbrengende spelers zijn
Volgende week hopelijk promotie/degradatieduel .. 't geld zit nu in een zwik trainees die ik eigenlijk begin volgend seizoen pas kan verkopen .. Maar aangezien ik zo komende zondag niet door kom zonder enorme paniek te hebben 2 weken lang moet ik toch maar 's kijken of er iets vóór die tijd te dumpen isquote:Op zondag 30 juli 2006 12:30 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Verkopen dus.. of ligt er nog een leuke thuiswedstrijd voor je in t verschiet?
kende dat stukje al, oud nieuws. volgens mij is t vertaald uit t engels en bovendien zit t vol met spelvoutenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lange termijn wel, kortere termijn zijn ze rendabeler dan een PM of Def trainee.
http://www.barthon.com/index.php?subject=training_value_analysis&locale=nl_NL
Best een interessant stukje!
Jij blij dat vorige week iemand je overbood voor Alan Abercrombie, dan had Waailappen United nu een stukje historie geweestquote:Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef qyn het volgende:
Wederom een belachelijke YP![]()
Ow .. en Cash funds: -409 156 ¤
Begin me beetje zorgen te maken
Zijn leeftijd...quote:Sybe Sarlemijn (124606099)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 650
Eigenaar: Azzez
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Ik heb een keer een week lang dik 500k in de min gestaan. Net ongelukkig tijdstip van aankoop/verkoop. Maakt niks uit hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blij dat vorige week iemand je overbood voor Alan Abercrombie, dan had Waailappen United nu een stukje historie geweest
Een onfatsoenlijke 8e divisie? Show me......quote:Op zondag 30 juli 2006 17:09 schreef macondo het volgende:
Ha iedereen weer eens..
Vanavond de wedstrijd van het seizoen voor mij. Rechtstreeks degradatie duel.. Misschien moet ik het maar laten lopen, volgend seizoen in een fatsoenlijke divisie 9. Nu zit ik met 5/6 sterke teams in een competitie. Kan ik nog lang in blijven hangen!
goed puntquote:Op zondag 30 juli 2006 17:13 schreef macondo het volgende:
Verbal, denk je niet dat hij gewoon 352 zal spelen? Hij is al safe, en wil gewoon zijn trainingsplaats behouden lijkt me - of traint hij geen positie?
Pffffffffffftttttt....quote:Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef macondo het volgende:
VIII.179.. Nummer 143 van de divisie 8.
http://netherlands.alltid(...)gue/44717/index.html
Ik zou ook gewoon standaard spelen, misschien piccen als je het met hem op een akkoordje kan gooienquote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
goed punt
lijkt er op dat ie middenveld traint, niet echt fanatiek ofzo trouwens...
Dacht ik ookquote:Op zondag 30 juli 2006 17:13 schreef macondo het volgende:
Verbal, denk je niet dat hij gewoon 352 zal spelen? Hij is al safe, en wil gewoon zijn trainingsplaats behouden lijkt me - of traint hij geen positie?
elk voordeel heb zn nadeel, als ik degradeer kan ik volgend seizoen rustig aan een nieuw elftal bouwen als ik ga overstappen van training, maar in principe wil ik in de V blijvenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon standaard spelen, misschien piccen als je het met hem op een akkoordje kan gooien? Het ligt er trouwens maar net aan hoe graag je in de 5e wil blijven
.
Dan nog even een request van mijn kant. Ik heb 4 middenvelders op TL staan en er staat een kereltje die ik heel graag wil hebben op de lijst. Probleem is dat ik nog 2m te kort kom voorlopig. Wie is er zo vriendelijk om vast te bieden op de heren?
Giuseppe Modafferi (77417731)
Jean-Paul Rigaudon (46758772)
Darren Denton (70942731)
Mijn verwachting is dat ze allemaal voor 2,5m eruit gaan. Ge ziet maar, bvd.
Als zo'n request trouwens niet gewaardeerd wordt geef me dan gerust een schop onder de reet.
Ik heb 77 en 60 hatstats weten te halen om niet te hoeven promoverenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef maniack28 het volgende:
Uddel, maak dan aub echt een prutsopstelling, geen halve zoals ik bij die P/D deed toen
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef maniack28 het volgende:
Uddel, maak dan aub echt een prutsopstelling, geen halve zoals ik bij die P/D deed toen
Heb is ff gekeken maar zijn aanval is echt bagger tegen jouw verdediging, dus kans op de 0 is erg groot. Zeker als je rechterkant van de verdediging goed zit. Heb je een middenvelder met verdedigend bijstats? Aangezien hij 2 aanvallende middenvelders heeft. En dan vooral je aanval richten op de rechtervleugel aangezien die kant bij hem verdedigend het zwakst is. Dus daar je winger neerzetten, andere kant een verdedigende middenvelder naar 't midden zetten en een gewone middenvelder IM (misschien aanvallend?). En eventueel een spits op naar de vleugel zetten op rechts, heb je 1 sterke rechterkant voor de aanval.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
elk voordeel heb zn nadeel, als ik degradeer kan ik volgend seizoen rustig aan een nieuw elftal bouwen als ik ga overstappen van training, maar in principe wil ik in de V blijven
heb trouwes nix te besteden voor je mids...geld is op![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef maniack28 het volgende:
cheersquote:Op zondag 30 juli 2006 17:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heb is ff gekeken maar zijn aanval is echt bagger tegen jouw verdediging, dus kans op de 0 is erg groot. Zeker als je rechterkant van de verdediging goed zit. Heb je een middenvelder met verdedigend bijstats? Aangezien hij 2 aanvallende middenvelders heeft. En dan vooral je aanval richten op de rechtervleugel aangezien die kant bij hem verdedigend het zwakst is. Dus daar je winger neerzetten, andere kant een verdedigende middenvelder naar 't midden zetten en een gewone middenvelder IM (misschien aanvallend?). En eventueel een spits op naar de vleugel zetten op rechts, heb je 1 sterke rechterkant voor de aanval.
Maar het is maar een idee.
Edit: 1e optie dus, 532 met 1 IM.
4-4-2 + counter, 1 aanvallende wing 3 inners.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
graag advies, wat zouden jullie doen?
Met 12 punten voorsprong kampioen in de 54e competitie in VIIIquote:Op zondag 30 juli 2006 17:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Pffffffffffftttttt....
VIII.542.. Nummer 99 van de divisie 8...![]()
Nogmaals bedankt voor de tip..quote:Op zondag 30 juli 2006 17:45 schreef maniack28 het volgende:
Lekker door counteren nuquote:Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
532, 2 IMs, 1 centrale def naar de wing (waar ie ws aan gaat vallen) en een verdedigende middenvelder aan de linkerkantik hou dr mee op, dat moet m maar worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |